Geen idee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:21 schreef Elan het volgende:
Maar waarom zou je faken over zulke dingen
Heb dat allemaal niet meegekregen man.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel gelachen toen ie ging patsen met tas voor zn vriendin wat een nep tas was.
quote:Waar komt deze tas dan vandaan? Nou, niet uit Europa maar uit Dubai waar je wel voor op een wachtlijst komt te staan als je er 1 wilt, maar dan voor een fractie van de prijs. Prijs? +/- 1.500 dirham. Niet van echt te onderscheiden
quote:en de test door een willekeurige winkel binnen te lopen in Nederland (pc personeel vraagt je altijd als ze die tas zien "mogen we die even zien en waar komt die vandaan?") van Hermes in Europa laat zien dat zelfs zij het verschil niet zien bij een nader onderzoek. Kun je nagaan hoe goed ze zijn nagemaakt.
Was echt grappig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb dat allemaal niet meegekregen man.
quote:Alsof ik ook maar ene meuk geef om wat jullie hier lekkere Nasi goreng noemen.
Als ik al zie dat mensen op hun fornuis met een wok gaan lopen spelen dan weet ik al hoe laat het is.
Elke rechtgeaarde kenner weet dat de effectiviteit van het gebruik van een goede wok alleen geldt als je een zeer hoge vlam en bijbehorende hoge temperaturen weet te bewerkstelligen. De kunst is om de kwaliteit van je ingrediėnten te behouden.door kort en krachtig met medewerking van die hele hoge temperaturen je gerecht kort en krachtig te bereiden. En bijna alle huis-tuin en keuken fornuizen kunnen dat niet!
Wat hier gebeurd beschouw ik als spielerei.
Gewoon 1 gedeelte ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind het wel genot altijd als ie weer een forumdeel langs gaat
Straks is het een botquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:31 schreef Elan het volgende:
Wat een held wel.
Lijken wel verzonnen typetjes dat gevoel heb ik ook met tong80
Omgquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:31 schreef Amarantha het volgende:
Hihi een mod (toen nog niet denk ik) een jaar geleden 'Die zet hij in zijn foto's zodat je ze niet kan opzoeken met google images' (ging over die konijntjes enz)
Dat vraag ik me echt af.quote:
Ik ben bang dat Tong weer drinkt, Elanquote:Op woensdag 30 september 2015 23:44 schreef tong80 het volgende:
Er zijn geen afbeeldingsresultaten gevonden voor uw zoekopdracht 'You tubHohan cruijff ooi oei oeie'.
Wel slim gedaan om geloofwaardig te maken. Maar die tentjes zijn gewoon cheap-ass thuisbezorgd.nl niveauquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me echt af.
Wat fokkie ook al zei.
Toevallig in de normale tenten die wel betaalbaar zijn heeft ie ze dan weer niet
Is hij ooit gestopt danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Tong weer drinkt, Elan
Ik vermak me eigenlijk wel opperbest met die user.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:37 schreef Elan het volgende:
Laten we Iwanius ontmaskeren tot het primaire doel van deze topicreeks maken
Is wel duidelijk. Zie topic van Amaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:37 schreef Elan het volgende:
Laten we Iwanius ontmaskeren tot het primaire doel van deze topicreeks maken
quote:- i-spy24 heeft een kapitale Hummer en een BMW
- i-spy24 heeft een peperdure keuken (en ik mag geloven dat het huis waarin hij woont ook aan de prijzige kant is)
- i-spy24 eet bijna elke dag 5 gangen-maaltijden in de meest dure restaurants
- i-spy24 heeft een heuze mac-museum
- i-spy24 is blijkbaar directeur of een andere zeer hoge pief bij een goedlopend bedrijf.
Valt mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
Maar je bent psychisch sowieso niet in orde als je dit 10+ jaar lang zo extreem volhoud
Dat is ook ziek ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee.
Er is iemand die terminale kanker fakete
Static?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit in KAA wel een vies rijke geloof ik
?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee.
Er is iemand die terminale kanker fakete
Wtf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Een jongen had dat gedaan op Fok mensen moesten huilen vrij triest allemaal.
Gebeurt regelmatig. Op een ander forum vroeger was er een vrouw die dat maanden volhield en toen ze overleed kwam haar man posten dat ze overleden was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |