Oh jakkes, een kwekker, daar was ik ook niet gelukkig van gewordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Vaak merk je het snel genoeg waar mensen behoefte aan hebben![]()
Ik zou het fijn vinden als mijn vk gewoon in een hoekje ging zitten en zulks. Maar de helft van het team vk's van de praktijk waar ik zit is heel erg aanwezig en kwekkerig enzo. Ik hoop gewoon echt weer op een herhaling van bij mn oudste. Laat mij maar zitten in het donker onder een douche and I'll be fine![]()
ik kijk er echt zo naar uit weer he
Ja 't is wel een stuk minder drukquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:05 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Goed gedaan Bloesem! Minder stress nu en des te meer tijd voor je baby straks!
Ik kreeg net een leuk telefoontje! Mijn moeder werkt bij voor de gemeente waar onze baby geboren zal worden. Ik had al een keer grappend gezegd dat zij dan de geboorteaangifte moet afhandelen, maar dat kon niet zei ze toen, is niet haar taak.
Maar nu had ze het toch overlegd met haar manager, die meteen riep "natuurlijk ga jij dat zelf doen!"![]()
Dus, na de geboorte wordt mini ingeschreven in de burgerlijke stand door zijn oma!![]()
Haha ja dat ook ja! Eerste keer bevallen in 2 en een half uur en tweede keer in 1 uur en 4 minuten dus dat ziekenhuis gaan wij waarschijnlijk nooit halenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik krijg opgetrokken wenkbrauwen als ik zeg dat de verloskundige echt niet met mij naar het ziekenhuis durft te rijden
Ik ben daar serieus bang voorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:04 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Haha ja dat ook ja! Eerste keer bevallen in 2 en een half uur en tweede keer in 1 uur en 4 minuten dus dat ziekenhuis gaan wij waarschijnlijk nooit halen
Ik woon in Nieuw-Zeeland. De vk die ik nu heb heeft ook wel een beetje dezelfde insteek als ik, dus dat scheelt gelukkig. Zo veel mogelijk het natuurlijke proces zn gang laten gaan. Actieve houdingen tijdens de bevalling enzo, Dat past wel bij mij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:43 schreef Lamb29 het volgende:
Och wat sneu dodoria! Beterschap...
Jammer dat je ene vk met verlof is. Waar woon je??
Oeh nice!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:14 schreef Estrys het volgende:
Succes Sicillia. Ik ga never nooit meer bij ouders/schoonouders wonen. Ik vond het een hel.
Gisteravond flink tweedehands ingeslagen voor de twee oudsten. 5 shirts, 4 broeken, 6 truitjes, 1 rokje en 1 paar laarsjes alles samen voor 30 euro. Die komen de winter wel weer door. Nu alleen last van mijn bekken, maar het was het waard. Vandaag rustig aan maar.
Woh jaloers! Hoe kwam je daar terecht?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:19 schreef dodoria het volgende:
[..]
Ik woon in Nieuw-Zeeland. De vk die ik nu heb heeft ook wel een beetje dezelfde insteek als ik, dus dat scheelt gelukkig. Zo veel mogelijk het natuurlijke proces zn gang laten gaan. Actieve houdingen tijdens de bevalling enzo, Dat past wel bij mij.
Van die wiebelknietjes en een bibberlip krijg ik ervanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:36 schreef mignonne het volgende:
haha ik reageer er echt nét op xD OMG! ik rammel mn kind er zowat uit <3
Kíjk nou! Je kroost <3 <3 <3 Daar word je toch zeker helemaal week van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |