abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 22:11:04 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156534422
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Piet racistisch is. Ik zeg dat hij besmet is de laatste jaren door sommige fanatieke fans. Die zijn niet zozeer fans,maar reageren meer vanuit etnische haat.
De stelling "ZP heeft niks met racisme te maken" kan dus nooit waar zijn
Oa, door dit gedram van agressieve fans vind ik het hele karakter nog meer flauwekul dan vroeger.
natuurlijk kan dat wel waar zijn

het zijn twee ongerelateerde zaken ... zwarte piet heeft niets met racisme te maken en sommige zwarte pieten fans zijn racisten net zoals voetbal niets met geweld te maken heeft terwijl sommige voetbal fans toch verdomde gewelddadig zijn

maar dat Piet een beetje besmet begint te raken door die figuren ben ik het wel mee eens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_156534622
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:09 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Ja, Quinsy Gario is er zo een
Ahhh de nationale zondebok..
Je verduistert zijn tegenstanders die veel groter in aantal zijn en veel agressiever ..
pi_156534633
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:11 schreef sp3c het volgende:
maar dat Piet een beetje besmet begint te raken door die figuren ben ik het wel mee eens
Maar dan zijn "negers" nu ook besmet met het Quinsy slachtofferrol zeikvirus, toch?
pi_156534697
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:16 schreef Bluesdude het volgende:
Ahhh de nationale zondebok..
Je verduistert zijn tegenstanders die veel groter in aantal zijn en veel agressiever ..
Nope, hij is de discussie begonnen, als je een lawine begint, moet je niet zeiken als je onder de sneeuw verdwijnt.
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 22:18:41 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156534728
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:16 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Maar dan zijn "negers" nu ook besmet met het Quinsy slachtofferrol zeikvirus, toch?
zwarte piet is idd ook besmet door quinsy's slachtofferrol zeikvirus ja
pi_156534765
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:17 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Nope, hij is de discussie begonnen, als je een lawine begint, moet je niet zeiken als je onder de sneeuw verdwijnt.
Wederom..... je maakt hem tot zondebok . Het zijn de miljoenen mensen zelf die deze kwestie levend houden. Oa. jij dus . En met die agressieve toon van "zeiken" blaas je het verder op.
pi_156534773
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:18 schreef sp3c het volgende:
zwarte piet is idd ook besmet door quinsy's slachtofferrol zeikvirus ja
O? Negers niet?
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 22:20:35 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156534797
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:19 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

O? Negers niet?
lijkt me niet :?
pi_156534842
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:19 schreef Bluesdude het volgende:
Wederom..... je maakt hem tot zondebok . Het zijn de miljoenen mensen zelf die deze kwestie levend houden.
O nee hoor. nu ga jij de boel omdraaien. Quinsy ramt z'n auto tegen zn voorligger aan, maar het is de schuld van de voorligger? Gast, echt?
pi_156534952
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:08 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zeg ook niet dat Piet racistisch is
opgelost
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_156534984
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:21 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

O nee hoor. nu ga de boel omdraaien. Quinsy ramt z'n auto tegen zn voorligger aan, maar het is de schuld van de voorligger? Gast, echt?
Ja echt.. Ik weet van geen auto-ongeluk af. Ik zie wel miljoenen mensen die 2 jaar zich druk maken.Het is hun eigen verantwoordelijkheid druk te doen of niet.
Wat jij doet is je eigen verantwoordelijkheid ontlopen en ene Quinsy de schuld geven van dat jij hier al uren in dit topic zit.
No-can-do :N
Overigens zie ik een aantal drogredeneringen bij Quinsy, maar ook bij jou.
Jij bent echt niet veel beter
pi_156535076
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
Ja echt.. Ik weet van geen auto-ongeluk af. Ik zie wel miljoenen mensen die 2 jaar zich druk maken.Het is hun eigen verantwoordelijkheid druk te doen of niet.
De voorligger komt verhaal halen en met de schadeformulieren aan, maar Quinsy blijft zeggen, het is jouw schuld. Maar de voorligger moet natuurlijk niet zeuren he?
pi_156535130
quote:
Wat jij doet is je eigen verantwoordelijkheid ontlopen en ene Quinsy de schuld geven van dat jij hier al uren in dit topic zit.
No-can-do :N
Nee, nee. Die verantwoordelijkheid was irrelevant als Quinsy niet een een kinderfeest verkrachtte om "de blanken" een schuldcomplex aan te praten!
pi_156535149
quote:
Overigens zie ik een aantal drogredeneringen bij Quinsy, maar ook bij jou.
Jij bent echt niet veel beter
Welke?
pi_156535185
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:28 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

De voorligger komt verhaal halen en met de schadeformulieren aan, maar Quinsy blijft zeggen, het is jouw schuld. Maar de voorligger moet natuurlijk niet zeuren he?
Klopt.... jij zeurt . Het is jouw keuze om deze kwestie levend te houden, alhier al uren in dit topic.
Het is een drogredenering dat Quinsy daar de schuld van is.
Ik zit hier ook... Dat is mijn keuze. Niet van ene Quinsy .

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:30 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Welke?
Het is jouw keuze om deze kwestie levend te houden, alhier al uren in dit topic.
pi_156535257
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:30 schreef Bluesdude het volgende:
Klopt.... jij zeurt . Het is jouw keuze om deze kwestie levend te houden
En net zo goed jouw schuld. Want ji doet net zo hard mee. Is dat je punt? Iemand probeert iets van je te stelen, maar je bezit beschermen is zeuren? Je draait jezelf vast gast!!
pi_156535337
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:32 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

En net zo goed jouw schuld. Want ji doet net zo hard mee. Is dat je punt? Iemand probeert iets van je te stelen, maar je bezit beschermen is zeuren? Je draait jezelf vast gast!!
Dus je bekent dat het WEL jouw keuze is..
pi_156535370
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:30 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zit hier ook... Dat is mijn keuze. Niet van ene Quinsy .
Als er geen Quinsy was geweest, was dit topic er niet geweest. Dus hij is de oorzaak, dit topic het gevolg. Jouw logica sluit erg goed aan bij het Oude Testament. Jij bent uit zonde geboren, jij was niet de oorzaak, enkel het gevolg. Maar jij wordt er wel voor gestraft!
pi_156535558
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:34 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Als er geen Quinsy was geweest, was dit topic er niet geweest. Dus hij is de oorzaak,
Dat is die drogredenering. Tevens iemand willen belasteren , tot zondebok maken van je eigen zonden.
pi_156535628
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:33 schreef Bluesdude het volgende:
Dus je bekent dat het WEL jouw keuze is..
Waar doe ik dat? In jouw logica ben jij net zo schuldig. Als iemand iets van mij probeert te stelen, mag ik mijn bezit toch verdedigen? Als Quinsy en stukje cultuur probeert te stelen, mag Nederland zich daar tegen verdedigen!

Ben ik er schuld aan dat ik mijn bezit moet verdedigen? Nee, daar is de dief schuldig aan. En in deze context is die dief Quinsy. Snap je dat?
pi_156535692
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:38 schreef Bluesdude het volgende:
Dat is die drogredenering. Tevens iemand willen belasteren , tot zondebok maken van je eigen zonden.
nope. Jij gaat jezelf toch niet als zondebok aanwijzen als je jezelf verdedigt omdat ik je auto wil stelen? Of jij wel? Rare logica heb jij. Je zit echt vast he?
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 22:45:46 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156535879
het is meer alsof iemand je vroeg of je niet wilde bumperkleven en jij hem vervolgens op zijn bek slaat omdat je meer dan genoeg afstand hield

tuurlijk is die persoon dan een zeur en ben jij geen bumperklever maar je bent wel een agressieve eikel

als we er dan toch een snelweg vergelijking van moeten maken ...
pi_156536181
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:45 schreef sp3c het volgende:
het is meer alsof iemand je vroeg of je niet wilde bumperkleven en jij hem vervolgens op zijn bek slaat omdat je meer dan genoeg afstand hield

Wie heeft Quinsy op zn bek geslagen dan? Is het niet meer iets Als, "Ik? Bumperkleven?, man lul niet zo dom, jij trapte op de rem ineens. Daarom zat ik zo dicht achter je. Of, "Hoezo bumperkleven? Ga je nou iets verzinnen om iets te zeiken te hebben? Ik zat 50 meter achter je gek!
  Moderator donderdag 1 oktober 2015 @ 22:53:10 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156536232
ja sowieso een achterlijk agressieve reactie iig
pi_156536254
Ik ga slapen dit trek ik niet. <O)
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')