quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Hou jij van Sade? de muziek enzo, van haar ook een beetje ... ikke dan
Nee, zoetsappige bagger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Hou jij van Sade? de muziek enzo, van haar ook een beetje ... ikke dan
Doe die ff een broekie aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:26 schreef Punkman het volgende:
@ TT, als jij dat zo graag wil, bij deze dan.
[ afbeelding ]
Die heeft 2 verschillende kleuren ogenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:26 schreef Punkman het volgende:
@ TT, als jij dat zo graag wil, bij deze dan.
[ afbeelding ]
Eigenlijk best wel een lelijk beest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heeft 2 verschillende kleuren ogen
Duh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een lelijk beest.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:39 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja daarom kwam ik nooit in de UTO SC
Das toch die je aan Finland verkocht had?quote:
Je krijgt Treehut eigenschappen met het plaatsen van hele albums of opnames..quote:
Je kan ook deze nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je krijgt Treehut eigenschappen met het plaatsen van hele albums of opnames..
Yep heb er 2 verkocht daar maar is leuk om op YT terug te vinden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch die je aan Finland verkocht had?
Krijg je daar dan een seintje van of moet je dat zelf vinden ...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Yep heb er 2 verkocht daar maar is leuk om op YT terug te vinden.
Radioquote:
Beide. weet aardig goed waar alle knollen zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je daar dan een seintje van of moet je dat zelf vinden ...
Ben meer een Brood man en daarnaast Rockpalast ..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan ook deze nemen.
De radio is dicht.
Fijn dat ik jou heb om me even opheldering te verschaffen.quote:
Het is jouw keuze, ze zijn allebei goed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben meer een Brood man en daarnaast Rockpalast ..
Graag gedaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fijn dat ik jou heb om me even opheldering te verschaffen.
Rockpalast met waterpijp en paar kratten bier bij Willem de gifdwerg in zijn huis waren legendarisch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben meer een Brood man en daarnaast Rockpalast ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |