Wow, wat een aantal. Ik ben erg braaf, ik had er maar eentje, maar heb er nu ineens drie.quote:
Oei. Ik val niet op bad girls.quote:
we waren stoned. "Kijk eens wat ik vond!" Ineens burgerkingbonnen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is daar het verhaal achter?
Watquote:Op woensdag 30 september 2015 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zelfde reden als waarom ik niet zo veel eet op barbeques
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we waren stoned. "Kijk eens wat ik vond!" Ineens burgerkingbonnen.
waren prima bonnen. Ik doe nooit aan coupons enzo omdat ik dan nog blanker lijk. Zelfde reden als waarom ik niet zo veel eet op barbeques
Ik dacht dat het ging om de Burger King. De BK hier op station namelijk, zie ik bijna alleen negers. Is best opvallend in een stad waar niet veel negers zijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we waren stoned. "Kijk eens wat ik vond!" Ineens burgerkingbonnen.
waren prima bonnen. Ik doe nooit aan coupons enzo omdat ik dan nog blanker lijk. Zelfde reden als waarom ik niet zo veel eet op barbeques
KFC is dan ook antigenotquote:Op woensdag 30 september 2015 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging om de Burger King. De BK hier op station namelijk, zie ik bijna alleen negers. Is best opvallend in een stad waar niet veel negers zijn.
Misschien omdat we geen KFC hebben.
omdat dikkie :squote:
kfcquote:Op woensdag 30 september 2015 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging om de Burger King. De BK hier op station namelijk, zie ik bijna alleen negers. Is best opvallend in een stad waar niet veel negers zijn.
Misschien omdat we geen KFC hebben.
Bah... straks staat ze lekker in z'n weggegooide condooms te graaien ofzoquote:Op woensdag 30 september 2015 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Niet alles is spik en span, maar keuken is verder wel netjes, geen opgestapelde afwas enzo
hij stond er met een rood hoofd bij "Mama, nee!" te roepen en toen ik aan kwam lopen werd het nog roder.
I will call him: Felix Fire Face
Toch erg matige smaak.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
Nee joh, daar hebben ze nog kippenvlees waarvan je nog structuur als in vezels ziet zitten.
ik had net al mn drugsafval daar in gedumptquote:Op woensdag 30 september 2015 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bah... straks staat ze lekker in z'n weggegooide condooms te graaien ofzo
Ik ben er nog nooit geweest, ik kan er niks over zeggen.quote:
Wat voor condooms gebruik jij, Paxje?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bah... straks staat ze lekker in z'n weggegooide condooms te graaien ofzo
hij heb sws MCquote:Op woensdag 30 september 2015 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, ik kan er niks over zeggen.
Het stereotype is wel dat negers vaak KFC eten, vandaar.
Is bij ons in de avond wel vrij vaak bal in de BK trouwens. Regelmatig politie.
[..]
Wat voor condooms gebruik jij, Paxje?
ik gok magnum xlquote:Op woensdag 30 september 2015 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor condooms gebruik jij, Paxje?
Wat is dat?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik heb steeds meer het gevoel dat ik alolistisg begin te worden
vind ik niet zo fijn
quote:Op woensdag 30 september 2015 20:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hij heb sws MC
monster cock
Dit klinkt goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |