SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gewoon normaal doen, alleen Ghazi eruit en Younes erin. Voor de rest is het prima. Body heb je wel nodig op het middenveld tegen PSV.![]()
Liever Serero voor Gudelj. Die wint meer duels. Body heb je niets aan als je er niets mee kanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon normaal doen, alleen Ghazi eruit en Younes erin. Voor de rest is het prima. Body heb je wel nodig op het middenveld tegen PSV."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Gaza is nog jong en daarom zo wisselvallig.
Over 3jaar is hij top en kan zo naar milan of liverpool voor 15 miljoentjesNothing to see here, carry on![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door Tagliano op 01-10-2015 23:14:17 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als die er dit seizoen +15 inschiet is die weg vrees ikquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:13 schreef RijstNatie het volgende:
Gaza is nog jong en daarom zo wisselvallig.
Over 3jaar is hij top en kan zo naar milan of liverpool voor 15 miljoentjes![]()
El Ghazi was erg matig vandaag, kan gebeuren. Gewoon basis uiteraard a.s. zondag.
Voor de rest een prima wedstrijd, zeker het eerste uur.
Had je gewoon ruim moeten winnen, kansen genoeg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ghazi speelt al heel het seizoen kut en iedere keer als Schone invalt laat die het wel zien."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Heb je serieus gekeken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jullie doen aan scorebord fok!en. Tenzij Ajax wint, dan gaat het om het spel.
Serieus?![]()
Jij niet blijkbaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je serieus gekeken?
Serieus?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Fenerbache minimaal 1x van winnen, Celtic uit minimaal gelijk en Molde thuis gewoon van winnen.
Niks aan de hand![]()
Jongen, wat ben je toch aan het roepen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jullie doen aan scorebord fok!en. Tenzij Ajax wint, dan gaat het om het spel.![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:17 schreef Brammess het volgende:
Fenerbache minimaal 1x van winnen, Celtic uit minimaal gelijk en Molde thuis gewoon van winnen.
Niks aan de hand
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
erg kort om de bocht maar als je thuis 1-3 van deze ploeg verliest en door 2 pleurisgoals tegen celtic gelijk moet spelen moet je daar thuis gewoon van winnenquote:![]()
Uit ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
erg kort om de bocht maar als je thuis 1-3 van deze ploeg verliest en door 2 pleurisgoals tegen celtic gelijk moet spelen moet je daar thuis gewoon van winnenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En wij hadden een van richting veranderd zondagsschot van Fischer nodig om een punt te pakken hier.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
erg kort om de bocht maar als je thuis 1-3 van deze ploeg verliest en door 2 pleurisgoals tegen celtic gelijk moet spelen moet je daar thuis gewoon van winnen![]()
Als je zo veel kansen creëert is dat toch prima? Het afmaken van kansen was niet goed, en het blijven aanvallen eigenlijk ook niet. (Maar als je bij 1-1 had ingezakt was de wereld ook te klein geweest.)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je serieus gekeken?
Serieus?
Overigens staat Kieft aan mijn kant, en zitten jullie meer op de lijn Derksen. I like where I stand.![]()
De kant van de drugsverslaafde is precies de kant die je wiltquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je zo veel kansen creëert is dat toch prima? Het afmaken van kansen was niet goed, en het blijven aanvallen eigenlijk ook niet. (Maar als je bij 1-1 had ingezakt was de wereld ook te klein geweest.)
Overigens staat Kieft aan mijn kant, en zitten jullie meer op de lijn Derksen. I like where I stand.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je zo veel kansen creëert is dat toch prima? Het afmaken van kansen was niet goed, en het blijven aanvallen eigenlijk ook niet. (Maar als je bij 1-1 had ingezakt was de wereld ook te klein geweest.)
Overigens staat Kieft aan mijn kant, en zitten jullie meer op de lijn Derksen. I like where I stand.
#TeamKieft.![]()
Het spel was niet zo beroerd, wisselbeleid was echt verschrikkelijk lachwekkend. Frank moet de spelers tegen zichzelf in bescherming nemen. Ghazi, Milik, Gudelj....![]()
nou, het leven moet kut zijn voor jequote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:21 schreef FritzWepper het volgende:
Als Ajax één puntje weet over te houden aan dubbelluik met Fener dan mogen we blij zijn.![]()
Nee, ik zie Ajax wel minimaal 4 punten halen. Ajax gaat steeds beter spelen en Fener is overrated.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:21 schreef FritzWepper het volgende:
Als Ajax één puntje weet over te houden aan dubbelluik met Fener dan mogen we blij zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat denk je nu zelf ?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zeg niet dat dit een citaat van Frank isRED ONS HENNIEGOD![]()
Is geen excuus maar je kunt niet ontkennen dat het kut voetbaltquote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee hij werd er naar gevraagd, hij begon er dus niet zelf over.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:23 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zeg niet dat dit een citaat van Frank is![]()
Hij gebruikte het wel helaas zoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is geen excuus maar je kunt niet ontkennen dat het kut voetbaltRED ONS HENNIEGOD![]()
Klaassenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het spel was niet zo beroerd, wisselbeleid was echt verschrikkelijk lachwekkend. Frank moet de spelers tegen zichzelf in bescherming nemen. Ghazi, Milik, Gudelj....![]()
hij gebruikte het niet als excuusquote:Het is gewoon echt ontiechelijk kut om met die wind te spelen en de betere teams winnen nooit met deze weersomstandigheden
![]()
Het eerste wel, gaat ook wel gebeuren denk ik. Het 2e niet, iemand een gebroken been wensen is sowieso kansloos.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fener klapjes geven en hopelijk Van Persie zijn been breken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Speelde tot aan de 60e minuut een prima wedstrijd, daarna wat verkeerde passes. Maar slecht was ie zeker niet.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet doen ..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
hij gebruikte het niet als excuusHet is gewoon echt ontiechelijk kut om met die wind te spelen en de betere teams winnen nooit met deze weersomstandigheden
RED ONS HENNIEGOD![]()
Gastquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
hij gebruikte het niet als excuusHet is gewoon echt ontiechelijk kut om met die wind te spelen en de betere teams winnen nooit met deze weersomstandigheden
![]()
![]()
Ik gun het alleen onsympathieke eikels zoals Felipe Melo en Van Persiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het eerste wel, gaat ook wel gebeuren denk ik. Het 2e niet, iemand een gebroken been wensen is sowieso kansloos.![]()
Desondanks speelde Ajax prima, laatste 20 minuten was het minder maar daarvoor niets mis mee (behalve het afmaken van de vele kansen dan).quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Rapid > Dnjeprquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
wel doen
ik begrijp dat je niks van voetbal begrijpt maar bemoei je er dan niet mee
hahaRED ONS HENNIEGOD![]()
Sympathieke post wel dit.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik gun het alleen onsympathieke eikels zoals Felipe Melo en Van Persie![]()
Als ik De Boer hoor praten, denk ik: die gaat het seizoen niet afmaken bij Ajax.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hoezo moet ik met een argument komen voor deze onzin ?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:32 schreef Brammess het volgende:
quote:
Op donderdag 1 oktober 2015 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]RED ONS HENNIEGOD![]()
omdat je zo wel heel makkelijk toegeef dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoezo moet ik met een argument komen voor deze onzin ?
Dnjepr was helemaal NIKS zonder Konoplyanka, als je die tegenover Van Rhijn zet gaat het snel![]()
Wat zei ie?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ik De Boer hoor praten, denk ik: die gaat het seizoen niet afmaken bij Ajax.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De Boer lult al 3 jaar onzin na drama partijenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ik De Boer hoor praten, denk ik: die gaat het seizoen niet afmaken bij Ajax.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
En wat voor goede spelers heeft Rapid dan ?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:34 schreef Brammess het volgende:
[..]
omdat je zo wel heel makkelijk toegeef dat ik gelijk heb.
Dnjepr was helemaal NIKS zonder Konoplyanka, als je die tegenover Van Rhijn zet gaat het snel
Dnjepr heeft nog goede spelers als Bezus, Kalinic , Rotan etcRED ONS HENNIEGOD![]()
Wie?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En wat voor goede spelers heeft Rapid dan ?
Dnjepr heeft nog goede spelers als Bezus, Kalinic , Rotan etc![]()
Beric, Hoffmann en die linker centrale verdediger van ze zouden zo in de basis lopen bij Ajaxquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En wat voor goede spelers heeft Rapid dan ?
Dnjepr heeft nog goede spelers als Bezus, Kalinic , Rotan etc![]()
Was geen drama partij.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
De Boer lult al 3 jaar onzin na drama partijenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik denk dat meer dan de helft van Dnjepr zo een basisplaats heeft bij Ajaxquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Beric, Hoffmann en die linker centrale verdediger van ze zouden zo in de basis lopen bij AjaxRED ONS HENNIEGOD![]()
Kunnen jullie El Ghazi niet terugsturen naar Marokko? Kishna werd hier verrot gescholden, maar is een lieverd vergeleken met dit walgelijke figuur.![]()
goeie wissels vanavondxboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:42 schreef hafcfan het volgende:
Kunnen jullie El Ghazi niet terugsturen naar Marokko? Kishna werd hier verrot gescholden, maar is een lieverd vergeleken met dit walgelijke figuur.
Niet zo overdrijven man. Hij was vanavond dramatisch, maar hij is ook nog maar 20.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Spel vandaag was niet slecht maar de wissels waren wel dramatisch. El Ghazi en Gudelj hadden niet langer dan 60 minuten op het veld mogen staan![]()
El Ghazi is wel een beetje vermoeiend om naar te kijken. Elke keer proberen die actie vanuit (bijna) stilstand te maken terwijl ie daar helemaal de fijne motoriek niet voor heeft. Elke keer weer recht op de tegenstander aflopen 3 dubbele schaar bal kwijt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Niet dat ik hem af wil branden maar hij is 8 van de 10 keer dramatisch. Wat dat betreft lijkt het wel op Kishna.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven man. Hij was vanavond dramatisch, maar hij is ook nog maar 20.
Je weet nu al hoe het de aankomende periode gaat lopen met hem. Hij speelt dadelijk weer een kut wedstrijd en krijgt daarom kritiek. De wedstrijd daarna schiet hij er weer 2 in en gaat hij zijn manniertjes van juichen weer doen om mondjes te snoeren.
Dat joch is door en door rot van binnen.
[ Bericht 9% gewijzigd door Sunri5e op 02-10-2015 08:03:53 ]![]()
dat valt wel mee, kijk maar naar zijn rendement maar als het ook niet loopt met hem is het meteen dramatischquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet dat ik hem af wil branden maar hij is 8 van de 10 keer dramatisch. Wat dat betreft lijkt het wel op Kishna.![]()
Na een nachtje te hebben geslapen ben ik tot inkeer gekomen.
Het is onterecht om te zeggen dat ze niet goed hebben gespeeld.
Alleen de kansen(vele veeeeelle ) werden niet benut.
Maar het is toch wel dramatisch te noemen dat je niet van dit Molde weet te winnen, weer of geen weer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik snap die verhalen niet zo dat ze goed gespeeld hebben. Het was nog steeds bijzonder slecht.
Dat je kansen creëert is niet zo gek tegen de lamme en de blinde. Wel zeer triest dat Ajax die kansen weer eens niet maakt.Oh.![]()
Vond je ze goed spelen ja?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:02 schreef mokkiemok het volgende:
Na een nachtje te hebben geslapen ben ik tot inkeer gekomen.
Het is onterecht om te zeggen dat ze niet goed hebben gespeeld.
Alleen de kansen(vele veeeeelle ) werden niet benut.
Maar het is toch wel dramatisch te noemen dat je niet van dit Molde weet te winnen, weer of geen weer.![]()
ik vond dat ze bal snel rond speelde en best wel een aanvallend paasje durfde te geven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik snap die verhalen niet zo dat ze goed gespeeld hebben. Het was nog steeds bijzonder slecht.
Dat je kansen creëert is niet zo gek tegen de lamme en de blinde. Wel zeer triest dat Ajax die kansen weer eens niet maakt.
Het is gewoon erg jammer dat een Ghazi of een Milik er niet gewoon 1 of meer in tikt.
en natuurlijk is de wind erg goed om mee te spelen, maar het is niet dat je je daar achter kan verschuilen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Een balletje rondspelen tegen Molde is het minste wat je mag verwachten. Dat wil niet zeggen dat je goed speelt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik vond dat ze bal snel rond speelde en best wel een aanvallend paasje durfde te geven.
Het is gewoon erg jammer dat een Ghazi of een Milik er niet gewoon 1 of meer in tikt.
en natuurlijk is de wind erg goed om mee te spelen, maar het is niet dat je je daar achter kan verschuilen.![]()
ik was gisteren erg kritisch, en misschien wat te zwart wit.quote:
het spel op zich was beter dan bijvoorbeeld vorig seizoen. Dan hadden ze deze wedstrijd maar 1 of 2 kansen gecreëerd. dus ik zie in dat opzicht wel mogelijkheden. Maar dit soort wedstrijden moet je toch wel winnen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is ook wel zo, maar er waren wel een hoop kansen. Als Milik er dan 1 of 2 intikt en Ghazi maakt zijn doelpuntjes dan is het een heel ander verhaal. Het probleem was niet het creëren van kansen maar het afmaken. Het is ook niet dat ze zelf met de rug tegen de muur stonden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Een balletje rondspelen tegen Molde is het minste wat je mag verwachten. Dat wil niet zeggen dat je goed speelt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb me weer een paar keer flink geërgerd toen alles weer vaststond en er geen beweging was. Er lag genoeg ruimte om veel meer te kunnen doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik vond dat ze bal snel rond speelde en best wel een aanvallend paasje durfde te geven.
en natuurlijk is de wind erg goed om mee te spelen, maar het is niet dat je je daar achter kan verschuilen.
Ook al had je zelfs met dit slechte voetbal gewoon moeten winnen. Tegen Fenerbahçe onze eerste Europese wedstrijden dit seizoen dat we niet als favoriet erin gaan. Misschien dat we het dan opeens kunnen
Oh.![]()
zulke gasten moet je met 0-5 oprollen, goed spelen en 1-1 tegen dit zooitje gaat niet samenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik was gisteren erg kritisch, en misschien wat te zwart wit.
het spel op zich was beter dan bijvoorbeeld vorig seizoen. Dan hadden ze deze wedstrijd maar 1 of 2 kansen gecreëerd. dus ik zie in dat opzicht wel mogelijkheden. Maar dit soort wedstrijden moet je toch wel winnen.![]()
En als je echt goed speelt maak je de kansen ook af. Kansen afmaken is een vrij belangrijk gedeelte in het goed spelenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
zulke gasten moet je met 0-5 oprollen, goed spelen en 1-1 tegen dit zooitje gaat niet samenOh.![]()
en als ze er nu wel 3 hadden ingeschoten, vond je het dan wel goed?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
zulke gasten moet je met 0-5 oprollen, goed spelen en 1-1 tegen dit zooitje gaat niet samenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat hangt er helemaal vanaf omdat scoreverloop de wedstrijd nu eenmaal beïnvloedt, ze waren veel te gehaast om dat doelpunt te maken, met wat meer rust en de juiste beslissingen nemen maak je die 3 makkelijk al had die keeper ook wel de dag van zijn levenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en als ze er nu wel 3 hadden ingeschoten, vond je het dan wel goed?![]()
die keeper was inderdaad erg goed bezig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hangt er helemaal vanaf omdat scoreverloop de wedstrijd nu eenmaal beïnvloedt, ze waren veel te gehaast om dat doelpunt te maken, met wat meer rust en de juiste beslissingen nemen maak je die 3 makkelijk al had die keeper ook wel de dag van zijn levenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Molde was ook wel kapot slecht zeg.
Die hebben hooguit 1 speler die bij FC Groningen bij de selectie zou mogen.![]()
maar we zijn het er denk ik wel over eens dat je tegen zulke ploegen altijd 3 punten moet halen, dan zijn er geen excuses voor minder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die keeper was inderdaad erg goed bezig.
Het is dan wel Europees voetbal maar dit Molde is van niveau middenmoot eerste divisie![]()
Eens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar we zijn het er denk ik wel over eens dat je tegen zulke ploegen altijd 3 punten moet halen, dan zijn er geen excuses voor minder.
Het is dan wel Europees voetbal maar dit Molde is van niveau middenmoot eerste divisieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die 3 voorin mogen elkaar ook wel iets meer gunnen, 7 van de 10 keer gaan ze voor eigen succes, terwijl een ander er beter voor staat of vrij looptOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
vooral Milik en Ghazi maakte gisteren te veel verkeerde keuzes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:50 schreef TheVulture het volgende:
Die 3 voorin mogen elkaar ook wel iets meer gunnen, 7 van de 10 keer gaan ze voor eigen succes, terwijl een ander er beter voor staat of vrij looptFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb Klaassen ook nog nooit zo slecht zien spelen, die weet normaliter toch wel de bal in de ploeg te houdenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vooral Milik en Ghazi maakte gisteren te veel verkeerde keuzes.![]()
Dit soort ploegen spelen wel altijd enorm opportunistisch en trekken een muur op, dat is voor Ajax altijd lastig gebleken.
Een punt uit in Europees verband is tegenwoordig zo slecht niet, kijk ook maar naar andere uitslagen gisteren. Er zijn weinig slechte ploegen, en als ze er zijn gaan ze er met heel fysiek spel en 9 man voor de goal liggenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
dit was gisteren echt niet het geval, Molde speelde erg open, en liet zeker in de eerste helft veel steekjes vallen achterin. Deze wedstrijd moet je gewoon met 1-4 naar huis nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:56 schreef TheVulture het volgende:
Dit soort ploegen spelen wel altijd enorm opportunistisch en trekken een muur op, dat is voor Ajax altijd lastig gebleken.
Een punt uit in Europees verband is tegenwoordig zo slecht niet, kijk ook maar naar andere uitslagen gisteren. Er zijn weinig slechte ploegen, en als ze er zijn gaan ze er met heel fysiek spel en 9 man voor de goal liggenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:56 schreef TheVulture het volgende:
Een punt uit in Europees verband is tegenwoordig zo slecht niet, kijk ook maar naar andere uitslagen gisteren. Er zijn weinig slechte ploegen, en als ze er zijn gaan ze er met heel fysiek spel en 9 man voor de goal liggen![]()
![]()
Echt, als er twee van die enorme hoeveelheid kansen waren hebben ingevlogen, had je hier heel andere reacties gehad. Als die vrije trap op de paal van Molde erin was gegaan trouwens ook, dan hadden mensen wel weer geroepen om het ontslag van Frank. Toeval wordt te veel gerationaliseerd hier.
Ik vraag me ook af welke fantastische wisselspelers Frank had moeten brengen om het verschil te maken.![]()
Ach rot op man. Sorry hoor, maar je bent Ajax. Je hebt doelstellingen als het overwinteren in de CL. Als je als Ajax zijnde niet kan winnen van de Noorse middenmoot, dan heb je het gewoon verkloot.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:56 schreef TheVulture het volgende:
Een punt uit in Europees verband is tegenwoordig zo slecht niet, kijk ook maar naar andere uitslagen gisteren. Er zijn weinig slechte ploegen, en als ze er zijn gaan ze er met heel fysiek spel en 9 man voor de goal liggenI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
eens en oneensquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Echt, als er twee van die enorme hoeveelheid kansen waren hebben ingevlogen, had je hier heel andere reacties gehad. Als die vrije trap op de paal van Molde erin was gegaan trouwens ook, dan hadden mensen wel weer geroepen om het ontslag van Frank. Toeval wordt te veel gerationaliseerd hier.
Ik vraag me ook af welke fantastische wisselspelers Frank had moeten brengen om het verschil te maken.
eens met het feit (en daar doelde ik net ook op) dat doelpunten veel verbloemen hier.
oneens, Wisselen doe je tussen de 60e en 70e minuut en dan haal je spelers eruit die niet goed spelen of om een tactische reden. Gazi laten staan en Milik eruit halen is gewoon geen goede wissel. ( zeker als je een vleugelaanvaller daarvoor brengt)
Bazoer in de 88e minuut wisselen voor Serero is gewoon een rare wissel (tenzij je gaat tijd rekken)
Ghazi en Gudelj hadden in de 60e minuut gewisseld moeten worden.
voor Youness en Schone
[ Bericht 1% gewijzigd door mokkiemok op 02-10-2015 09:40:04 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tegen dit soort tegenstanders moet je niet over toeval praten man. Met alle pech van de wereld moet je nog van zo'n ploeg winnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vraag me ook af welke fantastische wisselspelers Frank had moeten brengen om het verschil te maken.![]()
hier kan ik het niet meer dan eens mee zijn. Het lijkt wel of frank niet durft te wisselen... Overigens ben ik het gezeik van hem op milik ook wel zat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eens en oneens
eens met het feit (en daar doelde ik net ook op) dat doelpunten veel verbloemen hier.
oneens, Wisselen doe je tussen de 60e en 70e minuut en dan haal je spelers eruit die niet goed spelen of om een tactische reden. Gazi laten staan en Milik eruit halen is gewoon geen goede wissel. ( zeker als je een vleugelaanvaller daarvoor brengt)
Bazoer in de 88e minuut wisselen voor Serero is gewoon een rare wissel (tenzij je gaat tijd rekken)
voor Youness en SchoneJe hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
ik weet niet of je een beetje meegekeken hebt, maar een paar dagen geleden heb ik een stukje gepost waarin Frank het had over wat spelersquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hier kan ik het niet meer dan eens mee zijn. Het lijkt wel of frank niet durft te wisselen... Overigens ben ik het gezeik van hem op milik ook wel zat.
en daarin stond : er moet nog meer interactie zijn met Davy Klaassen en de spits.
hier kan ik echt kwaad over worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik weet niet of je een beetje meegekeken hebt, maar een paar dagen geleden heb ik een stukje gepost waarin Frank het had over wat spelers
en daarin stond : er moet nog meer interactie zijn met Davy Klaassen en de spits.
hier kan ik echt kwaad over worden.![]()
![]()
![]()
Ik geef een voorbeeld: Ajax - Willem II. El ghazy speelt zeer slecht de eerste 65 minuten. Volgens jullie zou De Boer hem dan moeten wisselen. De Boer laat hem staan, vanwege zijn scorend vermogen, en jawel: hij scoort twee keer. De ene keer gebeurt dat wel, en de andere keer niet: toeval. Maar in dat laatste geval krijgt De Boer de wind van voren, in het eerste geval hoor je niemand.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eens en oneens
voor Youness en Schone![]()
dus we moeten een slecht spelende speler altijd laten staan, want het kan verkeren?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik geef een voorbeeld: Ajax - Willem II. El ghazy speelt zeer slecht de eerste 65 minuten. Volgens jullie zou De Boer hem dan moeten wisselen. De Boer laat hem staan, vanwege zijn scorend vermogen, en jawel: hij scoort twee keer. De ene keer gebeurt dat wel, en de andere keer niet: toeval. Maar in dat laatste geval krijgt De Boer de wind van voren, in het eerste geval hoor je niemand.
je laat een wedstrijd afhangen van toeval?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, laten we het vooral afhangen van puur opportunisme om een wedstrijd te beslissen ipv een systeem hanteren waarin spelers kansen afdwingen, ongeacht of dat Piet of Klaas is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik geef een voorbeeld: Ajax - Willem II. El ghazy speelt zeer slecht de eerste 65 minuten. Volgens jullie zou De Boer hem dan moeten wisselen. De Boer laat hem staan, vanwege zijn scorend vermogen, en jawel: hij scoort twee keer. De ene keer gebeurt dat wel, en de andere keer niet: toeval. Maar in dat laatste geval krijgt De Boer de wind van voren, in het eerste geval hoor je niemand.![]()
El Ghazi verdedigen. Als het niet loopt bij hem, is hij letterlijk een gevaar voor de tegenstander, zichzelf en de scheidsrechter. Als de arbitrage wakker was, had hij drie wedstrijden schorsing gehad na Twente - Ajax.
![]()
El Ghazi heeft gister alleen maar een handje omhoog gedaan en bedankt voor de goede pass, wat was die slecht, sowieso 2e helft wat een wanvertoning....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi verdedigen. Als het niet loopt bij hem, is hij letterlijk een gevaar voor de tegenstander, zichzelf en de scheidsrechter. Als de arbitrage wakker was, had hij drie wedstrijden schorsing gehad na Twente - Ajax.
![]()
Hij had er wel een paar aan mogen nemen ja, al was daar wel de factor wind van belang af en toe.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
El Ghazi heeft gister alleen maar een handje omhoog gedaan en bedankt voor de goede pass, wat was die slecht, sowieso 2e helft wat een wanvertoning....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja klopt, maar ik vond hem toch weinig moeite doen gister..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Hij had er wel een paar aan mogen nemen ja, al was daar wel de factor wind van belang af en toe.![]()
Nee, maar sommige spelers kunnen ook scoren als ze slecht spelen. Het is niet ondenkbaar dat de kans groter is dat een slechtspelende El Ghazi scoort, dan dat invaller X scoort.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dus we moeten een slecht spelende speler altijd laten staan, want het kan verkeren?
je laat een wedstrijd afhangen van toeval?
Het is inherent aan kansen dat er ook een kans bestaat dat het misloopt. Wat je kan doen als trainer (of als speler), is de kans op succes maximaliseren (of toeval minimaliseren, zo je wil).![]()
dit dus, ergerde ik me dood aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik vond hem toch weinig moeite doen gister..![]()
Gezien de huidige oogaids selectie denk ik dat opportunisme een goede optie is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, laten we het vooral afhangen van puur opportunisme om een wedstrijd te beslissen ipv een systeem hanteren waarin spelers kansen afdwingen, ongeacht of dat Piet of Klaas is.![]()
Helaas nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:36 schreef Bronson_ het volgende:
Is biaconeri a.k.a Johan hier al geweest met zijn betoog?![]()
Wat een pseudowetenschappelijke aids redenatie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee, maar sommige spelers kunnen ook scoren als ze slecht spelen. Het is niet ondenkbaar dat de kans groter is dat een slechtspelende El Ghazi scoort, dan dat invaller X scoort.
Het is inherent aan kansen dat er ook een kans bestaat dat het misloopt. Wat je kan doen als trainer (of als speler), is de kans op succes maximaliseren (of toeval minimaliseren, zo je wil).![]()
PSV is de meest verachtelijke koopclub ooit. Bron: mijn onderbuik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat een pseudowetenschappelijke aids redenatie.
Gr gr![]()
Ghazi had na 60 minuten gewoon gewisseld moeten worden voor Youness.
Dat je Klaassen laat staan snap ik dan nog wel. Speelde niet tergend slecht en is je aanvoerder.
Dat je Bazoer er in minuut 88 uithaalt is gewoon raar, tenzij de boer tevreden was met de 1-1 en wil gaan tijdrekken.
Om Milik eruit te halen is an sich geen slecht wissel, maar zet er dan wel een spits voor terug.
Schone had gewoon gebracht moeten worden voor Gudelj, want die was (wederom) erg matig.
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 02-10-2015 11:39:04 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Prima bron.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
PSV is de meest verachtelijke koopclub ooit. Bron: mijn onderbuik.
Gr gr![]()
Eigenlijk besef ik nu pas hoe beschamend het allemaal is. Gelijk spelen tegen Molde BK, als Ajax zijnde en niet eens kunnen zeggen dat het een incident is maar de nieuwe realiteit. Frank, enorm bedankt!![]()
Beetje vermoeiend ook die mensen die denken dat Ajax wel even gaat winnen van Molde en Celtic en punten gaat pakken tegen Fener. Je hebt inmiddels wel gezien dat, dat gewoon erg lastig gaat worden.![]()
Frank wisselt sowieso vrij beroert, altijd al gedaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:30 schreef mokkiemok het volgende:
Ghazi had na 60 minuten gewoon gewisseld moeten worden voor Youness.
Dat je Klaassen laat staan snap ik dan nog wel. Speelde niet tergend slecht en is je aanvoerder.
Dat je Bazoer er in minuut 88 uithaalt is gewoon raar, tenzij de boer tevreden was met de 1-1 en wil gaan tijdrekken.
Om Milik eruit te halen is an sich geen slecht wissel, maar zet er dan wel een spits voor terug.
Schone had gewoon gebracht moeten worden voor Gudelj, want die was (wederom) erg matig.![]()
ja maar er zal toch wel iemand in zijn omgeving zijn die dat ook ziet en tegen hem zegt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Frank wisselt sowieso vrij beroert, altijd al gedaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom Frank de schuld geven? Door gaat echt wel wat dieper dan de trainer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Eigenlijk besef ik nu pas hoe beschamend het allemaal is. Gelijk spelen tegen Molde BK, als Ajax zijnde en niet eens kunnen zeggen dat het een incident is maar de nieuwe realiteit. Frank, enorm bedankt!
Vind dat hij het nog best aardig doet, gelet op het materiaal.![]()
Heb jij Dennis ooit zien praten? Hij is hoogstwaarschijnlijk stront eigenwijs.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja maar er zal toch wel iemand in zijn omgeving zijn die dat ook ziet en tegen hem zegt?![]()
Dit slaat nergens op, volgens mij probeer je te trollenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom Frank de schuld geven? Door gaat echt wel wat dieper dan de trainer.
Vind dat hij het nog best aardig doet, gelet op het materiaal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan kan je dus Frank niet volledig de schuld geven. Die is zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb jij Dennis ooit zien praten? Hij is hoogstwaarschijnlijk stront eigenwijs.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij vindt het ook de beste selectie sinds jaren, zoals Overmars?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op, volgens mij probeer je te trollen![]()
dat is weer het andere uiterstequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij vindt het ook de beste selectie sinds jaren, zoals Overmars?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij is niet volslagen debiel neem ik aan? Zullen heus mensen zijn die wat gezegd hebben..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dan kan je dus Frank niet volledig de schuld geven. Die is zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust.![]()
Ik denk dat deze selectie Europees net onder zijn kunnen presteert. Maar het is ook geen EL top niveau als ze wel naar behoren zouden spelen.quote:
Misschien is de chemie tussen spelers en staf wel klaar, maar ik vind de schuld vol bij de Boer leggen onterecht.![]()
Toen was het voor mij klaar en wilde ik nog maar één ding: weg bij Ajax’
Vrijdag, 2 oktober 2015 om 10:05
Ricardo Kishna lag bij Ajax overhoop met trainer Frank de Boer en de vleugelspeler koos eieren voor zijn geld: hij besloot te vertrekken naar Lazio. In gesprek met ELF Voetbal Magazine gaat Kishna in op zijn vertrek uit Amsterdam. Hij vertelt dat hij in maart al besloten had om te vertrekken bij Ajax.
"Na het laatste incident met meneer De Boer", legt Kishna uit. De Boer zei dat Kishna de warming-up van de wedstrijd tegen Dnipro niet serieus afwerkte. Het verweer van Kishna luidt dat Daley Sinkgraven naast hem liep en dat Sinkgraven precies hetzelfde deed.
"Ik had sterk het gevoel dat de trainer mij liep te zoeken. Vervolgens werd ik uit de selectie gelaten voor de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen. Toen was het voor mij klaar en wilde ik nog maar één ding: weg bij Ajax", zegt Kishna. Hij zegt dat als het niet loopt met een trainer, dat het dan gewoon niet werkt. Kishna geeft te kennen dat hij graag door de voordeur was vertrokken, om ‘te knallen in de ArenA’.![]()
Tja als je naar spelers individueel kijkt is het toch ook gewoon een vrij aardige selectie? Cillessen is potentiële wereldtop, Tete is nog zo jong en verdedigend al ijzersterk, Riedewald maakt de laatste tijd wat fouten maar in hem zie ik zo veel potentie, Veltman kan alleraardigst spelen maar komt er nu ook niet uit, Dijks is gewoon prima maar vooral bij gebrek aan beter, Bazoer is ook een enorm talent, Gudelj kan dan weer vrijwel niks lijkt het, Klaassen ook een groot talent, Fischer ook (vond hem gisteren goed spelen), Milik is normaliter een aardige afmaker en El Ghazi is en blijft ook een enorm talentquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij vindt het ook de beste selectie sinds jaren, zoals Overmars?![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ricardo Kishna lag bij Ajax overhoop met trainer Frank de Boer en de vleugelspeler koos eieren voor zijn geld: hij besloot te vertrekken naar Lazio. In gesprek met ELF Voetbal Magazine gaat Kishna in op zijn vertrek uit Amsterdam. Hij vertelt dat hij in maart al besloten had om te vertrekken bij Ajax.
"Na het laatste incident met meneer De Boer", legt Kishna uit. De Boer zei dat Kishna de warming-up van de wedstrijd tegen Dnipro niet serieus afwerkte. Het verweer van Kishna luidt dat Daley Sinkgraven naast hem liep en dat Sinkgraven precies hetzelfde deed.
"Ik had sterk het gevoel dat de trainer mij liep te zoeken. Vervolgens werd ik uit de selectie gelaten voor de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen. Toen was het voor mij klaar en wilde ik nog maar één ding: weg bij Ajax", zegt Kishna. Hij zegt dat als het niet loopt met een trainer, dat het dan gewoon niet werkt. Kishna geeft te kennen dat hij graag door de voordeur was vertrokken, om ‘te knallen in de ArenA’.![]()
![]()
Wat een randdebielquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bedankt. Precies hoe ik er ook over denk, al had ik geen zin om het voor de zoveelste keer te moeten verdedigen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja als je naar spelers individueel kijkt is het toch ook gewoon een vrij aardige selectie? Cillessen is potentiële wereldtop, Tete is nog zo jong en verdedigend al ijzersterk, Riedewald maakt de laatste tijd wat fouten maar in hem zie ik zo veel potentie, Veltman kan alleraardigst spelen maar komt er nu ook niet uit, Dijks is gewoon prima maar vooral bij gebrek aan beter, Bazoer is ook een enorm talent, Gudelj kan dan weer vrijwel niks lijkt het, Klaassen ook een groot talent, Fischer ook (vond hem gisteren goed spelen), Milik is normaliter een aardige afmaker en El Ghazi is en blijft ook een enorm talentFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het zijn dus allemaal hele goede spelers waarbij het er nu (lees: al maanden) even niet uitkomt, of het zijn enorme talenten met gruwelijk veel potentie waar het nu nog even niet uitkomt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja als je naar spelers individueel kijkt is het toch ook gewoon een vrij aardige selectie? Cillessen is potentiële wereldtop, Tete is nog zo jong en verdedigend al ijzersterk, Riedewald maakt de laatste tijd wat fouten maar in hem zie ik zo veel potentie, Veltman kan alleraardigst spelen maar komt er nu ook niet uit, Dijks is gewoon prima maar vooral bij gebrek aan beter, Bazoer is ook een enorm talent, Gudelj kan dan weer vrijwel niks lijkt het, Klaassen ook een groot talent, Fischer ook (vond hem gisteren goed spelen), Milik is normaliter een aardige afmaker en El Ghazi is en blijft ook een enorm talent
En dat blijf je ook gewoon geloven?
Nee, prima.![]()
Veltman kan alleraardigst spelen en Dijks staat er bij gebrek aan beter?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja als je naar spelers individueel kijkt is het toch ook gewoon een vrij aardige selectie? Cillessen is potentiële wereldtop, Tete is nog zo jong en verdedigend al ijzersterk, Riedewald maakt de laatste tijd wat fouten maar in hem zie ik zo veel potentie, Veltman kan alleraardigst spelen maar komt er nu ook niet uit, Dijks is gewoon prima maar vooral bij gebrek aan beter, Bazoer is ook een enorm talent, Gudelj kan dan weer vrijwel niks lijkt het, Klaassen ook een groot talent, Fischer ook (vond hem gisteren goed spelen), Milik is normaliter een aardige afmaker en El Ghazi is en blijft ook een enorm talent![]()
Oké man.![]()
Dat blijf ik geloven, ja. Dan kom je al snel terug op het gebrek aan ervaring in de selectie (wat die nul van AZ dus eigenlijk ook zou moeten brengen) en het feit dat het gewoon nog niet echt een team is. Maar dat ze allemaal aardig kunnen ballen staat voor mij vast inderdaad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zijn dus allemaal hele goede spelers waarbij het er nu (lees: al maanden) even niet uitkomt, of het zijn enorme talenten met gruwelijk veel potentie waar het nu nog even niet uitkomt.
En dat blijf je ook gewoon geloven?
Nee, prima.![]()
Misschien dat Kishna beter wat aandacht aan zichzelf had kunnen besteden en eens wat presteren op het veld in plaats van janken in een hoekje dat de trainer iets tegen hem heeftquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoezo? Kan mij best voorstellen dat Frank op een gegeven moment de pik had op Kishna.![]()
Heinquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja als je naar spelers individueel kijkt is het toch ook gewoon een vrij aardige selectie? Cillessen is potentiële wereldtop, Tete is nog zo jong en verdedigend al ijzersterk, Riedewald maakt de laatste tijd wat fouten maar in hem zie ik zo veel potentie, Veltman kan alleraardigst spelen maar komt er nu ook niet uit, Dijks is gewoon prima maar vooral bij gebrek aan beter, Bazoer is ook een enorm talent, Gudelj kan dan weer vrijwel niks lijkt het, Klaassen ook een groot talent, Fischer ook (vond hem gisteren goed spelen), Milik is normaliter een aardige afmaker en El Ghazi is en blijft ook een enorm talent
Hoe kon je Fischer nu goed vinden. Die verneukt 4 doelrijpe kansen.
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik denk niet dat Veltman veel beter kan dan hij tot nu toe heeft gedaan in zijn beste dagen en het is heel leuk dat we Dijks nu hebben en we vinden allemaal dat hij het aardig doet, maar dat komt volgens mij vooral omdat we dat paard gewend waren op linksbackquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veltman kan alleraardigst spelen en Dijks staat er bij gebrek aan beter?![]()
Oké man.![]()
Mee eens, maar ik zag een keer geen Fischer die zichzelf continu vastloopt en voor de rest vrijwel onzichtbaar is, dat hij in die posities komt vind ik al aardig wat en als hij in vorm is schiet (kopt) hij die ballen er gewoon in, net als de rest van het teamquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hein
Hoe kon je Fischer nu goed vinden. Die verneukt 4 doelrijpe kansen.![]()
Of Danny rekent een grillige buitenspeler niet af op één zwakke wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Danny heeft gisteren niet gekeken.![]()
Die zat in Glasgow voor van Persie en Boerrigter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Danny heeft gisteren niet gekeken.![]()
Dat is waar. In dat opzicht was El Ghazi vele malen slechter. God wat was die slecht zeg, sjezus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik zag een keer geen Fischer die zichzelf continu vastloopt en voor de rest vrijwel onzichtbaar is, dat hij in die posities komt vind ik al aardig wat en als hij in vorm is schiet (kopt) hij die ballen er gewoon in, net als de rest van het teamCharlie: How's it going in there?
Dat klopt en kan een keer gebeuren natuurlijk, maar ik kreeg niet de indruk dat het hem heel erg kon schelen, dat is dan weer een stuk kwalijkerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is waar. In dat opzicht was El Ghazi vele malen slechter. God wat was die slecht zeg, sjezus.![]()
Ik vind het zo mooi dat iedereen moord en brand schreeuwt omdat er een paar Ajacieden zijn opgeroepen en de term Ajaxbril tevoorschijn komt![]()
Sommige mensen zijn zo heerlijk dom![]()
![]()
En dat Frank hem gewoon 90 minuten laat staan. Natuurlijk, het kan verkeren. Maar manmanman, dit was wel beyond 'even niet in de wedstrijd zitten'. Hij heeft écht 90 minuten lang NIKS goed gedaan. Dan moet je gewoon wisselen, zeker in zo'n pot. Als het nou Eredivisie tegen de Graafschap is kan je 'm nog sparen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat klopt en kan een keer gebeuren natuurlijk, maar ik kreeg niet de indruk dat het hem heel erg kon schelen, dat is dan weer een stuk kwalijker![]()
Met Milik als erg goede 2equote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:49 schreef Scorpie het volgende:
El Ghazi was wel echt by far de meest slechte speler gisteren. Ongelooflijk.
Voor haters zoals ons wordt zondag de vinger op de mond gelegd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:49 schreef Scorpie het volgende:
El Ghazi was wel echt by far de meest slechte speler gisteren. Ongelooflijk.![]()
Het is voor mij onbergijpelijk dat Schöne niet vaker ingezet wordt.
Bewezen is hoe veel hij kan bijdragen, en hoeveel ongelofelijke kutwedstrijden we het afgelopen seizoen en dit seizoen al niet gepeeld hebben en waar hij dan toch nooit eens er in komt.Wie dit leest is gek![]()
Nouja als die zondag uitblinkt dan ligt iedereen weer aan zijn voeten uiteraard. Ikzelf voorop.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor haters zoals ons wordt zondag de vinger op de mond gelegd.
Ik vind het alleen zo gek dat hij zo slecht speelde. Alsof die volledig chokete.Charlie: How's it going in there?
Je kunt inderdaad beter erop hopen dat hij niet scoort.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor haters zoals ons wordt zondag de vinger op de mond gelegd.![]()
Valt wel mee, ligt aan de basis van 2/3e van de doelpunten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet dat ik hem af wil branden maar hij is 8 van de 10 keer dramatisch. Wat dat betreft lijkt het wel op Kishna.
Je weet nu al hoe het de aankomende periode gaat lopen met hem. Hij speelt dadelijk weer een kut wedstrijd en krijgt daarom kritiek. De wedstrijd daarna schiet hij er weer 2 in en gaat hij zijn manniertjes van juichen weer doen om mondjes te snoeren.
Dat joch is door en door rot van binnen.
Het is nog een jonge knul. En hij imiteert zijn grote idiool Ronaldo, nou sjongejonge call the cops. Voor de camera is het zo'n klein jochie. Niet aan ergeren man.Charlie: How's it going in there?
El Ghazi zou ik ook lekker laten staan. Maak niet uit op welke positie in de voorhoede. Die gast scoort makkelijk. En jeetje hij speelde gisteren slecht. Dat mannetje is 21. Of gaan we weer met Schone spelen als rechtsbuiten. Drie wedstrijden verder snakken we dan weer naar el Ghazi.![]()
Gelijk heb je, de knul speelt een keer slecht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:36 schreef Ramboetan het volgende:
El Ghazi zou ik ook lekker laten staan. Maak niet uit op welke positie in de voorhoede. Die gast scoort makkelijk. En jeetje hij speelde gisteren slecht. Dat mannetje is 2120. Of gaan we weer met Schone spelen als rechtsbuiten. Drie wedstrijden verder snakken we dan weer naar el Ghazi.
Soooooooooow
Hij speelt al deze hele maand ranzig slecht. Dat is het probleem.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:36 schreef Ramboetan het volgende:
El Ghazi zou ik ook lekker laten staan. Maak niet uit op welke positie in de voorhoede. Die gast scoort makkelijk. En jeetje hij speelde gisteren slecht. Dat mannetje is 21. Of gaan we weer met Schone spelen als rechtsbuiten. Drie wedstrijden verder snakken we dan weer naar el Ghazi.
Tevens is Amin Younes er ook nog.![]()
Youness kan je nog niks over zeggen, hebben we te weinig van gezien nog. Ghazi moet je gewoon ff laten gaan, zit in een vergelijkbare crisis als Cil met zijn penalty's. Die jongens moeten gewoon even tot rust komen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelt al deze hele maand ranzig slecht. Dat is het probleem.
Tevens is Amin Younes er ook nog.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat Younes laat zien is gewoon prima vooralsnog. Waarom dan in potjes zoals gisteren die ongelofelijke faalhaas 90 minuten laten staan? Nogmaals, prima als het tegen de Graafschap is en je al 2-0 voorstaat. Maar je móest winnen, dan is het niet de echt plek en het moment zo'n jongen te 'sparen'.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Youness kan je nog niks over zeggen, hebben we te weinig van gezien nog. Ghazi moet je gewoon ff laten gaan, zit in een vergelijkbare crisis als Cil met zijn penalty's. Die jongens moeten gewoon even tot rust komen.![]()
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben het volkomen met je eens. Ghazi had in minuut 60 moeten worden gewisseld voor Younessquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat Younes laat zien is gewoon prima vooralsnog. Waarom dan in potjes zoals gisteren die ongelofelijke faalhaas 90 minuten laten staan? Nogmaals, prima als het tegen de Graafschap is en je al 2-0 voorstaat. Maar je móest winnen, dan is het niet de echt plek en het moment zo'n jongen te 'sparen'.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zei gisteren al, snapte niet waarom Frank in de rust niet van flank liet wisselen. Gazza zat totaal niet in de wedstrijd, en heeft een beter schot dan Fischer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Daarom dus als linksbuiten proberen. Hij heeft een goede linker, maar niet zo goed.Charlie: How's it going in there?
Oh ja, omdat hij in het verleden weleens een paar mooie kooltjes heeft gemaakt moeten we hem vooral laten staan als hij in een vrij belangrijke EUROPESE pot compleet door de ondergrens zakt.quote:
Misschien volgende wedstrijd dan gewoon vd Sar, de Boertjes, Sjaak Swart, en Bergkamp en Overmars zelf opstellen, die hebben ook weleens leuke kooltjes gemaakt (op vd Sar na).![]()
Ach beter El Ghazi dan Narsingh, hoewel ik denk dat Promes beter zou zijn, maar daar ziet Blind het niet in.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Nee Frank had hem op links moeten zetten na de rust.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, omdat hij in het verleden weleens een paar mooie kooltjes heeft gemaakt moeten we hem vooral laten staan als hij in een vrij belangrijke EUROPESE pot compleet door de ondergrens zakt.
Misschien volgende wedstrijd dan gewoon vd Sar, de Boertjes, Sjaak Swart, en Bergkamp en Overmars zelf opstellen, die hebben ook weleens leuke kooltjes gemaakt (op vd Sar na).
Ik denk sowieso dat hij meer rendement haalt vanaf links, vooral nu je met Fischer weer een rechtspoot op links hebt, die gaat toch voor eigen glorie.Charlie: How's it going in there?
slechte kwaliteitquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, omdat hij in het verleden weleens een paar mooie kooltjes heeft gemaakt moeten we hem vooral laten staan als hij in een vrij belangrijke EUROPESE pot compleet door de ondergrens zakt.
Misschien volgende wedstrijd dan gewoon vd Sar, de Boertjes, Sjaak Swart, en Bergkamp en Overmars zelf opstellen, die hebben ook weleens leuke kooltjes gemaakt (op vd Sar na).FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Fischer verwijten voor eigen glorie te gaan. Ik heb gisteren El Ghazi in de eerste helft een paar keer goede kansen zien verprutsen met gloryhunts, om vervolgens in de tweede helft dan 2x van de achterlijn wél te willen passen maar zo kansloos dat ze amper de 16 halen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee Frank had hem op links moeten zetten na de rust.
Ik denk sowieso dat hij meer rendement haalt vanaf links, vooral nu je met Fischer weer een rechtspoot op links hebt, die gaat toch voor eigen glorie.
Serieus, ik zie het best in hem op de langere termijn, maar als hij zo wisselvallig is dan moet je hem in dit soort potten er gewoon tussen de 45-60minuut uithalen, zeker als je Schone en Younes nog achter de hand hebt.![]()
Als je dat tegen Willem II had gedaan, had het je twee doelpunten gekost. Toen speelde hij ook slecht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben het volkomen met je eens. Ghazi had in minuut 60 moeten worden gewisseld voor Youness
Wisselen van flank had wel gekund, maar ik zou El Ghazi gewoon niet wisselen tenzij hij zich aan het misdragen is.
Begrijp me niet verkeerd, ik vond hem ook enorm slecht.![]()
Schone had de wedstrijd gisteren gewoon gewonnen
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Achja wedstrijd gespeeld. El Ghazi krijgt behoorlijk wat vertrouwen en normaal betaalt hij dat ook uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fischer verwijten voor eigen glorie te gaan. Ik heb gisteren El Ghazi in de eerste helft een paar keer goede kansen zien verprutsen met gloryhunts, om vervolgens in de tweede helft dan 2x van de achterlijn wél te willen passen maar zo kansloos dat ze amper de 16 halen.
Serieus, ik zie het best in hem op de langere termijn, maar als hij zo wisselvallig is dan moet je hem in dit soort potten er gewoon tussen de 45-60minuut uithalen, zeker als je Schone en Younes nog achter de hand hebt.
Gisteren was die bereslecht. Maar dat zal die zelf ook wel weten. Neemt niet weg dat die uit het niets een goaltje kan maken.Charlie: How's it going in there?
hij misdraagde zich gisteren ook gewoon met zijn actiesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je dat tegen Willem II had gedaan, had het je twee doelpunten gekost. Toen speelde hij ook slecht.
Wisselen van flank had wel gekund, maar ik zou El Ghazi gewoon niet wisselen tenzij hij zich aan het misdragen is.
Begrijp me niet verkeerd, ik vond hem ook enorm slecht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar daar kan je nu eenmaal niet altijd op vertrouwen. Zeker niet in een Europees duel, wat je eigenlijk moet winnenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Achja wedstrijd gespeeld. El Ghazi krijgt behoorlijk wat vertrouwen en normaal betaalt hij dat ook uit.
Gisteren was die bereslecht. Maar dat zal die zelf ook wel weten. Neemt niet weg dat die uit het niets een goaltje kan maken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
3-1quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
kan je rekenen?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tuurlijk niet, maar dat er niet gewonnen is komt meer door Fischer en Milik die opgelegde kansen missen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Maar daar kan je nu eenmaal niet altijd op vertrouwen. Zeker niet in een Europees duel, wat je eigenlijk moet winnen
Maak je de 1-2, krijgt El Ghazi misschien weer wat ruimte en komt die beter in de wedstrijd etc. etc.Charlie: How's it going in there?
Anwar scoort altijd tegen PSVquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Anwar scoort altijd tegen PSV![]()
![]()
Fischer speelt ook graag tegen PSV.quote:
Jammer dat Sigthorsson weg is. Die kon zijn traditionele topper-goal binnenknikken.
Het wordt 4-2 voor Ajax
Touchéquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij misdraagde zich gisteren ook gewoon met zijn acties![]()
![]()
Haha, ik zie het nu pas. Moet natuurlijk misdraagt zijn, excuus en bedankt!quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Haha, ik zie het nu pas. Moet natuurlijk misdraagt zijn, excuus en bedankt!
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Misdroeg*quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Haha, ik zie het nu pas. Moet natuurlijk misdraagt zijn, excuus en bedankt!
Gr gr![]()
quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Guardado kan spelen zondag
Fischer zal geen hele wedstrijd spelenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Guardado speelt dan ook geen 90 minuten.
Overigens vrees ik een gelijkspel maar hopelijk een nipte zege. (3-2)![]()
Ik teken voor een gelijkspel. Maar ik hoop op een overwinning.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:05 schreef Vermecelli het volgende:
Guardado speelt dan ook geen 90 minuten.
Overigens vrees ik een gelijkspel maar hopelijk een nipte zege. (3-2)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Idem. Vooraf tevreden met een gelijkspel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik teken voor een gelijkspel. Maar ik hoop op een overwinning.![]()
Gelijkspel..tonen we niet wat teveel ontzag?
Als PSV te pakken is, dan is het nu. Eigenlijk moet er gewoon worden gewonnen.Charlie: How's it going in there?
Eigenlijk wel, maar cluppies als psv gaan er altijd 110% voor als ze tegen het grote Ajax spelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Als PSV te pakken is, dan is het nu. Eigenlijk moet er gewoon worden gewonnen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat moest tegen Celtic, Twente en Molde ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:14 schreef inslagenreuring het volgende:
Als PSV te pakken is, dan is het nu. Eigenlijk moet er gewoon worden gewonnen.Maar dit Ajax speelt gewoon aids wedstrijden.
![]()
PSV ook, vooral uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:19 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dat moest tegen Celtic, Twente en Molde ook.Maar dit Ajax speelt gewoon aids wedstrijden.
![]()
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:19 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dat moest tegen Celtic, Twente en Molde ook.Maar dit Ajax speelt gewoon aids wedstrijden.
![]()
![]()
Mwha, thuis wint Ajax wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Vandaar het gelijkspel. Zal wel van twee kanten aids zijn.![]()
Net als Molde zeker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:23 schreef OllieWilliams het volgende:
Alles minder dan een overwinning is gewoon onder de maat tegen dit PSV.![]()
![]()
Uitslag wel maar voetbal was al een stuk beter.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar was de uitslag ook ondermaats.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Fixed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:23 schreef OllieWilliams het volgende:
Alles minder dan een overwinning is gewoon onder de maat tegen dit PSV Ajax.![]()
Ik snap al die mensen die blijven zeuren dat het niet om aan te zien was ook niet. Het hele probleem van Ajax de afgelopen jaren was een volstrekt gebrek aan creativiteit en eindeloze tikkies breed. Daar was in deze wedstrijd zeker geen sprake van. Het was wel vrij slordig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Uitslag wel maar voetbal was al een stuk beter.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Amenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap al die mensen die blijven zeuren dat het niet om aan te zien was ook niet. Het hele probleem van Ajax de afgelopen jaren was een volstrekt gebrek aan creativiteit en eindeloze tikkies breed. Daar was in deze wedstrijd zeker geen sprake van. Het was wel vrij slordig.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik weet ook niet wat ik nou liever zie. tikkies breed en kampioen worden of creativiteit en verliezen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap al die mensen die blijven zeuren dat het niet om aan te zien was ook niet. Het hele probleem van Ajax de afgelopen jaren was een volstrekt gebrek aan creativiteit en eindeloze tikkies breed. Daar was in deze wedstrijd zeker geen sprake van. Het was wel vrij slordig.
Denk toch dat ik liever win.![]()
Vooralsnog staat Ajax er beter voor dan vorig jaar in de competitie en lijkt het iets beter aan te zien dan vorig seizoen. Ik hoop dus een beetje van beiden te gaan zien dit seizoen. Tegen Groningen ging dat al heel aardig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:38 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik nou liever zie. tikkies breed en kampioen worden of creativiteit en verliezen.
Denk toch dat ik liever win.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ook logisch natuurlijk dat het er beter uitziet. Selectie is bijna hetzelfde, kan niet anders dan dat je dan vooruitgang boekt. Ik vind echter wel dat het voor een groep die al zo lang bij elkaar is, nog steeds behoorlijk armoedig is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooralsnog staat Ajax er beter voor dan vorig jaar in de competitie en lijkt het iets beter aan te zien dan vorig seizoen. Ik hoop dus een beetje van beiden te gaan zien dit seizoen. Tegen Groningen ging dat al heel aardig.
Maar goed, resultaten zijn goed en als PSV-supporter maak ik me daar wel wat zorgen over. Aan de andere kant hoop ik gewoon dat Ajax snel goed gaat draaien, zodat er ook Europees punten worden gepakt. Het wordt toch wel heel treurig als er niet minimaal 2 ploegen overwinteren in Europa.
En ach, komend weekend. Zoals ik al postte in het PSV-topic verwacht ik eenzelfde soort wedstrijd als vorig jaar in de Arena. Al schat ik Ajax beter in dan vorig jaar tijdens die wedstrijd en PSV minder. Kan dus erg spannend worden. Ik sta nergens van te kijken. 1-4, 4-1, 3-3. Kan allemaal. Sowieso verwacht ik veel goals.![]()
Jong Ajax pakt drie puntjes bij Dordrecht door een goede counter, Muric scoorde
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had verwacht dat mokkiemok hier al een wedstrijdverslag met foto's had gepostEven geduld dus nogtwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 02-10-2015 om 22:02:03FC Dordrecht - #JongAjax 0-1 (0-1). 12. Muric 0-1. Straks meer op Ajax.nl #doraja http://t.co/a6FpK7RnAv reageer retweet
Zou mokkiemok ziek zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]Even geduld dus nogtwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 02-10-2015 om 22:02:03FC Dordrecht - #JongAjax 0-1 (0-1). 12. Muric 0-1. Straks meer op Ajax.nl #doraja http://t.co/a6FpK7RnAv reageer retweet
![]()
de bal is rondquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ook logisch natuurlijk dat het er beter uitziet. Selectie is bijna hetzelfde, kan niet anders dan dat je dan vooruitgang boekt. Ik vind echter wel dat het voor een groep die al zo lang bij elkaar is, nog steeds behoorlijk armoedig is.
Maar goed, resultaten zijn goed en als PSV-supporter maak ik me daar wel wat zorgen over. Aan de andere kant hoop ik gewoon dat Ajax snel goed gaat draaien, zodat er ook Europees punten worden gepakt. Het wordt toch wel heel treurig als er niet minimaal 2 ploegen overwinteren in Europa.
En ach, komend weekend. Zoals ik al postte in het PSV-topic verwacht ik eenzelfde soort wedstrijd als vorig jaar in de Arena. Al schat ik Ajax beter in dan vorig jaar tijdens die wedstrijd en PSV minder. Kan dus erg spannend worden. Ik sta nergens van te kijken. 1-4, 4-1, 3-3. Kan allemaal. Sowieso verwacht ik veel goals.
Het is elf tegen elf![]()
Van die bergen zagen we dus amper wat op dit punt vanwege laaghangende bewolking.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan maar een rondje voor het uitzichtDesondanks een zeer vette trip, komt zeker in mijn top-3.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Ach het valt best mee. Dit is eigenlijk het eerste seizoen dat er geen belangrijke spelers zijn vertrokken. PSV heeft ook een aantal seizoenen bagger gespeeld met de spelers die vorig seizoen het verschil maakten. En dat waren dan vaak zelfs al aankopen die uitblonken bij de subtop in plaats van eigen jeugd. Ajax heeft dit seizoen weer wat nieuwe spelers en bovendien is de verdediging toch weer redelijk vernieuwd met jonge spelers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ook logisch natuurlijk dat het er beter uitziet. Selectie is bijna hetzelfde, kan niet anders dan dat je dan vooruitgang boekt. Ik vind echter wel dat het voor een groep die al zo lang bij elkaar is, nog steeds behoorlijk armoedig is.
En ach, komend weekend. Zoals ik al postte in het PSV-topic verwacht ik eenzelfde soort wedstrijd als vorig jaar in de Arena. Al schat ik Ajax beter in dan vorig jaar tijdens die wedstrijd en PSV minder. Kan dus erg spannend worden. Ik sta nergens van te kijken. 1-4, 4-1, 3-3. Kan allemaal. Sowieso verwacht ik veel goals.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
twitter:arekmilik9 twitterde op zaterdag 03-10-2015 om 18:32:11Ajax - PSV is not just a game. This is WAAAR !! I hope we'll deaf from your support. reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:47 schreef Brammess het volgende:
twitter:arekmilik9 twitterde op zaterdag 03-10-2015 om 18:32:11Ajax - PSV is not just a game. This is WAAAR !! I hope we'll deaf from your support. reageer retweet
![]()
![]()
Lol wut?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:47 schreef Brammess het volgende:
![]()
Ik las dat als Waar?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:47 schreef Brammess het volgende:
graag op anoniem![]()
Andersen laat leuke dingen zien bij Willem 2. Talent zat maar of ie het ooit gaat redden bij Ajax is de vraag. Concurrentie is moordend en daar komen volgend jaar als het goed is Nouri en vd Beek nog bij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Er zullen trouwens morgen weer genoeg internationale scouts aanwezig zijn. Als Bazoer de lijn doortrekt van de laatste weken dan zal ie bij vele topclubs hoog in de lijstjes staan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Deze zin loopt niet helemaal lekkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:47 schreef Brammess het volgende:
Oh.![]()
Nouri gaat het niet redden ben ik bang.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:57 schreef Pedroso het volgende:
Andersen laat leuke dingen zien bij Willem 2. Talent zat maar of ie het ooit gaat redden bij Ajax is de vraag. Concurrentie is moordend en daar komen volgend jaar als het goed is Nouri en vd Beek nog bij.Oh.![]()
de kenner heeft gesprokenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri gaat het niet redden ben ik bang.![]()
Denk dat ie de 2e helft van het seizoen er wel doorkomt bij Jong Ajax. Had ook even nodig toen ie naar de A1 ging.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri gaat het niet redden ben ik bang.
Nog steeds een groot talent maar of ie het gaat redden is altijd maar afwachten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Flinker toch op. Als die nicht van een Eriksen het kan dan moet Nouri verder komen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri gaat het niet redden ben ik bang.![]()
Abdelgod gaat er wel komen. Ulderink en Stam willen nu enkel resultaat, ze willen beter dan vorig seizoen presteren. Doelstellingen waren hoog dankzij hunzelf. Ze moeten het wat meer als opleidingselftal zien, dan komt het wel goed.
Technisch is er geen betere speler bij Jong Ajax![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flinker toch op. Als die nicht van een Eriksen het kan dan moet Nouri verder komen.
Toen Eriksen de leeftijd van Nouri had stond hij al in de basis en was hij belangrijk.![]()
Zoww, strakke actie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:10 schreef wieisboos het volgende:
http://gfycat.com/FearfulEnchantedCommabutterflyonze Deense ballenstreler
![]()
Nouri mist body.quote:Op zondag 4 oktober 2015 00:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toen Eriksen de leeftijd van Nouri had stond hij al in de basis en was hij belangrijk.![]()
Dat is te verhelpen.quote:
Beter dat dan matig kunnen voetballen, dat is nl. niet meer te verhelpen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jan-Joost voorspelt een voorhoede vlnr Younes-Fischer-El GhaziMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Blijft vreemd dat sommige spelers veel meer krediet lijken te hebben inderdaad. Aan de andere kant kan veel beweeglijkheid wel goed werken tegen de verdediging van PSV denk ikquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:44 schreef Heeinz het volgende:
En dat terwijl Sigthorsson het eeuwige krediet had, laten we maar hopen dat het goed uitpaktMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ben ik het ook wel weer mee eensquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat sommige spelers veel meer krediet lijken te hebben inderdaad. Aan de andere kant kan veel beweeglijkheid wel goed werken tegen de verdediging van PSV denk ik![]()
Zou zwaktebod zijn om Milik weer te passeren. Fischer is net zo lekker bezig op linksbuiten. Nu ga je 'm daar weghalen en haal je ook z'n kwaliteiten weg, hij is nl. geen spits.
Younes is ook goed bezig maar het is ook wel lekker om 'm achter de hand te houden voor zowel de linksbuiten als de rechtsbuiten positie.
Bovendien ontneem je ook Milik z'n zelfvertrouwen door 'm iedere keer te wisselen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daarbij doet Fischer het slechter in de spits als Milik.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:58 schreef Pedroso het volgende:
Zou zwaktebod zijn om Milik weer te passeren. Fischer is net zo lekker bezig op linksbuiten. Nu ga je 'm daar weghalen en haal je ook z'n kwaliteiten weg, hij is nl. geen spits.
Younes is ook goed bezig maar het is ook wel lekker om 'm achter de hand te houden voor zowel de linksbuiten als de rechtsbuiten positie.
Bovendien ontneem je ook Milik z'n zelfvertrouwen door 'm iedere keer te wisselen.
Het is geen toeval dat praktisch iedere aanvaller faalt bij Ajax. Maar 1 persoon is de constante factor geweest over de laatste jaren"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Helemaal niet? Kom net mijn nest uit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:45 schreef Heeinz het volgende:
Geen Lestienne bij PSV, had hem wel tegenover Tete willen zienOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Eerlijk gezegd had ik me daar ook op verheugd. Wat mij betreft de beste rechtsback (met Arias) in de Eredivisie tegen één van de beste linksbuitens. Jammer. PSV doet wel een flinke jas uit zonder Willems, de Jong en Lestienne. Zeker op links blijft er vrij weinig over, Guardado zal ook wel niet 100% zijn na zo'n overhaast behandelde blessure.quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:45 schreef Heeinz het volgende:
Geen Lestienne bij PSV, had hem wel tegenover Tete willen zien
Ik denk dat jullie een leuke middag tegemoet gaan.![]()
Nee, familie-omstandighedenquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Helemaal niet? Kom net mijn nest uit.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wist niet wat de omstandigheden precies waren, maar dat is wel bijzonder kut jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Moeder overleden. Kut voor hem zeg.
Dat gun je niemand idd.
En Guardado met zn dikke nek?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Die lijkt te kunnen spelenquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:31 schreef Houniet het volgende:
Dat gun je niemand idd.
En Guardado met zn dikke nek?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Fit zijn is een 2de natuurlijk.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Fischer zal wel weer veel gaan afwisselen met Klaassen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:17 schreef Tagliano het volgende:
Inderdaad Milik op t bankje, Fischer spitsOh.![]()
En wie weet ook nog wel met El Ghazi en Younes. Ik voorzie in ieder geval veel positiewisselingen en beweging.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer zal wel weer veel gaan afwisselen met Klaassen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik blijf het alleen zonde vinden dat Sinkgraven niet op het middenveld staat. Vind het daar nu te weinig creatief.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En wie weet ook nog wel met El Ghazi en Younes. Ik voorzie in ieder geval veel positiewisselingen en beweging.Oh.![]()
Die kan wel invallen. Heb niet t idee dat klaassen 90 vol kanquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf het alleen zonde vinden dat Sinkgraven niet op het middenveld staat. Vind het daar nu te weinig creatief.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Zal er wel in komen op de vleugelsquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die kan wel invallen. Heb niet t idee dat klaassen 90 vol kanOh.![]()
De ware liefhebber komt boven, zie ikquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:57 schreef j95 het volgende:
[..]
Even een fijne trap geven aan het begin en het is klaar![]()
![]()
Ik lees op twitter 150 supporters gingen biertje drinken op de toekomst en zijn opgepakt.
Wilden niet weg, iets met een honk?
Waarom zijn ze in dan opgepakt??Hell To The Liars![]()
Het is geen balletquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De ware liefhebber komt boven, zie ik![]()
Zijn geen echte fansquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Beetje triest om te doen bij zo'n wedstrijdOh.![]()
Als je dan niet naar een wedstrijd gaat omdat je ego gekrenkt is tsja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat denk ik wel maar slim zijn ze blijkbaar nietOh.![]()
Doe dat tegen willem2 thuis ofzo.
Nu weet ik ook alle informatie niet hoor, maar nu lijkt het op we krijgen geen honk, we zijn boos en gaan klieren en tegen de landskampioen gaan we onze club niet steunen.Hell To The Liars![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 04-10-2015 om 13:59:27Vertraagde vlucht @KSigthorsson. Het is onzeker of hij op tijd is voor zijn afscheid in de ArenA. #ajapsv http://t.co/cbDLrUelA1 reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Frank en het vertrouwen geven, het blijft een inconsequent verhaal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Daardoor onderschatting van Ajax kant, en PSV die gaat counteren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3 en halve van onze beste spelers doen niet mee.Oh.![]()
Helaas hebben ze nu maar 1 speler die kan counteren en dat is Narsingh.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daardoor onderschatting van Ajax kant, en PSV die gaat counteren.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Met Pereiro en Locadia.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daardoor onderschatting van Ajax kant, en PSV die gaat counteren.
Dat zal een hoop spanning opleveren.Dit, dus.![]()
Zolang die maar zelf schiet is er doorgaans weinig aan de hand.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helaas hebben ze nu maar 1 speler die kan counteren en dat is Narsingh.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daar had Ajax het vorig seizoen knap lastig mee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helaas hebben ze nu maar 1 speler die kan counteren en dat is Narsingh.Oh.![]()
Goede JR post.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dan niet naar een wedstrijd gaat omdat je ego gekrenkt is tsja.![]()
Oh ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar had Ajax het vorig seizoen knap lastig mee.Helemaal vergeten. Zijn enige goede wedstrijd ooit in het PSV shirt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
1-8
7x Locadia[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
PSV kan nu natuurlijk helemaal hun favoriete spelletje spelen.
Ben wel benieuwd naar Younes, tot dusver maakt ie een goede indruk. Had alleen wel liever Milik gewoon in de spits gezien.
Hoge ballen voor de pot zijn vandaag sowieso kansloos.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Liever goed voetbal dan kansloze voorzetten. Vind het prima dat Milik op scherp gezet wordt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:28 schreef Pedroso het volgende:
PSV kan nu natuurlijk helemaal hun favoriete spelletje spelen.
Ben wel benieuwd naar Younes, tot dusver maakt ie een goede indruk. Had alleen wel liever Milik gewoon in de spits gezien.
Hoge ballen voor de pot zijn vandaag sowieso kansloos.![]()
Volgens Frank was het meer een tactische beslissing dan dat Milik gepasseerd werd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Liever goed voetbal dan kansloze voorzetten. Vind het prima dat Milik op scherp gezet wordt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: