Kun je hem overtuigen met het feit dat het voor baby's veruit het beste is dat ze tot minimaal 39 weken blijven zitten? uiteraard uitgezonderd als er iets anders aan de hand is waardoor baby beter af is buiten de buik dan binnen; en ook uiteraard heb je dat niet altijd zelf in de hand. Disclaimer++++quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:38 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En seks. Vergeet seks niet.![]()
Mijn vriend heeft van de week ergens gelezen dat seks de bevalling kan opwekken. Nu vraagt 'ie dus steeds "is de baby al wel af genoeg? Anders moeten we maar even geen seks meer hebben hoor!".![]()
Vorige week was meneer er nog van overtuigd dat seks blijven hebben me zou voorbereiden op de bevalling en nu dit weer.![]()
![]()
t ging wel maar mijn vent Is een beetje aan de grote kant en ik een beetje aan de kleine kant. Nu ik zo'n last van heup en bekken heb kan ik moeilijk ontspannen. Dus nou moet ik er helemaal niet meer aan denken, helaas.. Mis t wel hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:50 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hier wisselend. Soms wel zin, maar inmiddels vaker niet dan wel.
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kun je hem overtuigen met het feit dat het voor baby's veruit het beste is dat ze tot minimaal 39 weken blijven zitten? uiteraard uitgezonderd als er iets anders aan de hand is waardoor baby beter af is buiten de buik dan binnen; en ook uiteraard heb je dat niet altijd zelf in de hand. Disclaimer++++![]()
Ghehequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ja. En dat weet 'ie, maar ja, als ik nu dus wél zin heb, maakt hij zich zorgen over wat met de baby als de bevalling op gang komt.
Ik moet 'm er alleen nog van overtuigen dat dat seks verhaal pas op gaat als de baby er al klaar
voor is, niet nu al
Kan ik me voorstellen dan. 'T moet wel leuk blijven.. En als je niet echt ontspant is dat lastiger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
t ging wel maar mijn vent Is een beetje aan de grote kant en ik een beetje aan de kleine kant. Nu ik zo'n last van heup en bekken heb kan ik moeilijk ontspannen. Dus nou moet ik er helemaal niet meer aan denken, helaas.. Mis t wel hoor
ik moet echt denken aan die film, knocked up, daar zit ook zo'n scène inquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:01 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen dan. 'T moet wel leuk blijven.. En als je niet echt ontspant is dat lastiger.
Hier is het meer oncomfortabel in de zin dat mijn buik in de weg zit en dat ik het bizar vind als de baby ineens gaat bewegen en doen. Dan is mijn libido snel weer 0, zeg maar.
Dat was al wel bekend toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:08 schreef SaskiaR het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)jdens-bevalling.html
Interessant: vaker naar het ziekenhuis om te bevallen leidt tot meer medischee ingrepen en dat leidt tot meer complicaties...
en leidt niet tot betere uitkomstenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:08 schreef SaskiaR het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)jdens-bevalling.html
Interessant: vaker naar het ziekenhuis om te bevallen leidt tot meer medischee ingrepen en dat leidt tot meer complicaties...
quote:De afgelopen vijftien jaar is het aantal zwangere vrouwen dat in Nederland naar het ziekenhuis is verwezen tijdens de bevalling gestegen. Dit leidde tot een toename aan medische ingrepen, zoals bijstimulatie van de weeën, of een keizersnede. Deze verschuiving resulteerde in meer complicaties bij de zwangere vrouw, maar niet in gezondheidswinst voor het kind, noch in een verlaging van de babysterfte in Nederland. Tot deze conclusies komt gezondheidswetenschapper Pien Offerhaus van het Radboudumc in haar onderzoek waar zij op 5 oktober op promoveert.
Klopt. Het laagdrempeliger aanwezig zijn van dingen als pijnstilling en medische toetsers en bellen zorgt er ook voor dta deze eerder gebruikt worden.quote:
Ik zou bang zijn dat de buren alles zouden horenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:52 schreef JantinaGr het volgende:
Lijkt mij heerlijk, als het kan, om thuis te bevallen. Lekker je eigen omgeving.
Het laatste waar ik mij druk om zou maken, de buren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat de buren alles zouden horen.
Overigens had ik het mogelijk niet naverteld kunnen hebben als we thuis waren gebleven, en een volgende keer heb ik daarom keuze meer (maar daar gaan we het tzt nog wel eens over hebben).
20 minuten zonder verkeer. Met gillende sirenes misschien snellerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:09 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Het laatste waar ik mij druk om zou maken, de buren.
Is het ziekenhuis ver weg voor jou?
Hihi mijn lief vroeg vorige week of we in wk 37 een kaartje in de bus van de buren moesten doen om ze te waarschuwenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:09 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Het laatste waar ik mij druk om zou maken, de buren.
Is het ziekenhuis ver weg voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |