quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Hou jij van Sade? de muziek enzo, van haar ook een beetje ... ikke dan
Nee, zoetsappige bagger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Hou jij van Sade? de muziek enzo, van haar ook een beetje ... ikke dan
Doe die ff een broekie aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:26 schreef Punkman het volgende:
@ TT, als jij dat zo graag wil, bij deze dan.
[ afbeelding ]
Die heeft 2 verschillende kleuren ogenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:26 schreef Punkman het volgende:
@ TT, als jij dat zo graag wil, bij deze dan.
[ afbeelding ]
Eigenlijk best wel een lelijk beest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heeft 2 verschillende kleuren ogen
Duh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een lelijk beest.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:39 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja daarom kwam ik nooit in de UTO SC
Das toch die je aan Finland verkocht had?quote:
Je krijgt Treehut eigenschappen met het plaatsen van hele albums of opnames..quote:
Je kan ook deze nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je krijgt Treehut eigenschappen met het plaatsen van hele albums of opnames..
Yep heb er 2 verkocht daar maar is leuk om op YT terug te vinden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch die je aan Finland verkocht had?
Krijg je daar dan een seintje van of moet je dat zelf vinden ...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Yep heb er 2 verkocht daar maar is leuk om op YT terug te vinden.
Radioquote:
Beide. weet aardig goed waar alle knollen zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je daar dan een seintje van of moet je dat zelf vinden ...
Ben meer een Brood man en daarnaast Rockpalast ..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan ook deze nemen.
De radio is dicht.
Fijn dat ik jou heb om me even opheldering te verschaffen.quote:
Het is jouw keuze, ze zijn allebei goed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben meer een Brood man en daarnaast Rockpalast ..
Graag gedaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fijn dat ik jou heb om me even opheldering te verschaffen.
Rockpalast met waterpijp en paar kratten bier bij Willem de gifdwerg in zijn huis waren legendarisch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben meer een Brood man en daarnaast Rockpalast ..
Geen idee wie dat is PP Willem de Gif dwerg.. Vriendjes van Bertus met zn Staigerpijps?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Rockpalast met waterpijp en paar kratten bier bij Willem de gifdwerg in zijn huis waren legendarisch.
Hij moest zelf in de bokkekooi slapen.
Die Rocknachten waren vaak aangenaam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Rockpalast met waterpijp en paar kratten bier bij Willem de gifdwerg in zijn huis waren legendarisch.
Hij moest zelf in de bokkekooi slapen.
In Limburg ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die Rocknachten waren vaak aangenaam.
Dat is me te link.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:02 schreef PP_Sound het volgende:
De Tamme die met zatte kloten kapsalon binnenstapt in de vroege ochtend,
Broek omlaag, knippen en scheren graag.
OKquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:02 schreef PP_Sound het volgende:
De Tamme die met zatte kloten kapsalon binnenstapt in de vroege ochtend,
Broek omlaag, knippen en scheren graag.
Ja, daar hadden we in die tijd ook TV.quote:
Ohhh en ook weedquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we in die tijd ook TV.
Willem was van mening steeds dat het de laaste keer was geweest,quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die Rocknachten waren vaak aangenaam.
Ik keek ze ook altijd met een hele groep.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:05 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Willem was van mening steeds dat het de laaste keer was geweest,
Dat geloof ik graagquote:
Ik rook nog niet zo lang zo regelmatig wiet als de laatste tijd. .quote:
Beter verstoppen daarquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Braaf antwoord soury... Grensgevallen altijd lastig
Oh kut mijn APKquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:09 schreef FANN het volgende:
Nog effe en het is 4 Oktober, misschien ga ik dan weer vlees eten
De Gifdwerg was een bijzonder persoon, na 3 jaar reviseren deed zijn Laverda het weer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik keek ze ook altijd met een hele groep.
Ja 20 jaarquote:
Wij hadden de grootste mafkezen ertussen, eentje ging toen we een keer een groot kampvuur hadden gemaakt er middenin dansen, die is een jaar met herstellen bezig geweest, die had daarna smerige etterende wonden aan beide onderbenen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De Gifdwerg was een bijzonder persoon, na 3 jaar reviseren deed zijn Laverda het weer.
Hij voluit en komt er vrouw van parkeerterrein.
Willem er met vol gas overheen gevlogen en op zijn ballen gevallen precies voor zijn stamkroeg.
Ik doe extra rondje dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:09 schreef FANN het volgende:
Nog effe en het is 4 Oktober, misschien ga ik dan weer vlees eten
Het is ook een classic carquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is lang. dat nieuwe wrak van ons is pas 11
quote:
Ja mijn autoquote:
da's gewoon puur mazzel denk ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:15 schreef PP_Sound het volgende:
Alleen mijn muts begrijpt me gelukkig.
20 jaar is classic, helaas is het voor de wegenbelasting wat verder gerektquote:
Nou maar hopen dat het nog wil groeien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:17 schreef PP_Sound het volgende:
Die lacht me helemaal uit na mijn mislukte kapper avontuur.
ja tis zo'n nacht...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:17 schreef FANN het volgende:
ik ga wijn nemen anders ben ik overmorgen nog wakker
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:17 schreef FANN het volgende:
ik ga wijn nemen anders ben ik overmorgen nog wakker
Dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat het nog wil groeien.
Waartegen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:18 schreef FANN het volgende:
[..]
nah ik heb wijn, misschien gaat het helpen
Wat vervelend. Ik denk dat er meer last hebbenquote:
Iedereen die hier nu aanwezig is denk ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat vervelend. Ik denk dat er meer last hebben
Neequote:
waar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb zojuist een bitchfight moeten sussen.
En nu Held !!?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb zojuist een bitchfight moeten sussen.
Ga je een Treehutje doen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:20 schreef FANN het volgende:
[..]
zal nog wel meer vekloten door die wijn denk ik
Iggy & Pixie, een zit nu in de woonkamer en de ander op de gang.quote:
Je Chufi pakquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu Held !!?
Wil je mn Chufi-garbagepak lenen?
Dat past alleen jouquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu Held !!?
Wat moet ik daarmee? Dat krabben die beesten kapot.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu Held !!?
ah... die klotekatten van jequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iggy & Pixie, een zit nu in de woonkamer en de ander op de gang.
Mijn knollen staan op stal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iggy & Pixie, een zit nu in de woonkamer en de ander op de gang.
ik had het over het innerlijkquote:
Tegen mij zijn ze lief, maar 's nachts onderling is het wel vaker hommeles.quote:
Ik kan er 2 keer in.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:25 schreef chufi het volgende:
[..]
One size FITS all... Hoop ik.. Mo past wel denk ik
Ja dat hadden ze ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegen mij zijn ze lief, maar 's nachts onderling is het wel vaker hommeles.
Ik ga er verder niet op inquote:
Dat staat niet bij Mo, alleen bij jouhouuuuuuuuuu snap dat danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:25 schreef chufi het volgende:
[..]
One size all... Hoop ik.. Mo past wel denk ik
Het zijn zusjes, ze zijn al sinds de geboorte samen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat hadden ze ook![]()
die tweede had ik ''genomen'' omdat die andere dan niet eenzaam zou zijn, had ik beter niet kunnen doen
frikandellen ga ik niet etenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In de kroketten en frikandellen ermee.
Niks mis mee op zijn tijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:27 schreef FANN het volgende:
[..]
frikandellen ga ik niet etennever nooit niet
''klik''quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:26 schreef chufi het volgende:
Amor zo mooi.. Ik kreeg vandaag weer even dat gevoel..
Ik vind ze ook minder tegenwoordig, laffe smaak.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:27 schreef FANN het volgende:
[..]
frikandellen ga ik niet etennever nooit niet
Bij de turk zijn de kip frikandellen erg lekkerquote:
Best lekke Chuf, waarom kreeg je dat gevoel?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:26 schreef chufi het volgende:
Amor zo mooi.. Ik kreeg vandaag weer even dat gevoel..
Ik eet misschien een keer of 6 per jaar zo een ding.quote:
hé nee die heb ik geen zin inquote:
Is ie Lekquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Best lekke Chuf, waarom kreeg je dat gevoel?
die kun je ook bij ah kopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij de turk zijn de kip frikandellen erg lekker
Wel fatsoenlijk gekruid?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij de turk zijn de kip frikandellen erg lekker
Ja nee dat hou ik nog even voor mezelf natuurlijk...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Best lekke Chuf, waarom kreeg je dat gevoel?
Biologisch bedoel ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:32 schreef FANN het volgende:
Ik moet wel Biovlees hoor dat dan weer wel
Hij loopt gewoon door die toep want hij begint gewoon weerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee dat hou ik nog even voor mezelf natuurlijk...
Flikker op met dat Bio gezeik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:32 schreef FANN het volgende:
Ik moet wel Biovlees hoor dat dan weer wel
Ja ik merk geen verschil met de uiers en koeien ogen dingenquote:
Groen etiket erop en het verkoopt voor een +prijsje. .quote:
Ja wat denk je eraan te doen, ik prijs me gelukkig dat ik nu leefquote:
en toch doe ik het, niks aan te doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat denk je eraan te doen, ik prijs me gelukkig dat ik nu leef
'Biovlees' eten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had boodschappen voor niks vandaagquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Groen etiket erop en het verkoopt voor een +prijsje. .
Heb bij de Mora ooit vakantiewerk gedaan en weet precies wat er inzit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik merk geen verschil met de uiers en koeien ogen dingen
Me reetquote:
Ik kom nooit bij de voedselbank.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had boodschappen voor niks vandaag
Ik kwel me niet ik zit mijn tijd wel uit. De groeten voor de volgende generatiequote:
Met een kleinzoon word je melodramatischer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hihiquote:
Ik doe het voor de dieren, die kleinzoon van Piet zal me aan mijn reet roestenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kwel me niet ik zit mijn tijd wel uit. De groeten voor de volgende generatie
Kan ik me voorstellen. Maar ik geef geen fuck om jouw kleinzoon. En zo is hetquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:38 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Met een kleinzoon word je melodramatischer.
Ohhh lolquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe het voor de dieren, die kleinzoon van Piet zal me aan mijn reet roesten![]()
dat mag ie zelf gaan uitleggen
Als je het zelf niet verziekt doet de rest dat wel voor je.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe het voor de dieren, die kleinzoon van Piet zal me aan mijn reet roesten![]()
dat mag ie zelf gaan uitleggen
Ja Hahahahahquote:
Maar daar doe ik niet aan meequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je het zelf niet verziekt doet de rest dat wel voor je.
Verkoopt de een het niet dan doet een ander het wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar daar doe ik niet aan meeen dat is definitief
Ik was er vrij jong al uit. De wereld is snel verkut. Ik wilde geen kinderen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je het zelf niet verziekt doet de rest dat wel voor je.
Die wast je over paar jaar de oren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar ik geef geen fuck om jouw kleinzoon. En zo is het
maar ik doe er niet aan mee zei ik tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verkoopt de een het niet dan doet een ander het wel.
Dan ben ik er niet meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:43 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die wast je over paar jaar de oren.
ga je pitten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:44 schreef chufi het volgende:
gaat er hier nu nooit meer iemand slapen? Wie neemt het straks over?
Vind ik geen argument, het had net zo goed mijn generatie kunnen zijn, nu die van mijn zoon of die van zijn latere kinderen. Dat gedoe met die vluchtelingen baart me eerlijk gezegd meer zorgen dan dat slappe gelul van Al Gore.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was er vrij jong al uit. De wereld is snel verkut. Ik wilde geen kinderen.
Klopt, dat doet een van mijn dochters nu al.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:43 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die wast je over paar jaar de oren.
Ja geef de vluchtelingen maar de schuldquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind ik geen argument, het had net zo goed mijn generatie kunnen zijn, nu die van mijn zoon of die van zijn latere kinderen. Dat gedoe met die vluchtelingen baart me eerlijk gezegd meer zorgen dan dat slappe gelul van Al Gore.
Denk het wel zo.. Of wil je dat ik wakker blijf? Ik heb weer wat Spaanse muziekjes gedaan .. ja wat nog meer .. Vuilniszakontwerpen .. Nee wordt het niet meer vannachtquote:
Geef ik iemand de schuld? Lees eens goed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja geef de vluchtelingen maar de schuld
Neh.. wordt niks meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het wel zo.. Of wil je dat ik wakker blijf? Ik heb weer wat Spaanse muziekjes gedaan .. ja wat nog meer .. Vuilniszakontwerpen .. Nee wordt het niet meer vannacht
Min of meer onze generatie is S...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind ik geen argument, het had net zo goed mijn generatie kunnen zijn, nu die van mijn zoon of die van zijn latere kinderen. Dat gedoe met die vluchtelingen baart me eerlijk gezegd meer zorgen dan dat slappe gelul van Al Gore.
Ik nam de mijne bewust, ik was 29 jr.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:48 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn dochter was er al voordat ik erover kon nadenken.
Ik moest nog ff duwen om dr op te wekken , helaas duurde het daarna nog wel heel lang...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:48 schreef PP_Sound het volgende:
Ik was er ook voordat ik er over na kon denkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:48 schreef PP_Sound het volgende:
Ben een relatief jonge opa.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik nam de mijne bewust, ik was 29 jr.
Het is mijn argument. Als je kijkt naar de wereld over honderd jaar dan is het verkloot. Natuur verwoest. Wat ik zeg, ik mag nog redelijk levenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shoef zegt dat wij het schuld zijn van die vluchtelingen, en dat klopt, neemt niet weg dat het nu in goede banen geleid moet worden.quote:
Ja, goede banen dat dan weer wel, maar hoe? dat weet niemand.....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Shoef zegt dat wij het schuls zijn van die vluchtelingen, en dat klopt, neemt niet weg dat het nu in goede banen geleid moet worden.
Het zijn hoog opgeleide mensen die kunnen iets betekenenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, goede banen dat dan weer wel, maar hoe? dat weet niemand.....
Die loopt rondquote:
Ik heb echt geen idee, het laatste dat ik van hem las was toen de Tour bezig was.quote:
Die zullen er wel bij zitten.... ik weet het niet, maar ik heb ook dokters gehad en tandartsen uit andere landen, dus vast welquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn hoog opgeleide mensen die kunnen iets betekenen
Al mijn kennis gaat de goot in.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn hoog opgeleide mensen die kunnen iets betekenen
Als ze maar met hun poten van het behang af blijvenquote:
nee dat kan jij niet, maar het is een nare uitspraak ''taak'' en dan nog ''je'' erachter ookquote:
Rollen bedoel jequote:
Toppie, je begreep me goed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nee dat kan jij niet, maar het is een nare uitspraak ''taak'' en dan nog ''je'' erachter ook
alsof het niks is
Kleine PP sloopt het nu al.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze maar met hun poten van het behang af blijven
ah......... misschien zitten die er dan weer niet zoveel bij, géén ideequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Papier maken inderdaad.
Weet alles van stoommachines en paarden fokken.
Godverquote:
Dat zeg ik niet, maar ze kwam er niet onderuit, waarom dan van een mug een olifant maken?quote:
De vierde was wel een beetje kneusquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ze kwam er niet onderuit, waarom dan van een mug een olifant maken?
Toen ik haar een week later vroeg zei ze, oh, dat weet ik niet eens meer, daar denk ik niet meer aan.
Ze was dolgelukkig met 3 gezonde en knappe kinderen, zoon en dochter tweeling, wat wilde ze dan nog meer?
Nou als ik het aan mijn zussen vraag dan weten ze het nog welquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ze kwam er niet onderuit, waarom dan van een mug een olifant maken?
Toen ik haar een week later vroeg zei ze, oh, dat weet ik niet eens meer, daar denk ik niet meer aan.
Ze was dolgelukkig met 3 gezonde en knappe kinderen, zoon en dochter tweeling, wat wilde ze dan nog meer?
Dat is dan de een voor de ander, mensen verschillen nu eenmaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als ik het aan mijn zussen vraag dan weten ze het nog wel![]()
Vroeger zeiden ze altijd, ah........ ben je zo vergeten hoor .....
Maar nu zijn ze eerlijker
Vroeger ......quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als ik het aan mijn zussen vraag dan weten ze het nog wel![]()
Vroeger zeiden ze altijd, ah........ ben je zo vergeten hoor .....
Maar nu zijn ze eerlijker
dat was omdat ze dachten dat ik misschien nog voor de bijl gingquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dan de een voor de ander, mensen verschillen nu eenmaal.
Zij was de laatste dus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:05 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was omdat ze dachten dat ik misschien nog voor de bijl ging
Mijn kinderen zijn volkomen vrij opgevoed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja... toen werd daar niet over gepraat, nu wel, maar alleen als de kinders er niet bij zijn
Dan komt er niets van terecht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn volkomen vrij opgevoed.
Ik denk niet dat een moeder snel gaat toegeven hoe vreselijk het wel niet was als dat kind erbij zitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn volkomen vrij opgevoed.
of misschien ook wel, weetikveelquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een moeder snel gaat toegeven hoe vreselijk het wel niet was als dat kind erbij zit
Hier heb je een kwartjequote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier heb je een kwartje [ afbeelding ]
Ben ik van overtuigd, ik was vele malen erger dan zij en ook dat weten ze.quote:
Het moet nog vallenquote:
Ik ook tot hun 10e, maar ik begon heel streng en liet telkens de teugels losser en op hun 10e waren ze klaar......Maar ik heb nooit iets op TV of bij gesprekken verborgen, alles was vanaf hun kleutertijd bespreekbaar.quote:
serieus hoorquote:
Niet duidelijk ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je lult er altijd deskundig omheen.
Ik heb mijn kinderen nog nooit geslagen of bestraft.quote:
Serieusquote:
Mijn Pa heeft ij nooit geslagenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen nog nooit geslagen of bestraft.
Opvoeden, schei uit, ik ben de enige die het echt gedaan heeft en jij en Piet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:15 schreef chufi het volgende:
1 opa 2 vaders en 2 kinderloze vrouwen zijn hier in discussie over?
Maar wel bestraft, zo streng was ik dus niet, en dat was ook helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Pa heeft ij nooit geslagenoké één keer was van schrik
die tel ik niet mee...
was ik heel klein en had ik het boek van zijn net overleden vader gemold![]()
draai om mijn oren meer nie, schrok ie zelf van geloof ik
Op 1e wedstrijd ging het niet zo goed, tsja en dan flap ik eruit dat gezeik en gejank niet gewaardeerd wordt door mij, was ook gelijk 1x en nooit meer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:12 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus hoor![]()
als ik naar dansles was, op mijn 15e jaar, was het tot 8 uur dansles, kwart over 8 thuis![]()
zat ie te wachten in zijn leunstoel
Zo werkte het bij mij ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Op 1e wedstrijd ging het niet zo goed, tsja en dan flap ik eruit dat gezeik en gejank niet gewaardeerd wordt door mij, was ook gelijk 1x en nooit meer.
Nah... ik denk dat ie het moeilijk had met 6 dochtersquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Op 1e wedstrijd ging het niet zo goed, tsja en dan flap ik eruit dat gezeik en gejank niet gewaardeerd wordt door mij, was ook gelijk 1x en nooit meer.
Ik tot dr 11e of zo... Net van de lagere school .. Direct naar Spanje.. Maar wel de essentieele dingen denk ik ...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Opvoeden, schei uit, ik ben de enige die het echt gedaan heeft en jij en Piet.
Maar het verschil dat ik bij ons thuis de opvoeder was.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:19 schreef Soury het volgende:
Het ergste was denk ik dat ik beschonken thuis kwam. Voor het eerst en de volgende dag naar school werd getrapt. Kater en gym.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |