Die vent die Gustavo speelde in Narcos zag ik ook in AoS voorbij komenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit ja, we gaan gewoon verder met Daisy I
Catkiller heeft xbox. Nee, ik game bijna nooit (meer)quote:Op woensdag 30 september 2015 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n pc masterrace sukkeltje
ja maar hij heeft na hermann wel beste gamekennis hier denk ikquote:Op woensdag 30 september 2015 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Catkiller heeft xbox. Nee, ik game bijna nooit (meer)
Productief.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:29 schreef xcachet het volgende:
Een van de collega's kwam zelfs op haar vrije dag van half 7 tot kwart over 10 met mij ouwehoeren.
Kan er echt helemaal niks van. Gewoon alles downloaden toch.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:28 schreef deadprez het volgende:
gvd waar is hermann
PlayStation Plus-titels van oktober bekendgemaakt
catkiller weet jij of hier iets cools tussenzit voor ps3 of 4¿
Heb wel een PS3 hoor, en volg PS4 ook wel een beetje, die komt er sowieso ook nog.quote:
je gamet nooit meer maar gayt des te meerquote:Op woensdag 30 september 2015 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Catkiller heeft xbox. Nee, ik game bijna nooit (meer)
ja maar heb geen psn+ momenteel dus vroeg me af of er shit tussenzit waarvoor het t waard is om dat weer eens aan te schaffenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan er echt helemaal niks van. Gewoon alles downloaden toch.
Godverdomme, komt ie nu meequote:Op woensdag 30 september 2015 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb wel een PS3 hoor, en volg PS4 ook wel een beetje, die komt er sowieso ook nog.
3/10, omdat ik sociaal benquote:Op woensdag 30 september 2015 22:31 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
je gamet nooit meer maar gayt des te meer
AHAHAHAHAHAHAHAH
check die geweldige bouw van woorden en klanken en shit
Je hebt een blauwe in je topicquote:Op woensdag 30 september 2015 22:32 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
KLB / politie slechte mensen
Dat wordt neuken, bedoel je.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je hebt een blauwe in je topic
RIP
Ik denk van niet. Indieshizzle, kan wel leuk zijn soms maar vaak niet, naar mijn mening dan.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar heb geen psn+ momenteel dus vroeg me af of er shit tussenzit waarvoor het t waard is om dat weer eens aan te schaffen
Ja hallo ik hoef je toch niet al mijn geheimen te vertellen meteenquote:
nee truequote:Op woensdag 30 september 2015 22:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Indieshizzle, kan wel leuk zijn soms maar vaak niet, naar mijn mening dan.
Waarom moest ik gniffelen?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:32 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
KLB / politie slechte mensen
Ik ben haar voor je aan het regelenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat wordt neuken, bedoel je.
Denk wel dat ze rollenspellen met je wil doen. Iets als agent en boefje. Zou haar nummer vragen via dm.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat wordt neuken, bedoel je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |