abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 07:27:51 #176
1762 YPPY
Yppiaans
pi_156541999
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 07:25 schreef pinquit het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Wat leuk! *O*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_156542033
20 weken voor Sicilia *O* 38 weken voor Estrys *O*

Hoe is t met jullie Pinq, hoe vindt je oudste zijn broertje?
Nee niet verwacht inderdaad, gisteren weer in t zkh wegens verminderd leven en vochtverlies. Maar mini is taai haha, Had last van behoorlijke afscheiding en savonds Is ie mijn buik wezen verbouwen. In mijn dossier staat schijnbaar dat de hoop Is dat hij rond 38 weken zelf komt om inleiding te voorkomen, ik ga maandag om een uiterste datum vragen. Maar nog maar heel even in spanning zitten. O+ hoopt dat mini maandag 12 oktober komt, dan kan hij nog een weekend extra prutsen in huis hihi
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 07:44:40 #178
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156542089
Alles gaat heerlijk, Max is zo trots en superlief, en ook nog gewoon dezelfde 9jarige knul die af en toe tussen al het babygeknuffel door komt vertellen over zn computrrspelletje enzo O+ :')

Alex doet t ook goed, maar heeft wat moeite met goed warm blijven. Gelukkig werkt tegen mama of papa aan liggen t beste O+ no problemo!
Hij vindt het heerlijk om aan de borst te lurken en er komt zowaar wat uit *O* maar wel wat kv erbij omdat het opwarmen hem zoveel energie kost en mijn bv (nog) niet veel soeps is.
Maar hij vind mn tiet lekkerder <3 t döner alleen zeer aan mn tepel, en hij hapt prachtig aan, dus dat komt misschien door de borstoperatie dan.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 07:45:55 #179
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156542099
Lolwhut, döner aan mn tepel :') dat bedoelde ik niet
pi_156542108
Ik wou zeggen, komt je maaltijd daar uit :')

Fijn dat het zo goed gaat O+ klinkt heerlijk!
pi_156542128
Oh Pinq, wat klinkt dat heerlijk! En wat een prachtig mannetje is het! Meerrrrrr foto's! (of moet ik je daarvoor volgen op instagram? Doe ik zo, hoor!)
pi_156542148
Cassandra gefeliciteerd! En Estrys ook! *O* *O* *O*
pi_156542161
hahahaha döner aan je tepel :D O+
oh pinq wat heerlijk, hij is er gewoon ♡♡
:)
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 07:55:27 #184
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156542167
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 07:51 schreef Limone het volgende:
Oh Pinq, wat klinkt dat heerlijk! En wat een prachtig mannetje is het! Meerrrrrr foto's! (of moet ik je daarvoor volgen op instagram? Doe ik zo, hoor!)
Das altijd handig natuurlijk, daar komen ze t eerst :P en omdat ik alles nu met mobiel doe en t zo onhandig is om fotos te uploaden en hier te zetten en alles laat ik t denk ik even bij linkjes van IG.
Maar er staan er vooralsnog maar 2 op ;)
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 07:56:28 #185
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156542176
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 07:55 schreef mignonne het volgende:
hahahaha döner aan je tepel :D O+
oh pinq wat heerlijk, hij is er gewoon ♡♡
JA, wow, dat echt O+ *tevreden zucht*
pi_156542195
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 07:56 schreef pinquit het volgende:

[..]

JA, wow, dat echt O+ *tevreden zucht*
O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156542490
Goedemorgen!

Pinq wat klink je verliefd O+ !

Mijn vingers doen zeer! :X Vooral bij buigen en het lijken ook net worstjes. Wat is dit nu weer. :')

En ik droomde dat ik de baby maar niet voelde en ik stond op het punt om de dokter te bellen toen ik wakker werd. En toen voelde ik de baby dus ook maar niet :{ . Ik al tegen vriend "heb jij de baby gevoeld vannacht?" (En vriend " :') nee, ik sliep.. :O :Z ) .
Dus toen maar douchen en eenmaal in de douche was 't feest in mn buik, dus nu benk opgelucht. *O*
pi_156542655
Sillie, zere vingers herinner ik mij nog van de vorige keer. Kwam volgens mij in de laatste weken opzetten.
pi_156542682
Hier ook zere vingers sillie, en tintelende handen. Komt volgens mij door 't vocht en door de verweking. Is vandaag nou trouwens je laatste werkdag voor verlof? succes :)

Cassandra *O* Wat een mijlpaal! Goed gedaan man :D

Estrys ook gefeliciteerd!
pi_156542855
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 08:56 schreef Bloesem. het volgende:
Hier ook zere vingers sillie, en tintelende handen. Komt volgens mij door 't vocht en door de verweking. Is vandaag nou trouwens je laatste werkdag voor verlof? succes :)

Cassandra *O* Wat een mijlpaal! Goed gedaan man :D

Estrys ook gefeliciteerd!
Nee! Mijn laatste werkdag was gisteren! *O*
Wel een beetje gek eigenlijk. Ik hou echt van het werk wat ik doe, maar anderzijds ben ik toe aan relaxen en op mijn baby wachten O+
pi_156543550
Van harte gefeliciteerd pinquit!
pi_156543632
Secret santa... Nu kan het nog :*
pi_156545327
Vraagje! Zkh zei gisteren trouwens dat ik dusdanig weinig vruchtwater heb dat ik bij gescheurde of gebroken vliezen maar een paar druppels zal verliezen. Hoe groot is de kans dat ik dit niet door ga hebben en de kleine te lang droog staat?
Ik hoop dat de weeën eerst komen, zodat ik tijdig aan de bel kan trekken. Leuk zo'n eerste zwangerschap, totaaaaal niet spannend hoor :')
pi_156545424
Ik geloof dat maar 10% van de bevallingen begint met gebroken vliezen, de rest begint met weeën. Maargoed, 10% is nog best veel natuurlijk.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156545725
90 % begint dus met weeën :P glas kan ook halfvol zijn ;)
De gebroken vliezen voelde bij mij onderin als de befaamde 'knak'.

Wat gaan ze doen als je wel weet dat de vliezen gebroken zijn en de weeën bijvoorbeeld 8 uur op zich laten wachten? Gaan ze hem dan halen?
pi_156545792
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:03 schreef Estrys het volgende:
90 % begint dus met weeën :P glas kan ook halfvol zijn ;)
De gebroken vliezen voelde bij mij onderin als de befaamde 'knak'.

Wat gaan ze doen als je wel weet dat de vliezen gebroken zijn en de weeën bijvoorbeeld 8 uur op zich laten wachten? Gaan ze hem dan halen?
Dat had ik... normaal gesproken mag de baby binnen 24 uur nog uit zichzelf komen, en als ie er na 72 uur nog niet is word je ingeleid. Dat had ik dus.
Maar als je al erg weinig hebt, word je vast sneller ingeleid.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156545815
Dat laatste was dus mijn vraag ;)
pi_156546064
Daar heb ik geen idee van, maandag even voorleggen. Ik heb nog maar een redelijke pocket (4,5 cm) en die zit boven t hoofdje dus ik hoop dat droogliggen minimaal Is omdat hij al volledig ingedaald Is. Maar ik vind het sowieso een naar idee dat er zo weinig over Is. Omdat ze t nu al over inleiden hebben denk ik dat ze bij twijfel sowieso de weeën gaan opwekken indien mijn vliezen breken.
Ik ga er gewoon vanuit dat ik bij de 90% hoor die eerst weeën krijgen. En deze week veel ananas en pannekoeken om de bevalling op te wekken :+?
pi_156546458
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Daar heb ik geen idee van, maandag even voorleggen. Ik heb nog maar een redelijke pocket (4,5 cm) en die zit boven t hoofdje dus ik hoop dat droogliggen minimaal Is omdat hij al volledig ingedaald Is. Maar ik vind het sowieso een naar idee dat er zo weinig over Is. Omdat ze t nu al over inleiden hebben denk ik dat ze bij twijfel sowieso de weeën gaan opwekken indien mijn vliezen breken.
Ik ga er gewoon vanuit dat ik bij de 90% hoor die eerst weeën krijgen. En deze week veel ananas en pannekoeken om de bevalling op te wekken :+?
En seks. Vergeet seks niet. :Y)

Mijn vriend heeft van de week ergens gelezen dat seks de bevalling kan opwekken. Nu vraagt 'ie dus steeds "is de baby al wel af genoeg? Anders moeten we maar even geen seks meer hebben hoor!". :X
Vorige week was meneer er nog van overtuigd dat seks blijven hebben me zou voorbereiden op de bevalling en nu dit weer. -O- 8)7
pi_156546575
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:38 schreef silliegirl het volgende:

[..]

En seks. Vergeet seks niet. :Y)

Mijn vriend heeft van de week ergens gelezen dat seks de bevalling kan opwekken. Nu vraagt 'ie dus steeds "is de baby al wel af genoeg? Anders moeten we maar even geen seks meer hebben hoor!". :X
Vorige week was meneer er nog van overtuigd dat seks blijven hebben me zou voorbereiden op de bevalling en nu dit weer. -O- 8)7

ik moet er niet aan denken :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')