ThierryGodquote:Op maandag 28 september 2015 23:17 schreef Grunge. het volgende:
Is Thierry Baudet ook weer mee vanavond?
Die was echt dronken vannacht bij Opvliegers.quote:Op maandag 28 september 2015 23:17 schreef Grunge. het volgende:
Is Thierry Baudet ook weer mee vanavond?
Nee, dat laatste inderdaad sowieso mijns inziens.quote:Op maandag 28 september 2015 23:17 schreef Monolith het volgende:
Jan is niet echt een al te snugger persoon, lijkt het. Of in ieder geval geen sterk debater.
quote:Op maandag 28 september 2015 23:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jinek was daar ook zo sterk in.
Omdat het toch wat complexer in elkaar zit dan ze eerst suggereerden.quote:Op maandag 28 september 2015 23:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Wel apart dat GS nu zegt geen ja of nee-campagne te voeren. In dat eerste filmpje lijkt het toch echt of ze wel een kant kiezen.
Een Vara ziektequote:Op maandag 28 september 2015 23:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jinek was daar ook zo sterk in.
Je buren zitten in jouw stank. Heel sociaal is dat niet.quote:Op maandag 28 september 2015 23:20 schreef Grunge. het volgende:
Roken is hartstikke smerig, mee eens (als roker). Maar in je eigen fucking tuin, en niet in de nabijheid van anderen? Haha.
VERZORGINGSSTAATquote:Op maandag 28 september 2015 23:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja moedertje staat moet alles maar oplossen en regelen
Hierna pakken ze de BBQ aan!quote:Op maandag 28 september 2015 23:20 schreef Grunge. het volgende:
Roken is hartstikke smerig, mee eens (als roker). Maar in je eigen fucking tuin, niet in de nabijheid van anderen? Haha.
Dat is nog wat anders dan een betuttelende of een autoritaire staat.quote:
Dat is in een flat dan ook behoorlijk tokkie, behalve als je @ de bovenste verdieping woont zoals ik.quote:
Vind ik héél overdreven. Nu rook ik zelf ook wel erg weinig en voel ik me gauw opgelaten als er mensen in de buurt zijn die in mijn rook kunnen staan. Maar een peukje in de tuin moet kunnen vind ik.quote:Op maandag 28 september 2015 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je buren zitten in jouw stank. Heel sociaal is dat niet.
Het is helaas geen Rob Geus Engelsquote:Op maandag 28 september 2015 23:22 schreef Rickertman96 het volgende:
best prima Engels
en dat voor een Nederlander (of naja...)
Niets mis met Rob Geus zijn Engels.quote:Op maandag 28 september 2015 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is helaas geen Rob Geus Engels
Hij heeft in Groot-Brittannië op school gezeten, dit is wat er van zijn Engels over is.quote:Op maandag 28 september 2015 23:22 schreef Rickertman96 het volgende:
best prima Engels
en dat voor een Nederlander (of naja...)
Je hebt een zware dag merk ik. Lange schooldag, VI was kut en nu dit.quote:Op maandag 28 september 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan me zo storen aan die nek van Marc van der Linden. Echt onvoorstelbaar.
hij richtte zich meer op de chicks natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2015 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij heeft in Groot-Brittannië op school gezeten, dit is wat er van zijn Engels over is.
Willem is niet het scherpste mesje uit de lade.
Waarom?quote:Op maandag 28 september 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit overigens een ongemakkelijke samenstelling qua gasten.
Hangt af van de grote van jouw tuin en de windrichting, maar roken op een balkon in een flat is wat mij betreft not done.quote:Op maandag 28 september 2015 23:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Vind ik héél overdreven. Nu rook ik zelf ook wel erg weinig en voel ik me gauw opgelaten als er mensen in de buurt zijn die in mijn rook kunnen staan. Maar een peukje in de tuin moet kunnen vind ik.
Dat is inderdaad fantastisch!quote:Op maandag 28 september 2015 23:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niets mis met Rob Geus zijn Engels.
quote:Op maandag 28 september 2015 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
van dat kekke clipje met geanimmeerde mannen om een dude heen
Hey doont tutsj mie amigo!quote:Op maandag 28 september 2015 23:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niets mis met Rob Geus zijn Engels.
Een balkon hangt dan ook meestal buiten de flat.quote:Op maandag 28 september 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hangt af van de grote van jouw tuin en de windrichting, maar roken op een balkon in een flat is wat mij betreft not done.
Tja niet ieder lid van de koninklijke familie heeft een hoog IQ.quote:Op maandag 28 september 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Nog een leuk weetje. Ik ken iemand die geschiedenis gestudeerd heeft in Leiden. En de cijferlijst van Willy wel eens gezien heeft. Nou die zat er niet vanwege zijn verstand hoor, Willy dus.
Schaam je oren uit je hoofd.quote:Op maandag 28 september 2015 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hey doont tutsj mie amigo!
sjeem on joe!
Wat dat betreft bof ik met wonen in een pauperflat.quote:Op maandag 28 september 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hangt af van de grote van jouw tuin en de windrichting, maar roken op een balkon in een flat is wat mij betreft not done.
Ze zijn allemaal academisch geschoold.quote:Op maandag 28 september 2015 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja niet ieder lid van de koninklijke familie heeft een hoog IQ.
Komt dat door de genen , of door iets anders?quote:Op maandag 28 september 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal academisch geschoold.
dat zegt nog niksquote:Op maandag 28 september 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal academisch geschoold.
Of toen hij ging zingen, werd zelfs op het journaal uitgezonden, zonder kritische noot.quote:Op maandag 28 september 2015 23:28 schreef Szura het volgende:
Obama heeft weleens beter gespeecht ja. Bij Mandela's begrafenis bijvoorbeeld.
Voor zo'n klein land doen we relatief gezien veel.quote:Op maandag 28 september 2015 23:29 schreef Drolflap het volgende:
Politici die doen alsof Nederland wat betekent in de wereld
Maak je niet dik!quote:Op maandag 28 september 2015 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
Mark maakt zich ook groter dan hij is.
Relatief misschien, absoluut totaal nietquote:Op maandag 28 september 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor zo'n klein land doen we relatief gezien veel.
Onzin. Wij bombarderen in Irak, gaan bombarderen in Syrie, gevochten in Uruzgan etc etc. Ja, het is niets vergeleken met de allergrootste landen maar nog steeds meer dan 98% van alle andere landen op deze aardkloot.quote:Op maandag 28 september 2015 23:30 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Relatief misschien, absoluut totaal niet
quote:
En we vangen meer asielzoekers op dan de Golfstaten en het hele Oostblok bij elkaar.quote:Op maandag 28 september 2015 23:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Onzin. Wij bombarderen in Irak, gaan bombarderen in Syrie, gevochten in Uruzgan etc etc. Ja, het is niets vergeleken met de allergrootste landen maar nog steeds meer dan 98% van alle andere landen op deze aardkloot.
Het is een christenhater. Dat zal de reden zijn.quote:Op maandag 28 september 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
Ik mag die Lubach om de een of andere reden niet.
Daarom kijk ik zijn show nooit.
Pas maar op voor Henk hier een pro-Lubach tirade houdt.quote:Op maandag 28 september 2015 23:33 schreef tralalala het volgende:
Lubach![]()
Niemand die er naar kijkt ook, en toch wordt hij een talent genoemd.
Weinig toevallig, in het topic hier in TV waren er al meerdere mensen die het gelijk doorhadden.quote:Op maandag 28 september 2015 23:32 schreef Zipportal het volgende:
En toevallig iemand die het opviel. Gemaakte kut TV.
Bonte avond in de goelag.quote:Op maandag 28 september 2015 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Is dit de nieuwe promoclip voor Noord-Korea ?
Oh, maar dat ben ik ook.quote:Op maandag 28 september 2015 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is een christenhater. Dat zal de reden zijn.
Verzopen tijdens het zwemmen.quote:Op maandag 28 september 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe is het trouwens met Ferry Mengele. Die hebben we ook al een tijdje niet gezien.
Het is wel een bijzonder verhaal in ieder geval.quote:Op maandag 28 september 2015 23:48 schreef Grunge. het volgende:
Mooi, die luchtigheid en humor over zoiets heftigs.
Dan doet hij ongetwijfeld mee aan Wie is de Mol dit jaar.quote:Op maandag 28 september 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft al twee dagen niet getwitterd.
Prima te doenquote:Op maandag 28 september 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Pauw nog wel leuk tegenwoordig? Ik kijk bijna nooit meer maar als ik het zie is er niks aan.
Beetje zoals met VI dus.quote:Op maandag 28 september 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Pauw nog wel leuk tegenwoordig? Ik kijk bijna nooit meer maar als ik het zie is er niks aan.
Heb het vandaag moeten missenquote:Op maandag 28 september 2015 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI is altijd een topshow
Dan praat je morgen niet mee bij het koffiezetapparaat.quote:Op maandag 28 september 2015 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb het vandaag moeten missen
Komt door de anchorman Kees.quote:Op maandag 28 september 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen de FOX-programma's zijn nog te doen qua voetbal.
Pijnlijk maar waar.
Ik drink geen koffie.quote:Op maandag 28 september 2015 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan praat je morgen niet mee bij het koffiezetapparaat.
Kees is een warm bad.quote:Op maandag 28 september 2015 23:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komt door de anchorman Kees.
Manmanmanquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
jaaaaaaaaaaaaa peterrrrrrrrrrrrrrr
Ferry Mengele, je gebed is verhoord.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Pauw pest - zelf zou hij zeggen 'plaagt' - de kijker. Onvoorstelbaar dit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:28 schreef Monolith het volgende:
Zo te zien heeft Pauw maar gelijk een abonnement op Peter genomen. Zal wel voordeliger zijn.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Jee die arrogante peterrrrrrrrrr weer. Gatver kan die man niet een vaste tafelgast worden dan hoef ik nooit meer naar Pauw te kijkenquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
Met zijn Ajax kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gehoordquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de uitspraken van Mansveld tijdens het debat vandaag nog ernstiger.
''Een brevet van onvermogen''quote:
Zomaar een Tweet.twitter:Graftakde1e twitterde op dinsdag 29-09-2015 om 23:11:01Graag net als op de eerste maandag vd maand luchtalarm als @PeterRdeV op tv verschijnt #pauw reageer retweet
Hij citeert de briefquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Peter kent veel moeilijke woorden
Hij zet de bril er even bij op.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Peter kent veel moeilijke woorden
ja ?quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij citeert de brief
Hij moet ergens zijn geld halen als zzp'er.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Peter R is zo vaak op TV dat ie feitelijk bezig is om karaktermoord op zichzelf te plegen.
ProfessormeestergeneraalcommandantPeter Rquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij zet de bril er even bij op.
Alles voor een alibiquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Peter R is zo vaak op TV dat ie feitelijk bezig is om karaktermoord op zichzelf te plegen.
In de kost bij Hoogleraar darts.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ProfessormeestergeneraalcommandantPeter R
uurloonquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:15 schreef marcodej het volgende:
Peter R. heeft zich duidelijk voorbereid.
Cum laude voor het besturen van de tramquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In de kost bij Hoogleraar darts.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cum laude voor het besturen van de tram
Wade, Dolan en Bushalte 9-darters gezwets.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag moet 'ie tegen Snackpot op de WGP
TorPedo moet Dolan er maar snel uitjassenquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wade, Dolan en Bushalte 9-darters gezwets.
Dit vind ik wel een goede analyse. Hij wordt zo idd een beetje een karikatuur van zichzelf. Heeft hij zelf nou echt niet door dat zijn geloofwaardigheid met elke minuut op tv daalt, een beetje een Jan Mulder maar dan wat gereserveerder en totaal zonder zelfspot.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Pauw laat graag leuke meiden zien, en daarna hup naar de woonboot.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:21 schreef marcodej het volgende:
Er mogen nog wel meer van dit soort vluchtelingen komen.
In Nederland kan en mag alles.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als kindbruiden plus bijbehorende pedofiel welkom zijn, is Benno L. ook welkom.
Seculier en christelijk en ook nog eens vrouw. Deze zijn nu net het probleem niet.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:21 schreef marcodej het volgende:
Er mogen nog wel meer van dit soort vluchtelingen komen.
Feelgoodtelevisie.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Waarom niet die drie aanranders aan tafel? I.p.v. altijd die voorbeeldige types.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Een apart kamp voor Moslims, Christenen en Joden...goed plan inderdaad.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Waarom niet die drie aanranders aan tafel? I.p.v. altijd die voorbeeldige types.
Geloof wel dat er een kleurspoelingkje is door gegaan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:23 schreef wuuht het volgende:
dat twentse accent van die blonde snol
Alsof je Marga Bult hoort praten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:23 schreef wuuht het volgende:
dat twentse accent van die blonde snol
Hij is een beetje stil jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
We krijgen weinig Peter voor ons geld vanavond.
Hij krijgt toch betaaldquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
We krijgen weinig Peter voor ons geld vanavond.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
Hoe ga je de orde handhaven als je ze bij elkaar laat zitten?
Hij schudt die vragen zo uit zijn neus.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
Buwalda stelt geen slechte vragen.
Bwehehe... moest lachen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij schudt die vragen zo uit zijn neus.
Eigen regio is een beetje overbelast.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Asielzoekers scheiden tegen vechtpartijen, intimidatie etc.
Alsjeblieft, ik smeek het bijna, vang hier geen vluchtelingen meer op. Opvang in eigen regio. Niet duizenden kilometers verderop in het kleine Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |