Ik heb echt nooit problemen ermee gehad. Ze kenden mijn grens precies, en daar gingen ze nauwelijks overheen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik tot dr 11e of zo... Net van de lagere school .. Direct naar Spanje.. Maar wel de essentieele dingen denk ik ...
Ik sliep altijd op school na avonturen in de ochtend met krantenwijk.quote:Op [url=/topic/2253623/12/25#p156541545]vrijdag 2 oktober 2015 05:19[/url] schreef [url=/user/profile/168093]Soury[/url] het volgende:
Het ergste was denk ik dat ik beschonken thuis kwam. Voor het eerst en de volgende dag naar school werd getrapt. Kater en gym.
Maandag ochtend gym was niet zo handig he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik sliep altijd op school na avonturen in de ochtend met krantenwijk.
De gymles was ik er nooit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Maandag ochtend gym was niet zo handig he?
Boksquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb een hekel aan sport en kwam zo mogelijk zo min mogelijk in de gymzaal.
Mijn moeder weet alles beter en mijn vader is oostindisch doof.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:24 schreef Soury het volgende:
Mijn vader was altijd wel de lieverd. Mijn moeder niet zo.
We gaan geen mod's lastig vallen nu. Volgende. Als Fann niet kaaptquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:25 schreef chufi het volgende:
Ok wil ik wel een OP met mijn post als quote? Nee eigenlijk niet ...
Logica is gymleraars niet ergeven dacht jijquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:26 schreef FANN het volgende:
Ik schreef altijd zelf briefjes en dan maakte ik mijn moeders handtekening na![]()
Als je ongesteld was hoefde je namelijk niet mee te doen met gym, toen moest ik bij
de gymleraar komen en die zei als jij 4x per maan ongesteld bent moet je toch eens naar de dokter
Wat is er mis met de OP?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:26 schreef Soury het volgende:
[..]
We gaan geen mod's lastig vallen nu. Volgende. Als Fann niet kaapt
Precies er zit een plant in nu. Dan is het wat leukerquote:
Op kan TS doen .. maar Mo .. laat maarquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:26 schreef Soury het volgende:
[..]
We gaan geen mod's lastig vallen nu. Volgende. Als Fann niet kaapt
Ik dacht helemaal niks denk ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Logica is gymleraars niet ergeven dacht jij
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Logica is gymleraars niet ergeven dacht jij
die van mij was een creepquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:31 schreef chufi het volgende:
Gymleraren vroeger... Mooie gespierde mannen .. Ja Need to say more...
Je zal toch ergens grip moeten hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ging ie helpen met b0kspringen, vond ik doodeng, die handen zaten overal
Vaute manne....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ging ie helpen met b0kspringen, vond ik doodeng, die handen zaten overal
Voor de winter heb ik zwarte mutsjes.quote:
Die van mij waren lieverds allemaal. Ik ben een beetje klunzig, en lang dat hielp niet. Maar ze waren allemaal topquote:
mazzel... was één van de redenen da ik er een hekel aan had,,,quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij waren lieverds allemaal. Ik ben een beetje klunzig, en lang dat hielp niet. Maar ze waren allemaal top
Hoe lang ben je op hoge hakken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij waren lieverds allemaal. Ik ben een beetje klunzig, en lang dat hielp niet. Maar ze waren allemaal top
Waaraan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:37 schreef FANN het volgende:
[..]
mazzel... was één van de redenen da ik er een hekel aan had,,,
Dan ga ik over tweequote:
iIk heb nog wel een leuke muts voor je ... Anders vragen we Dees er een voor je te maken.. (kan ze toch)? .. mar het went gauw hoor ..quote:
Ja maar ik dacht dat je aangaf waarom?quote:
huh?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat je aangaf waarom?
Over 2 weken is het weer bos met haar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:39 schreef chufi het volgende:
[..]
iIk heb nog wel een leuke muts voor je ... Anders vragen we Dees er een voor je te maken.. (kan ze toch)? .. mar het went gauw hoor ..
Nu wel jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:40 schreef FANN het volgende:
[..]
huh?
Ja omdat die leraar een creep was toch?
volg je het nog?
quote:
Deze snapte ik nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:37 schreef FANN het volgende:
[..]
mazzel... was één van de redenen da ik er een hekel aan had,,,
o jH... IK HEB EEN FLESSIE HIER STAANquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah Fann neem eerst nog een glaasje water dan ..
Jaquote:
Flikker op met je caps. Hihihihihih ik ben dronkenquote:
Chufi had hetzelfdequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op met je caps. Hihihihihih ik ben dronken
Ja wat gekquote:
da's behoorlijk wat danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:46 schreef PP_Sound het volgende:
Ik zit op het moment op kleine halve krat Brand.
DM volquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook maar ik maakte een foutje, so what?
Ben met de fles grootgebracht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah,,, na een halve krat ben ik wel de weg kwijt denk ik
Ja ja, zoveel drink ik niet, dus voor mij welquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:48 schreef chufi het volgende:
[..]
fann dat zijn van die kleine flesjes.. echt dat stelt niets voor
Nee dat gaat hem niet wordenquote:
Best welquote:
trustequote:
Beschamend eigenlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:51 schreef FANN het volgende:
ik lig niet, ik zit nog vrij recht op mag ik wel zeggen
Allesquote:
Neuhquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee waar ik me voor moet schamen, maar vertel het maar dan
Truste.quote:
'ja maar dat hoef je toch niet zo te zeggen Fann...quote:
Denken is niet je sterke kant, geeft niet.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:01 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed dat de dames er nu van tussen gaan ...
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Denken is niet je sterke kant, geeft niet.
quote:
Kortquote:
Daarom is die muziek ook zo moeilijk te pruimen.quote:
Bemoei je er niet meequote:
Daar weet jij alles vanquote:
Halloquote:
Volgens mij heb je die zak nog aan.quote:
Nee die ligt al in de verkoop..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die zak nog aan.
Vuilnisman ????quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die zak nog aan.
Mo je hoeft niet zoals ik te zijn of te worden... Doe gewoon jezelf , je eigen gevoel.. Die kop van je willen we hier toch niet zien.. Waarschijnlijk gewoon door de mods weggehaald.. Dus maak je niet drukquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo je hoeft niet zoals ik te zijn of te worden... Doe gewoon jezelf , je eigen gevoel.. Die kop van je willen we hier toch niet zien.. Waarschijnlijk gewoon door de mods weggehaald.. Dus maak je niet druk
Dank je Pietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:24 schreef PP_Sound het volgende:
Ben het met Fann eens, die pics in vuilniszak zijn geniaal.
Je gaat voor de hoofdprijs?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:26 schreef chufi het volgende:
Nog niet geevenaard .. Daar hou ik het op .....
Boterham met gebakken eieren en spek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:41 schreef chufi het volgende:
Maar ik ga iets te ontbijten in elkaar zetten ...
Bijna, maar ipv spek een plak ham en 1 geklopt ei , met kop koffiequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Boterham met gebakken eieren en spek.
Da's allemaal nep, kun je nog beter vogelvoer gaan eten, stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijna zwart .. breek bijna mn kiezen op die gezonde ongemalen granen..
de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:53 schreef Deisyy het volgende:
Jullie hebben gewoon een hele nacht doorgehaald
dat dit kan in Nederlandquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De oudjes van tegenwoordig, bedoel je
Hangouderenquote:
Die overbuurvrouw moet zelf achter de geraniums blijven zitten en haar snavel houden, wat een gezeur om niets.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Hangouderen![]()
ik ging googelen en toen vond ik dit treurige bericht![]()
Bejaarden mogen toch buiten zitten
17-08-2012 | 16:03 door Thijs Blom
De bewoners van het Dordtse seniorencomplex De Gravenhorst mogen toch weer op het terras voor de flat zitten. Gisteren werd het terras op aandrang van de politie ontruimd, omdat een overbuurvrouw geklaagd had en een terrasvergunning nodig zou zijn.
Ondanks de tropische temperaturen moesten de bejaarden maar binnen gaan zitten, in afwachting van een aan te vragen vergunning. "Een buurvrouw had geklaagd en toen de politie hier kwam met de mededeling dat dit een illegaal terras was, heb ik gisteren besloten om de boel niet op de spits te drijven en alles weg te halen", zegt Jaap van As.
Van As is voorzitter van het stichtingsbestuur van het seniorencomplex. De bewoners noemen de acties van de buurvrouw en de politie belachelijk en kinderachtig. Een boze bewoner: "Waar zeurt die vrouw over? Alsof wij op het terras voor overlast zorgen. Wat een onzin. En die politie, heeft die niks beters te doen."
Wim Erkelens van de politie Zuid-Holland Zuid zegt dat de wijkagenten juist een bemiddelende rol wilden spelen: "Wij hoopten juist een conflict te voorkomen en wilden het in goed overleg oplossen. Inmiddels heb ik van de Omgevingsdienst ZHZ gehoord, dat er helemaal geen terrasvergunning nodig is. Dat zullen we alle betrokkenen laten weten".
Klaagster bang voor hangjeugd
De klaagster wil zelf geen toelichting geven. Toen onze verslaggever aanbelde, verstopte ze zich in de woonkamer en deed niet open. De politiewoordvoerder zegt dat de vrouw geen overlast vreest van koffiedrinkende bejaarden, maar dat ze bang is dat hangjeugd 's avonds bezit neemt van het terras.
Burgemeester Arno Brok toonde zich vanmorgen onaangenaam getroffen door het kordate - en naar nu blijkt overbodige - optreden van de politie. Hij liet meteen al weten, dat de senioren morgenavond gewoon een barbecuefeest op het terras mogen houden, zonder dat er bekeuringen worden uitgeschreven.
Voor de overbuurvrouw![]()
[ afbeelding ]
Is dat zo ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:53 schreef sacha het volgende:
[..]
en dat allemaal van onze belasting centen
Ik miste alleen een serveerster om de pils en jonko's te serveren.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik miste alleen een serveerster om de pils en jonko's te serveren.
-> Catering -1.
Ik dacht dat ik afgelopen week las dat je al 2 maanden niet gedronken hadquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik miste alleen een serveerster om de pils en jonko's te serveren.
-> Catering -1.
Klopt, maar het zijn overigens ruim 2 weken nu.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik afgelopen week las dat je al 2 maanden niet gedronken had
Ik overdrijf nog al eensquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar het zijn overigens ruim 2 weken nu.![]()
Neemt niet weg dat ik ook aan de andere aanwezigen denk.
Ik kan moeilijk 0,0% rond laten brengen, dat zou me niet in dank worden afgenomen, ga ik gemakshalve even vanuit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overdrijf nog al eens
Heel barmhartig dat je je zo makkelijk aanpast aan je mede-users.
levend begraven dat wijf die verdient geen daglichtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Hangouderen![]()
ik ging googelen en toen vond ik dit treurige bericht![]()
Bejaarden mogen toch buiten zitten
17-08-2012 | 16:03 door Thijs Blom
De bewoners van het Dordtse seniorencomplex De Gravenhorst mogen toch weer op het terras voor de flat zitten. Gisteren werd het terras op aandrang van de politie ontruimd, omdat een overbuurvrouw geklaagd had en een terrasvergunning nodig zou zijn.
Ondanks de tropische temperaturen moesten de bejaarden maar binnen gaan zitten, in afwachting van een aan te vragen vergunning. "Een buurvrouw had geklaagd en toen de politie hier kwam met de mededeling dat dit een illegaal terras was, heb ik gisteren besloten om de boel niet op de spits te drijven en alles weg te halen", zegt Jaap van As.
Van As is voorzitter van het stichtingsbestuur van het seniorencomplex. De bewoners noemen de acties van de buurvrouw en de politie belachelijk en kinderachtig. Een boze bewoner: "Waar zeurt die vrouw over? Alsof wij op het terras voor overlast zorgen. Wat een onzin. En die politie, heeft die niks beters te doen."
Wim Erkelens van de politie Zuid-Holland Zuid zegt dat de wijkagenten juist een bemiddelende rol wilden spelen: "Wij hoopten juist een conflict te voorkomen en wilden het in goed overleg oplossen. Inmiddels heb ik van de Omgevingsdienst ZHZ gehoord, dat er helemaal geen terrasvergunning nodig is. Dat zullen we alle betrokkenen laten weten".
Klaagster bang voor hangjeugd
De klaagster wil zelf geen toelichting geven. Toen onze verslaggever aanbelde, verstopte ze zich in de woonkamer en deed niet open. De politiewoordvoerder zegt dat de vrouw geen overlast vreest van koffiedrinkende bejaarden, maar dat ze bang is dat hangjeugd 's avonds bezit neemt van het terras.
Burgemeester Arno Brok toonde zich vanmorgen onaangenaam getroffen door het kordate - en naar nu blijkt overbodige - optreden van de politie. Hij liet meteen al weten, dat de senioren morgenavond gewoon een barbecuefeest op het terras mogen houden, zonder dat er bekeuringen worden uitgeschreven.
Voor de overbuurvrouw![]()
[ afbeelding ]
is dit een piratenzenderT ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mo draait momenteel op Radio49, te beluisteren via http://www.radio49.nl/listen.pls
-> Mo's vrolijke 80's deuntjes.
Wat er gedraaid wordt vind je -> http://www.radio49.nl/playing.php?buster=02051704551
Nee, is te vinden op Fok!. Bij MUZ.quote:
Wij zeuren minder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:46 schreef chufi het volgende:
Het zijn wel de oudjes die de radio in de lucht houden .....
Ja blijkbaar... Die anderen liggen nu nog in de clinch over hoelang wie wat en wanneer dit weekend wil draaien... En geeen minuut meer 2 uur maxquote:
Volkomen onzinnig gedoe.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja blijkbaar... Die anderen liggen nu nog in de clinch over hoelang wie wat en wanneer dit weekend wil draaien... En geeen minuut meer 2 uur max
Dank voor het luisteren.quote:
laptop windows media fukking playerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe luister je je? laptop windows mobiel?
VLC playert nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
laptop windows media fukking player
Er zijn er m.i. meer die dat niet kunnen en er telkens weer over beginnen. ...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar 1 iemand kan daar niet overheen stappen...
Is dit een dingetje hier ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar 1 iemand kan daar niet overheen stappen...
Ik heb afgelopen week de xiialive app gedownload, daarmee kan je ook mobiel luisterenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
laptop windows media fukking player
Ach, wat heet dingetje, ik heb nergens last van....quote:
Mag je ook verzoekjes aanvragen ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja blijkbaar... Die anderen liggen nu nog in de clinch over hoelang wie wat en wanneer dit weekend wil draaien... En geeen minuut meer 2 uur max
Draai je alleen muziek of ga je er ook doorheen blérenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, wat heet dingetje, ik heb nergens last van....
Dingetje is dan wel weer iets voor Vout.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, wat heet dingetje, ik heb nergens last van....
Ja dat mag ook, dat verschilt per DJ... De ene doet het wel de andere niet..quote:
Ik draai zonder mic, dus geen gelul ertussendoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Draai je alleen muziek of ga je er ook doorheen bléren
De R49 expert gaat ff in COS-taal uitleggen hoe het moetquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij deed t bij mij ook niet..
Zit je op laptop/pc of mobiel
Pc op dit momentquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij deed t bij mij ook niet..
Zit je op laptop/pc of mobiel
Ik liever niet, maar als iemand me per DM iets influistert......quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat mag ook, dat verschilt per DJ... De ene doet het wel de andere niet..
MUZ / Radio 49 #632 - DJ PP breekt de dag aan Soms kan het via het topic de andere willen per DM
Mag je helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:10 schreef sjampoeh het volgende:
Of moeten we nu naar Muz/radio49 topic
Hoezo mag je hier niet praten ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:10 schreef sjampoeh het volgende:
nouuuuuuuuquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Misschien omdat ik wel gewoon aardig ben ??
Volume aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Hoezo mag je hier niet praten ?
Skeet hoe kom ik aan geluid ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weten we nog niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Daar kun je over de muziek praten , je moet niets. Je mag het ook hier doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:10 schreef sjampoeh het volgende:
Jij bent toch een Limbo als mijn geheugen me niet in de steek laat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Mag je hier offtopic praten ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kun je over de muziek praten , je moet niets. Je mag het ook hier doen
Jij bent ook een COS-serquote:
Dit is een SC, al wil je over je stoelgang praten, ga dan gewoon je gang.quote:
ik bekend ??quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent ook een COS-ser![]()
En nee, je hoeft niet weg. Ik vond jouw naam al bekend voorkomen, ik ben zelf namelijk ook ooit COS-ser geweest.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent toch een Limbo als mijn geheugen me niet in de steek laat?
Dank je chuffquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen we vast nog wel een keer ... Welkom ook
Sirrejeus , en vertrokken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent ook een COS-ser![]()
En nee, je hoeft niet weg. Ik vond jouw naam al bekend voorkomen, ik ben zelf namelijk ook ooit COS-ser geweest.
Daarom ben ik ook zo knapquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:14 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Weet je ... haat en nijd wordt je zo lelijk van ...
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is een SC, al wil je over je stoelgang praten, ga dan gewoon je gang.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Stomme vraag, hebben we het nu over vaders en dochters denk je?
Yep, ik heb het een maand of 8 volgehouden, maar vond er niet veel meer aan.quote:
Dat weet ik nog van de KSC een aantal maanden geleden.quote:
Ksc ? wat is datquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik nog van de KSC een aantal maanden geleden.
MadMaster heeft er vast wel 1 voor jequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:23 schreef PP_Sound het volgende:
Godverdomme, kan geen geschikte pet vinden.
Ik heb nog wel een Chufi-capquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:23 schreef PP_Sound het volgende:
Muts nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:23 schreef PP_Sound het volgende:
1 goede heb ik nog kunnen vinden, staat er Heineken op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MadMaster heeft er vast wel 1 voor je
Heb je geen Tip-pex in huis?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
1 goede heb ik nog kunnen vinden, staat er Heineken op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |