Ik wou een keer deep throat maar toen ging mijn vrouw heel hard lachenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en al die zure wijven die nooit dick zuigen staan weer te steigeren, hoerenkippen
zeker omdat jouw pielie maar haar halve snuffert vult XD xDquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wou een keer deep throat maar toen ging mijn vrouw heel hard lachen
Deepthroaten met 2 cm is ook knap lastigquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee :Squote:
Valt best mee, mij lukt het ook gewoon.quote:
Net voorbij haar lippenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zeker omdat jouw pielie maar haar halve snuffert vult XD xD
trotse kloppende 16 mm dissen, klootzakquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Deepthroaten met 2 cm is ook knap lastig
brb ff melden dat ik seks heb -postquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Valt best mee, mij lukt het ook gewoon.
goh wat een verrassing op mijn leeftijdquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
brb ff melden dat ik seks heb -post
Hey ben jij er ook weer, dat is jammer.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
allejezus Deadprez is nog meer neerlandicus dan HPLC sjongejonge
Ik kan me voorstellen dat de verwekking van Teun ook hilarisch wasquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de verwekking van Teun ook hilarisch was
Snap nu opeens waarom Teun zo'n leuk kindje is.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik weet niet, was er niet bij
harde woorden dushiquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap nu opeens waarom Teun zo'n leuk kindje is.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap nu opeens waarom Teun zo'n leuk kindje is.
ja ik hoorde van meerdere mensen dat je me miste, speciaal voor jou en Niels teruggekomenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey ben jij er ook weer, dat is jammer.
Ahw, snoepiequote:
wow. weet je vrouw dit?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daarom hou ik zo van haar, mooi is ze niet, maar humor heeft ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |