Magic dingest is het zelfde ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:07 schreef redboyke het volgende:
[..]
thank you
edit die magic dinges is dat zelfde als deze? Puella Magi Madoka Magica
ik heb wel de oude van hellsing gekeken hoeveel verschilt die ultimate van de andere?
is dat zelfde verhaal?
ok thx dan ga ik hem downloaden vond hellsing vroeger ook tof alleen jammer dat het zo kort is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Magic dingest is het zelfde ja.
De nieuwe Helsing is zeer vet. Ze volgen vrijwel de complete manga itt de serie.
Ik moet wel op zoek gaan ideale websites om juist nzb bestanden te downloaden!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je zo traag internet dat een nzb bestand van enkele kb's een hele middag duurt? Laat staan de daadwerkelijke content waar de nzb naar linkt
Welke station??quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tos fucking koud op het perron
Omdat modernisering
Alphen a/d rijn,quote:
Oh gutje tochquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Alphen a/d rijn,
net naar huis stond ik op utrecht centraal daar is het ook best wel koud
perrons zijn zowiezo bagger bij een koude wind, alle 'beschutte' zijn net een vergietquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tos fucking koud op het perron
Omdat modernisering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |