vorige keer dat ik dat deed moest ik paar jaar naar gevangquote:Op woensdag 30 september 2015 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goed uitkoken dan is het zo weg.
Ken haar niet maar die kop gaat toch ook een keer vervelen, blije huppelkut dat het is.quote:
Okquote:Op woensdag 30 september 2015 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je maakt het mij te moeilijk.
Je moet makkelijker zijn.quote:
Zij verveelt nooitquote:Op woensdag 30 september 2015 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ken haar niet maar die kop gaat toch ook een keer vervelen, blije huppelkut dat het is.
Duke?quote:
Nee, Duckquote:
Originele of blonde?quote:
Oh familie van Guus dus, dan kan het nooit veel soeps zijn.quote:
Eens, die is beter.quote:
Ze keken allemaal met geknepen oogjes je kant op toen je voor de laatste keer de deur achter je dicht deed daar?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:26 schreef xcachet het volgende:
Laatste werkdag zit erop.
Wat een schatten van een collega's heb ik gehad
hahahahahahaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:28 schreef deadprez het volgende:
catkiller weet jij of hier iets cools tussenzit voor ps3 of 4¿
Eejquote:Op woensdag 30 september 2015 22:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh familie van Guus dus, dan kan het nooit veel soeps zijn.
ik ookquote:Op woensdag 30 september 2015 22:28 schreef HPLC het volgende:
Toch zou ik die Jessica Simpson lekker geven in die film
Maar dat is de cowgirl styloquote:Op woensdag 30 september 2015 22:28 schreef HPLC het volgende:
Toch zou ik die Jessica Simpson lekker geven in die film
"Je komt nog wel even langs voordat je weg gaat he?"quote:Op woensdag 30 september 2015 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze keken allemaal met geknepen oogjes je kant op toen je voor de laatste keer de deur achter je dicht deed daar?
jij bent zeker zo'n pc masterrace sukkeltjequote:
Die vent die Gustavo speelde in Narcos zag ik ook in AoS voorbij komenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit ja, we gaan gewoon verder met Daisy I
Catkiller heeft xbox. Nee, ik game bijna nooit (meer)quote:Op woensdag 30 september 2015 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n pc masterrace sukkeltje
ja maar hij heeft na hermann wel beste gamekennis hier denk ikquote:Op woensdag 30 september 2015 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Catkiller heeft xbox. Nee, ik game bijna nooit (meer)
Productief.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:29 schreef xcachet het volgende:
Een van de collega's kwam zelfs op haar vrije dag van half 7 tot kwart over 10 met mij ouwehoeren.
Kan er echt helemaal niks van. Gewoon alles downloaden toch.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:28 schreef deadprez het volgende:
gvd waar is hermann
PlayStation Plus-titels van oktober bekendgemaakt
catkiller weet jij of hier iets cools tussenzit voor ps3 of 4¿
Heb wel een PS3 hoor, en volg PS4 ook wel een beetje, die komt er sowieso ook nog.quote:
je gamet nooit meer maar gayt des te meerquote:Op woensdag 30 september 2015 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Catkiller heeft xbox. Nee, ik game bijna nooit (meer)
ja maar heb geen psn+ momenteel dus vroeg me af of er shit tussenzit waarvoor het t waard is om dat weer eens aan te schaffenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan er echt helemaal niks van. Gewoon alles downloaden toch.
Godverdomme, komt ie nu meequote:Op woensdag 30 september 2015 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb wel een PS3 hoor, en volg PS4 ook wel een beetje, die komt er sowieso ook nog.
3/10, omdat ik sociaal benquote:Op woensdag 30 september 2015 22:31 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
je gamet nooit meer maar gayt des te meer
AHAHAHAHAHAHAHAH
check die geweldige bouw van woorden en klanken en shit
Je hebt een blauwe in je topicquote:Op woensdag 30 september 2015 22:32 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
KLB / politie slechte mensen
Dat wordt neuken, bedoel je.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je hebt een blauwe in je topic
RIP
Ik denk van niet. Indieshizzle, kan wel leuk zijn soms maar vaak niet, naar mijn mening dan.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar heb geen psn+ momenteel dus vroeg me af of er shit tussenzit waarvoor het t waard is om dat weer eens aan te schaffen
Ja hallo ik hoef je toch niet al mijn geheimen te vertellen meteenquote:
nee truequote:Op woensdag 30 september 2015 22:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Indieshizzle, kan wel leuk zijn soms maar vaak niet, naar mijn mening dan.
Waarom moest ik gniffelen?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:32 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
KLB / politie slechte mensen
Ik ben haar voor je aan het regelenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat wordt neuken, bedoel je.
Denk wel dat ze rollenspellen met je wil doen. Iets als agent en boefje. Zou haar nummer vragen via dm.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
jaaa u spreekt met de politie.
Goede grap?
Gewoon aanmelden in Ter Apel dan zorgen ze voor medicatie.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:39 schreef Gridlok het volgende:
goed verhaal zou nog een keer lezen als ik een medicatie voor mijn oog-aids zou krijgen
geen idee wat dat is maar ik ga het doenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden in Ter Apel dan zorgen ze voor medicatie.
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:40 schreef SideEffect het volgende:
Heb een advertentie over nartrekken, komt zeker door Guus
Nar trekken?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:40 schreef SideEffect het volgende:
Heb een advertentie over nartrekken, komt zeker door Guus
Sorry.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:40 schreef SideEffect het volgende:
Heb een advertentie over natrekken, komt zeker door Guus
Heel grappig ditquote:Op woensdag 30 september 2015 22:42 schreef SideEffect het volgende:
Rustig dames heb het al verandert
spelfoutenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dat toch met spellingsfouten hier...
[..]
haha verandertquote:Op woensdag 30 september 2015 22:42 schreef SideEffect het volgende:
Rustig dames heb het al verandert
Ok Hermannquote:
Ze is verwardquote:
Vingeren op de foto's van een acteurquote:
oh, dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 30 september 2015 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het schijnt niet fout te zijn
bah wat een viswijfquote:Op woensdag 30 september 2015 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vingeren op de foto's van een acteur
sooowquote:Op woensdag 30 september 2015 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok Hermann
Hahah snap je ik noem je Hermann want die ging dat ook doen en die heeft net zo veel seks als dat jij hebt.
Wist wel dat je ook mijn reacties bekeek als je bezig was.quote:
Klopt. Is lelijk maar toch goed.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het schijnt niet fout te zijn
ja beetje jammer dat het 2e keer is dat ie het postquote:Op woensdag 30 september 2015 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dat een ander topic dan net?
Heb letterlijk kwartier geleden nog gepostquote:
Goede redding dit, kon Chevy ook maar zulke reddingen maken op Haxball dan was hij tenminste goed te noemen.quote:
Bijna alle topics die ik onder Stompzinnig open heb ik al onder andere namen geopend.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dat een ander topic dan net?
Waar is die andere heen?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja beetje jammer dat het 2e keer is dat ie het post
Jij bent zelf een foutquote:Op woensdag 30 september 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
volgens google is spellingsfouten ook gwn fout
Sooooooowwwwwwwwwww poehey!!quote:Op woensdag 30 september 2015 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goede redding dit, kon Chevy ook maar zulke reddingen maken op Haxball dan was hij tenminste goed te noemen.
sorry gewoon veel enthousiasme etcquote:Op woensdag 30 september 2015 22:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb letterlijk kwartier geleden nog gepost
Is t ook ;squote:Op woensdag 30 september 2015 22:46 schreef deadprez het volgende:
volgens google is spellingsfouten ook gwn fout
daar kan ik ook niks aan doen gvdquote:
wist het welquote:
is ook zoquote:Op woensdag 30 september 2015 22:49 schreef SideEffect het volgende:
Chevy zei ooit tegen mij dat ik beter haxball dan Guus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |