Ik heb echt nooit problemen ermee gehad. Ze kenden mijn grens precies, en daar gingen ze nauwelijks overheen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik tot dr 11e of zo... Net van de lagere school .. Direct naar Spanje.. Maar wel de essentieele dingen denk ik ...
Ik sliep altijd op school na avonturen in de ochtend met krantenwijk.quote:Op [url=/topic/2253623/12/25#p156541545]vrijdag 2 oktober 2015 05:19[/url] schreef [url=/user/profile/168093]Soury[/url] het volgende:
Het ergste was denk ik dat ik beschonken thuis kwam. Voor het eerst en de volgende dag naar school werd getrapt. Kater en gym.
Maandag ochtend gym was niet zo handig he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik sliep altijd op school na avonturen in de ochtend met krantenwijk.
De gymles was ik er nooit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Maandag ochtend gym was niet zo handig he?
Boksquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb een hekel aan sport en kwam zo mogelijk zo min mogelijk in de gymzaal.
Mijn moeder weet alles beter en mijn vader is oostindisch doof.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:24 schreef Soury het volgende:
Mijn vader was altijd wel de lieverd. Mijn moeder niet zo.
We gaan geen mod's lastig vallen nu. Volgende. Als Fann niet kaaptquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:25 schreef chufi het volgende:
Ok wil ik wel een OP met mijn post als quote? Nee eigenlijk niet ...
Logica is gymleraars niet ergeven dacht jijquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:26 schreef FANN het volgende:
Ik schreef altijd zelf briefjes en dan maakte ik mijn moeders handtekening na![]()
Als je ongesteld was hoefde je namelijk niet mee te doen met gym, toen moest ik bij
de gymleraar komen en die zei als jij 4x per maan ongesteld bent moet je toch eens naar de dokter
Wat is er mis met de OP?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:26 schreef Soury het volgende:
[..]
We gaan geen mod's lastig vallen nu. Volgende. Als Fann niet kaapt
Precies er zit een plant in nu. Dan is het wat leukerquote:
Op kan TS doen .. maar Mo .. laat maarquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:26 schreef Soury het volgende:
[..]
We gaan geen mod's lastig vallen nu. Volgende. Als Fann niet kaapt
Ik dacht helemaal niks denk ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Logica is gymleraars niet ergeven dacht jij
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Logica is gymleraars niet ergeven dacht jij
die van mij was een creepquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:31 schreef chufi het volgende:
Gymleraren vroeger... Mooie gespierde mannen .. Ja Need to say more...
Je zal toch ergens grip moeten hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ging ie helpen met b0kspringen, vond ik doodeng, die handen zaten overal
Vaute manne....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ging ie helpen met b0kspringen, vond ik doodeng, die handen zaten overal
Voor de winter heb ik zwarte mutsjes.quote:
Die van mij waren lieverds allemaal. Ik ben een beetje klunzig, en lang dat hielp niet. Maar ze waren allemaal topquote:
mazzel... was één van de redenen da ik er een hekel aan had,,,quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij waren lieverds allemaal. Ik ben een beetje klunzig, en lang dat hielp niet. Maar ze waren allemaal top
Hoe lang ben je op hoge hakken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij waren lieverds allemaal. Ik ben een beetje klunzig, en lang dat hielp niet. Maar ze waren allemaal top
Waaraan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:37 schreef FANN het volgende:
[..]
mazzel... was één van de redenen da ik er een hekel aan had,,,
Dan ga ik over tweequote:
iIk heb nog wel een leuke muts voor je ... Anders vragen we Dees er een voor je te maken.. (kan ze toch)? .. mar het went gauw hoor ..quote:
Ja maar ik dacht dat je aangaf waarom?quote:
huh?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat je aangaf waarom?
Over 2 weken is het weer bos met haar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:39 schreef chufi het volgende:
[..]
iIk heb nog wel een leuke muts voor je ... Anders vragen we Dees er een voor je te maken.. (kan ze toch)? .. mar het went gauw hoor ..
Nu wel jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:40 schreef FANN het volgende:
[..]
huh?
Ja omdat die leraar een creep was toch?
volg je het nog?
quote:
Deze snapte ik nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:37 schreef FANN het volgende:
[..]
mazzel... was één van de redenen da ik er een hekel aan had,,,
o jH... IK HEB EEN FLESSIE HIER STAANquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah Fann neem eerst nog een glaasje water dan ..
Jaquote:
Flikker op met je caps. Hihihihihih ik ben dronkenquote:
Chufi had hetzelfdequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op met je caps. Hihihihihih ik ben dronken
Ja wat gekquote:
da's behoorlijk wat danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:46 schreef PP_Sound het volgende:
Ik zit op het moment op kleine halve krat Brand.
DM volquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook maar ik maakte een foutje, so what?
Ben met de fles grootgebracht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah,,, na een halve krat ben ik wel de weg kwijt denk ik
Ja ja, zoveel drink ik niet, dus voor mij welquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:48 schreef chufi het volgende:
[..]
fann dat zijn van die kleine flesjes.. echt dat stelt niets voor
Nee dat gaat hem niet wordenquote:
Best welquote:
trustequote:
Beschamend eigenlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:51 schreef FANN het volgende:
ik lig niet, ik zit nog vrij recht op mag ik wel zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |