Twee keer de helft impliceert dat er een geheel is, en dat je daar de helft van kan nemen en dat keer twee kan doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:29 schreef Rezania het volgende:
er geen goed antwoord is op twee keer de helft.
dat is expres zoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:36 schreef Fok-it het volgende:
foutje gemaakt in de vraagstelling zeker
Dat snap ik lieve schat.quote:
Nee man, is gewoon dubbel op te vatten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:34 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Twee keer de helft impliceert dat er een geheel is, en dat je daar de helft van kan nemen en dat keer twee kan doen.
Het achterlijke 2*Helft===Helft*Helft zijn mensen die nooit naar de basisschool zijn gegaan.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:37 schreef BlazingV2 het volgende:
Trouwens, als TS eens goed Nederlands leert is 3,4 het antwoord, als ik zijn achterlijke formulering moet begrijpen.
Waarschijnlijk heeft TS een heel goed idee in die zaagselkop van hem, maar in woorden veranderen lukt niet zo goed.
TS heeft een bord voor zijn kopquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:37 schreef BlazingV2 het volgende:
Waarschijnlijk heeft TS een heel goed idee in die zaagselkop van hem, maar in woorden veranderen lukt niet zo goed.
Nee. De helft (VAN IETS) keer twee en twee keer de helft (VAN IETS) is niet dubbel op te vatten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, is gewoon dubbel op te vatten.
Precies, 2x(helft) =/= (helft)²quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:40 schreef BlazingV2 het volgende:[quote]
Op donderdag 1 oktober 2015 00:40 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Nee. De helft (VAN IETS) keer twee en twee keer de helft (VAN IETS) is niet dubbel op te vatten.
Deze discussie ga ik na járen niet weer aan.
Het is alleen dubbel op te vatten als je Hollandisch nicht erg gut is en je een bontkraagje draagt.
jajaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:42 schreef Toto69 het volgende:
Nee internet lag er weer eens een half uur uit. antwoord komt zo
Lees: Ik ben een sukkel en moet ineens heel snel een stierenstront antwoord verzinnen met een net-zo-idiote uitleg. Ook was ik keihard mijn leraar Nederlands voor bijlessen aan het smeken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:42 schreef Toto69 het volgende:
Nee internet lag er weer eens een half uur uit. antwoord komt zo
geef nou eens het antwoord danquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:47 schreef Toto69 het volgende:
Oh ja en nog even vlug hè... die formule heb ik precies zo overgenomen uit een YT filmpje. Dat het raar geformuleerd is snapt m'n oma ook nog welda's de hele bedoeling.
Houdt eens je bloedbakkes en geef gewoon het antwoord.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:47 schreef Toto69 het volgende:
Oh ja en nog even vlug hè... die formule heb ik precies zo overgenomen uit een YT filmpje. Dat het raar geformuleerd is snapt m'n oma ook nog welda's de hele bedoeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |