Woordgrappen met Pampus liggen niet voor het oprapen nee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:47 schreef JDude het volgende:
Ik heb nog zitten broeien op een woordgrap met Pampus maar da's niet te doen.
Ik loop al enige tijd niet meer met Pampus luiersquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:47 schreef JDude het volgende:
Ik heb nog zitten broeien op een woordgrap met Pampus maar da's niet te doen.
*trots is*quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik loop al enige tijd niet meer met Pampus luiers
Ik fax gewoon op de grote mensen pot
13:31.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:31 schreef Pandaplint het volgende:
Kan iemand mij zeggen hoe laat het is?
Fashionzeit!quote:
1. Blij mee, want weekend weg en dus vreemde pot. Je bouwt toch een band op met je eigenquote:
Je bent een van die mensen die alleen maar kan faxen op je eigen apparaat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
1. Blij mee, want weekend weg en dus vreemde pot. Je bouwt toch een band op met je eigen
Dat Wilbert niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt een grote faal van Wilbert om geen 90's week te hebben.
Als ik moet faxen, dan fax ik gewoon hoor. Maakt mij niet uit waar. (Ok, behalve in de trein, want die wc's zijn te goor).quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent een van die mensen die alleen maar kan faxen op je eigen apparaat?
Ja. Al heb ik de laatste tijd sowieso een storing in mijn faxapparaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent een van die mensen die alleen maar kan faxen op je eigen apparaat?
En het vereist nog timing ook, anders ligt er een dampende fax in het station.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:07 schreef ChatGirl het volgende:
Maakt mij niet uit waar. (Ok, behalve in de trein, want die wc's zijn te goor).
Zo'n bier-pizza-weekendfax-flats!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:09 schreef JDude het volgende:
[..]
En het vereist nog timing ook, anders ligt er een dampende fax in het station.
quote:
Wat ik merk van deze week is dat de dj's er van houden, maar dat ook de (jonge) luisteraars er van houden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mag meer gedraaid worden... Oh wacht, 2FM is ergens anders
Snapt niemand. Misschien vind Wilbert het niet tof.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ik merk van deze week is dat de dj's er van houden, maar dat ook de (jonge) luisteraars er van houden.
Dus ik snap niet waarom 3FM er niet meer aan vast houdt.
Ik denk dat Wilbert te weinig naar zijn luisteraars luistert en te veel naar de zogenaamde onderzoeken kijkt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Snapt niemand. Misschien vind Wilbert het niet tof.
quote:
twitter:EricZondag twitterde op dinsdag 29-09-2015 om 17:58:37Ben benieuwd of het gelukt is! http://t.co/sl5IskkMzj reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |