Zin om wch in balsamicum te dippen en op een toastje uit te smerenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey zalmrolletje van me
vleeshelicopter doen, spring ie zo in je oogquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:02 schreef Stompzinnig het volgende:
ummm help?
ik heb net een klein steentje in me piemel gedrukt maar hij zit vast
gewoon met een stanleymesje er achterin stekenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:02 schreef Stompzinnig het volgende:
ummm help?
ik heb net een klein steentje in me piemel gedrukt maar hij zit vast
Zin om Etto in roomboter te bakken en kokhalzend op te vretenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zin om wch in balsamicum te dippen en op een toastje uit te smeren
romantischquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zin om Etto in roomboter te bakken en kokhalzend op te vreten
omdat schoenen niet gemaakt zijn om in een wasmachine te stoppen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
waarom lees ik op verscheidene websites dat je je maxjes beter niet in de wasmachine kan stoppen?
Waarom lees je dat pas achteraf is een betere vraagquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
waarom lees ik op verscheidene websites dat je je maxjes beter niet in de wasmachine kan stoppen?
Jawel hoor, maar wasmachines zijn niet gemaakt om schoenen in te stoppen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat schoenen niet gemaakt zijn om in een wasmachine te stoppen natuurlijk
waarom heb ik het dan toch gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat schoenen niet gemaakt zijn om in een wasmachine te stoppen natuurlijk
BEDANKT RuttE!quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom heb ik het dan toch gedaan
omdat je te lui was om ze met de hand schoon te maken?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom heb ik het dan toch gedaan
harde waarheidquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat je te lui was om ze met de hand schoon te maken?
Deze uitspraak van Niels ken ik nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben opgesloten in de keukenzat lekker te schijten, gaat er een huisgwnoot douchen nu, en om naar mm kamer te komen moek door die badkamer wat dus njet kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |