Ja hoor, ze had monapudding meegenomen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het gezellig met je moeder?
Als je het na gebruik buiten even zachtjes gaat afkloppen gaat het wel zo'n anderhalve maand meequote:Op woensdag 30 september 2015 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker snel de stofrandjes wegwerken.
Wel vervelend dat het zo snel weer vies wordt allemaal. :$
Lekker smullen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor, ze had monapudding meegenomen.
3-0 appeltje eitjequote:Op woensdag 30 september 2015 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zit klaar voor de afslachting van united.
Zelfs de nieuwe generatie huismoeders worden modernquote:Op woensdag 30 september 2015 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Viesdik worden, haartjes kort, hele dag met de buurvrouw roddelen enzo, dat doen eckte huismoeders toch?
Nou ja, ze vond net als ik dat het nog een beetje gezellig aangekleed moet worden.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker smullen.
Wat vond ze van je kamer nu die helemaal af en ingewoond is?
junikequote:Op woensdag 30 september 2015 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat het plakrandje van je vloei intens opkruld
Is het een vieze teringbende bij jullie? Want dan kan ik er begrip voor opbrengen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Huisgenoot had zijn moeder langs, die stond opeens in de kliko te graaien en haar zoon de les te lezen. Geen idee waarom
Silver Hazequote:Op woensdag 30 september 2015 20:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
junike
welke shag rook je
Hehe, dat is zo'n ouderwets woord, "knus".quote:Op woensdag 30 september 2015 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ze vond net als ik dat het nog een beetje gezellig aangekleed moet worden.
Maar dat komt binnenkort wel, dan ga ik dingetjes kopen om het knusser te maken. Voor de rest vond ze dat ik het mooi netjes gehouden had.
Valt reuze mee. Niet alles is spik en span, maar keuken is verder wel netjes, geen opgestapelde afwas enzoquote:Op woensdag 30 september 2015 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het een vieze teringbende bij jullie? Want dan kan ik er begrip voor opbrengen.
je broer gebruikte gisteren de term "lullen als brugman" die jongen is haast blanker dan ik.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat is zo'n ouderwets woord, "knus".
Hehe. Toen ik een half jaar geleden beweerde dat hij stiekem blank was, was jij het daar grondig mee oneens.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je broer gebruikte gisteren de term "lullen als brugman" die jongen is haast blanker dan ik.
Het omslagpunt was wel de kortingsbonnen van de burger kingquote:Op woensdag 30 september 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Toen ik een half jaar geleden beweerde dat hij stiekem blank was, was jij het daar grondig mee oneens.
Loefje zijn woordenschat is dan ook niks mis mee.
Wat is daar het verhaal achter?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het omslagpunt was wel de kortingsbonnen van de burger king
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |