Hier leuk topic om je op te vrolijken!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:33 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik begin echt in een zware depressie te raken. Wat ben ik er allemaal klaar mee joh.
We hebben allemaal wel eens zo'n dag waarin alles tegen lijkt te zitten. Dat heb ik al zo'n maandquote:
Dit helpt mij dit soort dagen door te komenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel eens zo'n dag waarin alles tegen lijkt te zitten. Dat heb ik al zo'n maand
Als je dat een maand doet, noemen ze je ineens een alcoholist.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit helpt mij dit soort dagen door te komen
[ afbeelding ]
Ik kan geen bier meer zienquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit helpt mij dit soort dagen door te komen
[ afbeelding ]
Zo noemen we je ongeacht of je domino's eetquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dat een maand doet, noemen ze je ineens een alcoholist.
Mijn antwoord is domino's. Dan noemen ze je alleen een vetklep
Gewoon meer gaan slapen, dan lig je er minder wakker vanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dat een maand doet, noemen ze je ineens een alcoholist.
Mijn antwoord is domino's. Dan noemen ze je alleen een vetklep
gewoon weer quake2 installeren met instagibs en railguns only enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel eens zo'n dag waarin alles tegen lijkt te zitten. Dat heb ik al zo'n maand
Waarom denk je dat ik vandaag de hele dag op bed heb gelegen. Gister iets te veel gezopen met vriendenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang je het maar kunt blijven saufen
Doe dan meteen unreal!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon weer quake2 installeren met instagibs en railguns only enzo
dan voel ik me altijd snel weer het baasje
Maar dan wel met een ekte 3dfx-kaart he?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
UT GOTY maar weer eens installerenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Haten op unreal tournamentquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:40 schreef sp3c het volgende:
unreal
beetje hali nali pali fruit eten als een hipster
dat slaat nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |