Ik las laatst dat er een groot overschot van hoogopgeleide vrouwen is (er studeren al enkele jaren meer vrouwen dan mannen af). Ik geloof dat er voor iedere 4 hoogopgeleide vrouwen slechts 3 hoogopgeleide mannen zijn of zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:36 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
[..]
Spraken ze over of ik zag het op facebook. Maar ik heb die wederhelften op de uni nooit gezien.
On-topic: wordt downdaten door vrouwen meer en makkelijker gedaan op datingsites vergeleken met real-life of is dit geen gunstige plek daarvoor?
Sla je slag zodra die eierstokken beginnen te rammelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik las laatst dat er een groot overschot van hoogopgeleide vrouwen is (er studeren al enkele jaren meer vrouwen dan mannen af). Ik geloof dat er voor iedere 4 hoogopgeleide vrouwen slechts 3 hoogopgeleide mannen zijn of zo.
Veel vrouwen zullen dus wel moeten, als ze aan de man willen geraken.
MILFS!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sla je slag zodra die eierstokken beginnen te rammelen.
Heb ik ook gelezen, Utrecht was het beste: iets van 130 vrouwen op 100 mannen. Ik hoop dat ik binnenkort ook aan de beurt ben. Nu kunnen ze niet meer om me heen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik las laatst dat er een groot overschot van hoogopgeleide vrouwen is (er studeren al enkele jaren meer vrouwen dan mannen af). Ik geloof dat er voor iedere 4 hoogopgeleide vrouwen slechts 3 hoogopgeleide mannen zijn of zo.
Zo was dat nog niet in mijn tijd, opa spreekt hier.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:20 schreef Fripsel het volgende:
Mijn vriendengroep is anders gemengd HBO/WO/Afgestudeerd.
Ja, maar dat kan niet. Die moeten Wilders stemmen en in de voortuin bier drinken op een tuinstoel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:22 schreef Fripsel het volgende:
MBO'ers zitten er ook bij bedenk ik me net
Nee die zijn zoals mijn buurman en hebben geen opleidingquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan niet. Die moeten Wilders stemmen en in de voortuin bier drinken op een tuinstoel.
Vandaag m'n datingsite accounts op inactief gezet, eerst maar eens aankijken hoe het allemaal gaat lopen met hitkrantmeisje. Zonder afleiding van nieuwe matches / gras groener aan andere kant etc.
Klopt, maar ik koppel opleidingsniveau dan ook automatisch aan banenkans / salaris. Dus geen interesse in vrouwen met wo theaterwetenschappen / gender studies etc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Het lijkt me dat het verschil 'belangrijker' is op jongere leeftijd. Zodra je wat ouder wordt boeit het verschil tussen HBO / WO niet echt naar mijn mening en is algemene ontwikkeling / carriere een stuk belangrijker.
Als je nog studeert begeef je je als HBO'er weer in een ander milieu dan een WO'er..
Je bent dus een mannelijke golddigger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:31 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Klopt, maar ik koppel opleidingsniveau dan ook automatisch aan banenkans / salaris. Dus geen interesse in vrouwen met wo theaterwetenschappen / gender studies etc.
Wat zegt een salaris over iemands persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:31 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Klopt, maar ik koppel opleidingsniveau dan ook automatisch aan banenkans / salaris. Dus geen interesse in vrouwen met wo theaterwetenschappen / gender studies etc.
Dit dus..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent dus een mannelijke golddigger.
PhD in richting van de ecologie vind ik ook goed omdat het interessante materie is, ondanks dat hier niet het grote geld zit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent dus een mannelijke golddigger.
En wat heb je zelf te leveren qua studie / prestaties?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:33 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
PhD in richting van de ecologie vind ik ook goed omdat het interessante materie is, ondanks dat hier niet het grote geld zit.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:
En wat heb je zelf te leveren qua studie / prestaties?
Plus studie-vertraging, maar wel enig kind en dikke erfenis. Gelieve geen verdere specifieke toelichting vragen, ik wil hier anoniem blijven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:49 schreef Gijlebeer het volgende:
Vrouwen moet gewoon in hun profiel aangeven: "Ik date ook met sukkels die met moeite hun gamma-studie hebben afgemaakt." Dan weet ik waar ik aan toe ben. Gelukkig heb ik al aan een ingenieurs-bureau stage gelopen. Vrouwelijke ir's.Maar weinig vrouwen jammer genoeg tegengekomen. Overheid waren ook weinig vrouwen te bekennen op mijn afdeling, maar die werkten te kort, waren te oud of te dik, dus daar was ik niet in geïnteresseerd.
Zoals ik al zei; meerdere vrouwen gedate die hoger opgeleid waren. PhD fiscaal recht in de olie industrie was de laatste.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:43 schreef Gijlebeer het volgende:
Maar iemand een persoonlijk ervaring mbt downdaten van vrouwen naar mannen toe? Had een datingsite een toegevoegde waarde voor succesvol downdaten?
Mogelijk dat ze goed tegen stress kan, openstaat voor een uitdaging, interessant vakgebied, verantwoordelijkheid neemt, onafhankelijk is etc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:33 schreef Yesse het volgende:
Wat zegt een salaris over iemands persoonlijkheid?
Zegt me niks, ik zit niet op hbo te wachten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Zoals ik al zei; meerdere vrouwen gedate die hoger opgeleid waren.
Dit meen je niet, dit zeg je om mij jaloers te maken. Indien echt:quote:PhD fiscaal recht in de olie industrie was de laatste.
Is toch juist handig voor mijn zoektocht?quote:Ik heb niet het idee dat een datingsite daar toegevoegde waarde bij had. Sommige datingsites lijken me juist averechts te werken aangezien daar direct zichtbaar is wat je hoogste opleiding is.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:41 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
[..]
Plus studie-vertraging, maar wel enig kind en dikke erfenis. Gelieve geen verdere specifieke toelichting vragen, ik wil hier anoniem blijven.
Ehm, even een gekke vraag, maar als jij zelf hoogopgeleid bent (ingenieur?) waarom vraag je dan naar vrouwen die downdaten? Dan zit jij toch op hetzelfde niveau? Wat ik zo lees kom je niet direct als een catch over,maar wellicht vergis ik me daarin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:43 schreef Gijlebeer het volgende:
Maar iemand een persoonlijk ervaring mbt downdaten van vrouwen naar mannen toe? Had een datingsite een toegevoegde waarde voor succesvol downdaten?
Gewoon elkaars type niet, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:48 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Dit meen je niet, dit zeg je om mij jaloers te maken. Indien echt:Waarom heb je haar niet kunnen behouden?
Ja, dan kunnen ze ook gelijk zien dat je nog bezig bent met je pretstudie op je 30e. Zal vast wel helpen.quote:[..]
Is toch juist handig voor mijn zoektocht?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:33 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
PhD in richting van de ecologie vind ik ook goed omdat het interessante materie is, ondanks dat hier niet het grote geld zit.
Officieel zelfde niveau en ik krijg een MSc titel in gamma wetenschappen, maar er zit verschil tussen de verschillende studies. Op dat ingenieursbureau had ik veruit de minst technische studie gedaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:51 schreef yats het volgende:
Ehm, even een gekke vraag, maar als jij zelf hoogopgeleid bent (ingenieur?) waarom vraag je dan naar vrouwen die downdaten? Dan zit jij toch op hetzelfde niveau? Wat ik zo lees kom je niet direct als een catch over,maar wellicht vergis ik me daarin.
Ik ben midden twintig. Pretstudies als in theaterwetenschappen of gender studies volg ik niet. Maar zoals gezegd, binnen dat ir-bureau heb ik de makkelijkste studie gedaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, dan kunnen ze ook gelijk zien dat je nog bezig bent met je pretstudie op je 30e. Zal vast wel helpen.
Oh, dan ken ik nog wel iemand voor je. Sexy hese stem, mooi bruin huidje. Heeft net haar long moeten laten verwijderen vanwege kanker, en paft alweer een pakje per dag weg. Oh ja, en ze deelt ook de hele dag van die gare quizzen en tegeltjeswijsheid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:07 schreef K44S het volgende:
Ik lees het al. Als mbo'er maak ik geen kans bij de hoog opgeleide chicks. Dan maar aan een wijf die rookt bij de zwangerschap en op fb aan deelenwin dingen doet
Al een nieuwe datum geprikt met je tochniet-Sushimeisje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:07 schreef K44S het volgende:
Ik lees het al. Als mbo'er maak ik geen kans bij de hoog opgeleide chicks. Dan maar aan een wijf die rookt bij de zwangerschap en op fb aan deelenwin dingen doet
OEH, klinkt als een eckte mbo'er!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oh, dan ken ik nog wel iemand voor je. Sexy hese stem, mooi bruin huidje. Heeft net haar long moeten laten verwijderen vanwege kanker, en paft alweer een pakje per dag weg. Oh ja, en ze deelt ook de hele dag van die gare quizzen en tegeltjeswijsheid.
PM me je naar, en ik stel je aan haar voor. Wat een vangst!
Misschien achter die walm van rook wel. Zo dicht kom ik gewoonlijk niet bij haar in de buurt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:31 schreef K44S het volgende:
[..]
OEH, klinkt als een eckte mbo'er!
Trouwens, ze stinkt ook naar vis hoop ik?
Nee snap ik wel, jouw niveau ligt natuurlijk veel hoger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Misschien achter die walm van rook wel. Zo dicht kom ik gewoonlijk niet bij haar in de buurt.
Nee, ze is geen Hollander maar een Vlaming. Die klagen alleen passief-agressief.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:33 schreef K44S het volgende:
[..]
Nee snap ik wel, jouw niveau ligt natuurlijk veel hoger.
Maar: Klaagt ze ook bedrijven via FB aan omdat zij namelijk een extra cupje boter wou en daar 50 cent extra voor moet betalen?
OEh, ik ga je direct pmenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, ze is geen Hollander maar een Vlaming. Die klagen alleen passief-agressief.
Ze zal je ook nooit zeggen wat ze wil doen en of er iets mis is of zo, maar dat komt hier erg veel voor...
Even eerlijk: kun je dan niet beter een opblaaspop kopen? Die willen ook nooit iets doen en zeggen ook nooit iets, maar die ruiken tenminste niet naar rook.quote:
Ik ben al druk bezig om de mijne te plakkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Even eerlijk: kun je dan niet beter een opblaaspop kopen? Die willen ook nooit iets doen en zeggen ook nooit iets, maar die ruiken tenminste niet naar rook.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:31 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:41 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
[..]
Plus studie-vertraging, maar wel enig kind en dikke erfenis. Gelieve geen verdere specifieke toelichting vragen, ik wil hier anoniem blijven.
Je hecht vooral nogal veel waarde aan geld in plaats van aan opleiding of niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:46 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Mogelijk dat ze goed tegen stress kan, openstaat voor een uitdaging, interessant vakgebied, verantwoordelijkheid neemt, onafhankelijk is etc.
Nah onzin, mijn vriend is timmerman en heb hem via badoo leren kennen. Ik vind het erg kortzichtig om iemand op een beroep of studie af te wijzen. Liever een MBO'er met veel algemene kennis en waarmee ik een normaal gesprek kan voeren dan iemand met een hoger papiertje die voor de rest oogkleppen op heeft. Want eerlijk is eerlijk, wat stellen de meeste studies inhoudelijk voor? Vind ik persoonlijk niet echt een graadmeter voor intelligentie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:07 schreef K44S het volgende:
Zowel het belang van geld als opleiding heb ik benadrukt. Het klopt dat ik geld belangrijker vind dan opleiding, maar er zijn uitzonderingen:quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:48 schreef -0- het volgende:
Je hecht vooral nogal veel waarde aan geld in plaats van aan opleiding of niet?
Er is weinig correlatie tussen opleidingsniveau/intelligentie/de andere eigenschappen die je noemt en hele hoge salarissen.
Vrouwen die werken aan duurzame innovaties vind ik ook aantrekkelijk. Maar geld is essentieel. Daarnaast mag ik aannemen dat er enige correlatie is tussen opleidingsniveau en salarissen, uitgaande van zelfde studie(richting). Een blik op vacaturesites bevestigt dat. Iemand die van mbo naar wo gaat, wordt bewonderd, terwijl de omgekeerde weg als een teleurstelling wordt ervaren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:33 schreef Gijlebeer het volgende:
Gewoon op zoek naar zo'n lekkere kapster.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:07 schreef K44S het volgende:
Het bovenstaande dialoog moet je in mijn geval ook met een korrelzout nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nah onzin, mijn vriend is timmerman en heb hem via badoo leren kennen. Ik vind het erg kortzichtig om iemand op een beroep of studie af te wijzen. Liever een MBO'er met veel algemene kennis en waarmee ik een normaal gesprek kan voeren dan iemand met een hoger papiertje die voor de rest oogkleppen op heeft. Want eerlijk is eerlijk, wat stellen de meeste studies inhoudelijk voor? Vind ik persoonlijk niet echt een graadmeter voor intelligentie.
Mja dat bedoel ik, ik snap echt niet dat mensen er zoveel waarde aan hechtenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:29 schreef K44S het volgende:
[..]
Het bovenstaande dialoog moet je in mijn geval ook met een korrelzout nemen.
Ik heb meerdere dames gedatet met hbo achtergrond.. .sommige hadden zelfs minder algemene kennis dan ik.
ik wel. Voor sommige studies moet je toch wel een stukje intelligentie bezitten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:22 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nah onzin, mijn vriend is timmerman en heb hem via badoo leren kennen. Ik vind het erg kortzichtig om iemand op een beroep of studie af te wijzen. Liever een MBO'er met veel algemene kennis en waarmee ik een normaal gesprek kan voeren dan iemand met een hoger papiertje die voor de rest oogkleppen op heeft. Want eerlijk is eerlijk, wat stellen de meeste studies inhoudelijk voor? Vind ik persoonlijk niet echt een graadmeter voor intelligentie.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:30 schreef Rucola het volgende:
[..]
ik wel. Voor sommige studies moet je toch wel een stukje intelligentie bezitten.
Ja maar dat betekent niet dat mensen die niet voor zo'n studie kiezen automatisch een stukje intelligentie ontbreektquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:30 schreef Rucola het volgende:
[..]
ik wel. Voor sommige studies moet je toch wel een stukje intelligentie bezitten.
tsja ik snap wel dat je geen mbo'er wil daten als je zelf wo papieren hebt. Hoe naar dat ook kan overkomenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:25 schreef ook_gek het volgende:
Het klinkt mij meer als een excuus om maar niks te doen bij iemand met een bepaalden opleiding of beroep. En voor de gold diggers, god wat zal het toch tegenvallen.
soms wel, dus ja maar ik wil alleen maar zeggen dat sommige studies wel degelijk pittig zijn en dat het wel degelijk iets kan zeggen over intelligentiequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:31 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent niet dat mensen die niet voor zo'n studie kiezen automatisch een stukje intelligentie ontbreekt
Goed, ik zou echt veel moeite hebben met micro-economie....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:33 schreef Rucola het volgende:
[..]
soms wel, dus ja maar ik wil alleen maar zeggen dat sommige studies wel degelijk pittig zijn en dat het wel degelijk iets kan zeggen over intelligentie
Zeker is er enige correlatie, MBO is over het algemeen lager betaald dan WO, echter zijn er veel WO banen die niet enorm goed betaald zijn maar wel ingevuld worden door PhD en hele slimme mensen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:28 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Vrouwen die werken aan duurzame innovaties vind ik ook aantrekkelijk. Maar geld is essentieel. Daarnaast mag ik aannemen dat er enige correlatie is tussen opleidingsniveau en salarissen, uitgaande van zelfde studie(richting). Een blik op vacaturesites bevestigt dat. Iemand die van mbo naar wo gaat, wordt bewonderd, terwijl de omgekeerde weg als een teleurstelling wordt ervaren.
Het gaat niet om de papieren, maar om het verschil in intelligentie / politieke opvattingen / algemene kennis etcetc. Soms is dat verschil niet merkbaar, vaak wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:32 schreef Rucola het volgende:
[..]
tsja ik snap wel dat je geen mbo'er wil daten als je zelf wo papieren hebt. Hoe naar dat ook kan overkomen
er zijn wel mensen die kijken naar papiertjes, ik ken zulke jongensquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het gaat niet om de papieren, maar om het verschil in intelligentie / politieke opvattingen / algemene kennis etcetc.
Als iemand met plezier naar z'n werk gaat. Sociaal is en je er goed mee kan praten is voor mij geld en opleiding totaal onbelangrijk. Geld maakt totaal niet gelukkig en opleidingen is leuk allemaal maar als het gaat om algemene kennens en levenservaring is dat papiertje opeens weinig van betekenis naar mijn mening.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:32 schreef Rucola het volgende:
[..]
tsja ik snap wel dat je geen mbo'er wil daten als je zelf wo papieren hebt. Hoe naar dat ook kan overkomen
Dat is leuk voor ze. Ik ken ook mensen die er niet naar kijken, je punt is?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:38 schreef Rucola het volgende:
[..]
er zijn wel mensen die kijken naar papiertjes, ik ken zulke jongens
Als je echt waarde hecht aan intelligentie dan filter je die personen er ook snel uit natuurlijk als je in gesprek raakt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:29 schreef K44S het volgende:
Ik heb meerdere dames gedatet met hbo achtergrond.. .sommige hadden zelfs minder algemene kennis dan ik .
Ja oké, voor sommige studies heb je inderdaad een bepaald niveau nodig maar naar mijn idee staat die kennis redelijk los van hoe je in een relatie functioneert, tenzij je met je partner over werk wilt sparren. In mijn relatie vind ik algemene kennis veel belangrijker dan iemand die alles van een specifieke materie afweet. Een beetje verdieping in geschiedenis, politiek, cultuur, topografie vind ik belangrijker in een gesprek dan iemand die me precies uit kan leggen hoe een wortelkanaalbehandeling uitgevoerd moet wordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:33 schreef Rucola het volgende:
[..]
soms wel, dus ja maar ik wil alleen maar zeggen dat sommige studies wel degelijk pittig zijn en dat het wel degelijk iets kan zeggen over intelligentie
Het gaat toch om de meningen wat hij of zij vindt van de (toekomstige)partner....?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:37 schreef Copycat het volgende:
Zullen we van vacaturesites maar weer richting datingsites gaan?
Lijkt mij een puickend plan.
Ik zie salarissen en aanverwanten voorbij komen zonder enige date-relatie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:39 schreef K44S het volgende:
Het gaat toch om de meningen wat hij of zij vindt van de (toekomstige)partner....?
dat je reactie nergens opslaatquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is leuk voor ze. Ik ken ook mensen die er niet naar kijken, je punt is?
naar mijn mening iig niet anders kan ik net zo goed stoppen met studerenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als iemand met plezier naar z'n werk gaat. Sociaal is en je er goed mee kan praten is voor mij geld en opleiding totaal onbelangrijk. Geld maakt totaal niet gelukkig en opleidingen is leuk allemaal maar als het gaat om algemene kennens en levenservaring is dat papiertje opeens weinig van betekenis naar mijn mening.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:43 schreef Rucola het volgende:
[..]
naar mijn mening iig niet anders kan ik net zo goed stoppen met studeren
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Het soort intelligentie dat je nodig hebt op een universiteit en het soort intelligentie dat je zoekt in een partner zijn volgens mij wel twee hele andere dingen. Voor driekwart van de studenten is die intelligentie niets meer dan makkelijk dingen begrijpen en vooral onthouden. De intelligentie die mensen (tenminste; ik) in een partner zoeken is toch iets creatiever en productiever.
Sowieso, als ik bedenk dat een groot deel van mijn medestudenten nog effectief onder mama's rokken leefden, dan ben ik toch eerder geïnteresseerd in een laagopgeleid iemand die op haar 18e functioneel zelfstandig was.
Vergeet humor niet. Ik moet wel met iemand kunnen lachen wil ik haar aantrekkelijk kunnen vinden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als iemand met plezier naar z'n werk gaat. Sociaal is en je er goed mee kan praten is voor mij geld en opleiding totaal onbelangrijk. Geld maakt totaal niet gelukkig en opleidingen is leuk allemaal maar als het gaat om algemene kennens en levenservaring is dat papiertje opeens weinig van betekenis naar mijn mening.
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:52 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeet humor niet. Ik moet wel met iemand kunnen lachen wil ik haar aantrekkelijk kunnen vinden.
Ai, dan is het gelijk al over. Geen vervolg dus?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:53 schreef K44S het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
Jammer dat ik de chick van de sushi date fysiek niet aantrekkelijk vind.
hahahah waarom nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:53 schreef K44S het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
Als zij mij uitnodigt om nog wat te gaan drinken of bioscoop te pakken... prima.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ai, dan is het gelijk al over. Geen vervolg dus?
quote:
niet altijd, als iemand eeeecht leuk is dan nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:48 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Dat papiertje waar op staat "HBO" of "WO".
Is handig met solliciteren, (ok, de kennis die er bij komt kijken om de functie goed uit te voeren is ook wel handig).
Maar ik snap je punt. Jij wil iemand metenminste Hbo werk-en denk niveau.
Mbo valt voor jou simpel weg af
Ik had altijd het idee dat mannen hier meer een problem mee hadden dan de vrouwen. Dat je je mannelijker voelt als je meer verdient dan je vrouw... en vaak heft het hogere salaris ook doorslag bij wie minder werkt om voor de kinderen te zorgen etc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dan houd t inderdaad ook op. Wat vond je niet aantrekkelijk aan haar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:53 schreef K44S het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
Tijdens de dates zeggen dat je op WO niveau studeert en pas na een half jaar relatie eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:07 schreef K44S het volgende:
Nextquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:53 schreef K44S het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:58 schreef Deezertje het volgende:
Vanavond maar weer eens Paiq aanslingeren... wel leuk op de vrijdagavond. Alleen ff zien dat ik niet direct na het tonen van de foto's abrupt afgekapt wordt
En ben al deels achter mijn 'probleem'. Ik val op/wil nog steeds een 18-jarige meid omdat ik eigenlijk nooit liefde heb meegemaakt tijdens mijn studententijd... maar dat ben ik zelf ook allang niet meer, dus ja dan moet ik hoger mikken rond mijn eigen leeftijd (half 20) maar die meiden zijn vaak al meer ontwikkeld, ook in wat ze wel/niet willen in een relatie/manIk heb me daar een tijd geleden ingeschreven, maar ik vind dat absoluut kut. Ik kreeg één match, toen nog een, en toen moest ik twee weken wachten op de volgende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Vanavond maar weer eens Paiq aanslingeren... wel leuk op de vrijdagavond. Alleen ff zien dat ik niet direct na het tonen van de foto's abrupt afgekapt wordt
En ben al deels achter mijn 'probleem'. Ik val op/wil nog steeds een 18-jarige meid omdat ik eigenlijk nooit liefde heb meegemaakt tijdens mijn studententijd... maar dat ben ik zelf ook allang niet meer, dus ja dan moet ik hoger mikken rond mijn eigen leeftijd (half 20) maar die meiden zijn vaak al meer ontwikkeld, ook in wat ze wel/niet willen in een relatie/manMeiden van 18 zijn ook meer ontwikkeld en hebben ook meer meegemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Daar heb je ook een groot verschil in. Je hebt nog die echt onschuldige/ontwetende meisjes maar ook die wat van hun leven willen maken / vol op studie richten. Die tweesplitsing merkte je wel erg goed in mijn klas destijds.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Meiden van 18 zijn ook meer ontwikkeld en hebben ook meer meegemaakt.
En hoe zou jij voor hen wel aantrekkelijk zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar heb je ook een groot verschil in. Je hebt nog die echt onschuldige/ontwetende meisjes maar ook die wat van hun leven willen maken / vol op studie richten. Die tweesplitsing merkte je wel erg goed in mijn klas destijds.
Diverse punten, maar ik had het wel super gezellig met d'r .Dus wie weet draai bijquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:16 schreef yats het volgende:
[..]
Dan houd t inderdaad ook op. Wat vond je niet aantrekkelijk aan haar?
Ik ben ruim 2 jaar gelden m'n huidige vriendin daar tegen gekomen. Ik had er altijd wel geinige gesprekken, maar nooit heel boeiend. Via foto beoordelen had ik al snel m'n lijst vol staan maar niks echt boeiends. Maar om het nou maar kut te noemen vind ik wat overdrevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb me daar een tijd geleden ingeschreven, maar ik vind dat absoluut kut. Ik kreeg één match, toen nog een, en toen moest ik twee weken wachten op de volgende.
Foto beoordelen? Waar zie je dat ergens?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben ruim 2 jaar gelden m'n huidige vriendin daar tegen gekomen. Ik had er altijd wel geinige gesprekken, maar nooit heel boeiend. Via foto beoordelen had ik al snel m'n lijst vol staan maar niks echt boeiends. Maar om het nou maar kut te noemen vind ik wat overdreven
En ben al deels achter mijn 'probleem'. Ik val op/wil nog steeds een 18-jarige meid omdat ik eigenlijk nooit liefde heb meegemaakt tijdens mijn studententijd... maar dat ben ik zelf ook allang niet meer, dus ja dan moet ik hoger mikken rond mijn eigen leeftijd (half 20) maar die meiden zijn vaak al meer ontwikkeld, ook in wat ze wel/niet willen in een relatie/manwaarom een onschuldig meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je kan ook speeddaten op paiq.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Foto beoordelen? Waar zie je dat ergens?
En ja, als je twee weken moet wachten op een match, vind ik het best wel een kutsite. Net alsof alle matches uitlopen op een succes...
Het een sluit het ander toch niet uit? Iemand kan toch iets van hun leven willen maken / vol op studie richten, plus daarnaast nog onschuldig zijn. Of bedoel je met onschuldig meer dat ze nog wereldvreemd zijn, geen verantwoordelijkheid nemen en nog onnozel doen. In dat geval snap ik wel wat je schrijft, want nu ik midden twintig ben, vind ik vrijwel alle 18 jarigen nogal kinderlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar heb je ook een groot verschil in. Je hebt nog die echt onschuldige/ontwetende meisjes maar ook die wat van hun leven willen maken / vol op studie richten. Die tweesplitsing merkte je wel erg goed in mijn klas destijds.
Helaas duurt t sinds de update vrij lang voordat er een speeddate gevonden word. Wat dat betreft is die update geen verbetering voor mannen. Al is paiq verder best ok, althans, ik heb er wel een paar leuke dates gevonden.quote:
Over welke update hebben we het dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:32 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas duurt t sinds de update vrij lang voordat er een speeddate gevonden word. Wat dat betreft is die update geen verbetering voor mannen. Al is paiq verder best ok, althans, ik heb er wel een paar leuke dates gevonden.
Wanneer er weer een date is! Maar dat zie ik best somber in,quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:45 schreef Fripsel het volgende:
Wanneer kom je met je eerste positieve mededeling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wanneer er weer een date is! Maar dat zie ik best somber in,Jezus vent, nog 3 maanden zowat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, het is niet dat ik er geen moeite voor doe. Ondertussen leef ik gewoon 't leven, maar een echte date (hoe leuk of niet leuk achteraf ook) is even geleden. Ondertussen zijn veel oud-daters van me reeds onder de pannen en ook in mijn omgeving begint het net zich te sluiten (maar ook weer een paar break-ups).quote:
Ben je lelijk?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, het is niet dat ik er geen moeite voor doe. Ondertussen leef ik gewoon 't leven, maar een echte date (hoe leuk of niet leuk achteraf ook) is even geleden. Ondertussen zijn veel oud-daters van me reeds onder de pannen en ook in mijn omgeving begint het net zich te sluiten (maar ook weer een paar break-ups).
En ben al deels achter mijn 'probleem'. Ik val op/wil nog steeds een 18-jarige meid omdat ik eigenlijk nooit liefde heb meegemaakt tijdens mijn studententijd... maar dat ben ik zelf ook allang niet meer, dus ja dan moet ik hoger mikken rond mijn eigen leeftijd (half 20) maar die meiden zijn vaak al meer ontwikkeld, ook in wat ze wel/niet willen in een relatie/manDat heb ik ook wel, als je zelf achterloopt ben je al geneigd een meisje te zoeken die wat dat betreft een beetje op hetzelfde niveau zit. Ik denk dat je prima meisjes van pakweg 17 18 jaar kunt daten, dan heb je zelf ook wat overwicht en zullen ze je zwakke punten minder gauw veroordelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Vrouwen 'ontmoeten' op school is geen daten en dit is verder geen discussie hier. Zie mijn eerdere posts, zie de voortdurende klachten in FB.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:00 schreef syndroom het volgende:
Het is wel de uitgesproken plek om vrouwen te ontmoeten.
Waarom niet gewoon consequent weghalen? Waarschuwen en er op aanspreken heeft geen enkel nut blijkbaar?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrouwen 'ontmoeten' op school is geen daten en dit is verder geen discussie hier. Zie mijn eerdere posts, zie de voortdurende klachten in FB.
Niet alle posts hoeven weg. Maar die posts die totaal niks te maken hebben met het onderwerp, worden voortaan verwijderd. Zonder omhaal. Hier, en in andere datereeksen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom niet gewoon consequent weghalen? Waarschuwen en er op aanspreken heeft geen enkel nut blijkbaar?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet alle posts hoeven weg. Maar die posts die totaal niks te maken hebben met het onderwerp, worden voortaan verwijderd. Zonder omhaal. Hier, en in andere datereeksen.
We kunnen niet altijd overal zijn, dus als we wat missen, wordt een TR op prijs gesteld.
Wat denk je, heeft ze echt issues of is het een uitvlucht?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Deze doet pijn.Eén van de weinige echt leuke dates die ik in het afgelopen jaar heb gehad en moeite voor wilde doen. Te veel issues waar ze eerst nog aan moet werken voordat ze aan iets serieuzers kan/wil beginnen. Ik had het aan kunnen zien komen, maar wilde eindelijk eens het patroon van 1/2 dates doorbreken en zien waar het eindigt. Hier dus.
![]()
Bluh.
Ik ben geen psych, maar over de afgelopen x dates werd wel duidelijk dat er problemen zijn. Ook geen verandering in de manier/frequentie van contact. Niet dat het iets uitmaakt, allebei kut.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat denk je, heeft ze echt issues of is het een uitvlucht?
Problemen in de zin van?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ben geen psych, maar over de afgelopen x dates werd wel duidelijk dat er problemen zijn. Ook geen verandering in de manier/frequentie van contact. Niet dat het iets uitmaakt, allebei kut.![]()
Weinig zin om er teveel over te zeggen, maar bindingsangst en nog niet over een vorige (prille) relatie dekt de lading wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Problemen in de zin van?
Tevens wel zonde
Gast, ga even ergens anders spelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:33 schreef BeamofLight het volgende:
Ah ze speelde de bindingsangst-kaart
Naar manquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weinig zin om er teveel over te zeggen, maar bindingsangst en nog niet over een vorige (prille) relatie dekt de lading wel.
Zeker zonde, voor de rest voelde het allemaal zo goed..
Same herequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat ben ik ondertussen wel een beetje beu.Misschien gewoon even een tijdje niets.
Da's kut. Je komt er inderdaad nooit achter of ze inderdaad nog van d'r ex houdt of het gewoon een verzachtend smoesje is. Dat probleem heb ik dan weer nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weinig zin om er teveel over te zeggen, maar bindingsangst en nog niet over een vorige (prille) relatie dekt de lading wel.
Zeker zonde, voor de rest voelde het allemaal zo goed..
Herkenbaar. Daten is best leuk, maar het mag wel een keer tot iets structurelers leiden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat ben ik ondertussen wel een beetje beu.Misschien gewoon even een tijdje niets.
Dat klopt. Het hoeft geen probleem te zijn, maar in dit geval is dat het blijkbaar wel. Anyways, alsnog afgesproken om er nog een keer rustig over te praten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:06 schreef Yesse het volgende:
Met echte bindingsangst kun je er overigens samen aan werken en hoeft het geen probleem te zijn..
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Bindingsangst, ook alweer zo'n flauw smoesje om iemand af te wijzen die je eigenlijk niet ziet zitten, als je leuk, knap en lekker genoeg bent merk je daar nooit iets van.
Omdat ik het eerlijk gezegd wel lekker vind in m'n eentjequote:
Prima toch? Geen drama, geen gezeik, lekker je eigen gang gaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik het eerlijk gezegd wel lekker vind in m'n eentje
Precies. Bachelor leef is goede leef.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Prima toch? Geen drama, geen gezeik, lekker je eigen gang gaan.
Meh, dat gaat op termijn ook vervelen. Die vrijheid en alles is kei tof, maar op een zeker moment mis je het flirten en de, ahem, intimiteit toch wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Prima toch? Geen drama, geen gezeik, lekker je eigen gang gaan.
De bachelor leef, zoals Barbusse het noemt, sluit flirten en ,ahem, intimiteit niet uit?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Meh, dat gaat op termijn ook vervelen. Die vrijheid en alles is kei tof, maar op een zeker moment mis je het flirten en de, ahem, intimiteit toch wel.
Zonder te daten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De bachelor leef, zoals Barbusse het noemt, sluit flirten en ,ahem, intimiteit niet uit?
Tuurlijk kan dat.quote:
True, al is het dan iets lastiger vaak. Niet iedereen is een versierwonder.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De bachelor leef, zoals Barbusse het noemt, sluit flirten en ,ahem, intimiteit niet uit?
Dat ben ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:24 schreef yats het volgende:
[..]
True, al is het dan iets lastiger vaak. Niet iedereen is een versierwonder.
Nou, doe je verhaal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Dit topic heeft wat porno, schwung en uitstraling nodig in plaats van seks wegjagend geklaag van wanhopige mannen.
Wacht even, even een biertje en popcorn pakken.....quote:
Ben benieuwd. Ik heb veel van deze user gehoord. Schijnt pussy bij de vleet te eten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wacht even, even een biertje en popcorn pakken.....
Dat laatste vind ik een accurate omschrijvingquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik heb veel van deze user gehoord. Schijnt pussy bij de vleet te eten.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik een accurate omschrijving
Niet zo bescheiden doen barb. Al past dat ergens ook wel bij de gentleman die je bent.quote:
Jij had toch iets met MK?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:47 schreef Elvi het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met Parship? Ik ben echt klaar met Paiq. Daar gaat echt niks uitkomen.
Hoeft niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Meh, dat gaat op termijn ook vervelen. Die vrijheid en alles is kei tof, maar op een zeker moment mis je het flirten en de, ahem, intimiteit toch wel.
Ik had een flink drankje opquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:22 schreef Fripsel het volgende:
Waarom vraag je iemands nummer en verwijder je die de volgende dag weer?
Dus de volgende ochtend heb je d'r opgezocht op facebook en nuchter was het niet meer zo een feest?quote:
Naja. Ze is niet lelijk... maar ik heb gewoon geen zin om te daten.(mocht het daar überhaupt van gekomen zijn)quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus de volgende ochtend heb je d'r opgezocht op facebook en nuchter was het niet meer zo een feest?
Als je doelt op :player. Als een jongen niet eens met je zoent en alleen om je nummer vraagd... is hij dat meteen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
If you want to be that guy.. Succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |