ik ging in de 90s wel naar de dancing met corquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
seto je bent ook een 90s bitch toch? ja toch?
meer protein = meer gainsssssssssssssssssquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap dat echt niet he, waarom moet overal protein in zitten
Eet gewoon vlees, wat zuivel en eventueel een whey shake.
Wat voor werk zoek je? Misschien weet ik nog wel watquote:
9 euroquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap dat echt niet he, waarom moet overal protein in zitten
Eet gewoon vlees, wat zuivel en eventueel een whey shake.
Oh ja joh...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat voor werk zoek je? Misschien weet ik nog wel wat
Srs, wat zijn je kwaliteiten?quote:
ze is een echte teamplayerquote:
Moest giechelen. Kan aan de wijn liggen, maar je lijkt weer op te kruipen. Ga zo door seto, ik geloof in je!!1quote:
dat is gwn echte liefdequote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:14 schreef Beach het volgende:
[..]
ze is een echte teamplayer
heeft geen moeite mee dat weiss anderen balt
hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:52 schreef Deuce92 het volgende:
Hoi jongens
Hoe is jullie dag vandaag???
had je haar nou geneukt?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
M'n ex belt me, voel me zwaar raar
Waarom sta je nog in contact met haar?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoppaaa, contract eindelijk rond, op naar Curaçao![]()
Zolang kans op penetratie aanwezig is altijd in contact staan #nofriendzonequote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarom sta je nog in contact met haar?
das het gewicht van je blauwe ballenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
stel je niet zo aan man je hebt 3 maanden verkering gehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Of gewoon verder gaan met je leven in plaats van stil te blijven staan bij een extended crush?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zolang kans op penetratie aanwezig is altijd in contact staan #nofriendzone
Ja tuurlijk dat sowiesoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Of gewoon verder gaan met je leven in plaats van stil te blijven staan bij een extended crush?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
O iemand was bezorgd om mij, en gaat nu naar haar..![]()
Haat sms je of ik voor "m'n chick" even online wil komen, ze noemt dr ook echt mn chick
nee zelf blijf je er gelukkig niet in hangen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
M'n ex noemt 't meisje die bezorgd om me is "m'n chick", echt.. iets met blijven doorgaan
^quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:26 schreef fathank het volgende:
Zeg gewoon dat ze de * kan krijgen en blokkeer die shit man.
Zet je tattoo van een NS-trein?quote:
Zijn ex noemt het meisje dat hem troost zijn chickquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:26 schreef Faeroer het volgende:
Wiens meisje van welke ex is een chick van m'n?
Snap er geen hol meer van
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:30 schreef seto het volgende:
hij gaat een train zetten op fripsel met weissman en montelly terwijl haar vriend toe moet kijken
Of de pseudokennis waar je iedereen mee lastig valt. Kan ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:34 schreef Klokov het volgende:
Ze noemen mij ook wel Dr Phil door mijn extensieve mensenkennis
Blijf je wel bij ons wanneer je naar Curaçao gaat?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of de pseudokennis waar je iedereen mee lastig valt. Kan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |