SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gewoon normaal doen, alleen Ghazi eruit en Younes erin. Voor de rest is het prima. Body heb je wel nodig op het middenveld tegen PSV.![]()
Liever Serero voor Gudelj. Die wint meer duels. Body heb je niets aan als je er niets mee kanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon normaal doen, alleen Ghazi eruit en Younes erin. Voor de rest is het prima. Body heb je wel nodig op het middenveld tegen PSV."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Gaza is nog jong en daarom zo wisselvallig.
Over 3jaar is hij top en kan zo naar milan of liverpool voor 15 miljoentjesNothing to see here, carry on![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door Tagliano op 01-10-2015 23:14:17 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als die er dit seizoen +15 inschiet is die weg vrees ikquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:13 schreef RijstNatie het volgende:
Gaza is nog jong en daarom zo wisselvallig.
Over 3jaar is hij top en kan zo naar milan of liverpool voor 15 miljoentjes![]()
El Ghazi was erg matig vandaag, kan gebeuren. Gewoon basis uiteraard a.s. zondag.
Voor de rest een prima wedstrijd, zeker het eerste uur.
Had je gewoon ruim moeten winnen, kansen genoeg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ghazi speelt al heel het seizoen kut en iedere keer als Schone invalt laat die het wel zien."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Heb je serieus gekeken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jullie doen aan scorebord fok!en. Tenzij Ajax wint, dan gaat het om het spel.
Serieus?![]()
Jij niet blijkbaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je serieus gekeken?
Serieus?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Fenerbache minimaal 1x van winnen, Celtic uit minimaal gelijk en Molde thuis gewoon van winnen.
Niks aan de hand![]()
Jongen, wat ben je toch aan het roepen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jullie doen aan scorebord fok!en. Tenzij Ajax wint, dan gaat het om het spel.![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:17 schreef Brammess het volgende:
Fenerbache minimaal 1x van winnen, Celtic uit minimaal gelijk en Molde thuis gewoon van winnen.
Niks aan de hand
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
erg kort om de bocht maar als je thuis 1-3 van deze ploeg verliest en door 2 pleurisgoals tegen celtic gelijk moet spelen moet je daar thuis gewoon van winnenquote:![]()
Uit ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
erg kort om de bocht maar als je thuis 1-3 van deze ploeg verliest en door 2 pleurisgoals tegen celtic gelijk moet spelen moet je daar thuis gewoon van winnenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En wij hadden een van richting veranderd zondagsschot van Fischer nodig om een punt te pakken hier.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
erg kort om de bocht maar als je thuis 1-3 van deze ploeg verliest en door 2 pleurisgoals tegen celtic gelijk moet spelen moet je daar thuis gewoon van winnen![]()
Als je zo veel kansen creëert is dat toch prima? Het afmaken van kansen was niet goed, en het blijven aanvallen eigenlijk ook niet. (Maar als je bij 1-1 had ingezakt was de wereld ook te klein geweest.)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je serieus gekeken?
Serieus?
Overigens staat Kieft aan mijn kant, en zitten jullie meer op de lijn Derksen. I like where I stand.![]()
De kant van de drugsverslaafde is precies de kant die je wiltquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je zo veel kansen creëert is dat toch prima? Het afmaken van kansen was niet goed, en het blijven aanvallen eigenlijk ook niet. (Maar als je bij 1-1 had ingezakt was de wereld ook te klein geweest.)
Overigens staat Kieft aan mijn kant, en zitten jullie meer op de lijn Derksen. I like where I stand.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je zo veel kansen creëert is dat toch prima? Het afmaken van kansen was niet goed, en het blijven aanvallen eigenlijk ook niet. (Maar als je bij 1-1 had ingezakt was de wereld ook te klein geweest.)
Overigens staat Kieft aan mijn kant, en zitten jullie meer op de lijn Derksen. I like where I stand.
#TeamKieft.![]()
Het spel was niet zo beroerd, wisselbeleid was echt verschrikkelijk lachwekkend. Frank moet de spelers tegen zichzelf in bescherming nemen. Ghazi, Milik, Gudelj....![]()
nou, het leven moet kut zijn voor jequote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:21 schreef FritzWepper het volgende:
Als Ajax één puntje weet over te houden aan dubbelluik met Fener dan mogen we blij zijn.![]()
Nee, ik zie Ajax wel minimaal 4 punten halen. Ajax gaat steeds beter spelen en Fener is overrated.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:21 schreef FritzWepper het volgende:
Als Ajax één puntje weet over te houden aan dubbelluik met Fener dan mogen we blij zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: