quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoppaaa, contract eindelijk rond, op naar Curaçao![]()
Zolang kans op penetratie aanwezig is altijd in contact staan #nofriendzonequote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarom sta je nog in contact met haar?
das het gewicht van je blauwe ballenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
M'n ex belt me, voel me zwaar raar
stel je niet zo aan man je hebt 3 maanden verkering gehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
M'n ex belt me, voel me zwaar raar
Of gewoon verder gaan met je leven in plaats van stil te blijven staan bij een extended crush?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zolang kans op penetratie aanwezig is altijd in contact staan #nofriendzone
Ja tuurlijk dat sowiesoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Of gewoon verder gaan met je leven in plaats van stil te blijven staan bij een extended crush?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:21 schreef BredeBroeder het volgende:
O iemand was bezorgd om mij, en gaat nu naar haar..![]()
Haat sms je of ik voor "m'n chick" even online wil komen, ze noemt dr ook echt mn chick
nee zelf blijf je er gelukkig niet in hangen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
M'n ex noemt 't meisje die bezorgd om me is "m'n chick", echt.. iets met blijven doorgaan
^quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:26 schreef fathank het volgende:
Zeg gewoon dat ze de * kan krijgen en blokkeer die shit man.
Zet je tattoo van een NS-trein?quote:
Zijn ex noemt het meisje dat hem troost zijn chickquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:26 schreef Faeroer het volgende:
Wiens meisje van welke ex is een chick van m'n?
Snap er geen hol meer van
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:30 schreef seto het volgende:
hij gaat een train zetten op fripsel met weissman en montelly terwijl haar vriend toe moet kijken
Of de pseudokennis waar je iedereen mee lastig valt. Kan ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:34 schreef Klokov het volgende:
Ze noemen mij ook wel Dr Phil door mijn extensieve mensenkennis
Blijf je wel bij ons wanneer je naar Curaçao gaat?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of de pseudokennis waar je iedereen mee lastig valt. Kan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |