Vreselijk mens ja.quote:
Ik lees elke maand een boek.quote:
Dat doen ze nou eenmaal.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:48 schreef PirE het volgende:
Waarom moet dat wijf hem elke keer onderbreken.
Echt hequote:Op woensdag 30 september 2015 19:06 schreef Falco het volgende:
Als je al die make-up wegschraapt van haar gezicht, dan blijkt die Antoinette gewoon een negerin te zijn.
Hij kan ook uit hequote:Op woensdag 30 september 2015 19:15 schreef NoCigar het volgende:
Ik wil zo graag zappen, maar weet niet waarheen.
Tering slecht inderdaad. Amerikaanse humorquote:Op woensdag 30 september 2015 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
weird alwat een flauwe shit is dat
Ditquote:
Nee man, beste band ooit!quote:Op woensdag 30 september 2015 19:36 schreef Vatta het volgende:
kutbandje nummer 4784846846848648648393973703703030730730
Dat hoort erbij, 10 miljoen miljard galm is normaal bij psych.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
hoort die echo of is het geluid zo slecht?
Echt wel meer goede Nederlandse bandjes hoor. Rats on Rafts, the Suicidal Birds, After Forever sowieso al. En De Staat is ook zeer geinigquote:Op woensdag 30 september 2015 19:38 schreef Vatta het volgende:
Alleen spinvis is een Nederlandse bazenband.
Ik vergat Earth and Fire, Johan en The Gathering. Daarachter is de spoeling wel wat dun, al is er nu wel een aardige lichting met PAUW, Mysterons edquote:Op woensdag 30 september 2015 19:38 schreef Vatta het volgende:
Alleen spinvis is een Nederlandse bazenband.
En Typhoon natuurlijk!quote:Op woensdag 30 september 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergat Earth and Fire, Johan en The Gathering. Daarachter is de spoeling wel wat dun, al is er nu wel een aardige lichting met PAUW, Mysterons ed
Sorry vind het allemaal niks. Vond Face Tomorrow altijd wel goed maar die zijn gestopt, AlascA maakt ook wel leuke muziek.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergat Earth and Fire, Johan en The Gathering. Daarachter is de spoeling wel wat dun, al is er nu wel een aardige lichting met PAUW, Mysterons ed
Inderdaad. Was wat goedkoopquote:Op woensdag 30 september 2015 19:46 schreef marcodej het volgende:
Weet Jan ook dat D-Day ook een dag is uitgesteld vanwege slecht weer? Vast niet.
Is dat een band?quote:
Nederhop heb ik weinig mee behalve die 3 namen en de gimmick geheten de Jeugd, misschien verder nog Extince en DuvelDuvel maar dat is het wel.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:45 schreef Vatta het volgende:
[..]
Sorry vind het allemaal niks. Vond Face Tomorrow altijd wel goed maar die zijn gestopt, AlascA maakt ook wel leuke muziek.
Meer goede Nederhop. Typhoon, Fresku, Opgezwolle enz
Understatement.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat een band?
Anders kan ik nog wel meer dingetjes noemen. Heb dingen die geen band te noemen zijn zoals Opgezwolle niet meegenomen. Als je RYM checkt op de top 100 NL albums staan er toch wel hele vette dingen tussen (oa De Kift, Roosbeef (wat niet voor iedereen is weggelegd), Eefje de Visser... Daryll-Ann is ook wel geinig)
Ja de Nederlandse muziek is niet alles maar we hebben een hele hoop leuke dingen en toch best een aantal dingen die best wel behoorlijk tof zijn. Al is Belgie wel iets beter op Indiegebied, maar Nederland op metalgebied en hiphopgebied wel effe wat strakker
Mja goeie, hij heeft wel een (mijns inziens goede) band om zich heen staan. Maar idd, niet echt klassieke definitie van band.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat een band?
Anders kan ik nog wel meer dingetjes noemen. Heb dingen die geen band te noemen zijn zoals Opgezwolle niet meegenomen. Als je RYM checkt op de top 100 NL albums staan er toch wel hele vette dingen tussen (oa De Kift, Roosbeef (wat niet voor iedereen is weggelegd), Eefje de Visser... Daryll-Ann is ook wel geinig)
Ja de Nederlandse muziek is niet alles maar we hebben een hele hoop leuke dingen en toch best een aantal dingen die best wel behoorlijk tof zijn. Al is Belgie wel iets beter op Indiegebied, maar Nederland op metalgebied en hiphopgebied wel effe wat strakker
Die vergat ik.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en de gimmick geheten de Jeugd
quote:Op woensdag 30 september 2015 19:52 schreef showtimer het volgende:
Doet het journaal nou ook al aan cliffhangers?
Dat bleef ook een briljant programma. Jammer dat het na drie seizoenen alweer gestopt is.quote:
Ik vind het altijd weinig overtuigend. Een bedrijf mag geen korting bieden voor data want dat lijden mensen onder die krap bij kas zitten. Overigens heb ik mensen als Wijnberg nog niet gehoord over waarom dit precies zo schadelijk zou zijn.quote:
Hij heeft ook gelijk. Achmea is zeker van plan om met dat soort informatie jou financieel terug te pakken.quote:
Idemquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:21 schreef Rnnz het volgende:
Jezus, die Bouman zakt heel erg in mijn achting. Niet zo zeer wat ie te zeggen maar puur z'n houding.
Iets wat wordt voorgesteld als keuze is geen keuze. Als je om wat voor reden dan ook je privacy niet wil prijsgeven ben je bij voorbaat verdacht. Dus daar heeft hij wel een puntje naar mijn idee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het altijd weinig overtuigend. Een bedrijf mag geen korting bieden voor data want dat lijden mensen onder die krap bij kas zitten. Overigens heb ik mensen als Wijnberg nog niet gehoord over waarom dit precies zo schadelijk zou zijn.
Valt wel mee. Het idee achter big data toepassingen is vaak niet zo zeer dat je er op individueel niveau wat mee doet, maar er patronen in vindt waar je wat mee kunt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Dit lijkt te mooi om waar te zijn dus sws niet doen.
Wat een onzin idee. Ik ben ook ben ook niet verdacht als ik geen bonuskaart neem. Het staat iedereen vrij om te weigeren op principiële gronden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:23 schreef Martinello het volgende:
[..]
Iets wat wordt voorgesteld als keuze is geen keuze. Als je om wat voor reden dan ook je privacy niet wil prijsgeven ben je bij voorbaat verdacht. Dus daar heeft hij wel een puntje naar mijn idee.
Vrouwen dus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:28 schreef Rickertman96 het volgende:
Botox is voor mensen die zich onzeker voelen
Yeahquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Van welke godsdienst is deze Dominee? Dan wil ik me bij deze bekeren.
dezenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Van welke godsdienst is deze Dominee? Dan wil ik me bij deze bekeren.
Die man leeft niet meer dus moest deze koekebakker het inzingen.quote:
Dit was bij RTL Late Night.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames en heren, ik zoek de uitzending waarin dj's hun favorieten platen doorgeven. Ze gingen naar Pampus, meen ik. Ik lijk maar niet te kunnen vinden welke platen dit waren. Weet iemand dit?
Och jemig, inderdaad!quote:
quote:
De twitter-romance die daarop volgde:quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:53 schreef Njosnavelin het volgende:
In de volkskrant van dit weekend
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat Grunberg in dit geval gelijk heeft. DWDD is vrij happig op schrijvers en hij is toch geen onverdienstelijk schrijver. De reactie van Wynia komt ook nogal verongelijkt over.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
De twitter-romance die daarop volgde:
[ afbeelding ]
Omgquote:Op maandag 5 oktober 2015 18:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
De twitter-romance die daarop volgde:
[ afbeelding ]
De vorige keer dat hij er zat vond ik het niks, maar wie weet wordt het nog watquote:
De 20x daarvoor was het ook nietsquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De vorige keer dat hij er zat vond ik het niks,
Joost mag het weten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer pleegt Jasper zelfmoord? #durftevragen
Deze guy kan niet normaal praten.quote:
Waarom heb je criticism op Jasper?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Deze guy kan niet normaal praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |