quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Hou jij van Sade? de muziek enzo, van haar ook een beetje ... ikke dan
Nee, zoetsappige bagger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Hou jij van Sade? de muziek enzo, van haar ook een beetje ... ikke dan
Doe die ff een broekie aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:26 schreef Punkman het volgende:
@ TT, als jij dat zo graag wil, bij deze dan.
[ afbeelding ]
Die heeft 2 verschillende kleuren ogenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:26 schreef Punkman het volgende:
@ TT, als jij dat zo graag wil, bij deze dan.
[ afbeelding ]
Eigenlijk best wel een lelijk beest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heeft 2 verschillende kleuren ogen
Duh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een lelijk beest.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:39 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja daarom kwam ik nooit in de UTO SC
Das toch die je aan Finland verkocht had?quote:
Je krijgt Treehut eigenschappen met het plaatsen van hele albums of opnames..quote:
Je kan ook deze nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je krijgt Treehut eigenschappen met het plaatsen van hele albums of opnames..
Yep heb er 2 verkocht daar maar is leuk om op YT terug te vinden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch die je aan Finland verkocht had?
Krijg je daar dan een seintje van of moet je dat zelf vinden ...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Yep heb er 2 verkocht daar maar is leuk om op YT terug te vinden.
Radioquote:
Beide. weet aardig goed waar alle knollen zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je daar dan een seintje van of moet je dat zelf vinden ...
Ben meer een Brood man en daarnaast Rockpalast ..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan ook deze nemen.
De radio is dicht.
Fijn dat ik jou heb om me even opheldering te verschaffen.quote:
Het is jouw keuze, ze zijn allebei goed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben meer een Brood man en daarnaast Rockpalast ..
Graag gedaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fijn dat ik jou heb om me even opheldering te verschaffen.
Rockpalast met waterpijp en paar kratten bier bij Willem de gifdwerg in zijn huis waren legendarisch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben meer een Brood man en daarnaast Rockpalast ..
Geen idee wie dat is PP Willem de Gif dwerg.. Vriendjes van Bertus met zn Staigerpijps?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Rockpalast met waterpijp en paar kratten bier bij Willem de gifdwerg in zijn huis waren legendarisch.
Hij moest zelf in de bokkekooi slapen.
Die Rocknachten waren vaak aangenaam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Rockpalast met waterpijp en paar kratten bier bij Willem de gifdwerg in zijn huis waren legendarisch.
Hij moest zelf in de bokkekooi slapen.
In Limburg ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die Rocknachten waren vaak aangenaam.
Dat is me te link.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:02 schreef PP_Sound het volgende:
De Tamme die met zatte kloten kapsalon binnenstapt in de vroege ochtend,
Broek omlaag, knippen en scheren graag.
OKquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:02 schreef PP_Sound het volgende:
De Tamme die met zatte kloten kapsalon binnenstapt in de vroege ochtend,
Broek omlaag, knippen en scheren graag.
Ja, daar hadden we in die tijd ook TV.quote:
Ohhh en ook weedquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we in die tijd ook TV.
Willem was van mening steeds dat het de laaste keer was geweest,quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die Rocknachten waren vaak aangenaam.
Ik keek ze ook altijd met een hele groep.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:05 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Willem was van mening steeds dat het de laaste keer was geweest,
Dat geloof ik graagquote:
Ik rook nog niet zo lang zo regelmatig wiet als de laatste tijd. .quote:
Beter verstoppen daarquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Braaf antwoord soury... Grensgevallen altijd lastig
Oh kut mijn APKquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:09 schreef FANN het volgende:
Nog effe en het is 4 Oktober, misschien ga ik dan weer vlees eten
De Gifdwerg was een bijzonder persoon, na 3 jaar reviseren deed zijn Laverda het weer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik keek ze ook altijd met een hele groep.
Ja 20 jaarquote:
Wij hadden de grootste mafkezen ertussen, eentje ging toen we een keer een groot kampvuur hadden gemaakt er middenin dansen, die is een jaar met herstellen bezig geweest, die had daarna smerige etterende wonden aan beide onderbenen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De Gifdwerg was een bijzonder persoon, na 3 jaar reviseren deed zijn Laverda het weer.
Hij voluit en komt er vrouw van parkeerterrein.
Willem er met vol gas overheen gevlogen en op zijn ballen gevallen precies voor zijn stamkroeg.
Ik doe extra rondje dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:09 schreef FANN het volgende:
Nog effe en het is 4 Oktober, misschien ga ik dan weer vlees eten
Het is ook een classic carquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is lang. dat nieuwe wrak van ons is pas 11
quote:
Ja mijn autoquote:
da's gewoon puur mazzel denk ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:15 schreef PP_Sound het volgende:
Alleen mijn muts begrijpt me gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |