Jawel, maar dan gaat er nog meer tijd van m'n lessen af want die zit op een rotplek in het gebouw. Dus ik ga vragen om de hele dag in 1 lokaal geroosterd te worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:01 schreef gestreeptestoel het volgende:
Razz, hebben jullie geen lift?
Pinq, mooie foto!
Oh nee dat schiet nog niet op als je eerst naar de andere kant vh gebouw moet lopen neequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Jawel, maar dan gaat er nog meer tijd van m'n lessen af want die zit op een rotplek in het gebouw. Dus ik ga vragen om de hele dag in 1 lokaal geroosterd te worden.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:21 schreef Estrys het volgende:
Mooie mijlpaal Cassandra
38 weken vandaag! Ik mis mijn datum mattie![]()
Gefeliciteerd! Wat leuk!quote:
Das altijd handig natuurlijk, daar komen ze t eerstquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:51 schreef Limone het volgende:
Oh Pinq, wat klinkt dat heerlijk! En wat een prachtig mannetje is het! Meerrrrrr foto's! (of moet ik je daarvoor volgen op instagram? Doe ik zo, hoor!)
JA, wow, dat echtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 07:55 schreef mignonne het volgende:
hahahaha döner aan je tepel![]()
![]()
oh pinq wat heerlijk, hij is er gewoon ♡♡
Nee! Mijn laatste werkdag was gisteren!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:56 schreef Bloesem. het volgende:
Hier ook zere vingers sillie, en tintelende handen. Komt volgens mij door 't vocht en door de verweking. Is vandaag nou trouwens je laatste werkdag voor verlof? succes
CassandraWat een mijlpaal! Goed gedaan man
Estrys ook gefeliciteerd!
Dat had ik... normaal gesproken mag de baby binnen 24 uur nog uit zichzelf komen, en als ie er na 72 uur nog niet is word je ingeleid. Dat had ik dus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:03 schreef Estrys het volgende:
90 % begint dus met weeënglas kan ook halfvol zijn
![]()
De gebroken vliezen voelde bij mij onderin als de befaamde 'knak'.
Wat gaan ze doen als je wel weet dat de vliezen gebroken zijn en de weeën bijvoorbeeld 8 uur op zich laten wachten? Gaan ze hem dan halen?
En seks. Vergeet seks niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Daar heb ik geen idee van, maandag even voorleggen. Ik heb nog maar een redelijke pocket (4,5 cm) en die zit boven t hoofdje dus ik hoop dat droogliggen minimaal Is omdat hij al volledig ingedaald Is. Maar ik vind het sowieso een naar idee dat er zo weinig over Is. Omdat ze t nu al over inleiden hebben denk ik dat ze bij twijfel sowieso de weeën gaan opwekken indien mijn vliezen breken.
Ik ga er gewoon vanuit dat ik bij de 90% hoor die eerst weeën krijgen. En deze week veel ananas en pannekoeken om de bevalling op te wekken?
ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:38 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En seks. Vergeet seks niet.![]()
Mijn vriend heeft van de week ergens gelezen dat seks de bevalling kan opwekken. Nu vraagt 'ie dus steeds "is de baby al wel af genoeg? Anders moeten we maar even geen seks meer hebben hoor!".![]()
Vorige week was meneer er nog van overtuigd dat seks blijven hebben me zou voorbereiden op de bevalling en nu dit weer.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |