man man man, geloven in een 'profetie' omdat opperzandaap mohammed iets in die richting heeft gezegdquote:Op woensdag 30 september 2015 15:46 schreef kkdhd het volgende:
IS dreigt niet met een nucleaire aanval om een grootschalige invasie te voorkomen, ze willen er juist één uitlokken, omdat ze een islamitische profetie tot leven willen wekken.
Volgens deze profetie zal een leger van 960.000 man Syrië binnenvallen, volgens mij in een dorpje in Noord-Syrië genaamd Dabiq, wat nu onder controle is van IS (ze hebben ook hun magazine naar dit dorpje vernoemd).
'Auf bin Malik reported: "I came to the Prophet, Allah blessed him and granted him peace, during the battle of Tabuk while he was in a leather tent, and he said: 'Count six things before the last hour: my death, then the conquest of Jerusalem, then the pestilence that will overtake you like the disease of cattle, then the excess of wealth, so much that when a man shall be given a hundred dinars he shall remain dissatisfied, then revolution from which not a single house in Arabia shall be spared, then a treaty between you and the Westerners (Banu Asfar - the Romans), but they shall cheat you and march against you under 80 banners with 12000 soldiers under each banner. (Bukhari)
Religiequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:12 schreef Donnis het volgende:
[..]
man man man, geloven in een 'profetie' omdat opperzandaap mohammed iets in die richting heeft gezegdwaarom moet ik de wereld delen met domme moslims.
Lees je eens wat beter in over de Taliban zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:45 schreef okedoei het volgende:
Ik heb veel meer respect voor bijvoorbeeld de Taliban, die vecht gewoon voor hun doel zonder onschuldige burgers te vermoorden en gruwelijke misdaden te pleger.
Ik denk eerder dat de FSB en de CIA en dergelijke best goed werken dat er nog geen aanslag is gepleegd met nucleair materiaal verbaast mij wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Juist dat ene onderdeel is cruciaal.
Amnesty condemns Taliban's 'reign of terror' in Kunduzquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 04:45 schreef okedoei het volgende:
Ik heb veel meer respect voor bijvoorbeeld de Taliban, die vecht gewoon voor hun doel zonder onschuldige burgers te vermoorden en gruwelijke misdaden te pleger.
Dat jij die westerse propaganda tegen de Taliban gelooft is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 06:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lees je eens wat beter in over de Taliban zou ik zeggen...
Ze mogen in de laatste jaren wat naar de achtergrond zijn verschoven qua media aandacht, maar in hun 'hoogtij dagen' deden ze qua wreedheid niks onder voor Al Qaida en IS en aanverwanten.
Dat jij die taliban propaganda tegen het westen gelooft is niet ons probleem.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:51 schreef okedoei het volgende:
[..]
Dat jij die westerse propaganda tegen de Taliban gelooft is niet mijn probleem.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:25 schreef Awsom het volgende:
[..]
Dat jij die taliban propaganda tegen het westen gelooft is niet ons probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |