abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2015 @ 18:25:58 #151
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_156526812
Pinq! Van harte gefeliciteerd! Wat een prachtprulleke ❤
Geniet van elkaar.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_156527414
Lieffff pinq O+!

Oh man, ik heb echt zo'n last van mn lage bloeddruk, ben er echt beroerd van :{ Kan gewoon niet lang staan of de trap oplopen zonder even te moeten gaan zitten en voel me constant gammel. Laatste keer was het iets van 85/50 ofzo dus wel echt laag, maar had ik er nog niet zo'n last van. Geloof dat ik nu wel het dieptepunt nader zo tegen de helft van de zwangerschap aan, hoop maar dat het dan wat beter wordt. Heb iig zoute drop en zoethoutthee gekocht om het wat op te vangen. Meer mensen hier zo'n last van?
pi_156527474
Mijn bloeddruk is al 38 weken 110/70. Vraag me af of het ding wel werkt :D

Vervelend hoor, geen tips hier. Ik dacht dat zout eten niet echt helpt?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156527492
Ja ik lot.. 85/50 ook!
Vooral wanneer ik na inspanning even ga zitten en dan weer verder moet.
Hier ook dropjes bij de standaard uitrusting. Veel drinken en collega op de hoogte gesteld zodat ik met 2 woorden uit kan leggen dat ik even sterretjes zie.
Fysiek zwaar werk dus gebeurt helaas veel.

Douchen kort en er staat een krukje klaar zodat ik zittend kan afdrogen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156528210
*O* Van harte gefeliciteerd Pinq! Wat een verrassing opeens <3 En wat een mooi gewicht :D
pi_156529331
Pinq gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_156529440
Gefeliciteerd Pinquit *G* Wat een schatje! En toffe naam!
pi_156529448
Ah vervelend he Lamb! Krukje is een goed idee ja. Hier ook fysiek redelijk zwaar werk als verpleegkundige. Voel me nu zo belabberd dat ik me zelfs ziek heb gemeld voor het weekend. Voelt lullig maar wil nu even naar mn lichaam luisteren. Blegh.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 20:08:42 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156529761
Heel verstandig L0t :*

Bouillon drinken, zoethout/drop idd, en uitkijken met warmte en bukken.

85/50 is wel nasty ja :X
pi_156530266
Oh zelfde categorie qua werk idd. Hier Mytylschool en ik werk als klassenassistent... Veel bukken, verzorging, tillen.. Mijn rolkruk is mijn grote vriend nu.

Cup a soupje in de pauze nu ook standaard. En idd heel goed dat je je ziek gemeld hebt! Ik heb vanmorgen staan twijfelen toen ik stond te tollen naast m'n bed. Meestal gaat t wel weer eenmaal aan de gang tot ik even stilsta.. Daarna komt dan die hamer.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156531219
Pinq gefeliciteerd met je prachtige zoon! O+
pi_156532532
Pinq gefeliciteerd met jullie kleine mooie mannetje.

Lamb en Lot sterkte met de lage bloeddruk en de daarbij behorende klachten vooral.

En zag afgelopen dagen en vandaag nog een paar goede echo's voorbij komen *O*
pi_156533018
Jippie gefeliciteerd pinquit!! O+ *O*
pi_156533200
Gefeliciteerd Pinq, mooi ventje met een mooie naam O+ !
pi_156533460
Hier een drukke week. Bedrijfsarts geweest, prima gesprek. Nu op school nog een beetje duwen hier en daar zodat dat ze ook snel mensen gaan regelen voor mijn taken, want nu is het "Ja we zijn nog aan het zoeken" en ben ik feitelijk nog hetzelfde werk aan het doen als eerst -O- . Min twee dingetjes. Maar goed, als het niet gaat geef ik het aan.

Zoals vandaag, een rooster met 6 lesuren achter elkaar: 1e uur begane grond, 2e uur tweede verdieping, 3e uur begane grond, 4e uur eerste verdieping, 5e uur begane grond, 6e uur tweede verdieping. En dat met twee zware tassen en een laptop. Je kon me opvegen om half vier, en ik had m'n eerste harde buik }:| . En inderdaad sterretjes zien, licht in m'n hoofd, niet goed zien.

Ik ga morgen de roostermaakster maar eens vragen of dat niet anders kan.
pi_156534006
Gefeliciteerd pinquit! *O*
pi_156534074
Razz, hebben jullie geen lift?

Pinq, mooie foto!
  donderdag 1 oktober 2015 @ 22:12:53 #168
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_156534495
Pinq van harte gefeliciteerd met Alex. Wat heb je een schatje gebakken O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_156534790
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:01 schreef gestreeptestoel het volgende:
Razz, hebben jullie geen lift?

Pinq, mooie foto!
Jawel, maar dan gaat er nog meer tijd van m'n lessen af want die zit op een rotplek in het gebouw. Dus ik ga vragen om de hele dag in 1 lokaal geroosterd te worden.
pi_156534980
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:20 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Jawel, maar dan gaat er nog meer tijd van m'n lessen af want die zit op een rotplek in het gebouw. Dus ik ga vragen om de hele dag in 1 lokaal geroosterd te worden.
Oh nee dat schiet nog niet op als je eerst naar de andere kant vh gebouw moet lopen nee
pi_156539792
Pinq! Wat een poepie! Lekker kroelen met je gezinnetje!
pi_156541829
Meldplicht! :o niet meer verwacht hoor. Heel hard duimen dat de mini zich uit zichzelf meldt komende week. Ego jompel maar ik ben zo blij met deze mijlpaal *O*
pi_156541853
*O* dat is ook een super mijlpaal Cassandra!

Nog een jompel voor mijzelf, ik ben 20 weken vandaag *O* Gewoon al op de helft! Het gaat zo snel allemaal.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156541975
Mooie mijlpaal Cassandra *O*

38 weken vandaag! Ik mis mijn datum mattie :'( ;)
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 07:25:52 #175
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156541989
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 07:21 schreef Estrys het volgende:
Mooie mijlpaal Cassandra *O*

38 weken vandaag! Ik mis mijn datum mattie :'( ;)
:* die van jou komt vast ook snel!
38wks *O*
En 37 voor Cassandra! Volgens mij hadden jullie niet verwacht dat ie dat zou volhouden :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 07:27:51 #176
1762 YPPY
Yppiaans
pi_156541999
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 07:25 schreef pinquit het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Wat leuk! *O*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_156542033
20 weken voor Sicilia *O* 38 weken voor Estrys *O*

Hoe is t met jullie Pinq, hoe vindt je oudste zijn broertje?
Nee niet verwacht inderdaad, gisteren weer in t zkh wegens verminderd leven en vochtverlies. Maar mini is taai haha, Had last van behoorlijke afscheiding en savonds Is ie mijn buik wezen verbouwen. In mijn dossier staat schijnbaar dat de hoop Is dat hij rond 38 weken zelf komt om inleiding te voorkomen, ik ga maandag om een uiterste datum vragen. Maar nog maar heel even in spanning zitten. O+ hoopt dat mini maandag 12 oktober komt, dan kan hij nog een weekend extra prutsen in huis hihi
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 07:44:40 #178
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156542089
Alles gaat heerlijk, Max is zo trots en superlief, en ook nog gewoon dezelfde 9jarige knul die af en toe tussen al het babygeknuffel door komt vertellen over zn computrrspelletje enzo O+ :')

Alex doet t ook goed, maar heeft wat moeite met goed warm blijven. Gelukkig werkt tegen mama of papa aan liggen t beste O+ no problemo!
Hij vindt het heerlijk om aan de borst te lurken en er komt zowaar wat uit *O* maar wel wat kv erbij omdat het opwarmen hem zoveel energie kost en mijn bv (nog) niet veel soeps is.
Maar hij vind mn tiet lekkerder <3 t döner alleen zeer aan mn tepel, en hij hapt prachtig aan, dus dat komt misschien door de borstoperatie dan.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 07:45:55 #179
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156542099
Lolwhut, döner aan mn tepel :') dat bedoelde ik niet
pi_156542108
Ik wou zeggen, komt je maaltijd daar uit :')

Fijn dat het zo goed gaat O+ klinkt heerlijk!
pi_156542128
Oh Pinq, wat klinkt dat heerlijk! En wat een prachtig mannetje is het! Meerrrrrr foto's! (of moet ik je daarvoor volgen op instagram? Doe ik zo, hoor!)
pi_156542148
Cassandra gefeliciteerd! En Estrys ook! *O* *O* *O*
pi_156542161
hahahaha döner aan je tepel :D O+
oh pinq wat heerlijk, hij is er gewoon ♡♡
:)
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 07:55:27 #184
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156542167
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 07:51 schreef Limone het volgende:
Oh Pinq, wat klinkt dat heerlijk! En wat een prachtig mannetje is het! Meerrrrrr foto's! (of moet ik je daarvoor volgen op instagram? Doe ik zo, hoor!)
Das altijd handig natuurlijk, daar komen ze t eerst :P en omdat ik alles nu met mobiel doe en t zo onhandig is om fotos te uploaden en hier te zetten en alles laat ik t denk ik even bij linkjes van IG.
Maar er staan er vooralsnog maar 2 op ;)
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 07:56:28 #185
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156542176
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 07:55 schreef mignonne het volgende:
hahahaha döner aan je tepel :D O+
oh pinq wat heerlijk, hij is er gewoon ♡♡
JA, wow, dat echt O+ *tevreden zucht*
pi_156542195
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 07:56 schreef pinquit het volgende:

[..]

JA, wow, dat echt O+ *tevreden zucht*
O+
pi_156542490
Goedemorgen!

Pinq wat klink je verliefd O+ !

Mijn vingers doen zeer! :X Vooral bij buigen en het lijken ook net worstjes. Wat is dit nu weer. :')

En ik droomde dat ik de baby maar niet voelde en ik stond op het punt om de dokter te bellen toen ik wakker werd. En toen voelde ik de baby dus ook maar niet :{ . Ik al tegen vriend "heb jij de baby gevoeld vannacht?" (En vriend " :') nee, ik sliep.. :O :Z ) .
Dus toen maar douchen en eenmaal in de douche was 't feest in mn buik, dus nu benk opgelucht. *O*
pi_156542655
Sillie, zere vingers herinner ik mij nog van de vorige keer. Kwam volgens mij in de laatste weken opzetten.
pi_156542682
Hier ook zere vingers sillie, en tintelende handen. Komt volgens mij door 't vocht en door de verweking. Is vandaag nou trouwens je laatste werkdag voor verlof? succes :)

Cassandra *O* Wat een mijlpaal! Goed gedaan man :D

Estrys ook gefeliciteerd!
pi_156542855
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 08:56 schreef Bloesem. het volgende:
Hier ook zere vingers sillie, en tintelende handen. Komt volgens mij door 't vocht en door de verweking. Is vandaag nou trouwens je laatste werkdag voor verlof? succes :)

Cassandra *O* Wat een mijlpaal! Goed gedaan man :D

Estrys ook gefeliciteerd!
Nee! Mijn laatste werkdag was gisteren! *O*
Wel een beetje gek eigenlijk. Ik hou echt van het werk wat ik doe, maar anderzijds ben ik toe aan relaxen en op mijn baby wachten O+
pi_156543550
Van harte gefeliciteerd pinquit!
pi_156543632
Secret santa... Nu kan het nog :*
pi_156545327
Vraagje! Zkh zei gisteren trouwens dat ik dusdanig weinig vruchtwater heb dat ik bij gescheurde of gebroken vliezen maar een paar druppels zal verliezen. Hoe groot is de kans dat ik dit niet door ga hebben en de kleine te lang droog staat?
Ik hoop dat de weeën eerst komen, zodat ik tijdig aan de bel kan trekken. Leuk zo'n eerste zwangerschap, totaaaaal niet spannend hoor :')
pi_156545424
Ik geloof dat maar 10% van de bevallingen begint met gebroken vliezen, de rest begint met weeën. Maargoed, 10% is nog best veel natuurlijk.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156545725
90 % begint dus met weeën :P glas kan ook halfvol zijn ;)
De gebroken vliezen voelde bij mij onderin als de befaamde 'knak'.

Wat gaan ze doen als je wel weet dat de vliezen gebroken zijn en de weeën bijvoorbeeld 8 uur op zich laten wachten? Gaan ze hem dan halen?
pi_156545792
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:03 schreef Estrys het volgende:
90 % begint dus met weeën :P glas kan ook halfvol zijn ;)
De gebroken vliezen voelde bij mij onderin als de befaamde 'knak'.

Wat gaan ze doen als je wel weet dat de vliezen gebroken zijn en de weeën bijvoorbeeld 8 uur op zich laten wachten? Gaan ze hem dan halen?
Dat had ik... normaal gesproken mag de baby binnen 24 uur nog uit zichzelf komen, en als ie er na 72 uur nog niet is word je ingeleid. Dat had ik dus.
Maar als je al erg weinig hebt, word je vast sneller ingeleid.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156545815
Dat laatste was dus mijn vraag ;)
pi_156546064
Daar heb ik geen idee van, maandag even voorleggen. Ik heb nog maar een redelijke pocket (4,5 cm) en die zit boven t hoofdje dus ik hoop dat droogliggen minimaal Is omdat hij al volledig ingedaald Is. Maar ik vind het sowieso een naar idee dat er zo weinig over Is. Omdat ze t nu al over inleiden hebben denk ik dat ze bij twijfel sowieso de weeën gaan opwekken indien mijn vliezen breken.
Ik ga er gewoon vanuit dat ik bij de 90% hoor die eerst weeën krijgen. En deze week veel ananas en pannekoeken om de bevalling op te wekken :+?
pi_156546458
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Daar heb ik geen idee van, maandag even voorleggen. Ik heb nog maar een redelijke pocket (4,5 cm) en die zit boven t hoofdje dus ik hoop dat droogliggen minimaal Is omdat hij al volledig ingedaald Is. Maar ik vind het sowieso een naar idee dat er zo weinig over Is. Omdat ze t nu al over inleiden hebben denk ik dat ze bij twijfel sowieso de weeën gaan opwekken indien mijn vliezen breken.
Ik ga er gewoon vanuit dat ik bij de 90% hoor die eerst weeën krijgen. En deze week veel ananas en pannekoeken om de bevalling op te wekken :+?
En seks. Vergeet seks niet. :Y)

Mijn vriend heeft van de week ergens gelezen dat seks de bevalling kan opwekken. Nu vraagt 'ie dus steeds "is de baby al wel af genoeg? Anders moeten we maar even geen seks meer hebben hoor!". :X
Vorige week was meneer er nog van overtuigd dat seks blijven hebben me zou voorbereiden op de bevalling en nu dit weer. -O- 8)7
pi_156546575
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:38 schreef silliegirl het volgende:

[..]

En seks. Vergeet seks niet. :Y)

Mijn vriend heeft van de week ergens gelezen dat seks de bevalling kan opwekken. Nu vraagt 'ie dus steeds "is de baby al wel af genoeg? Anders moeten we maar even geen seks meer hebben hoor!". :X
Vorige week was meneer er nog van overtuigd dat seks blijven hebben me zou voorbereiden op de bevalling en nu dit weer. -O- 8)7

ik moet er niet aan denken :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')