SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee moeten we soort van zelf maken. Ook voor Nederlands, wel met bepaalde eisen enzo maar de titels mogen we zelf zoeken.quote:
;9quote:Op woensdag 30 september 2015 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Reanimatie mond op mond schnellll !!!1!!12
Best wel emotioneel ja. Ga daar al heen sinds ik geboren benquote:Op woensdag 30 september 2015 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik wil graag weten hoe emotioneel jullie hier van worden:
https://www.pathe.nl/blog(...)em-met-herinneringen
En of jullie al een berichtje hebben achter gelaten.
Zelfs internationaal filmfestival in Arnhem vroegerquote:Op woensdag 30 september 2015 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Best wel emotioneel ja. Ga daar al heen sinds ik geboren ben
en zaal 1 is zo mooi
maar helaas
maar nieuwe wordt wel vet man
Macbeth van Shakespearequote:Op woensdag 30 september 2015 17:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nu lees ik the sense of an ending van Julian Barnes, we mogen onze boeken zelf voorleggen en dan wordt er gekeken of ze het goede niveau hebben. Weet je nog aanraders?
Thanksquote:Op woensdag 30 september 2015 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Macbeth van Shakespeare
Of mice and men van Steinbeck
The grapes of Wrath van Steinbeck
Price and Prejudice van Austen
Animal Farm van Orwell
Great Expectations van Dickens
Frankenstein van Mary Shelley
The Picture of Dorian Gray van Oscar Wilde
Double, double, toil and troublequote:Op woensdag 30 september 2015 19:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
ThanksMacbeth hadden we vorig jaar een toets over, was wel leuk.
Dit kennen de meeste alleen van Harry Potterquote:Op woensdag 30 september 2015 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Double, double, toil and trouble
Fire burn, and cauldron bubble!”
Zo kun je het plebs een beetje eruit pikkenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit kennen de meeste alleen van Harry Potter
Fair is foul and foul is fairquote:Op woensdag 30 september 2015 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Double, double, toil and trouble
Fire burn, and cauldron bubble!”
Pottermore wel goed verbeterdquote:Op woensdag 30 september 2015 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit kennen de meeste alleen van Harry Potter
Op Jane Austen kun je ook makkelijk scorenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
Fair is foul and foul is fair
Hover through the fog and filthy air
9 gehaald toen, was mooi
Mehvond ik nooit echt watquote:Op woensdag 30 september 2015 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pottermore wel goed verbeterd
matigquote:Op woensdag 30 september 2015 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Net lange treinreis met telefoon en laptop bijna op.
Even koekeloerenquote:Op woensdag 30 september 2015 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is veranderd Hans.
Achtergrondinformatie is gewoon tof
doe catcher in the ryequote:Op woensdag 30 september 2015 19:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
Fair is foul and foul is fair
Hover through the fog and filthy air
9 gehaald toen, was mooi
nerdquote:Op woensdag 30 september 2015 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat toneelstuk dan? Is dat gewoon precies zelfde verhaal alleen dan op het toneel? Of een prequel ofzo?quote:Op woensdag 30 september 2015 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is veranderd Hans.
Oh dat boek was echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 30 september 2015 19:31 schreef supersof het volgende:
[..]
doe catcher in the rye
inso's vriendin vindt dit leuk
Een sequel dacht ikquote:Op woensdag 30 september 2015 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat toneelstuk dan? Is dat gewoon precies zelfde verhaal alleen dan op het toneel? Of een prequel ofzo?
Hm,zal wel tegenvallen danquote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Morgen wordt m'n Swiffer bezorgd.
Vieshard uitzetten en chillen bij de zeemanquote:
Zo fijn zijn die.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Morgen wordt m'n Swiffer bezorgd.
He?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Vieshard uitzetten en chillen bij de zeeman
Lekker snel de stofrandjes wegwerken.quote:
Viesdik worden, haartjes kort, hele dag met de buurvrouw roddelen enzo, dat doen eckte huismoeders toch?quote:
Was het gezellig met je moeder?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker snel de stofrandjes wegwerken.
Wel vervelend dat het zo snel weer vies wordt allemaal. :$
Ja hoor, ze had monapudding meegenomen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het gezellig met je moeder?
Als je het na gebruik buiten even zachtjes gaat afkloppen gaat het wel zo'n anderhalve maand meequote:Op woensdag 30 september 2015 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker snel de stofrandjes wegwerken.
Wel vervelend dat het zo snel weer vies wordt allemaal. :$
Lekker smullen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor, ze had monapudding meegenomen.
3-0 appeltje eitjequote:Op woensdag 30 september 2015 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zit klaar voor de afslachting van united.
Zelfs de nieuwe generatie huismoeders worden modernquote:Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Viesdik worden, haartjes kort, hele dag met de buurvrouw roddelen enzo, dat doen eckte huismoeders toch?
Nou ja, ze vond net als ik dat het nog een beetje gezellig aangekleed moet worden.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker smullen.
Wat vond ze van je kamer nu die helemaal af en ingewoond is?
junikequote:Op woensdag 30 september 2015 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat het plakrandje van je vloei intens opkruld
Is het een vieze teringbende bij jullie? Want dan kan ik er begrip voor opbrengen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Huisgenoot had zijn moeder langs, die stond opeens in de kliko te graaien en haar zoon de les te lezen. Geen idee waarom
Silver Hazequote:Op woensdag 30 september 2015 20:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
junike
welke shag rook je
Hehe, dat is zo'n ouderwets woord, "knus".quote:Op woensdag 30 september 2015 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ze vond net als ik dat het nog een beetje gezellig aangekleed moet worden.
Maar dat komt binnenkort wel, dan ga ik dingetjes kopen om het knusser te maken. Voor de rest vond ze dat ik het mooi netjes gehouden had.
Valt reuze mee. Niet alles is spik en span, maar keuken is verder wel netjes, geen opgestapelde afwas enzoquote:Op woensdag 30 september 2015 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het een vieze teringbende bij jullie? Want dan kan ik er begrip voor opbrengen.
je broer gebruikte gisteren de term "lullen als brugman" die jongen is haast blanker dan ik.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat is zo'n ouderwets woord, "knus".
Hehe. Toen ik een half jaar geleden beweerde dat hij stiekem blank was, was jij het daar grondig mee oneens.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je broer gebruikte gisteren de term "lullen als brugman" die jongen is haast blanker dan ik.
Het omslagpunt was wel de kortingsbonnen van de burger kingquote:Op woensdag 30 september 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Toen ik een half jaar geleden beweerde dat hij stiekem blank was, was jij het daar grondig mee oneens.
Loefje zijn woordenschat is dan ook niks mis mee.
Wat is daar het verhaal achter?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het omslagpunt was wel de kortingsbonnen van de burger king
Wow, wat een aantal. Ik ben erg braaf, ik had er maar eentje, maar heb er nu ineens drie.quote:
Oei. Ik val niet op bad girls.quote:
we waren stoned. "Kijk eens wat ik vond!" Ineens burgerkingbonnen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is daar het verhaal achter?
Watquote:Op woensdag 30 september 2015 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zelfde reden als waarom ik niet zo veel eet op barbeques
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we waren stoned. "Kijk eens wat ik vond!" Ineens burgerkingbonnen.
waren prima bonnen. Ik doe nooit aan coupons enzo omdat ik dan nog blanker lijk. Zelfde reden als waarom ik niet zo veel eet op barbeques
Ik dacht dat het ging om de Burger King. De BK hier op station namelijk, zie ik bijna alleen negers. Is best opvallend in een stad waar niet veel negers zijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we waren stoned. "Kijk eens wat ik vond!" Ineens burgerkingbonnen.
waren prima bonnen. Ik doe nooit aan coupons enzo omdat ik dan nog blanker lijk. Zelfde reden als waarom ik niet zo veel eet op barbeques
KFC is dan ook antigenotquote:Op woensdag 30 september 2015 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging om de Burger King. De BK hier op station namelijk, zie ik bijna alleen negers. Is best opvallend in een stad waar niet veel negers zijn.
Misschien omdat we geen KFC hebben.
omdat dikkie :squote:
kfcquote:Op woensdag 30 september 2015 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging om de Burger King. De BK hier op station namelijk, zie ik bijna alleen negers. Is best opvallend in een stad waar niet veel negers zijn.
Misschien omdat we geen KFC hebben.
Bah... straks staat ze lekker in z'n weggegooide condooms te graaien ofzoquote:Op woensdag 30 september 2015 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Niet alles is spik en span, maar keuken is verder wel netjes, geen opgestapelde afwas enzo
hij stond er met een rood hoofd bij "Mama, nee!" te roepen en toen ik aan kwam lopen werd het nog roder.
I will call him: Felix Fire Face
Toch erg matige smaak.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
Nee joh, daar hebben ze nog kippenvlees waarvan je nog structuur als in vezels ziet zitten.
ik had net al mn drugsafval daar in gedumptquote:Op woensdag 30 september 2015 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bah... straks staat ze lekker in z'n weggegooide condooms te graaien ofzo
Ik ben er nog nooit geweest, ik kan er niks over zeggen.quote:
Wat voor condooms gebruik jij, Paxje?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bah... straks staat ze lekker in z'n weggegooide condooms te graaien ofzo
hij heb sws MCquote:Op woensdag 30 september 2015 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, ik kan er niks over zeggen.
Het stereotype is wel dat negers vaak KFC eten, vandaar.
Is bij ons in de avond wel vrij vaak bal in de BK trouwens. Regelmatig politie.
[..]
Wat voor condooms gebruik jij, Paxje?
ik gok magnum xlquote:Op woensdag 30 september 2015 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor condooms gebruik jij, Paxje?
Wat is dat?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik heb steeds meer het gevoel dat ik alolistisg begin te worden
vind ik niet zo fijn
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hij heb sws MC
monster cock
Dit klinkt goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |