abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 04:45:12 #151
444982 okedoei
No pain no gain
pi_156541413
Ik heb veel meer respect voor bijvoorbeeld de Taliban, die vecht gewoon voor hun doel zonder onschuldige burgers te vermoorden en gruwelijke misdaden te pleger.
United States of America _O_
pi_156541418
En met 't recent verlagen van de salarissen geeft dat niet bepaald succes aan. Kijken hoe lang ze nog gemotiveerd blijven als er minder en minder te halen valt.
pi_156541517
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:46 schreef kkdhd het volgende:
IS dreigt niet met een nucleaire aanval om een grootschalige invasie te voorkomen, ze willen er juist één uitlokken, omdat ze een islamitische profetie tot leven willen wekken.

Volgens deze profetie zal een leger van 960.000 man Syrië binnenvallen, volgens mij in een dorpje in Noord-Syrië genaamd Dabiq, wat nu onder controle is van IS (ze hebben ook hun magazine naar dit dorpje vernoemd).

'Auf bin Malik reported: "I came to the Prophet, Allah blessed him and granted him peace, during the battle of Tabuk while he was in a leather tent, and he said: 'Count six things before the last hour: my death, then the conquest of Jerusalem, then the pestilence that will overtake you like the disease of cattle, then the excess of wealth, so much that when a man shall be given a hundred dinars he shall remain dissatisfied, then revolution from which not a single house in Arabia shall be spared, then a treaty between you and the Westerners (Banu Asfar - the Romans), but they shall cheat you and march against you under 80 banners with 12000 soldiers under each banner. (Bukhari)
man man man, geloven in een 'profetie' omdat opperzandaap mohammed iets in die richting heeft gezegd :') waarom moet ik de wereld delen met domme moslims.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 05:20:44 #154
444982 okedoei
No pain no gain
pi_156541556
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 05:12 schreef Donnis het volgende:

[..]

man man man, geloven in een 'profetie' omdat opperzandaap mohammed iets in die richting heeft gezegd :') waarom moet ik de wereld delen met domme moslims.
Religie :')
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 06:21:29 #155
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_156541775
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 04:45 schreef okedoei het volgende:
Ik heb veel meer respect voor bijvoorbeeld de Taliban, die vecht gewoon voor hun doel zonder onschuldige burgers te vermoorden en gruwelijke misdaden te pleger.
Lees je eens wat beter in over de Taliban zou ik zeggen...
Ze mogen in de laatste jaren wat naar de achtergrond zijn verschoven qua media aandacht, maar in hun 'hoogtij dagen' deden ze qua wreedheid niks onder voor Al Qaida en IS en aanverwanten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 07:59:28 #156
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_156542198
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 08:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Juist dat ene onderdeel is cruciaal. :')
Ik denk eerder dat de FSB en de CIA en dergelijke best goed werken dat er nog geen aanslag is gepleegd met nucleair materiaal verbaast mij wel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_156549431
Het verbaast me helemaal niets. Zoals ik schreef zijn dirty bombs het enige waar Is mee aan zou kunnen komen. Die hebben geen atoombom.

Het doet 't leuk in onbemande gebieden met zwakke bevolkingen maar het heeft niets te zoeken in goed functionerende systemen waar iedere meter wordt gevolgd.

Het feit dat men de jihadi's nu op een lager salaris heeft gezet vertelt ook dat de klad er stevig inzit. Anders is dat niet nodig.
pi_156549504
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 04:45 schreef okedoei het volgende:
Amnesty condemns Taliban's 'reign of terror' in Kunduz
http://www.dw.com/en/amne(...)-rss-en-all-1573-rdf

Mass murder, gang rapes and house-to-house searches by death squads: Based on civilian testimonies, Amnesty International has catalogued a number of atrocities attributed to the Taliban in the embattled city of Kunduz.

Citing local activists, AI also said the insurgents raped female relatives and killed family members, including children, of police commanders and soldiers, especially those working for the Afghanistan Local Police.

During their three-day takeover of Kunduz, Taliban fighters looted state buildings and family homes, took government vehicles and arms, and freed hundreds of inmates from the local prison, where they reportedly also raped, battered, and abducted female prisoners, according to AI.

[...]

"The harrowing accounts we've received paint a picture of a reign of terror" said AI's Horia Mosadiq in a statement. "The multiple credible reports of killings, rapes and other horrors meted out against the city's residents must prompt the Afghan authorities to do more now to protect civilians, in particular in areas where more fighting appears imminent."
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 15:50:39 #159
444982 okedoei
No pain no gain
pi_156550028
:')
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 15:51:23 #160
444982 okedoei
No pain no gain
pi_156550045
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 06:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Lees je eens wat beter in over de Taliban zou ik zeggen...
Ze mogen in de laatste jaren wat naar de achtergrond zijn verschoven qua media aandacht, maar in hun 'hoogtij dagen' deden ze qua wreedheid niks onder voor Al Qaida en IS en aanverwanten.
Dat jij die westerse propaganda tegen de Taliban gelooft is niet mijn probleem.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2015 @ 17:05:14 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156551503
als je ver genoeg weg staat is het ook helemaal niet zo eng denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_156551944
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 15:51 schreef okedoei het volgende:

[..]

Dat jij die westerse propaganda tegen de Taliban gelooft is niet mijn probleem.
Dat jij die taliban propaganda tegen het westen gelooft is niet ons probleem.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 17:28:51 #163
444982 okedoei
No pain no gain
pi_156551996
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 17:25 schreef Awsom het volgende:

[..]

Dat jij die taliban propaganda tegen het westen gelooft is niet ons probleem.
_O- :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')