Smolovgodtwitter:EuropaLeague twitterde op donderdag 01-10-2015 om 22:46:42GOAL! Krasnodar 2-1 Qabala (Smolov 84) #UEL reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
De dokter adviseerde hem zijn frustraties van hem af te schrijven. Dit als afleiding van het alcohol.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:59 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij is (of 'was' waarschijnlijk inmiddels) die Tong80 een vrij labiel en zwak persoon.
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 01-10-2015 om 23:00:166 - Anwar El Ghazi has lost possession more often than any other Ajax player in six of their last nine games (all competitions). Sloppy. reageer retweet
Zijn klasse zag ik in 2009 al in De Kuip.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:00 schreef Caland het volgende:
Smolovgodtwitter:EuropaLeague twitterde op donderdag 01-10-2015 om 22:46:42GOAL! Krasnodar 2-1 Qabala (Smolov 84) #UEL reageer retweet
Daar heb ik geen opta voor nodig om dat te constateren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:01 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 01-10-2015 om 23:00:166 - Anwar El Ghazi has lost possession more often than any other Ajax player in six of their last nine games (all competitions). Sloppy. reageer retweet
DIE RANDOM TYFUSWOORDEN AAN HET EIND VAN DIE TWEETS KOMEN ME INMIDDELS OOK BEHOORLIJK DE STROT UITquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Plus als je bij rust gewoon 1-5 voorstaat, je wat kan inzakken en energie kan sparen. Dan waren die kansen voor Molde nooit gekomen en was het contrast qua veldspel met PSV gisteren nòg groter geweestquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende: [..] Ik doe niet aan helftenconclusies, ik concludeer dat Ajax met 5-10 had moeten winnen.
Inderdaad, zelfs mijn dooie oma had het door.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar heb ik geen opta voor nodig om dat te constateren.
Kopsterk is erg negatief in 9 van zijn laatste 10 posts. Mad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
DIE RANDOM TYFUSWOORDEN AAN HET EIND VAN DIE TWEETS KOMEN ME INMIDDELS OOK BEHOORLIJK DE STROT UIT
Sjonge jonge, als Ajax verliest spring je dan voor de trein? Zwaar leven zul jij hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
Het is dat ik morgen vroeg op moet, anders had ik me helemaal de tering in gezopen nu.
Dat zijn prachtige topics.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Tong is over een uur vast weer dronken. Dan gaat hij per ongeluk een topic openen in VBL.
Ja, door zijn roze bril.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat zijn prachtige topics.
Ik hoop dat Danny deze post ziet.
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 01-10-2015 om 23:05:280 - FC Groningen have failed to fire in a single shot on target against Sporting Braga. Toothless. reageer retweet
Nee gek. Heb gewoon zin om te zuipen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sjonge jonge, als Ajax verliest spring je dan voor de trein? Zwaar leven zul jij hebben.
Ik geef toe behoorlijk mad te zijn, daar voel ik me helemaal niet te groot voor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Kopsterk is erg negatief in 9 van zijn laatste 10 posts. Mad.
Je vergeet het cijfer aan het begin. 9quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Kopsterk is erg negatief in 9 van zijn laatste 10 posts. Mad.
Ik ben na het gelijkspel van celtic minder madquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik geef toe behoorlijk mad te zijn, daar voel ik me helemaal niet te groot voor.
Gudelj schiet 8 op de 10 ballen het stadion uit. Banaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
DIE RANDOM TYFUSWOORDEN AAN HET EIND VAN DIE TWEETS KOMEN ME INMIDDELS OOK BEHOORLIJK DE STROT UIT
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 01-10-2015 om 23:05:280 - FC Groningen have failed to fire in a single shot on target against Sporting Braga. Toothless. reageer retweet
Minder kan het niet, gebaseerd op het halfuur wat ik zagquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:08 schreef TheVulture het volgende:
El Ghazi was echt slecht vanavond, hopelijk heeft ie het zondag weer terug
Mooiste zijn van die Nederlandse toeristen die Rome bezoeken en dan de Trevi-fontein fotograferen met als onderschrift 'Triest dat #Feyenoord #hooligans deze schitterende #fontein hebben #gesloopt'quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:06 schreef Caland het volgende:
Ik begreep dat St. Etienne maar 1500 kaarten voor Lazio uit kreeg omdat Feyenoorders vorig jaar Rome hebben 'gesloopt'
Ik moest wel een beetje lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze poule is na 6 wedstrijdjes helemaal andersom, Fener 1, Ajax 2, Celtic 3 en Molde 4.quote:
Als ze zo spelen niet nee. Verbazend ook dat de heren aan tafel zeggen dat er goed voetbal is gespeeld.quote:
Loopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:13 schreef inslagenreuring het volgende:
Godver wat lopen er toch een zooitje café elftallen rond in Nederland
Terecht, die speelt al weken ronduit kutquote:
De rechtsback van jong oranjequote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:16 schreef Tagliano het volgende:
Hateboer laat weer eens zien dat hij beperkt is
Hate op Hateboerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:16 schreef Tagliano het volgende:
Hateboer laat weer eens zien dat hij beperkt is
Pijnlijk. Al zitten de talenten op rechtsback al in Oranje atmquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De rechtsback van jong oranje
Hateboerquote:
Dat zegt meer over Jong Oranje dan over Hateboer.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De rechtsback van jong oranje
Die begint ook iets teveel in zichzelf te geloven.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Terecht, die speelt al weken ronduit kut
That's what she saaaaiiid...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:17 schreef Rabieluh het volgende:
hahaha, dat ie em er niet in krijgt.
Dat bedoel ik ook aan te geven, uiteindelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Jong Oranje dan over Hateboer.
Dat zie je al aan zijn miskende smurfensmoel met zijn coupe du soleil.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die begint ook iets teveel in zichzelf te geloven.
Gudelj en El Ghazi voor elk aannemelijk bod op de zwarte marktplaats zetten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Hij moet nadenken ... zegt voldoende
trainer erbijquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gudelj en El Ghazi voor elk aannemelijk bod op de zwarte marktplaats zetten.
Dan moet eerst die Van Gaal-kliek eruitquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wim Jonk voor de groep zetten en de selectie is volledig op de schop
Het succesjaar?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk maar naar een documentaire over ADO in 2010/2011.
Mooie vent iddquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker, met mijn held Dmitriy Bulykin.
Die werd hier een goaltjesmachine en wist niet wat hem overkwamquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kon nog normaal en oprecht juichen, mooi man.
Bulykin en Verhoek. Wat een tandem.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk maar naar een documentaire over ADO in 2010/2011.
Alexandre Radosavljevicquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bulykin en Verhoek. Wat een tandem.
Verdomme, dacht net een leuke naam bedacht te hebbenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was al een tijdje weg volgens mij
Zal wel op het bankje gezeten hebben danquote:Bosschaart stond onder contract bij ADO Den Haag tussen 31 augustus 2006 en 1 juni 2011.
Nee die was net weg dacht ikquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat Rikky van den Bergh er toen nog
10/11 wel jaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat Rikky van den Bergh er toen nog
ja dat zei ik alquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Radosevic ofzo??![]()
Radosavljevic?
Is Brouwer geen hommo?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:32 schreef Tagliano het volgende:
Kum, Toornstra en Jordy Brouwer, het vergeten talent
Niks mis mee inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Goede voornaam heeft die jongen.
Dat is niet het gebied waar ik veel kennis van hebquote:
Zat eens in het stadion en toen werd "Jordy is een bruinwerker" ingezetquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad
[..]
Dat is niet het gebied waar ik veel kennis van heb
Dan moet iedere zoon van een prostituee ook maar beter gelijk aan de scheidsrechtersopleiding beginnen nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zat eens in het stadion en toen werd "Jordy is een bruinwerker" ingezet![]()
Weet niet of het waar is natuurlijk.
Doen ze dat niet dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet iedere zoon van een prostituee ook maar beter gelijk aan de scheidsrechtersopleiding beginnen niet
Nee man,quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:35 schreef Rabieluh het volgende:
Die big tasty saus is zo fucking ranzig.
quote:
Ik niet, maar mijn toekomstige zoon beter welquote:
Tis echt geweldig of geweldig kut heb ik 't idee, ken er veel die dat ding geweldig vinden, maar ook een aantal die de saus misselijkmakend vinden.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn toekomstige zoon beter wel
Klopt, die indruk heb ik ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tis echt geweldig of geweldig kut heb ik 't idee, ken er veel die dat ding geweldig vinden, maar ook een aantal die de saus misselijkmakend vinden.
Nouja AZ ging ook behoorlijk treurig af in Servië natuurlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
NL is voor de punten toch weer afhankelijk van AZ, al jaren de beste NLse ploeg in de EL/Uefa Cup. Enige waar je (bijna) altijd van op aan kunt.
Waar tover je dat vandaan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:52 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bier ga ik zo proberen.
Daarom de bijna altijd. Maar volgens mij is het qua punten de best scorende NLse ploeg in de EL/Uefa Cup over de afgelopen 10 a 15 jaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja AZ ging ook behoorlijk treurig af in Servië natuurlijk.
De poule van Ajax ligt nog behoorlijk open en Groningen is allemaal bonus.
Ik vond deze opeens in de Albert-Heijn in Den Haag.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar tover je dat vandaan?
Raging Bitch, flying dog is van dezelfde brouwer, ook met een etiket van Ralph Steadman (die ook veel bij Hunter s Thompson tekende). Prima bierlijn!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:52 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bier ga ik zo proberen.
Klopt, het zou leuk zijn als AZ weer kan overwinteren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarom de bijna altijd. Maar volgens mij is het qua punten de best scorende NLse ploeg in de EL/Uefa Cup over de afgelopen 10 a 15 jaar.
En Groningen is bonus kun je zeggen, maar die houden met hun treurige prestaties wel een plek bezet voor n nlse club (feyenoord bijv) die t potentieel veel beter had kunnen doen.
Mooi plakkaatquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vond deze opeens in de Albert-Heijn in Den Haag.
Ahh dat is wel vet, ik ga de rest van hun bieren ook zeker proberen, hoop dat ik ze in Breda ook kan vinden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Raging Bitch, flying dog is van dezelfde brouwer, ook met een etiket van Ralph Steadman (die ook veel bij Hunter s Thompson tekende). Prima bierlijn!
quote:
Pakte hem tegen Ajax nadat hij een doelpunt voorkwam door hands. Hij vond het zelf ook wel grappig dat hij daar alleen maar geel voor kreegquote:
Ja verbaasde me dat de appie ook hier in t zuid-oosten vh land ineens allerlei obscuurdere speciaalbieren in t schap had staan. Die markt aan t ontdekken blijkbaar?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ahh dat is wel vet, ik ga de rest van hun bieren ook zeker proberen, hoop dat ik ze in Breda ook kan vinden.
Tegenwoordig wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:00 schreef Rabieluh het volgende:
Die nemen de Europa League dus ook niet heel erg serieus.
Zonde voor het toernooi, dat dit soort clubs het niet serieus neemtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:00 schreef Rabieluh het volgende:
Die nemen de Europa League dus ook niet heel erg serieus.
Bij de Jumbo ook, die hebben bijna tegelijk heel hun bierschappen omgegooid en heel veel, voor mij onbekende, bieren in hun assortiment opgenomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja verbaasde me dat de appie ook hier in t zuid-oosten vh land ineens allerlei obscuurdere speciaalbieren in t schap had staan. Die markt aan t ontdekken blijkbaar?
Goede ontwikkeling vind ik, maar vraag me af of ze de doorsnee bierliefhebber ermee winnen. Wel chill als ze met de speciaalzaken/slijterijen gaan concurreren op prijs.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij de Jumbo ook, die hebben bijna tegelijk heel hun bierschappen omgegooid en heel veel, voor mij onbekende, bieren in hun assortiment opgenomen.
En Ari, ja Ari die kon gaan!quote:
Dat is nog eens hoogstaande poëziequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
En Ari, ja Ari die kon gaan!
AZ kon ook zonder die halve dode
En Chiquita is een prachtige banaan.
Ari, november 2008, in de sneeuw in Alkmaar, de 2-0 achter het standbeen langs, van Gaal juichenquote:
PowerLoungenLandquote:
Die heeft nog een tijdje in reclames gezeten ja geloof ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ari, november 2008, in de sneeuw in Alkmaar, de 2-0 achter het standbeen langs, van Gaal juichen
Wel mooi elftal had retteketet toenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heeft nog een tijdje in reclames gezeten ja geloof ik
De tijden van Julian Jenner en Haris Medunjaninquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel mooi elftal had retteketet toen
Alleen die voorhoede al: Ari, Pelle, Dembele, El hamlap, Lensquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De tijden van Julian Jenner en Haris Medunjanin
Tja, er schijnt iets met een bank gebeurd te zijn daarquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alleen die voorhoede al: Ari, Pelle, Dembele, El hamlap, Lens![]()
Als dat team en van Gaal behouden waren gebleven....
Mr glass Maarten Martens niet te vergeten natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah niet geheel terecht destijds. Maar Scheringa stak te hoog boven het maaiveld uit en is gigantisch op zijn bek gegaan. Blijft een triest verhaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, er schijnt iets met een bank gebeurd te zijn daar
Maarte Martes- Mendes da Silva- Schaarsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mr glass Maarten Martens niet te vergeten natuurlijk.
Tita tovenaar tegen Willem IIquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alle thuisspelende ploegen winnen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Speelronde 3
19:00 AZ - FC Augsburg
21:05 Fenerbahçe - Ajax
21:05 Slovan Liberec - FC Groningen
Wilfred, Johan en WIM
Dat Jaap nu zijn eigen columnpjes moet gaan schrijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb het eerste deel gemist, wat hebben ze gezegd over Cruijff?
Waar gaat het met de wereld heen als Daphne en Gordon even gaan vertellen wat typisch Cruijff is?quote:
Simon is een prima journalistquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Simon vuurt een aantal scherpe vragen of hoor, soow
Simon heeft Tess Milne gedaanquote:
Is dat zo? Dan ben ik jaloersquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Simon heeft Tess Milne gedaan
Zondag kwam toch te vroeg voor hem?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag mondjes snoeren in De Kuip
[ afbeelding ]
Niet confirmed maar de geruchten stonden eens in een boulevardbladquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan ben ik jaloers
Denk niet dat ie gelijk start, hopelijk wel in de selectie (vandaag nog niet geloof ik?)quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Invallen kan best volgens mij. Of is dat alweer ingetrokkenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zondag kwam toch te vroeg voor hem?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Hopsa, Vlaar sneert 010 even.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hehe dat is toch logisch Rickert.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Denk niet dat ie gelijk start, hopelijk wel in de selectie (vandaag nog niet geloof ik?)
Ik zie het.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hehe dat is toch logisch Rickert.
Stel je voor dat ze verliezenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:55 schreef Brammess het volgende:
AZ gaat winnen van de nr. 18 van de Bundesliga
Hoop het, die Leo word ik niet goed van.quote:
EL mag ie sws pas na de winterquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Denk niet dat ie gelijk start, hopelijk wel in de selectie (vandaag nog niet geloof ik?)
Ja al gepost.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EL mag ie sws pas na de winter
Valt wel mee als je het hele interview ziet. Er wordt hem gevraagd of hij teleurgesteld is, vervolgens zegt hij dat dat klopt maar hij het wel begrijpt. RTL zendt natuurlijk graag dat stukje uit waarin hij zegt dat hij teleurgesteld is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Hopsa, Vlaar sneert 010 even.
Schandalig, krijg je die kut Driessen waarschijnlijk weerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sierd is van de EL afgehaald
Haha was ook een garpjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Valt wel mee als je het hele interview ziet. Er wordt hem gevraagd of hij teleurgesteld is, vervolgens zegt hij dat dat klopt maar hij het wel begrijpt. RTL zendt natuurlijk graag dat stukje uit waarin hij zegt dat hij teleurgesteld is.
Die heeft aids .quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Schandalig, krijg je die kut Driessen waarschijnlijk weer
Een vrije trap?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Eriksen heeft gescoord voor Tottenham tegen de Belgjes.
quote:
twitter:sporza_live twitterde op donderdag 22-10-2015 om 19:05:15Tottenham straft gepruts in de Anderlecht-defensie af. Kara trapt ongelukkig tegen Dendoncker, Eriksen pakt het geschenk uit. #andtot reageer retweet
Haha Kneuzenbelgjes.twitter:138dotcom twitterde op donderdag 22-10-2015 om 19:06:49Spurs off to a flyer in the Europa League! #COYS https://t.co/6cyN5f0gXE reageer retweet
COYS! COYS!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha Kneuzenbelgjes.twitter:138dotcom twitterde op donderdag 22-10-2015 om 19:06:49Spurs off to a flyer in the Europa League! #COYS https://t.co/6cyN5f0gXE reageer retweet
Caught. in a landslide.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is this the real life ? Is this just fantasy ?
Volgens Co Adriaanse kan hij zo oranje in.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook.
Die Haps heeft een dikke reet.
Qua pace bedoel ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |