De kans op een aanval met een radioactieve vuile bom is door dit soort organisaties aannemelijk te noemen. In een grote stad zou dat zo'n honderdduizend slachtoffers bewerkstellingen.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:28 schreef Awsom het volgende:
[..]
Dit ja.
Stel je eens voor dat een tiental vuile bommen op dezelfde dag afgaat in bijvoorbeeld volle voetbalstadia of bij andere grote evenementen. Dat zal een flinke chaos worden.
Pakkende titel. Ik geef de auteur een 9/10quote:Op woensdag 30 september 2015 10:42 schreef Loekie1 het volgende:
Nu ook in de Telegraaf:
'IS plant nucleaire holocaust'
http://www.telegraaf.nl/b(...)re_holocaust___.html
Telegraafquote:Op woensdag 30 september 2015 10:42 schreef Loekie1 het volgende:
Nu ook in de Telegraaf:
'IS plant nucleaire holocaust'
http://www.telegraaf.nl/b(...)re_holocaust___.html
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:40 schreef Elzies het volgende:
[..]
De kans op een aanval met een radioactieve vuile bom is door dit soort organisaties aannemelijk te noemen. In een grote stad zou dat zo'n honderdduizend slachtoffers bewerkstellingen.
Er is in de chaos van de nadagen van de USSR toch behoorlijk wat nucleair materiaal verdwenen dacht ik me te herinnerenquote:Op woensdag 30 september 2015 10:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe wil dat zooitje ongeregeld in hemelsnaam aan een kernwapen komen?
Je bedoelt 'The Unthinkable', denk ik.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:53 schreef MotherFoker het volgende:
Enkeltje "The Impossible" met Samuel L Jackson?
Even wat polonium in de drinkwatervoorziening lozen, en het gaat hard hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 10:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat kan maar dan praat je niet over de honderden miljoenen doden wat de IS dan voor ogen heeft.
Ja die bedoel ik laatst gezien.... Michael Sheen was geweldig als Yusuf maar dat wijf...quote:Op woensdag 30 september 2015 10:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je bedoelt 'The Unthinkable', denk ik.
Tenzij je wilt dat Samuel L. Jackson ze verzuipt met een gigantische vloedgolf.
Kan ook natuurlijk.
Plan B is Samuel L Jackson op speed dial.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:57 schreef DustPuppy het volgende:
Maar goed, laten we realistisch zijn: Hier heeft ISIS simpelweg de middelen noch de capaciteit (als in kennis) voor.
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:58 schreef DonJames het volgende:
Dit plan komt van de nieuwe leiders van IS, ze zien er ongeveer als volgt uit:
[ afbeelding ]
Een wel wat oud artikel maar vermoed dat er niet veel veranderd is.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is in de chaos van de nadagen van de USSR toch behoorlijk wat nucleair materiaal verdwenen dacht ik me te herinneren
Een scenario waarin in Pakistan mogelijk een kernwapen wordt gestolen en of buit gemaakt acht ik niet helemaal uitgesloten. Los daarvan zou IS of een andere terroristische organisatie het gebruik er van overwegen krijg je denk ik wel de hele internationale gemeenschap achter je aan denk ik zo.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:57 schreef DustPuppy het volgende:
Maar goed, laten we realistisch zijn: Hier heeft ISIS simpelweg de middelen noch de capaciteit (als in kennis) voor.
Waarom zou Turkije en Iran dat doen?quote:Op woensdag 30 september 2015 11:09 schreef Loekie1 het volgende:
Als er banden zijn met Turkije en Iran vind ik het niet zo'n heel denkbeeldig verhaal meer. Die hebben de middelen. En dan hebben zij het niet gedaan, dan heeft Isis het gedaan.
Dat moet je hun vragen.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Waarom zou Turkije en Iran dat doen?
Dat gaat in die James Bond film of wat was het toch ook helemaal fout?quote:Op woensdag 30 september 2015 11:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een scenario waarin in Pakistan mogelijk een kernwapen wordt gestolen en of buit gemaakt acht ik niet helemaal uitgesloten. Los daarvan zou IS of een andere terroristische organisatie het gebruik er van overwegen krijg je denk ik wel de hele internationale gemeenschap achter je aan denk ik zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |