quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:35 schreef pinquit het volgende:
Twee (of meer) kinderen hebben is zo tof
![]()
[ afbeelding ]
Wat een lieve fotoquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:35 schreef pinquit het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja? Dan ga ik er maar eens voor, denk ik! Superlief.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:35 schreef pinquit het volgende:
![]()
Hangt een beetje van de temperatuur af. Bij de eerste was het bij ons -10 dus zijn we pas na 14 dagen naar buiten gegaan. De tweede lag er ook sneeuw maar moest ik de oudste van school gaan halen na een week.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:29 schreef silliegirl het volgende:
Vraag; vanaf wanneer kan je baby mee weg van huis?
Ik snap dat dat per baby scheelt enzo, maar is het onverstandig om je baby binnen x dagen mee te nemen? Los van de kraamweek dan, want dan wil ik wsl zelf nog niks.
Geniet van 't etentje cassandra!
Zodra je baby groeit en zn temperatuur zelf goed op peil houdt mag hij mee naar buiten is het advies.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:29 schreef silliegirl het volgende:
Vraag; vanaf wanneer kan je baby mee weg van huis?
Ik snap dat dat per baby scheelt enzo, maar is het onverstandig om je baby binnen x dagen mee te nemen? Los van de kraamweek dan, want dan wil ik wsl zelf nog niks.
Geniet van 't etentje cassandra!
jezusquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:36 schreef Estrys het volgende:
Ik ken iemand die ging met 10 dagen naar Julianatoren
Lekker met je kraamverbanden in het reuzenrad
Kind heeft nu ook oorbellen. Met net 5 maand. 'Oorbellen net als me grote zus' schrijft ze dan. Je kent het soort.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
jezusje moet er maar zin in hebben zeg...
oh gut ja. Zo'n slag idd. Paasei-haarband figuren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Kind heeft nu ook oorbellen. Met net 5 maand. 'Oorbellen net als me grote zus' schrijft ze dan. Je kent het soort.
Nou ja dat is nog anders dan naar een pretpark. Kom op. Wie doet dat nou? Nou ja zelfde mens die de eerste met vier weken bij een feest in de Babybjorn had hangen en met een passoa in de hand voor de muziekboxen stond te dansen op hele harde muziek.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh gut ja. Zo'n slag idd. Paasei-haarband figuren.![]()
Ik moet er niet aan denken hoor om zo snel al op pad te gaan. Ik vind het stiekem zelfs best balen dat ik tzt na een week al verplicht elke dag de hort op moet om de dames uit school te halen. Maar da is nie anders.
ja maar jij kunt zelf bepalen wanneer je gaat en waarheen en wat je dan doet enzquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind het heerlijk om naar buiten te gaan... Daar knap ik echt van op. Mini is nu bijna 2 weken...
hahahahahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou ja dat is nog anders dan naar een pretpark. Kom op. Wie doet dat nou? Nou ja zelfde mens die de eerste met vier weken bij een feest in de Babybjorn had hangen en met een passoa in de hand voor de muziekboxen stond te dansen op hele harde muziek.
kudo's voor jouquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:02 schreef Estrys het volgende:
Ik moet met twee kinderen heen, waarvan 1 met een eigen agenda en met drie terug, dat lijkt me ook een mooie uitdaging.
Ja, dat snap ik. Was meer een algemene reactie op het naar buiten gaan!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja maar jij kunt zelf bepalen wanneer je gaat en waarheen en wat je dan doet enzik moet per se op gezette tijden straks ongeacht of kind net ligt te slapen of weet ik het. En dan heen en weer naar school en met 2 hongerige kleuters weer terug
![]()
ah well. Komt wel goed allemaal maar ik zou het ook niet heel erg vinden als B. dat ophalen nog een paar dagen zou kunnen doen ofzo
eens!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:35 schreef pinquit het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |