abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156569165
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:35 schreef pinquit het volgende:
Twee (of meer :D ) kinderen hebben is zo tof O+
[ afbeelding ]
O+

Goed, Nu wil ik ook meteen een 2e.
De 1e moet er nog uit. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door silliegirl op 03-10-2015 12:59:26 ]
pi_156569199
quote:
[ afbeelding ]
Wat een lieve foto O+ gefeliciteerd met Je beide zoons!
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 13:58:51 #278
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156570109
Ohhh Pinquit O+
pi_156572578
Ohhhh hoe lief! Hoe oud is je grote?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156574304
quote:

Ja? Dan ga ik er maar eens voor, denk ik! Superlief. O+

Kind is weer uit logeren en wij hebben op een terras van de laatste zon van 2015 genoten. Volgens mij ben ik zelfs een beetje verbrand. De wachtkamer van het leven is zo slecht nog niet. 8-)
pi_156574439
Pinquit O+ Wat een mooi team heb je daar
pi_156574871
Pinq O+
Ik ga eerst maar voor een kindje, ben de zwangerschap een beetje zat.
Zometeen heerlijk uit eten, waarschijnlijk de laatste keer met Bib
pi_156575264
Vraag; vanaf wanneer kan je baby mee weg van huis?
Ik snap dat dat per baby scheelt enzo, maar is het onverstandig om je baby binnen x dagen mee te nemen? Los van de kraamweek dan, want dan wil ik wsl zelf nog niks :') .

Geniet van 't etentje cassandra!
pi_156575330
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:29 schreef silliegirl het volgende:
Ik snap dat dat per baby scheelt enzo, maar is het onverstandig om je baby binnen x dagen mee te nemen? Los van de kraamweek dan, want dan wil ik wsl zelf nog niks :') .

Hangt een beetje van de temperatuur af. Bij de eerste was het bij ons -10 dus zijn we pas na 14 dagen naar buiten gegaan. De tweede lag er ook sneeuw maar moest ik de oudste van school gaan halen na een week.

Maar meestal aan het einde van de kraamweek.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_156575363
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:29 schreef silliegirl het volgende:

Zodra je baby groeit en zn temperatuur zelf goed op peil houdt mag hij mee naar buiten is het advies.

In de regel zal dat neerkomen op vanaf het einde van de kraamweek.
:)
pi_156575386
Ik ken iemand die ging met 10 dagen naar Julianatoren :')

Lekker met je kraamverbanden in het reuzenrad :X
pi_156575502
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:36 schreef Estrys het volgende:
Ik ken iemand die ging met 10 dagen naar Julianatoren :')

Lekker met je kraamverbanden in het reuzenrad :X
jezus :') je moet er maar zin in hebben zeg... :X
pi_156575545
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:43 schreef mignonne het volgende:

[..]

jezus :') je moet er maar zin in hebben zeg... :X
Kind heeft nu ook oorbellen. Met net 5 maand. 'Oorbellen net als me grote zus' schrijft ze dan. Je kent het soort.
pi_156575589
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:46 schreef Estrys het volgende:

[..]

Kind heeft nu ook oorbellen. Met net 5 maand. 'Oorbellen net als me grote zus' schrijft ze dan. Je kent het soort.
oh gut ja. Zo'n slag idd. Paasei-haarband figuren. :')

Ik moet er niet aan denken hoor om zo snel al op pad te gaan. Ik vind het stiekem zelfs best balen dat ik tzt na een week al verplicht elke dag de hort op moet om de dames uit school te halen. Maar da is nie anders.
pi_156575617
Ik heb trouwens een stekende pijn bij mijn gat :') alsof er een drol uit moet. Ik moet echter niet naar t toilet. Baby is al volledig ingedaald dus daar zal het niet van zijn? Iemand die dit herkend? Loopt nogal moeilijk :')
pi_156575625
Ik vind het heerlijk om naar buiten te gaan... Daar knap ik echt van op. Mini is nu bijna 2 weken...
pi_156575652
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:50 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh gut ja. Zo'n slag idd. Paasei-haarband figuren. :')

Ik moet er niet aan denken hoor om zo snel al op pad te gaan. Ik vind het stiekem zelfs best balen dat ik tzt na een week al verplicht elke dag de hort op moet om de dames uit school te halen. Maar da is nie anders.
Nou ja dat is nog anders dan naar een pretpark. Kom op. Wie doet dat nou? Nou ja zelfde mens die de eerste met vier weken bij een feest in de Babybjorn had hangen en met een passoa in de hand voor de muziekboxen stond te dansen op hele harde muziek. :X
pi_156575656
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind het heerlijk om naar buiten te gaan... Daar knap ik echt van op. Mini is nu bijna 2 weken...
ja maar jij kunt zelf bepalen wanneer je gaat en waarheen en wat je dan doet enz :P ik moet per se op gezette tijden straks ongeacht of kind net ligt te slapen of weet ik het. En dan heen en weer naar school en met 2 hongerige kleuters weer terug :P

ah well. Komt wel goed allemaal maar ik zou het ook niet heel erg vinden als B. dat ophalen nog een paar dagen zou kunnen doen ofzo
pi_156575665
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:54 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nou ja dat is nog anders dan naar een pretpark. Kom op. Wie doet dat nou? Nou ja zelfde mens die de eerste met vier weken bij een feest in de Babybjorn had hangen en met een passoa in de hand voor de muziekboxen stond te dansen op hele harde muziek. :X
hahahahaha :') no there's an image :D
En dat was Vicky Pollard of hoe heet dat ding? :+
pi_156575726
Oh god ja ik kijk nu al uit naar school haal en breng gebeuren :')
Wij fietsen altijd dus nog werkelijk geen idee hoe wat waar want O. fietst nog niet zelf
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156575772
Ik moet met twee kinderen heen, waarvan 1 met een eigen agenda en met drie terug, dat lijkt me ook een mooie uitdaging.
pi_156576018
Pff ik heb echt verrot geslapen vannacht, maximaal anderhalf uur, en voel me nu (na een week veel last van harde buiken) al de hele dag alsof ik ongesteld moet worden. Krampen, slappe knietjes, zere borsten. Duurde vanochtend ook even voordat ik me realiseerde dat dat helemaal niet kan en dat ik zwanger ben :') Maar die krampen vind ik erg spannend. Ik kan me voorstellen dat 't erbij hoort en dat ze lang nog niet diep genoeg zit en 't nu echt nog niet begint, maar ik voel en zie haar al twee weken zakken en nu die krampen en brr :X Gewoon voorbereiding. Toch? :X Woensdag naar de vk.
pi_156576229
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:02 schreef Estrys het volgende:
Ik moet met twee kinderen heen, waarvan 1 met een eigen agenda en met drie terug, dat lijkt me ook een mooie uitdaging.
kudo's voor jou :X die eigen agenda herken ik wel van de jongste hier... Uitdaging is t goeie woord haha :D
pi_156577315
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:54 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja maar jij kunt zelf bepalen wanneer je gaat en waarheen en wat je dan doet enz :P ik moet per se op gezette tijden straks ongeacht of kind net ligt te slapen of weet ik het. En dan heen en weer naar school en met 2 hongerige kleuters weer terug :P

ah well. Komt wel goed allemaal maar ik zou het ook niet heel erg vinden als B. dat ophalen nog een paar dagen zou kunnen doen ofzo
Ja, dat snap ik. Was meer een algemene reactie op het naar buiten gaan!
pi_156578320
quote:
[ afbeelding ]
eens! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')