Smolovgodtwitter:EuropaLeague twitterde op donderdag 01-10-2015 om 22:46:42GOAL! Krasnodar 2-1 Qabala (Smolov 84) #UEL reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
De dokter adviseerde hem zijn frustraties van hem af te schrijven. Dit als afleiding van het alcohol.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:59 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij is (of 'was' waarschijnlijk inmiddels) die Tong80 een vrij labiel en zwak persoon.
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 01-10-2015 om 23:00:166 - Anwar El Ghazi has lost possession more often than any other Ajax player in six of their last nine games (all competitions). Sloppy. reageer retweet
Zijn klasse zag ik in 2009 al in De Kuip.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:00 schreef Caland het volgende:
Smolovgodtwitter:EuropaLeague twitterde op donderdag 01-10-2015 om 22:46:42GOAL! Krasnodar 2-1 Qabala (Smolov 84) #UEL reageer retweet
Daar heb ik geen opta voor nodig om dat te constateren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:01 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 01-10-2015 om 23:00:166 - Anwar El Ghazi has lost possession more often than any other Ajax player in six of their last nine games (all competitions). Sloppy. reageer retweet
DIE RANDOM TYFUSWOORDEN AAN HET EIND VAN DIE TWEETS KOMEN ME INMIDDELS OOK BEHOORLIJK DE STROT UITquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Plus als je bij rust gewoon 1-5 voorstaat, je wat kan inzakken en energie kan sparen. Dan waren die kansen voor Molde nooit gekomen en was het contrast qua veldspel met PSV gisteren nòg groter geweestquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende: [..] Ik doe niet aan helftenconclusies, ik concludeer dat Ajax met 5-10 had moeten winnen.
Inderdaad, zelfs mijn dooie oma had het door.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar heb ik geen opta voor nodig om dat te constateren.
Kopsterk is erg negatief in 9 van zijn laatste 10 posts. Mad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
DIE RANDOM TYFUSWOORDEN AAN HET EIND VAN DIE TWEETS KOMEN ME INMIDDELS OOK BEHOORLIJK DE STROT UIT
Sjonge jonge, als Ajax verliest spring je dan voor de trein? Zwaar leven zul jij hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:01 schreef Kopsterk het volgende:
Het is dat ik morgen vroeg op moet, anders had ik me helemaal de tering in gezopen nu.
Dat zijn prachtige topics.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Tong is over een uur vast weer dronken. Dan gaat hij per ongeluk een topic openen in VBL.
Ja, door zijn roze bril.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat zijn prachtige topics.
Ik hoop dat Danny deze post ziet.
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 01-10-2015 om 23:05:280 - FC Groningen have failed to fire in a single shot on target against Sporting Braga. Toothless. reageer retweet
Nee gek. Heb gewoon zin om te zuipen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sjonge jonge, als Ajax verliest spring je dan voor de trein? Zwaar leven zul jij hebben.
Ik geef toe behoorlijk mad te zijn, daar voel ik me helemaal niet te groot voor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Kopsterk is erg negatief in 9 van zijn laatste 10 posts. Mad.
Je vergeet het cijfer aan het begin. 9quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Kopsterk is erg negatief in 9 van zijn laatste 10 posts. Mad.
Ik ben na het gelijkspel van celtic minder madquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik geef toe behoorlijk mad te zijn, daar voel ik me helemaal niet te groot voor.
Gudelj schiet 8 op de 10 ballen het stadion uit. Banaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
DIE RANDOM TYFUSWOORDEN AAN HET EIND VAN DIE TWEETS KOMEN ME INMIDDELS OOK BEHOORLIJK DE STROT UIT
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 01-10-2015 om 23:05:280 - FC Groningen have failed to fire in a single shot on target against Sporting Braga. Toothless. reageer retweet
Minder kan het niet, gebaseerd op het halfuur wat ik zagquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:08 schreef TheVulture het volgende:
El Ghazi was echt slecht vanavond, hopelijk heeft ie het zondag weer terug
Mooiste zijn van die Nederlandse toeristen die Rome bezoeken en dan de Trevi-fontein fotograferen met als onderschrift 'Triest dat #Feyenoord #hooligans deze schitterende #fontein hebben #gesloopt'quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:06 schreef Caland het volgende:
Ik begreep dat St. Etienne maar 1500 kaarten voor Lazio uit kreeg omdat Feyenoorders vorig jaar Rome hebben 'gesloopt'
Ik moest wel een beetje lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze poule is na 6 wedstrijdjes helemaal andersom, Fener 1, Ajax 2, Celtic 3 en Molde 4.quote:
Als ze zo spelen niet nee. Verbazend ook dat de heren aan tafel zeggen dat er goed voetbal is gespeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |