abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156560656
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 22:06 schreef mignonne het volgende:

[..]

Hahahaha :D
Vaak merk je het snel genoeg waar mensen behoefte aan hebben :Y

Ik zou het fijn vinden als mijn vk gewoon in een hoekje ging zitten en zulks. Maar de helft van het team vk's van de praktijk waar ik zit is heel erg aanwezig en kwekkerig enzo. Ik hoop gewoon echt weer op een herhaling van bij mn oudste. Laat mij maar zitten in het donker onder een douche and I'll be fine O+

ik kijk er echt zo naar uit weer he :D
Oh jakkes, een kwekker, daar was ik ook niet gelukkig van geworden :D Vriend had ook vrij snel door dat hij het beste dezelfde aanpak kon kiezen als wanneer ik buikgriep heb, dan wil ik ook niet met je praten :+
Hoop voor je dat het weer zo gaat dan!
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 22:23:52 #252
409579 LuDann
All the way
pi_156560834
Ik moest 3 keer om pijnstilling (zo'n infuus met knop om te drukken) vragen voor ik het na anderhalf uur ook kreeg. Dat vond ik zo'n onzin. Eerst afwachten of ik het echt wel wilde ofzo. Als ik zoiets in mijn bevalplan had staan oke, maar als je erom vraagt dan moet je dat toch gewoon kunnen krijgen?
pi_156561732
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 17:05 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Goed gedaan Bloesem! Minder stress nu en des te meer tijd voor je baby straks! *O*

Ik kreeg net een leuk telefoontje! Mijn moeder werkt bij voor de gemeente waar onze baby geboren zal worden. Ik had al een keer grappend gezegd dat zij dan de geboorteaangifte moet afhandelen, maar dat kon niet zei ze toen, is niet haar taak.
Maar nu had ze het toch overlegd met haar manager, die meteen riep "natuurlijk ga jij dat zelf doen!" *O*
Dus, na de geboorte wordt mini ingeschreven in de burgerlijke stand door zijn oma! *O*
Ja 't is wel een stuk minder druk :@ en veel meer tijd voor mini O+

Ahh wat leuk <3 Voor jullie maar ook voor je moeder O+
pi_156561780
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 17:16 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik krijg opgetrokken wenkbrauwen als ik zeg dat de verloskundige echt niet met mij naar het ziekenhuis durft te rijden :P
Haha ja dat ook ja! Eerste keer bevallen in 2 en een half uur en tweede keer in 1 uur en 4 minuten dus dat ziekenhuis gaan wij waarschijnlijk nooit halen :D
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156562449
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 23:04 schreef Sicilia het volgende:

[..]

Haha ja dat ook ja! Eerste keer bevallen in 2 en een half uur en tweede keer in 1 uur en 4 minuten dus dat ziekenhuis gaan wij waarschijnlijk nooit halen :D
Ik ben daar serieus bang voor :@ . Ik weet dat eerste bevallingen echt veel langer duren over 't algemeen, maar in mijn familie dus niet. Mijn moeder kreeg mij (haar eerste) in nog geen 2 uur en mijn oma idem.
Ik ga maar gewoon niet te lang wachten met bellen als mijn bevalling begint.
pi_156564285
I love thuisbevallen!
Het is hier (buitenland) niet gebruikelijk, al Gaat men langzaamaan wel steeds meer die kant op. Van mijn conservatieve schoonfamilie heb Ik flink wat kritiek te verduren gekregen dat ik wilde thuisbevallen. Er zijn echt verschillende telefoontjes over geweest of Ik nu ondertussen al van dan onzin idee af was.
Dus toen werd mijn drang naar een thuisbevalling alleen maar sterker.
Mijn eigen verloskundige bleef er de hele tijd bij. Zat rustig in een hoekje papier werk in te vullen. Tweede verloskundige kwam voor de laatste paar uurtjes.
Zoon had wel even zuurstof nodig (9 pond, 2 uur persen was even zwaar geweest voor hem), maar toen was alles prima.

Als Ik in het ziekenhuis was geweest had Ik een ruggenprik gevraagd op een gegeven moment. Dan was het allemaal nog langzamer gegaan en was het zeker een tang- of zuignap bevalling geworden.

Deze keer weer lekker thuis. Helaas is mijn vorige verloskundige nu met zwangerschapsverlof.... Hoe durft ze!
pi_156564340
Oh en vorige keer geprobeerd de bevalling op te wekken met seks. Maar mijn man voelde zich 'geobjectificeerd': "je wil me alleen maar om de bevalling op te wekken". Ja, en? Niet zeuren en vooruit met de geit... Dat vond ie toch minder aantrekkelijk.....
pi_156565878
Wakker liggen is nooit grappig.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156566133
Waarom is zwangerschapsondergoed zo lelijk? Ik was in ontkenning dat het ooit nodig zou zijn, maar zit nu in een boxer van man (weekendje weg, ondergoed vergeten :@), en mén wat zit dit lekker :D :o Ruimte!

En vroeg wakker, want honger en blaas en heel veel zin om straks even de buikbewoner te zien. Over 3 uur weten we het geslacht O+
pi_156566181
half zeven en zit je beneden met twee veel te wakkere dodo's. Zucht. :O
Spannend Ono!
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 06:57:48 #261
312049 Lightly-Salted
Een beetje zoutig..
pi_156566213

[ Bericht 100% gewijzigd door Lightly-Salted op 03-10-2015 06:58:00 ]
-Veel mensen kijken over het kleine geluk heen, terwijl ze met wazige ogen naar het grote zitten uit te kijken-
pi_156566296
Ik ben de hele nacht op geweest met een zieke peuter. Vandaag kots-wasjes draaien en met zieke peuter bankhangen...
Arme peuter, ik heb zo'n medelijden met m. Maar zou ook graag zelf even wat bij slapen.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 08:16:03 #263
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156566353
Ai... beterschap Dodoria, vandaag maar even met de peuter mee tukken dan?
pi_156566480
Och wat sneu dodoria! Beterschap...
Jammer dat je ene vk met verlof is. Waar woon je??

Ono haha ik ben over gegaan van hipsters met zo'n elastieke band naar h&mmerjes zonder. Zitten lager en dus veel beter.

Schoonfam kwam gisteren met allemaal lieve cadeautjes <3 en ons grote balkonraam was gelapt <3
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156566501
Beterschap dodoria! Arme peuter :'(

Oe cadeautjes O+ altijd leuk natuurlijk!

Nou hier vandaag verhuizing part 1. Vannacht voor het laatst hier geslapen en vanaf vandaag bijna 3 maanden bij schoonouders..ben benieuwd hoe dat allemaal gaat zijn!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156567106
wat lief Lamb O+
Beterschap Dodoria, dat is niet leuk :*

Spannend Sicilia :D ik moet er niet aan denken geloof ik, maarja als het niet anders kan dan moet het maar hè.

Hier vandaag een regeldagje. Wat kleine dingetjes allemaal regelen/maken/doen. Beetje opruimen en in huis rommelen. Wat dingetjes opruimen op de babykamer en ik denk dat ik er maar ns een babywasje tegenaan gooi, hoef ik dat niet meer te doen zeg maar.
:)
pi_156567214
Succes Sicillia. Ik ga never nooit meer bij ouders/schoonouders wonen. Ik vond het een hel. :P

Gisteravond flink tweedehands ingeslagen voor de twee oudsten. 5 shirts, 4 broeken, 6 truitjes, 1 rokje en 1 paar laarsjes alles samen voor 30 euro. Die komen de winter wel weer door. Nu alleen last van mijn bekken, maar het was het waard. Vandaag rustig aan maar.
pi_156567263
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 08:43 schreef Lamb29 het volgende:
Och wat sneu dodoria! Beterschap...
Jammer dat je ene vk met verlof is. Waar woon je??

Ik woon in Nieuw-Zeeland. De vk die ik nu heb heeft ook wel een beetje dezelfde insteek als ik, dus dat scheelt gelukkig. Zo veel mogelijk het natuurlijke proces zn gang laten gaan. Actieve houdingen tijdens de bevalling enzo, Dat past wel bij mij.
pi_156567285
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 10:14 schreef Estrys het volgende:
Succes Sicillia. Ik ga never nooit meer bij ouders/schoonouders wonen. Ik vond het een hel. :P

Gisteravond flink tweedehands ingeslagen voor de twee oudsten. 5 shirts, 4 broeken, 6 truitjes, 1 rokje en 1 paar laarsjes alles samen voor 30 euro. Die komen de winter wel weer door. Nu alleen last van mijn bekken, maar het was het waard. Vandaag rustig aan maar.
Oeh nice! *O*
Fijn is dat, zulke dingen. Dat je dat dan gewoon af kunt strepen van je lijstje. Weer wat geregeld.

Wij hebben nog wat kleine aanpassingen gedaan aan het geboortekaartje dus dat is nu helemaal klaar en geregeld. Ook héél fijn. En alle planken en dergelijke voor de zolderkast zijn in huis. B. gaat morgen aan de slag met alles in de lak zetten en dan kan het maandag als het goed is in elkaar. Er zitten dan welliswaar nog geen deuren voor de kast maar who cares... als die 4 kuub aan kleding en zooi maar van de vloer af kan, dan ben ik allang blij :') *O*
pi_156568172
Spuitelf:

Gefeliciteerd Pinq! *G*

@ziekenhuisbevallingen: wel herkenning wat het nieuwsbericht betreft.. ik kwam pas tijdens de persfase in het ziekenhuis wegens groen vruchtwater. Er moest gelijk een infuus met weeënopwekkers geprikt worden (daar werd ik echt panisch van, maar gelukkig konden ze mij niet prikken), ik werd aan de ctg gehangen en mijn blaas werd geleegd. Alles onder het mom van 'je bent al zolang aan het persen'. Dat ik tevens een half uur onderweg ben geweest naar het ziekenhuis, werd voor het gemak vergeten. Bovendien was met de mini alles goed en met mij ook, dus al die extra dingen waren m.i. niet eens nodig. De volgende keer ga ik mijn man/vk instrueren om door te geven dat dit niet de bedoeling is.. Als ik het ziekenhuis dan haal natuurlijk, want het ging nu ook best vlot ;)
pi_156568882
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 10:19 schreef dodoria het volgende:

[..]

Ik woon in Nieuw-Zeeland. De vk die ik nu heb heeft ook wel een beetje dezelfde insteek als ik, dus dat scheelt gelukkig. Zo veel mogelijk het natuurlijke proces zn gang laten gaan. Actieve houdingen tijdens de bevalling enzo, Dat past wel bij mij.
Woh jaloers! Hoe kwam je daar terecht?

Fijn zo op 1 lijn met de vk!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 12:35:02 #272
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156568924
Twee (of meer :D ) kinderen hebben is zo tof O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156568944
haha ik reageer er echt nét op xD OMG! ik rammel mn kind er zowat uit <3
Kíjk nou! Je kroost <3 <3 <3 Daar word je toch zeker helemaal week van O+
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 12:38:19 #274
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156568970
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:36 schreef mignonne het volgende:
haha ik reageer er echt nét op xD OMG! ik rammel mn kind er zowat uit <3
Kíjk nou! Je kroost <3 <3 <3 Daar word je toch zeker helemaal week van O+
Van die wiebelknietjes en een bibberlip krijg ik ervan :D Hahahaha!
ohhh zo genieten dit!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156569034
wauw Pinq ze zijn heel lief samen O+ <3

Ikke wil oooook *op de grond stampt*

[ Bericht 19% gewijzigd door Estrys op 03-10-2015 12:53:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')