Waarom?quote:Op maandag 28 september 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit overigens een ongemakkelijke samenstelling qua gasten.
Hangt af van de grote van jouw tuin en de windrichting, maar roken op een balkon in een flat is wat mij betreft not done.quote:Op maandag 28 september 2015 23:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Vind ik héél overdreven. Nu rook ik zelf ook wel erg weinig en voel ik me gauw opgelaten als er mensen in de buurt zijn die in mijn rook kunnen staan. Maar een peukje in de tuin moet kunnen vind ik.
Dat is inderdaad fantastisch!quote:Op maandag 28 september 2015 23:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niets mis met Rob Geus zijn Engels.
quote:Op maandag 28 september 2015 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
van dat kekke clipje met geanimmeerde mannen om een dude heen
Hey doont tutsj mie amigo!quote:Op maandag 28 september 2015 23:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niets mis met Rob Geus zijn Engels.
Een balkon hangt dan ook meestal buiten de flat.quote:Op maandag 28 september 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hangt af van de grote van jouw tuin en de windrichting, maar roken op een balkon in een flat is wat mij betreft not done.
Tja niet ieder lid van de koninklijke familie heeft een hoog IQ.quote:Op maandag 28 september 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Nog een leuk weetje. Ik ken iemand die geschiedenis gestudeerd heeft in Leiden. En de cijferlijst van Willy wel eens gezien heeft. Nou die zat er niet vanwege zijn verstand hoor, Willy dus.
Schaam je oren uit je hoofd.quote:Op maandag 28 september 2015 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hey doont tutsj mie amigo!
sjeem on joe!
Wat dat betreft bof ik met wonen in een pauperflat.quote:Op maandag 28 september 2015 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hangt af van de grote van jouw tuin en de windrichting, maar roken op een balkon in een flat is wat mij betreft not done.
Ze zijn allemaal academisch geschoold.quote:Op maandag 28 september 2015 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja niet ieder lid van de koninklijke familie heeft een hoog IQ.
Komt dat door de genen , of door iets anders?quote:Op maandag 28 september 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal academisch geschoold.
dat zegt nog niksquote:Op maandag 28 september 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal academisch geschoold.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |