dat soort shit ben ik allemaal vergetenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wwg is werkwoordelijk gezegde is alle werkwoorden in de zin XOXO
das taalkundig ontleden je bent nu redekundig aan het ontleden dushi askimquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:31 schreef HPLC het volgende:
Ah, zat aan iets met wederkerend te denken
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
das taalkundig ontleden je bent nu redekundig aan het ontleden dushi askim
quote:Vrouwen moeten niet zeuren over het oraal bevredigen van hun man en de penis overladen met 'karrenvrachten' liefde. Dat zegt Nederlands favoriete seksuologe en tv-presentatrice Goedele Liekens (52).
quote:Liekens neemt weer eens geen blad voor de mond. ,,Als je van je man houdt, dan hou je ook van zijn penis. Punt. Pijpen is je liefde tonen"
hey die las ik ook op het AD.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:32 schreef Montelly het volgende:
Goedele Liekens: Orale seks is je liefde tonen. Punt.
Ja en al die zure wijven die nooit dick zuigen staan weer te steigeren, hoerenkippenquote:
Ik wou een keer deep throat maar toen ging mijn vrouw heel hard lachenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en al die zure wijven die nooit dick zuigen staan weer te steigeren, hoerenkippen
zeker omdat jouw pielie maar haar halve snuffert vult XD xDquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wou een keer deep throat maar toen ging mijn vrouw heel hard lachen
Deepthroaten met 2 cm is ook knap lastigquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee :Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |