Ja, ze wachten nog iets. Wss op deel 2 van je sprookjesboek.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
geef de jihadisten BUK systeem
[..]
Nederland kan niet zonder Russisch gas. Veel belangrijker dan die paar honderd onschuldige burgers.
Ten tweede heeft NL heel veel gedaan tegen Rusland , het begon met homorechten, Greenpeace en toen het vliegtuig dat neergehaald werd.
Op militair gebied kan NL niets.
SA moet komen met hun giga budget, Israel met hun nukes, en Turkije met grondtroepen.
Dan weten de Russen niet hoe snel ze moeten vertrekken uit Syri, met de staart tussen de benen.
Dan heb ik de NAVO niet eens meegerekend.
Maar ze wachten op iets, op China o.i.d. De buit is nu nog te klein.
Prachtige witte engelachtige vliegtuigen aan de hemel die de jihadisten richting het hellevuur komen bombarderen.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:03 schreef Szura het volgende:
Hier zitten natuurlijk allemaal 'civilians'twitter:Conflicts twitterde op woensdag 30-09-2015 om 13:55:11VIDEO: Alleged Russian air-strikes hit #US backed "Tajamu Ala'azza'" HQ. TOW vetted operators - @green_lemonnn https://t.co/F8S0ef4nou reageer retweet
Neem een wijntje, pak een zak chips en enjoy the show.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:31 schreef MotherFoker het volgende:
Waarom krijg ik een heel naar onderbuik gevoel hiervan?
Mag geen wijn heb volgende week een operatie, galblaas moet druit.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neem een wijntje, pak een zak chips en enjoy the show.
Rusland zit er op vraag van de legitieme regering.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
No, no! Bad! Very Bad!
Dit kan alleen maar voor ongelukken zorgen.
Rusland en de 'coalitie' zullen niet opzettelijk de directe confrontatie zoeken, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Zeker in die clusterfuck die Syri heet.
Helaas verschuilen veel van die laffe tyfusapen zich tussen burgers ja. Vanuit die plaatsen raketten afvuren, way to go. Komt ook altijd heel goed uit als ze wat bommen mogen koppen.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.
Ik bedoel te zeggen dat ik niet kan zien of ze naast dat HQ (wat ongetwijfeld hun hoofddoel was) nog burgers hebben meegepakt.
Ik weet niet waar dat HQ ligt, of er iets omheen ligt etc. etc.
quote:Op woensdag 30 september 2015 14:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neem een wijntje, pak een zak chips en enjoy the show.
Een regering die door de Westerse Coalitie al niet meer als zodanig wordt erkend en actief wordt tegengewerkt.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Rusland zit er op vraag van de legitieme regering.
Ja westerse coalities hebben altijd de perfecte oplossing in gedachten. Kijk naar wat voor succes ze van Libi hebben gemaakt, daar moeten alle landen voor 100% in meegaanquote:Op woensdag 30 september 2015 14:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Een regering die door de Westerse Coalitie al niet meer als zodanig wordt erkend en actief wordt tegengewerkt.
Ja, die coalitie lapt alles aan zn laars.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:34 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Een regering die door de Westerse Coalitie al niet meer als zodanig wordt erkend en actief wordt tegengewerkt.
Ook dat zeg ik niet!quote:Op woensdag 30 september 2015 14:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja westerse coalities hebben altijd de perfecte oplossing in gedachten. Kijk naar wat voor succes ze van Libi hebben gemaakt, daar moeten alle landen voor 100% in meegaan.
Wat zeg je dan wel? Volgens jouw post heeft de westerse coalitie de macht om bepalen wat er met het Syrische regime moet geburen. We hebben gezien hoe het de vorige keer ging daarmee.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ook dat zeg ik niet!Goed bezig, man!
Rusland is inderdaad altijd eerlijk over alles en is actief op zoek naar een oplossing voor het probleem.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:37 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja, die coalitie lapt alles aan zn laars.
Nee, het enige wat ik zeg is dat de Westerse Coalitie en nu de Russen op papier elkaars tegenstander zijn dus dat er ongelukken kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat zeg je dan wel? Volgens jouw post heeft de westerse coalitie de macht om bepalen wat er met het Syrische regime moet geburen. We hebben gezien hoe het de vorige keer ging daarmee.
Dat roep ik nergens. Ik heb t over de coalitie. De vraag wat een ander doet is niet ter zake. De coalitie lapt alles aan zn laars. Wat een ander doet, doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:40 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Rusland is inderdaad altijd eerlijk over alles en is actief op zoek naar een oplossing voor het probleem.
Niemand heeft schone handen in deze puinhoop.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat roep ik nergens. Ik heb t over de coalitie. De vraag wat een ander doet is niet ter zake. De coalitie lapt alles aan zn laars. Wat een ander doet, doet daar niets aan af.
Maar zo is t idd makkelijk goedpraten natuurlijk.
quote:Op woensdag 30 september 2015 14:03 schreef Szura het volgende:
Hier zitten natuurlijk allemaal 'civilians'twitter:Conflicts twitterde op woensdag 30-09-2015 om 13:55:11VIDEO: Alleged Russian air-strikes hit #US backed "Tajamu Ala'azza'" HQ. TOW vetted operators - @green_lemonnn https://t.co/F8S0ef4nou reageer retweet
twitter:GissiSim twitterde op woensdag 30-09-2015 om 15:01:16VIDEO: #Russia air-strikes hit 5 towns in N #Homs, none held by #ISIS. Video shows #Rastan - @markito0171 https://t.co/gyt4v870cI reageer retweet
Je zou er maar vlakbij wonen, godver de tering man. Excuus voor taalgebruik als het je niet aanstaat kan ik het censoren.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:02 schreef Infection het volgende:
twitter:GissiSim twitterde op woensdag 30-09-2015 om 15:01:16VIDEO: #Russia air-strikes hit 5 towns in N #Homs, none held by #ISIS. Video shows #Rastan - @markito0171 https://t.co/gyt4v870cI reageer retweet
Da's een contaminatie van heb ik jou daar.quote:Op woensdag 30 september 2015 13:43 schreef UpsideDown het volgende:
Het escaleert uit de handtwitter:Charles_Lister twitterde op woensdag 30-09-2015 om 13:10:42US rejects #Moscow demand for aircraft to leave #Syria.#Russia bombs US-backed FSA rebels in #Homs.Russia kills civilians, not #ISIS. reageer retweet
twitter:AFP twitterde op woensdag 30-09-2015 om 15:17:16#BREAKING Russia strikes hit three Syria provinces: Syrian security source reageer retweet
Toch wel?twitter:AP twitterde op woensdag 30-09-2015 om 15:18:30MORE: Russia's defense ministry says its jets are carrying out airstrikes on Islamic State positions in Syria: http://t.co/DlYLHlOQqc reageer retweet
Fok! spelregels, hontquote:Op woensdag 30 september 2015 15:05 schreef Toga het volgende:
[..]
Da's een contaminatie van heb ik jou daar.
Russia be like: alles wat hakbar roept moet kapotquote:Op woensdag 30 september 2015 15:20 schreef Infection het volgende:
Toch wel?twitter:AP twitterde op woensdag 30-09-2015 om 15:18:30MORE: Russia's defense ministry says its jets are carrying out airstrikes on Islamic State positions in Syria: http://t.co/DlYLHlOQqc reageer retweet
En terecht.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:06 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Russia be like: alles wat hakbar roept moet kapot
Russia be like: We build mosques where they say hakbar 5 times a day.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:06 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Russia be like: alles wat hakbar roept moet kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |