Woordgrappen met Pampus liggen niet voor het oprapen nee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:47 schreef JDude het volgende:
Ik heb nog zitten broeien op een woordgrap met Pampus maar da's niet te doen.
Ik loop al enige tijd niet meer met Pampus luiersquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:47 schreef JDude het volgende:
Ik heb nog zitten broeien op een woordgrap met Pampus maar da's niet te doen.
*trots is*quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik loop al enige tijd niet meer met Pampus luiers
Ik fax gewoon op de grote mensen pot
13:31.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:31 schreef Pandaplint het volgende:
Kan iemand mij zeggen hoe laat het is?
Fashionzeit!quote:
1. Blij mee, want weekend weg en dus vreemde pot. Je bouwt toch een band op met je eigenquote:
Je bent een van die mensen die alleen maar kan faxen op je eigen apparaat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
1. Blij mee, want weekend weg en dus vreemde pot. Je bouwt toch een band op met je eigen
Dat Wilbert niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt een grote faal van Wilbert om geen 90's week te hebben.
Als ik moet faxen, dan fax ik gewoon hoor. Maakt mij niet uit waar. (Ok, behalve in de trein, want die wc's zijn te goor).quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent een van die mensen die alleen maar kan faxen op je eigen apparaat?
Ja. Al heb ik de laatste tijd sowieso een storing in mijn faxapparaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent een van die mensen die alleen maar kan faxen op je eigen apparaat?
En het vereist nog timing ook, anders ligt er een dampende fax in het station.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:07 schreef ChatGirl het volgende:
Maakt mij niet uit waar. (Ok, behalve in de trein, want die wc's zijn te goor).
Zo'n bier-pizza-weekendfax-flats!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:09 schreef JDude het volgende:
[..]
En het vereist nog timing ook, anders ligt er een dampende fax in het station.
quote:
Wat ik merk van deze week is dat de dj's er van houden, maar dat ook de (jonge) luisteraars er van houden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mag meer gedraaid worden... Oh wacht, 2FM is ergens anders
Snapt niemand. Misschien vind Wilbert het niet tof.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ik merk van deze week is dat de dj's er van houden, maar dat ook de (jonge) luisteraars er van houden.
Dus ik snap niet waarom 3FM er niet meer aan vast houdt.
Ik denk dat Wilbert te weinig naar zijn luisteraars luistert en te veel naar de zogenaamde onderzoeken kijkt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Snapt niemand. Misschien vind Wilbert het niet tof.
quote:
twitter:EricZondag twitterde op dinsdag 29-09-2015 om 17:58:37Ben benieuwd of het gelukt is! http://t.co/sl5IskkMzj reageer retweet
Hoe staat het met je scriptie?quote:
Prima.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hoe staat het met je scriptie?
/Pino
Een gigantische bazenplaat!quote:
Hier, heb je 'em!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde Like a Rolling Stone-genot. En A Forest, zonder outro
Ik vind het tijd voor een klassiekertje uit de jaren 80.
En vanaf daar is het een kleine stap naar Under the Pressurequote:
mwahahquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:40 schreef themauster het volgende:
Ik moet zeggen Mark&Roosmarijn draaien erg lekkere muziek sinds 3 uur. (en terwijl ik dit typ begint Kensington
)
Denk dat je niet de enige bent nee. Al denk ik dat de meerderheid het prima afwisselende radio vindt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:05 schreef Type-R het volgende:
Ben ik de enige die dit echt ondermaatse radio vind? Dat hele Pampus kan me totaal niet boeien.
De radio zelf is wel geinig en wat spontaner dan normaal maar ook niet bijzonder ofzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:05 schreef Type-R het volgende:
Ben ik de enige die dit echt ondermaatse radio vind? Dat hele Pampus kan me totaal niet boeien.
Dat ja, er hangt een leuke sfeer vind ik!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Denk dat je niet de enige bent nee. Al denk ik dat de meerderheid het prima afwisselende radio vindt.
14 miljoenquote:
Alleen in onze dromen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:50 schreef JayHovah het volgende:
Ik hoop dat ze het Pampus avontuur goed afsluiten....met een rituele verbranding van alle Dotan en Jett Rebel cd's
Dig zn stem wel, jammer dat hij er niks zinnigs mee zegt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Frank. Godverdomme. Met z'n kutstem.
Zap.
Hooooo genooootquote:
Ze hadden het er een minuut eerder nog overquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien wel een liedje van de Titanic.
Ergens deze middag 15 min genot met Major Lazorquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hadden het er een minuut eerder nog over
Topshow.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ergens deze middag 15 min genot met Major Lazor
Ik blok dat dingen meteen in m'n hoofd. Dan is het alsof het nooit gebeurd is.quote:
Heb ik net al gedaan. Stond natuurlijk weer in de rij die het minst snel ging. #reallifestruggles #fmlquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah een goed moment dus om boodschappen te gaan doen
quote:
als ie een eerste keeper uit de basis houdt vermoed ik van wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat nu Ronald Waterreus in die reclame?
Supermarkten zonder zelfscanmogelijkheidquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb ik net al gedaan. Stond natuurlijk weer in de rij die het minst snel ging. #reallifestruggles #fml
ik heb hard moeten lachenquote:
ik ook hoorquote:
Ben je zonder begeleiding van zolder gekomenquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
Deze manLiep gisteren rond op een feestje waar ik was. Een echte baas
Welk liedje zing je daar dan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zing al 3 dagen op een onbewoond eiland
Op een onbewoond eiland.quote:
Nee, was onderdeel van een goocheltrucquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben je zonder begeleiding van zolder gekomen?
Pics van jouw blote billetjes.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op een onbewoond eiland.
Lekker kokosmelk drinken met mijn billen bloot
Ik zit heerlijk in het zonnetje te genieten van een bak koffie , dus mij kan niets meer tegenvallen.quote:
Ik ga niet 15 min lopen naar de AH om bij een zelfscankassa af te kunnen rekenen. Dan sta ik liever ff in de rij. Tevens goede manier om leuke mannen te spottenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Supermarkten zonder zelfscanmogelijkheid. In de rij staan
.
Nee echt niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk in het zonnetje te genieten van een bak koffie , dus mij kan niets meer tegenvallen.
Kom maar op.
Alle aambeien.quote:
Lager dan Warquote:
DJ's en bandjes.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie krijgen we in het glazen huis?
Helemaal mee eens. Vooral het laatste.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:48 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk was dit wel een hele leuke opzet geweest voor een vernieuwd SR. Extra veerboten ipv brievenbussen. IJsbrekers bij vorst. Wisselende diensten en duo's. Alleen vreten van de maden en het onkruid dat op het eiland leeft. Slapen in tenten. Ponton waarop bandjes spelen. Als ze kut zijn, ponton laten zinken.
Child?quote:
Queen.quote:
Met Hotel California?quote:
Ja.quote:
Ik denk zelf eigenlijk toch Nirvana. Gevolgd door Queen en Kensington.quote:
5e positie achter de Eagles.quote:
Coldplay / Fix You, gok ik zo.quote:
Als het Coldplay is, dan heb ik totaal geen respect meer voor de gemiddelde 3FM luisteraar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Coldplay / Fix You, gok ik zo.
Of de Kensington-fans hebben in een doldwaze actie de band op 1 gezet.
Johnny
Creep staat top 20.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had Radiohead hoger verwacht, maar ook Foo Fighters met learn to fly.
Ik zou het terecht vinden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het Coldplay is, dan heb ik totaal geen respect meer voor de gemiddelde 3FM luisteraar.
A Day in the Life en Yesterday denk ik. Deep Purple verwacht ik ook nog wel. Tot zover wel alle bandjes van voor 1990quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat 't bandje met de matige drummer toch ook nog wel voorbij komt.
Hij jengelt als een kat in het nauw maar de tekst, de instrumenten (dat orgeltjequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn 2 opties mogelijk mbt Fix you:
1) Chris Martin zingt vals en het overgrote deel van de mensheid is toondoof en hoort het niet
2) Chris Martin zingt redelijk, maar in Muis haar oren klinkt het gewoon vals.
3. Het is bagger geproduceerd waardoor het lijkt alsof Martin vals zingt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn 2 opties mogelijk mbt Fix you:
1) Chris Martin zingt vals en het overgrote deel van de mensheid is toondoof en hoort het niet
2) Chris Martin zingt redelijk, maar in Muis haar oren klinkt het gewoon vals.
Tame Impala is dus echt briljant. Verbaast me trouwens ook dat jij dat niks vindtquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij jengelt als een kat in het nauw maar de tekst, de opbouw naar bombast in combinatie met het gejengel zorgen er bij mij voor dat het een van m'n favoriete nummers is.
Komt niet altijd voor hoor, normaal gesproken houd ik niet van gejengel. Tame Impala vind ik bijvoorbeeld tergend kut.
Ik ken alleen de nummers die 3fm ons met regelmaat voorschotelt. Ik ga er telkens wel voor zitten hoor, kijken of het lukt. Maar ik wil met dingen gooien. Optreden op Lowlands (was het Lowlands?) bekeken, als Chris Martin ervan wordt beschuldigd dat ie live kneitervals zingt dan mag deze meneer ook wel aan de schandpaal genageld worden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tame Impala is dus echt briljant. Verbaast me trouwens ook dat jij dat niks vindt
Hij is vergeten hoe hij weer vanuit z'n kopstem in moet dalen denk ik. Vroegâh ging hij nog wel eens de laagte in. Of in ieder geval bracht hij wat variatie. Nu is het WAHHHHHHHH.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Chris Martin is voor mij zoiets als nagels op het schoolbord. Het geeft mij rillingen op mijn rug.
Instrumentaal zou het nog beter zijn inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken alleen de nummers die 3fm ons met regelmaat voorschotelt. Ik ga er telkens wel voor zitten hoor, kijken of het lukt. Maar ik wil met dingen gooien. Optreden op Lowlands (was het Lowlands?) bekeken, als Chris Martin ervan wordt beschuldigd dat ie live kneitervals zingt dan mag deze meneer ook wel aan de schandpaal genageld worden.
Basje in The Less I know The Better klinkt wel lekker.
plaats 101.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:54 schreef Cee het volgende:
Wacht even mensen.
Ik mis nog iets.
Ik mis Mr. Blue Sky. WAAR IS DIE.
Verdomme, had ik toch moeten stemmen. Ik houd hoop.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
kan me niet voorstellen dat ELO in de top 40 staat.
nee sorryquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Flikker op, hij staat er toch wel in? Je maakt me verdrietig.
Ach, Dotan staat er in, dat is toch een beetje de modern day Bowie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee sorry
ben bang dat Bowie er ook niet in staat
Bij Q-music staat hij altijd op 1 bij de allerbeste platen allertijdenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik wel zo'n ontieglijke schijtplaat
Van de site van 3FM, ik moest bijna huilen.quote:"Coldplay is misschien wel de beste band ter wereld. Elke keer denk je weer dat het volgende album niet beter kan, en met 'Viva La Vida' was dat denk ik wel zo. Dat is het muzikale hoogtepunt." - Rocco over 'Viva La Vida'
Van mensen die Rocco heten kan je ook niet al te veel verwachten, he.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van de site van 3FM, ik moest bijna huilen.
Die horen ook gewoon naar Sky of Q-music te luisteren...quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Van mensen die Rocco heten kan je ook niet al te veel verwachten, he.
Rocco Granataquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Van mensen die Rocco heten kan je ook niet al te veel verwachten, he.
Daar is de uitdrukking "de uitzondering die de regel bevestigt" voor uitgevonden.quote:
She's So High, Stereotypes, Tender en Beetlebumquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:28 schreef Cee het volgende:
[..]
The Universal![]()
To The End
The Debt Collector![]()
![]()
![]()
![]()
Tender ja zeg, dat ik die vergeet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
She's So High, Stereotypes, Tender en Beetlebum
Hoi Marijequote:
Anita, slaapt 12 uur aan een stuk door en gaat 's nachts frikandellen eten. Ex-C&S fan. Volger van het eerste uur.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:33 schreef ChatGirl het volgende:
https://twitter.com/Tijgerlely54 is een genot om te volgen tijdens de top100![]()
![]()
Ik heb dibs op Guy.quote:
Heb je z'n solonummer al gehoord trouwens?quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Kruipt richting mijn all time top tien. Volgens mij haalt ie het dit jaar.
Godver, die stem.
Ik heb het al eens voorbij horen komen maar vind de komende drie minuten een perfecte gelegenheid om dat nog eens te beluisteren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je z'n solonummer al gehoord trouwens?
Volgende week is het 11 jaarquote:
Ik voel je pijn. Ik voel het nog steeds als dat no changes van TuPac gedraaid wordt van de begrafenis van 16 jaar geleden.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:07 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is dit nou?![]()
25. Coldplay - 'Clocks'
26. The Beatles - 'Here Comes The Sun'
Nooit begrepen wat er zo bijzonder is aan ELO hoor. Ja Mr Blue Sky is wel mooi en nog wel wat aardige nummers (Turn to Stonequote:Op zondag 4 oktober 2015 18:46 schreef Cee het volgende:
Linkin Park, come on now.
Krijg ineens hoop dat Backstreet's Back toch nog in de lijst staat.
En ELO natuurlijk. Het is maar een lijstje gefabriceerd en samengesteld door middelmatig NL en 3fm maar ELO. ELO! Je gaat toch ook geen top 100 filmlijst opstellen en daar niet The Godfather tussen zetten.
Stelletje drollen.
![]()
Nee ik ken verder weinig van ze maar ELO typt makkelijker dan Mr. Blue Sky.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat er zo bijzonder is aan ELO hoor. Ja Mr Blue Sky is wel mooi en nog wel wat aardige nummers (Turn to Stone) maar vind je het nu echt zo'n briljant briljante band?
Turn to Stone is wel een pareltje hoor, verplicht luisteren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee ik ken verder weinig van ze maar ELO typt makkelijker dan Mr. Blue Sky.
Fuck you I won't do what you tell mequote:
Technisch heel goed maar ik vind bijvoorbeeld Leningrad of She's always a woman veeeeel mooier.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:43 schreef MarijeH het volgende:
Billy Joel - Piano man. Inderdaad 1 van zijn mooiste nummers.
Maar het zingt zo lekker mee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Technisch heel goed maar ik vind bijvoorbeeld Leningrad of She's always a woman veeeeel mooier.
Mwah vind het eigenlijk niet zo bijzonder, gewoon wat pareltjes uit de bovenste regionen uit de top 2000 gemixt met 3 goede indieplaatjes en een hoop bagger van de 3fmstalquote:
Nee. En ik hoop dat dat zo blijft.quote:
1. Fix Youquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik jullie voorspelling voor de top 5?
Ik zeg:
1. Teen Spirit
2. BohRhap
3. Black
4. Streets
5. Wonderwall
Dat zou de vierde keer in deze top 100 zijn als ik me niet vergis.quote:
Da's 4x teveel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat zou de vierde keer in deze top 100 zijn als ik me niet vergis?
Happy, Mr. Brightside, Fix You, Creep en nog iets staan ook in de top 10quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
1. Fix You
2. Streets
3. Black
4. Bohemian Rhapsody
5. Mr. Brightside
Weet niet of die laatste al is geweest, heb even een uurtje niet geluisterd.
Vermoed eigenlijk dat die er niet in staat. Al heft die niet zo'n last van diasporastemming als de Beatles of Stones.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:01 schreef Cee het volgende:
Imagine zal ook nog wel komen. Ik wissel 'm nog even met Mr. Brightside.
Die is net nog geweest, Karina.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:02 schreef Cee het volgende:
Is The Scientist al langsgeweest? Zo nee, dan krijgen we twee keer Coldplay verwacht ik.
Net vorig uur gehad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:02 schreef Cee het volgende:
Is The Scientist al langsgeweest? Zo nee, dan krijgen we twee keer Coldplay verwacht ik.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is net nog geweest, Karina.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat er zo bijzonder is aan ELO hoor. Ja Mr Blue Sky is wel mooi en nog wel wat aardige nummers (Turn to Stone) maar vind je het nu echt zo'n briljant briljante band?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |