Je weet dat je fonts kunt aanpassen in MPC-HC he?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
K heeft weer een goddelijke soundtrack maar serieus HS wat ben je aan het doen met dat verschrikkelijke font
Zelfde geld voor Heavy Object, Based JC staff. dit wordt zeker de nieuwe Railgun/ index S3 whne
Maar serieus HS wtf doe je met de subs
Gakusen heeft de SOA ED te pakken
quote:Why is he a rank F, if he is such a good fighter?
There isn't a system to measure him for his fighting powers, only for magic.
Ja maar toch HS is kutquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je weet dat je fonts kunt aanpassen in MPC-HC he?
Iran snapt trapshttp://nos.nl/op3/artikel(...)igenlijk-mannen.html (ja ik weet, paar dagen oud)
Zucht, jammer inderdaad. Ach, ik hoef het niet te kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja maar toch HS is kut
Ik wist wel dat het ging gebeuren Kyubey
http://haruhichan.com/wpb(...)orld-infinite-burst/
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja maar toch HS is kut
Ik wist wel dat het ging gebeuren Kyubey
http://haruhichan.com/wpb(...)orld-infinite-burst/
dus het wordt een geheel nieuwe serie, ongerelateerd aan de vorige? of niet?quote:Accel World: Infinite Burst will be a brand new anime adaptation
Haha baas! De serie is helaas niet zo populair, dus wellicht dat individuele cijfers dan al relatief veel gewicht geven.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:49 schreef Qunix het volgende:
Ik heb net mijn MAL gepdatet en Planetes een score gegeven. Zie ik de rank veranderen van 158 naar 157. Ik heb macht op MAL
Edit: ik zie ook scrore van 8.39 naar 8.40 gaan.
qftquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
eerste ep van gundam was bruut, eindelijk weer iets goed na die flop van G-reco
Is dit iets? 5 seconden door heel de ep geskipt en de animaties van de personages zagen er niet echt vloeiend uit. Gevechten niet gechecktquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:25 schreef Qunix het volgende:
Mobile Suit Gundam - Iron-Blooded Orphans - 01
quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Is dit iets? 5 seconden door heel de ep geskipt en de animaties van de personages zagen er niet echt vloeiend uit. Gevechten niet gecheckt![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
eerste ep van gundam was bruut, eindelijk weer iets goed na die flop van G-reco
quote:
Gewoon kijken dus!quote:
Hoe vond je het?quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
We gaan weer terug naar begin 00
Gele subs HS pls
[ afbeelding ]
Wel aardig, de betere battle anime van dit seizoen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoe vond je het?en dan bedoel ik de episode, niet de gele subs.
Bakemonogatari, Nisemonogatari, Bakemonogatari 2nd season, Nekomonogatari: Kuro.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:29 schreef Yi-Long het volgende:
Tsukimonogatari, is dat iets op zichzelf staands, of zijn er daarvoor al series/reeksen geweest in een soort groter geheel...?
Owarimonogatariquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bakemonogatari, Nisemonogatari, Bakemonogatari 2nd season, Nekomonogatari: Kuro.
Watdafukagatari!? Zoveel? Is dat allemaal met elkaar verbonden en moet ik dus eerst kijken...!?quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bakemonogatari, Nisemonogatari, Bakemonogatari 2nd season, Nekomonogatari: Kuro.
Ja.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Watdafukagatari!? Zoveel? Is dat allemaal met elkaar verbonden en moet ik dus eerst kijken...!?
Heb je Asterisk trouwens gezien? Die twee schijnen exact het zelfde plot te hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wel aardig, de betere battle anime van dit seizoen.
Ne nog nietquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heb je Asterisk trouwens gezien? Die twee schijnen exact het zelfde plot te hebben.
en ik moet ze allemaal nog zienquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb inmiddels. De /eeuwigschande/ HS-versie opgepakt. De ondertitels daar is wat op aan te merken, maar de verhaallijnen zijn altijd zo verdomde herkenbaar.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
It's time repel
[Commie] Owarimonogatari - 01 [00B15F61].mkv
10/10 OP en 10/10 ED
quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heb inmiddels. De /eeuwigschande/ HS-versie opgepakt. De ondertitels daar is wat op aan te merken, maar de verhaallijnen zijn altijd zo verdomde herkenbaar.
hoe kan je een show vergallen, juist door HS subs te pakkenquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[HorribleSubs] YuruYuri S3 - 01 [720p].mkv
HET IS ZO VER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste ep van het seizoen pak ik meestal HS en vervolgens ga ik over op de fansubsquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe kan je een show vergallen, juist door HS subs te pakken
Een NZB bestand?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[HorribleSubs] YuruYuri S3 - 01 [720p].mkv
HET IS ZO VER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik ook wel :p, maar wie gebruikt er nou anno 2015 nog nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Soort torrent maar dan voor Nieuwsgroepen.
Ik niet meer, eigenlijk...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Weet ik ook wel :p, maar wie gebruikt er nou anno 2015 nog nieuwsgroepen
Usenet nieuwsgroepen bestand!!quote:
Het is juist omgekeerd,want NZB is ouder(Usenet is van 1980!) dan Bittorrent(2002/2003).quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Soort torrent maar dan voor Nieuwsgroepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Qunix op 07-10-2015 14:56:02 ]
Opnieuw geprobeerd??quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:50 schreef Kyubey het volgende:
Fuck, het vier-chan archief werkt niet meer. Nu kan ik geen Boku Girl Live translations meer teruglezen.
s uit de lucht gehaaldquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:50 schreef Kyubey het volgende:
Fuck, het vier-chan archief werkt niet meer. Nu kan ik geen Boku Girl Live translations meer teruglezen.
quote:
quote:Yes. I am now making this official: effective immediately we are shutting down
archive.moe. I have encountered numerous mistakes and issues which makes me
believe that I am no longer suitable to host the archives. The most recent
problem being a hardware failure resulting in the lost of our database and some
backups. I will be providing links to the latest working database backup we
have available, which is dated 2015-06, over the next few days. Regrettably
this means that 4 months of textual data has been lost. This data loss affects
the database only. I will also be transferring any projects I've provided
hosting for to more suitable individuals.
Zeeland?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oya*
In de middag(14:40) theorie-examen rijbewijs B...in Goes!!!![]()
Leiden examen-centrum is in verbouwingquote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zeeland?![]()
Suc6
Vanavond Tentamen Python en Embedded computersystems and networks
Ja, in den haag/ rijswijk zat er toch ook 1 of is die ook verbouwdquote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Leiden examen-centrum is in verbouwing
Jij ook suc6 met je tentamens.
Kan vandaag helaas geen theorie-examen Rijbewijs B doen,er is een probleem ontstaan(CBR telefonisch bereikt voor een andere datum).Gelukkig voor mij!!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja, in den haag/ rijswijk zat er toch ook 1 of is die ook verbouwd
kom meer posten hier en post yuru yuriquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:27 schreef Arashimashou het volgende:
Hoi. Ik post hier omdat ik hier post. Misschien omgekeerd.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
kom meer posten hier en post yuru yuri
Heb je weer gedronken?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mooie sterretjes, maar waar zie je het anime-element?
Welk genre?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:50 schreef redboyke het volgende:
ben weer in het zak gezet. dacht een korte anime te kijken maar die was incomplete
dacht ik nisekoi te kijken ok 2 seasons and finished airing is die ook incomplete
durf al geen anime nietmeer kijken uit schrik dat het maar een half verhaal gaat vertellen zonder einde.
weet iemand goeie korte animes van 24afleveringen of minder of iets meer maakt ni uit met een verhaal dat wel een einde heeft en die ook nog goed getekend zijn.?
Shigatsu wa kimi no usoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:50 schreef redboyke het volgende:
ben weer in het zak gezet. dacht een korte anime te kijken maar die was incomplete
dacht ik nisekoi te kijken ok 2 seasons and finished airing is die ook incomplete
durf al geen anime nietmeer kijken uit schrik dat het maar een half verhaal gaat vertellen zonder einde.
weet iemand goeie korte animes van 24afleveringen of minder of iets meer maakt ni uit met een verhaal dat wel een einde heeft en die ook nog goed getekend zijn.?
maakt ni uit zolang het maar spannend is. kijk maar op mijn mal wat ik ongeveer leuk vind heb niet zoveel staan als jullie.quote:
ok toegevoegd als het downloadquote:
Tokyo Magnitude 8.0quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
maakt ni uit zolang het maar spannend is. kijk maar op mijn mal wat ik ongeveer leuk vind heb niet zoveel staan als jullie.
Heb je zo traag internet dat een nzb bestand van enkele kb's een hele middag duurt? Laat staan de daadwerkelijke content waar de nzb naar linktquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
In de loop van de middag nzb bestanden binnenhalen.
thank youquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tokyo Magnitude 8.0
Helsing Ultimate
De 3 Berserk films:
Berserk: Ougon Jidaihen I
Berserk: Ougon Jidaihen II
Berserk: Ougon Jidaihen III
Mahou Shoujo Madoka★Magica
Planetes
Zoiets.
Magic dingest is het zelfde ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:07 schreef redboyke het volgende:
[..]
thank you
edit die magic dinges is dat zelfde als deze? Puella Magi Madoka Magica
ik heb wel de oude van hellsing gekeken hoeveel verschilt die ultimate van de andere?
is dat zelfde verhaal?
ok thx dan ga ik hem downloaden vond hellsing vroeger ook tof alleen jammer dat het zo kort is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Magic dingest is het zelfde ja.
De nieuwe Helsing is zeer vet. Ze volgen vrijwel de complete manga itt de serie.
Ik moet wel op zoek gaan ideale websites om juist nzb bestanden te downloaden!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je zo traag internet dat een nzb bestand van enkele kb's een hele middag duurt? Laat staan de daadwerkelijke content waar de nzb naar linkt
Welke station??quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tos fucking koud op het perron
Omdat modernisering
Alphen a/d rijn,quote:
Oh gutje tochquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Alphen a/d rijn,
net naar huis stond ik op utrecht centraal daar is het ook best wel koud
perrons zijn zowiezo bagger bij een koude wind, alle 'beschutte' zijn net een vergietquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tos fucking koud op het perron
Omdat modernisering
Geen idee... Ik hou dat niet bijquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft iedereen hier ineens een lager percentage compatibiliteit met elkaar dan voor de verandering of hebben jullie ineens allemaal pleb taste?
Oh ik weet het ook niet uit m'n hoofd, maar ik keek net en ik dacht dat ik toch hogere getallen had bij mensen.quote:
Ik gebruik HS. Geen idee verder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
Trouwens, ligt het aan mij of is er alleen HS voor Iron Blooded Orphans te krijgen?
wcht waar joh!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit topic is bijna dood hoor
Het begint heel erg traag en de enige aflevering die me echt bij gebleven is was een quiz die schijnbaar nergens over ging maar eigenlijk het hele plot uit de doeken deed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:28 schreef Qunix het volgende:
Ik snap niet waarom ik 10+ jaar geleden Ergo Proxy had gedropt.
Inmiddels met de rewatch bij ep 4. Net begonnen.
Die aflevering was absurd maar fantastisch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het begint heel erg traag en de enige aflevering die me echt bij gebleven is was een quiz die schijnbaar nergens over ging maar eigenlijk het hele plot uit de doeken deed.
Ik ben blijven steken bij aflevering 10. Ik twijfel nog of ik verder ga, misschien gewoon af en toe een aflevering. Het is niet iets waar ik veel van achter elkaar kan kijken in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:50 schreef mschol het volgende:
zo, ore monogatari weer opgepakt vanaf ep 5 na een lange anime pauze..
wat een dirty girl die yamato zeg, phoe..
Ik wel!quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:44 schreef Odaiba het volgende:
Niemand hier die One-Punch man kijkt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toevallig, ik heb gisteren t/m 10 gezien..quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben blijven steken bij aflevering 10. Ik twijfel nog of ik verder ga, misschien gewoon af en toe een aflevering. Het is niet iets waar ik veel van achter elkaar kan kijken in ieder geval.
Nee, wou het wel doen maar speel nu gemiddeld 10 uur ffxiv per dagquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:44 schreef Odaiba het volgende:
Niemand hier die One-Punch man kijkt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een keer FMA:B in... ik geloof drie dagen gekeken?quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
toevallig, ik heb gisteren t/m 10 gezien..
op dit moment kan ik mij er niet toe zetten om een serie in 1x te kijken, (12 of 24 eps) maar ik heb periodes dat mij dat prima afgaat.. (hell, een keer een zaterdag gevuld met eureka 7)
en je bestookt steam ook met plaatjes...quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, wou het wel doen maar speel nu gemiddeld 10 uur ffxiv per dag
kut vakanties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |