Zin om wch in balsamicum te dippen en op een toastje uit te smerenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey zalmrolletje van me
vleeshelicopter doen, spring ie zo in je oogquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:02 schreef Stompzinnig het volgende:
ummm help?
ik heb net een klein steentje in me piemel gedrukt maar hij zit vast
gewoon met een stanleymesje er achterin stekenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:02 schreef Stompzinnig het volgende:
ummm help?
ik heb net een klein steentje in me piemel gedrukt maar hij zit vast
Zin om Etto in roomboter te bakken en kokhalzend op te vretenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zin om wch in balsamicum te dippen en op een toastje uit te smeren
romantischquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zin om Etto in roomboter te bakken en kokhalzend op te vreten
omdat schoenen niet gemaakt zijn om in een wasmachine te stoppen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
waarom lees ik op verscheidene websites dat je je maxjes beter niet in de wasmachine kan stoppen?
Waarom lees je dat pas achteraf is een betere vraagquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
waarom lees ik op verscheidene websites dat je je maxjes beter niet in de wasmachine kan stoppen?
Jawel hoor, maar wasmachines zijn niet gemaakt om schoenen in te stoppen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat schoenen niet gemaakt zijn om in een wasmachine te stoppen natuurlijk
waarom heb ik het dan toch gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat schoenen niet gemaakt zijn om in een wasmachine te stoppen natuurlijk
BEDANKT RuttE!quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom heb ik het dan toch gedaan
omdat je te lui was om ze met de hand schoon te maken?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom heb ik het dan toch gedaan
harde waarheidquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat je te lui was om ze met de hand schoon te maken?
Deze uitspraak van Niels ken ik nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben opgesloten in de keukenzat lekker te schijten, gaat er een huisgwnoot douchen nu, en om naar mm kamer te komen moek door die badkamer wat dus njet kan
maar goed. af en toe kan best.quote:
wtf. je moet dus vanuit de KEUKEN door de BADKAMER om bij jouw KAMER te komen? wat is dit voor gare indelingquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben opgesloten in de keukenzat lekker te schijten, gaat er een huisgwnoot douchen nu, en om naar mm kamer te komen moek door die badkamer wat dus njet kan
ne...quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed. af en toe kan best.
heb je ze nu er uit gehaald?
hoe lang en op hoeveel graden heb je ze gezet? :quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wtf. je moet dus vanuit de KEUKEN door de BADKAMER om bij jouw KAMER te komen? wat is dit voor gare indeling
weenie, 30. altijd alles op 30. vetersquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang en op hoeveel graden heb je ze gezet? :
en zit er verder nog wat bij?
dan snap ik dat het best bonkt jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weenie, 30. altijd alles op 30. veters
zal jou es late bonkequote:Op dinsdag 29 september 2015 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan snap ik dat het best bonkt ja
isgoed..quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey SG doe een pic verslag als je ze eruit haalt
uhm, nee, die stond in jouw foboquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb jij dat paintportret van mij nog? ( vind jou wel zo iemand die dat bewaart )
Nederlands toch?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik moet een les in elkaar zetten..
Daar wordt expliciet op gewezen in de Shell werkinstruktie.quote:
door hem te verkleinen en/of bij te snijdenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:22 schreef -supergirl- het volgende:
hoe maak ik van een grote pic een kleine pic van 60 bij 60 zodat hij
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< daar
kan?
kun jij hem verkleinenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door hem te verkleinen en/of bij te snijden
vast wel. maar ik heb hem niet..quote:
wat is de persoonsvorm van deze zin:quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ik kan alleen spelen met mijn username
staat in mn foboquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vast wel. maar ik heb hem niet..
30quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weenie, 30. altijd alles op 30. veters
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat is de persoonsvorm van deze zin:
supergirl speelt met HPLC
ontleed deze zin:quote:
denken dat ik een Hollandse meid benquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:25 schreef Montelly het volgende:
Tevens..hollandse meidjes die niet eens wasje kunnen draaien.
zeeuws meisje danquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
denken dat ik een Hollandse meid ben
#mixxxedchickquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
denken dat ik een Hollandse meid ben
weet niet. het kuiken heeft wel watquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dankjeis die leuker dan mn kuiken?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ontleed deze zin:
Supergirl geeft een lief cadeautje aan HPLC voor zijn verjaardag.
pv : Geeft
ond: Sg
wwg: geen idee
lv: een lief cadeautje
mv: HPLC
bwb: voor zijn verjaardag? geen idee
dat soort shit ben ik allemaal vergetenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wwg is werkwoordelijk gezegde is alle werkwoorden in de zin XOXO
das taalkundig ontleden je bent nu redekundig aan het ontleden dushi askimquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:31 schreef HPLC het volgende:
Ah, zat aan iets met wederkerend te denken
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
das taalkundig ontleden je bent nu redekundig aan het ontleden dushi askim
quote:Vrouwen moeten niet zeuren over het oraal bevredigen van hun man en de penis overladen met 'karrenvrachten' liefde. Dat zegt Nederlands favoriete seksuologe en tv-presentatrice Goedele Liekens (52).
quote:Liekens neemt weer eens geen blad voor de mond. ,,Als je van je man houdt, dan hou je ook van zijn penis. Punt. Pijpen is je liefde tonen"
hey die las ik ook op het AD.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:32 schreef Montelly het volgende:
Goedele Liekens: Orale seks is je liefde tonen. Punt.
Ja en al die zure wijven die nooit dick zuigen staan weer te steigeren, hoerenkippenquote:
Ik wou een keer deep throat maar toen ging mijn vrouw heel hard lachenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en al die zure wijven die nooit dick zuigen staan weer te steigeren, hoerenkippen
zeker omdat jouw pielie maar haar halve snuffert vult XD xDquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wou een keer deep throat maar toen ging mijn vrouw heel hard lachen
Deepthroaten met 2 cm is ook knap lastigquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee :Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |