vorige keer dat ik dat deed moest ik paar jaar naar gevangquote:Op woensdag 30 september 2015 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goed uitkoken dan is het zo weg.
Ken haar niet maar die kop gaat toch ook een keer vervelen, blije huppelkut dat het is.quote:
Okquote:Op woensdag 30 september 2015 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je maakt het mij te moeilijk.
Je moet makkelijker zijn.quote:
Zij verveelt nooitquote:Op woensdag 30 september 2015 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ken haar niet maar die kop gaat toch ook een keer vervelen, blije huppelkut dat het is.
Duke?quote:
Nee, Duckquote:
Originele of blonde?quote:
Oh familie van Guus dus, dan kan het nooit veel soeps zijn.quote:
Eens, die is beter.quote:
Ze keken allemaal met geknepen oogjes je kant op toen je voor de laatste keer de deur achter je dicht deed daar?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:26 schreef xcachet het volgende:
Laatste werkdag zit erop.
Wat een schatten van een collega's heb ik gehad
hahahahahahaquote:Op woensdag 30 september 2015 22:28 schreef deadprez het volgende:
catkiller weet jij of hier iets cools tussenzit voor ps3 of 4¿
Eejquote:Op woensdag 30 september 2015 22:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh familie van Guus dus, dan kan het nooit veel soeps zijn.
ik ookquote:Op woensdag 30 september 2015 22:28 schreef HPLC het volgende:
Toch zou ik die Jessica Simpson lekker geven in die film
Maar dat is de cowgirl styloquote:Op woensdag 30 september 2015 22:28 schreef HPLC het volgende:
Toch zou ik die Jessica Simpson lekker geven in die film
"Je komt nog wel even langs voordat je weg gaat he?"quote:Op woensdag 30 september 2015 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze keken allemaal met geknepen oogjes je kant op toen je voor de laatste keer de deur achter je dicht deed daar?
jij bent zeker zo'n pc masterrace sukkeltjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |