Ah, ok. Werd er al even blij van, even geduld nogquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Alleen in de preview nog, de echte update moet in november komen
same herequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sinds vandaag, moet er nog wat meer meer spelen, maar eerste indruk is inderdaad goed! Moet alleen wel wennen aan de nieuwe indeling, maar dat zal snel genoeg gebeuren
Omdat ze dan dus net zo goed geen mediaplayer/dlna ondersteuning hoeven in te bakken als ze het halfbakken doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Als je illegale content afspelen te makkelijk maakt, snijdt dat alleen maar in de inkomsten van MS en hun partners (Xbox Video, Netflix etc)
Plex for the winquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat ze dan dus net zo goed geen mediaplayer/dlna ondersteuning hoeven in te bakken als ze het halfbakken doen.
Via omwegen lukt het toch wel om ondertitels te hardcoden en FLAC/OGG om te zetten...
Ik draai nu TVersity, maar wil naar een NAS toe. Dat gaat ook niet werken met Plex.quote:
Bij mij staat mn PC constant aan als ik thuis ben (dus aan als ik thuis kom - uit als ik op bed ga), dus heb Plex server toch gewoon te draaien. Daarnaast download alles naar mn synology en Plex server update automatisch. Dus geen hassle, is er een nieuwe serie op 720p minimaal - staat hij al op mn NAS en staat hij in Plex server zodra ik mn PC aanzet en is hij dus meteen zichtbaar op mn xbox onequote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik draai nu TVersity, maar wil naar een NAS toe. Dat gaat ook niet werken met Plex.
Ik neem aan op de NAS... Anders heb je er niet veel aanquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wil hier een NAS zodat mijn PC juist niet altijd aan hoeft te staan.
Maar jij gebruikt dus ook twee bronnen of draait plex via je NAS?
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wil hier een NAS zodat mijn PC juist niet altijd aan hoeft te staan.
Maar jij gebruikt dus ook twee bronnen of draait plex via je NAS?
Dus wel op mn PCquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik neem aan op de NAS... Anders heb je er niet veel aan
Is niet het enige probleem, de XOne heeft sowieso problemen met het transcoden van veel bestanden, bij mij speelde op USB stick denk ik 75% gewoon niet af.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Tjah, dan zorg ik wel dat ik de subtitles inbak denk ik.
Nice! Welke games heb je op het oog?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:35 schreef Friday12 het volgende:
Kon het niet latentoch is de xbox binnen
Sunset/Halo/Gears enzoquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nice! Welke games heb je op het oog?
Welke kleur en prijs?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:35 schreef Friday12 het volgende:
Jeeeeehquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:35 schreef Friday12 het volgende:
Limited editions rulen op die van COD naquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha jij met je kleurtjes. Ze zijn allemaal groen en zwart van binnen.
Gamemania zeker.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu heb je het beste van beiden! Exclusives op de Xbox One de rest op de PS4, althans dat doe ik wel.
Nee man precies andersom,quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu heb je het beste van beiden! Exclusives op de Xbox One de rest op de PS4, althans dat doe ik wel.
Gewoon jouw een nieuwe controller geven, en ze nemen dat ouwe ding maar terug.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:20 schreef Friday12 het volgende:
Wel 1 nadeelMijn d-pad naar links werkt niet goed en ik heb die code van het spel al gebruikt
Zijn ze helemaal in paniek want ze weten niet meer wat ze moeten doen
Dat is het plan ook.... Alleen nu moeten zei daar nog achterkomen binnen 1 a 3 werkdagenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Gewoon jouw een nieuwe controller geven, en ze nemen dat ouwe ding maar terug.
daarna zoeken ze het zelf maar uit.
Ligt eraan, eerste gen had dat niet, nieuwere wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:09 schreef Friday12 het volgende:
Xbox werkt niet met [s]splitter switch nu kan ik niet meer lui zijn[/s]
En werkt![]()
En er zit toch een headphone jack op de controller?
Hij is hem aan het downloaden!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:49 schreef 2dope het volgende:
Gaan mensen nog Battlefront'en zometeen? 19:00 trapt de bèta af toch?
Voortaan met dit soort beta's op tijd moet je je xbox op India zetten. Die hanteren het vaakst onze tijdslijn en zijn daarbij het eerste land, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:49 schreef 2dope het volgende:
Gaan mensen nog Battlefront'en zometeen? 19:00 trapt de bèta af toch?
Ik krijg mijn geluid daar niet uit... Of is het alleen voor voice chat?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ligt eraan, eerste gen had dat niet, nieuwere wel.
als die er is zit die hier:
[ afbeelding ]
anders heb je een adapter voor de oude gens
http://tweakers.net/price(...)dapter-xbox-one.html
Ja, las vanmiddag al ergens dat mensen 'm op Australië of Japan hadden gezet en al bezig waren. Ik ga er vanavond zelf niet meer aan toe komen vrees ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voortaan met dit soort beta's op tijd moet je je xbox op India zetten. Die hanteren het vaakst onze tijdslijn en zijn daarbij het eerste land, als je begrijpt wat ik bedoel
Battlefront kon je daarom vanochtend vroeg al downloaden als je je One even op India had gezet. Ik ben totaal niet van de beta's, maar misschien een tip voor de toekomst.
Leg er eerst eens een kabel aan en als het dan nog steeds zo is kom er dan eens op terugquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hallo Xboxers. Hoe zijn de downloadsnelheden op XBL over Wifi? Ik word horendol van PSN... Gras in de Arena groeit nog sneller.
Ik ga m'n houten vloer niet openbreken om een kabel te leggen omdat de PS4 kut hardware heeft.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Leg er eerst eens een kabel aan en als het dan nog steeds zo is kom er dan eens op terug
Naar mijn weten alleen voor voice chat.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik krijg mijn geluid daar niet uit... Of is het alleen voor voice chat?
Ja zag al iets voorbij komen.. Zo maar even proberenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Naar mijn weten alleen voor voice chat.
Edit:
ahh schijnt wel te kunnen geloof ik, misschien moet je de controller eerst updaten.
die hebben ook een firmware namelijk, kan als je hem via usb aan de console hangt en dan in het optie menu.
Die hardware is nagenoeg identiek. Zal weinig uitmaken, want ook Microsoft besteedt geen talloze zakken dukaten aan servers, is wel te merken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hallo Xboxers. Hoe zijn de downloadsnelheden op XBL over Wifi? Ik word horendol van PSN... Gras in de Arena groeit nog sneller.
Een kabel kan ook over een vloer ipv eronderquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga m'n houten vloer niet openbreken om een kabel te leggen omdat de PS4 kut hardware heeft.
Je zou het denken.. Maar sommige mensen klagen liever over de wifiquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een kabel kan ook over een vloer ipv eronder
Hetzelfde als met een kabel. Komt meer door de serversquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Downloaden pauzeren en opnieuw starten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb het dus gedaan zoals er stond en geen geluidquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Naar mijn weten alleen voor voice chat.
Edit:
ahh schijnt wel te kunnen geloof ik, misschien moet je de controller eerst updaten.
die hebben ook een firmware namelijk, kan als je hem via usb aan de console hangt en dan in het optie menu.
http://www.turtlebeach.com/console-compatibilityquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb het dus gedaan zoals er stond en geen geluid
Ok mijn turtle beach werkt gewoon niet... Mijn senheiser wel
Hij doet het en staat in de lijstquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
http://www.turtlebeach.com/console-compatibility
staat die in de lijst ? , of doet die het uberhaupt niet meer
Nee dat moet je apart kopen. Dat MS hun console/controller zo maakt dat het niet werkt met een 360 headset is de klant zijn probleem.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Volgens mij zat er bij mij geen adapter voor de headset bij mijn Xbox, moet dat wel normaal gesproken in de bundel zitten of moet je dat zelf apart kopen?
Wie heeft het over een 360 headset. Wel gierig. Je moet bijna voor alles extra betalen bij Microsoft.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dat moet je apart kopen. Dat MS hun console/controller zo maakt dat het niet werkt met een 360 headset is de klant zijn probleem.
Waarom zou je anders een adapter nodig hebben voor je headset?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wie heeft het over een 360 headset. Wel gierig. Je moet bijna voor alles extra betalen bij Microsoft.
Het zou moeten werken met de nieuwe controller alleen doet niet alle headsets hetquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dat moet je apart kopen. Dat MS hun console/controller zo maakt dat het niet werkt met een 360 headset is de klant zijn probleem.
Omdat je gewone headsets van third partys er ook niet op kunt aansluiten zonder een 3.5mm jack.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom zou je anders een adapter nodig hebben voor je headset?
Dat is wel weer waar jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat je gewone headsets van third partys er ook niet op kunt aansluiten zonder een 3.5mm jack.
Die van MGS was niet limited edition genoeg?quote:Op zondag 11 oktober 2015 03:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kan Sony nog wat van leren, zo maak je een limited console.
[ afbeelding ]
Boh, jij moet ook eens gaan slapen manquote:Op zondag 11 oktober 2015 04:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die van MGS was niet limited edition genoeg?
Slaap is voor de pussiesquote:Op zondag 11 oktober 2015 04:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh, jij moet ook eens gaan slapen man
Nou, gezien de staat waar ik in verkeer ben ik het daar niet echt mee eens. Man man man man manquote:
Ik stond net nog met vrouwen van boven de 40 te dansen, kan je je voorstellenquote:Op zondag 11 oktober 2015 04:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]Hahaha ik zat een goede film te kijken dus wilde nog niet slapen
Was het niet al heel heel lang geleden bedtijd voor deze dames?quote:Op zondag 11 oktober 2015 04:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik stond net nog met vrouwen van boven de 40 te dansen, kan je je voorstellen
Oh, benzinebar in 050 geweest?quote:Op zondag 11 oktober 2015 04:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik stond net nog met vrouwen van boven de 40 te dansen, kan je je voorstellen
Lekker rood en zwart. Zeer makkelijk. Zit te weinig detail in dat te maken heeft met MGS.quote:Op zondag 11 oktober 2015 04:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die van MGS was niet limited edition genoeg?
We moeten echt een keer gaan stappen met Reintji, volgens mij zit je dan binnen een kwartier met hondsdolheid opgescheept en binnen 2 uur met stralingsziekte. Maar wel #epic avond!quote:
Kijk!quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
We moeten echt een keer gaan stappen met Reintji, volgens mij zit je dan binnen een kwartier met hondsdolheid opgescheept en binnen 2 uur met stralingsziekte. Maar wel #epic avond!
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
We moeten echt een keer gaan stappen met Reintji, volgens mij zit je dan binnen een kwartier met hondsdolheid opgescheept en binnen 2 uur met stralingsziekte. Maar wel #epic avond!
Geen stadjer, dat is wel duidelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
Geen stadjer, dat is wel duidelijk.Nee joh, Groningen is voor mij 3,5 uur reizen, tuurlijk kom ik daar nooit. Maar ik kan altijd een uitzondering maken hoor, die benzinebar klinkt echt als een klapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Ach wij zijn een keer wakker geworden met een verkeersbord met paal en al in de slaapkamer. Maar dat was erg lang geleden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van die avonden dat je aan het eind ineens een andere broek aan hebt en met een magnetron onder je arm naar huis loopt, ik ken het wel
Waar gekocht?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Marktplaats kopersmaken een afspraak en komen gewoon niet op dagen
. Overigens meteen maar even een jaar abonnement voor ¤27,- gekocht
.
Op cdkeys.com kost het 27,90quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:16 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Waar gekocht?
En heeft iemand invite voor NXOE over toevallig? Gamertag Fuffed.
Ben jij de echte Sjors?quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:55 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Cd Keys zijn toch vaak van die gejatte Keys?
Gejat? Nee, joh. Je krijgt gewoon een code net zoals bij offgamers en andere sites die codes aanbieden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:55 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Cd Keys zijn toch vaak van die gejatte Keys?
Maar geen officiële reseller van Microsoft, zal vast goed komen. Zal na mijn eerste maandje gratis wel een key proberen denk ik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gejat? Nee, joh. Je krijgt gewoon een code net zoals bij offgamers en andere sites die codes aanbieden.
Wordt wel gewoon door Microsoft geaccepteerd. Na het invoeren krijg je een mail van Microsoft dat je tegoed is opgewaardeerd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:25 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Maar geen officiële reseller van Microsoft, zal vast goed komen. Zal na mijn eerste maandje gratis wel een key proberen denk ik.
Thanks voor het melden
Dat verklaart wel waarom het zo goedkoop kanquote:Op maandag 12 oktober 2015 01:15 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ik lees steeds meer dat keys die niet uit officiële stores komen grote kans hebben dat ze met gestolen cc's zijn gekocht ect.
(Overigens 1x een key gekocht werkte wel prima maar toch.)
Bron: http://www.polygon.com/20(...)ay-market-game-codes
Wat zijn jullie ervaringen verder?
Cool bro. Wat is je gamertag? Ik ben ook newbquote:
Da Elite Ninjahquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:45 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Cool bro. Wat is je gamertag? Ik ben ook newb
Koop even een Gold abbo, dan heb je nog 4 dagen voor tombraider, en na de 16e de walking dead gratisquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Da Elite Ninjah
Maar ik heb alleen GTA 5 nog hoor
Ik heb sowieso Gold. Ik speel online!quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Koop even een Gold abbo, dan heb je nog 4 dagen voor tombraider, en na de 16e de walking dead gratis
Ze gratis downloaden kan geen kwaadquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb sowieso Gold. Ik speel online!
Bedankt voor de tip, maar die games trekken me niet...
Wel, staat straks mijn hdd vol met troepquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:34 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Ze gratis downloaden kan geen kwaad
Verwijder je ze weerquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Wel, staat straks mijn hdd vol met troep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |