SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Naam van het team?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:16 schreef MarcoD het volgende:
Heb wel een team waarbij jullie je kunnen inschrijven.
Afgelopen 4 jaar elk jaar ingeloot.
Daar kan Kees over meepratenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:45 schreef Gripper het volgende:
Wel oppassen voor je eigen mouwen en andere wielrenners die net muisstil in je wiel zijn komen rijden (true story, afgelopen zaterdag )
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:06 schreef keesfietst het volgende:
Tering wat een simpele figuren heb je toch. Vader met zoon hangen blijkbaar al een tijdje achter me (weg langs kanaal). Halen me bij een stoplicht in, ik gelijk bij die ouwe in z'n wiel, rochelt ie opzij echt vol in m'n gezicht. Even flink verrotgescholden en gevraagd of ie zin had om een klap voor z'n harses te krijgen.![]()
Verder wel ideaal fietsweer 's avonds. Was ook nog vrij druk met wielrenners.
Sorryquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:32 schreef Leonos het volgende:
Was iemand vorige keer bij de fok! meet ook hele tijd iemand zijn neus aan het leeg halen.
Dacht dat het normaal was ofzo
Ik ookquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
en ingeschreven voor de Amstel gold race, 150km it is
wandelen = meer tijd om van de omgeving te genietenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ook![]()
nu nog door de loting SPANNONT.. Ik hoop zo dat ik de agr mag wandelen.
Alleen de ketting. En die groep pas op een nieuw frame erop gooien.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:12 schreef muzas het volgende:
Ik moet meuk voor die fiets hebben.
Is een KMC 10EL echt merkbaar beter dan een 10.93? Of alleen lichter en duurder?
Of zal ik gewoon een rival groep op die giant klappen.
Hmm dat is wel het kijken waard. En iets van Sigma?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:25 schreef kanovinnie het volgende:
Tweedehands garmin edge 800?
Of zo'n bryton of mio. Maar dan kan je denk ik je geld nog beter in de fik steken.
Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hmm dat is wel het kijken waard. En iets van Sigma?
ik heb paar weken terug een mio cyclo 315 hc gekocht (279 nieuw)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:18 schreef Fretwork het volgende:
Ik zoek nog naar een goede fietscomputer zonder richting de 300 eu te gaan. Hij moet sowieso het volgende hebben:
- Cadansmeter
- Hartslagmeting met Ant+
- Navigatie met vooringestelde routes
Heeft iemand nog tips?
Als je voor dat ding van sigma gaat, kun je ook de Edge 25 nemen. Goedkoper en kan hetzelfde.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hmm dat is wel het kijken waard. En iets van Sigma?
was er eerst ook wat huiverig voor, na alle horror verhalen over een mio. Maar heb een aantal mensen gesproken die er ook 1 hadden en die waren er ook allemaal positief over. ook de koppeling met strava werkt prima. Je rit uploaden op mioshare en binnen een minuut staat hij ook op strava.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:11 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb deze zomer een Mio toestel mogen testen. Fijn apparaatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |