abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156509377
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 13:48 schreef FL_Freak het volgende:
Het enige wat zou kunnen is dat ze een grote boom in een auto kunnen zetten (niet nuclear), en daarmee grote schade kunnen aanrichten, maar een echte nuke? Nee :')
pi_156509657
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 11:09 schreef Loekie1 het volgende:
Als er banden zijn met Turkije en Iran vind ik het niet zo'n heel denkbeeldig verhaal meer. Die hebben de middelen. En dan hebben zij het niet gedaan, dan heeft Isis het gedaan.
Zijn er banden tussen IS en Iran dan? :')

Iran heeft kernwapens? :')
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
  woensdag 30 september 2015 @ 23:30:56 #123
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_156512410
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:12 schreef primakov het volgende:

[..]

Zijn er banden tussen IS en Iran dan? :')

Iran heeft kernwapens? :')
Pakistan wel, indirect dan. Daarbij gaat het om het verband tussen Pakistan en de Taliban/AQ en die weer met IS. Taliban heeft een complexe band met Pakistan terwijl Pakistan ook min of meer allies zijn met Amerika. Dit zorgt voor een complexe driehoeksrelatie. En zo is de Taliban eigenlijk best wel dichtbij massawapens mochten ze de bovenste (politieke) laag van Pakistan beinvloeden. Daarnaast kan IS ook dichterbij kernwapens komen wanneer zij de taliban op hun beurt beinvloeden.

Misschien is het vergezocht, maar een onrustgevend relatie tussen Taliban en Pakistan is er zeker wel.

Oh ik liet iran buiten beschouwing. Ik impliceerde alleen dat IS voor Pakistan zou gaan, mochten ze kernwapena willen hebben

[ Bericht 4% gewijzigd door topdeck op 01-10-2015 00:50:38 ]
graag op anoniem
pi_156512673
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef topdeck het volgende:

[..]

Pakistan wel, indirect dan. Daarbij gaat het om het verband tussen Pakistan en de Taliban/AQ en die weer met IS. Taliban heeft een complexe band met Pakistan terwijl Pakistan ook min of meer allies zijn met Amerika. Dit zorgt voor een complexe driehoeksrelatie. En zo is de Taliban eigenlijk best wel dichtbij massawapens mochten ze de bovenste (politieke) laag van Pakistan beinvloeden. Daarnaast kan IS ook dichterbij kernwapens komen wanneer zij de taliban op hun beurt beinvloeden.

Misschien is het vergezocht, maar een onrustgevend relatie tussen Taliban en Pakistan is er zeker wel.
En nu de band met Iran? Want die ontgaat mij nog steeds? Pakistan grenst aan Iran ja, dat weten we.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_156516011
Moet je wel eerst een nuke hebben. Gaan ze Pakistan overnemen? Shit, dat kan...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 08:13:08 #126
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_156516725
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 13:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Want de nucliare brandstof voor die bommen kun je ook bij de huis en tuin zaken kopen. _O-
Dat ene onderdeel dan weer niet maar met alles wat zoek is geraakt her en der kan je wel een eind komen als je wat geld hebt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_156516799
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 08:13 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat ene onderdeel dan weer niet maar met alles wat zoek is geraakt her en der kan je wel een eind komen als je wat geld hebt.
Juist dat ene onderdeel is cruciaal. :')
  donderdag 1 oktober 2015 @ 10:49:21 #128
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_156518552
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 23:30 schreef topdeck het volgende:

[..]

Oh ik liet iran buiten beschouwing. Ik impliceerde alleen dat IS voor Pakistan zou gaan, mochten ze kernwapena willen hebben
Gelukkig heeft AQ niks op met IS.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_156518609
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:23 schreef Ener-G het volgende:

[..]

"Nucleaire wapens" betekent niet per definitie een kernfusie/splitsingbom.
Er kan ook zo'n mafkees even een groot station binnenlopen en de boel besmetten met hoog radioactief nucleair materiaal, of op een andere manier met een 'vuile bom'. Dat is veel enger ook.
Daarmee kill je niet honderden miljoenen mensen.
pi_156518763
quote:
4s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 10:52 schreef Leonos het volgende:

[..]

Daarmee kill je niet honderden miljoenen mensen.
Met een fusie/splitsingsbom ook niet, zelfs niet als je er een dead-center in New York laat ploffen.
En dan zijn de tactical koffer nukes wat plausibeler, zeker als je je bedenkt dat er een paar 'zoek' zijn uit de oude Sovjet-Unie/Rusland. Alsnog een grote boem vergeleken met conventionele explosieven maar daar richt je nog minder schade mee aan dan met een 'echte' megaton achtige nuke.

Honderden miljoenen doden met 1 bom, nee, ook niet.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_156518817
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:02 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Met een fusie/splitsingsbom ook niet, zelfs niet als je er een dead-center in New York laat ploffen.
En dan zijn de tactical koffer nukes wat plausibeler, zeker als je je bedenkt dat er een paar 'zoek' zijn uit de oude Sovjet-Unie/Rusland. Alsnog een grote boem vergeleken met conventionele explosieven maar daar richt je nog minder schade mee aan dan met een 'echte' megaton achtige nuke.

Wel als je de maan opblaast.
pi_156518856
quote:
4s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:07 schreef Leonos het volgende:

[..]

Zijn er daar zoveel maanmannetjes die dan dood gaan?
pi_156518864
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zijn er daar zoveel maanmannetjes die dan dood gaan?
Zonder maan, gaat het mis op aarde :P
pi_156518905
Dat zou wel de ultieme ironie zijn, aangezien voor de komst van Mohammed, de Islam een maanverering religie was. ):O
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_156518971
quote:
4s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:09 schreef Leonos het volgende:

[..]

Zonder maan, gaat het mis op aarde :P
Alle wolven in de war omdat ze niet meer tegen de maan kunnen huilen, en dan vallen ze massaal de mensheid aan!
pi_156519005
quote:
10s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

Alle wolven in de war omdat ze niet meer tegen de maan kunnen huilen, en dan vallen ze massaal de mensheid aan!
Ook eb en vloed werkt niet meer, toch? :P
pi_156519134
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 11:30 schreef Cassius het volgende:
En waar haalt IS een kernwapen vandaan? Zwarte Marktplaats?
Van Amerika lenen daarna teruggeven.
pi_156519163
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:02 schreef Ener-G het volgende:

[..]

http://nuclearsecrecy.com/nukemap/

Dit is wel een aardige om daar eens naar te kijken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_156519171
quote:

[..]

Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_156519183
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:26 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Alleen garantie bij ongeopende items. ;(
pi_156519212
quote:
"IS is niet bang om nucleaire wapens te gebruiken"
Als ik het had was ik ook niet bang om die fukkers terug naar de steentijd te nuken als ik heel eerlijk ben :@

Overigens als wij daar geboren waren hadden we wellicht ook allemaal IS aangehangen; dat weet je niet.

Maargoed, ik moet de afwas doen. En het is veel. Heel veel. En dat vind ik op dit moment eigenlijk erger.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 1 oktober 2015 @ 11:37:37 #142
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156519324
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:26 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Wel het bonnetje bewaren.
pi_156519346
quote:
11s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:52 schreef kkdhd het volgende:
You will be victorious and take much booty.
Dat klinkt toch best geil. :@ :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156519625
Ik denk dat ze wel degelijk ( intelligente) gedreven massamoordenaars hebben bij IS. Dat hebben ze wel bewezen. Denk trouwens eerder aan een paard van Troje en vanuit die mensen massamoorden te plegen door biologische of wapens die de techniek hier plat leggen dan aan een kernwapen.

Ze genieten mij teveel van moorden. Wanneer er geen vijand meer is, valt er weinig meer te vermoorden en moeten ze zelf aan het werk i.p.v dit te laten doen door slaven die ze buit hebben gemaakt. Moeten ze zichzelf weer verwennen i.p.v de kleine meisjes en jongens te verkrachten.

Nee, ik denk echt niet dat het gaat gebeuren, maar we mogen zelf ook wel een beetje indammen met te denken dat er alleen maar mensen zijn die geen verstand hebben bij IS. Die arrogantie kan ons ooit eens de das om doen. Worden we lui van en kunnen we wel eens onaangenaam verrast worden. Al denk ik niet door zo'n bom
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_156519781
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 11:56 schreef paddy het volgende:
Ik denk dat ze wel degelijk ( intelligente) gedreven massamoordenaars hebben bij IS. Dat hebben ze wel bewezen. Denk trouwens eerder aan een paard van Troje en vanuit die mensen massamoorden te plegen door biologische of wapens die de techniek hier plat leggen dan aan een kernwapen.

Ze genieten mij teveel van moorden. Wanneer er geen vijand meer is, valt er weinig meer te vermoorden en moeten ze zelf aan het werk i.p.v dit te laten doen door slaven die ze buit hebben gemaakt. Moeten ze zichzelf weer verwennen i.p.v de kleine meisjes en jongens te verkrachten.

Nee, ik denk echt niet dat het gaat gebeuren, maar we mogen zelf ook wel een beetje indammen met te denken dat er alleen maar mensen zijn die geen verstand hebben bij IS. Die arrogantie kan ons ooit eens de das om doen. Worden we lui van en kunnen we wel eens onaangenaam verrast worden. Al denk ik niet door zo'n bom
Of ze hopen zelf een kernbom te mogen koppen als vergelding op hun aanval, zodat ze in 1 klap allemaal ieders 72 maagden hebben. Die lui zijn niet bang om te sterven, en als je maar in een gevecht met je vijanden sterft, kom je wel in de hemel terecht.

Gek idee eigenlijk; Allah's creatie verwoesten om vervolgens daar een beloning voor te krijgen door Hem.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 12:11:42 #146
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_156519861
quote:

[..]

Dan moet je echt wel een flinke bom hebben. Zie je die kraters op de maan die we vanaf aarde kunnen zien? Die dingen hadden de impact van honderden, zo niet duizenden atoombommen en je ziet het, de maan staat nog steeds aan de hemel.

Atoombommen zijn vooral goed tegen steden, maar (zo worden ze trouwens ontworpen) een gaat in de aarde slaan kunnen ze niet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_156529240
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 11:09 schreef Loekie1 het volgende:
Als er banden zijn met Turkije en Iran vind ik het niet zo'n heel denkbeeldig verhaal meer. Die hebben de middelen. En dan hebben zij het niet gedaan, dan heeft Isis het gedaan.
is heeft geen banden met iran, dat zijn sjias
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 02:50:56 #148
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_156540887
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:30 schreef Gerolsteiner het volgende:
Lekker boeiend. Hou toch eens op met het verspreiden van dit soort berichten.
Dit
pi_156541404
Schaamteloze copy paste van mn reactie elders

- Ja IS heeft een groot gebied in bezit qua oppervlakte maar heeft relatief weinig mensen in dat gebied. Het zijn gebieden die al ver terug in de tijd langzaam in diep verval raakten. En er is geen controle over. De Iraakse regering en het apparaat is niks, Syrie idem. Dat veroorzaakt anarchisme en trekt extremisten aan. Somalie idem.

- IS wordt continu gebombardeerd, Jihad John wordt van plaats naar plaats gereden om 'm onzichtbaar te houden.

- IS lijdt verliezen, krijgt ook een enkeling het kalifaat binnen anno 2015 maar de grootste instroom lag in voorgaande jaren.

- IS heeft geen atoombom. Om zoiets te ontwikkelen heb je briljante wetenschappers en een stabiele locatie nodig. En bovendien erg veel tijd.

De wapens die ze in kunnen zetten zouden op zn best "dirty bombs" zijn. Technisch ook nucleare wapens maar niet al te sterk. Die kunnen een complete wijk bestralen. Maar meer verwacht ik er niet van.

IS bespeelt graag de media, dat hebben ze van de Mexicaanse drugscartels afgekeken. Die deden al aan IS praktijken vóór IS bestond Vorig jaar riepen ze dat ze Rome wel ff zouden innemen, ze waren zelfs al op weg. Pure bluf, maar het werkt en ze halen 't nieuws. Deze journalist is daarom ook bestookt met wilde verhalen. Hij doet nu het promotiewerk voor ze. Ze parasiteren op 'm.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 04:44:36 #150
444982 okedoei
No pain no gain
pi_156541412
IS :')
United States of America _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')