Hey pssst... als je je verveelt, er staan wat foutjes klaar in FB van FP.quote:Op maandag 28 september 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Facebook werkt weer. Vandaar dat het hier zo rustig is zeker.
quote:Op maandag 28 september 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Facebook werkt weer. Vandaar dat het hier zo rustig is zeker.
quote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
Paardenlul Pauw zei net gewoon over een gast dat zijn moeder een hoer was
quote:Op maandag 28 september 2015 15:23 schreef Specularium het volgende:
Kun je gewoon tegen Michael roepen dat zijn moeder een hoer is.
Kan ie niks zeggen.
Ja, sorry mijn foutquote:Op maandag 28 september 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
Even TT aangepast, denk steeds dat dit NWS FC is.
autistquote:Op maandag 28 september 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
Even TT aangepast, denk steeds dat dit NWS FC is.
Is het voor McDonalds?quote:Op maandag 28 september 2015 23:52 schreef d4v1d het volgende:
ik heb struggles wat ik aan trek naar mijn stage /solicitatie/ gesprek
In een jurk?quote:Op maandag 28 september 2015 23:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn vader slaat jouw vader kapot.
Met zo'n fles olie erbij zeker?quote:Op maandag 28 september 2015 23:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn vader slaat jouw vader kapot.
Ga jij ff mee voor de support, dan is de lelijkheid compleet.quote:Op maandag 28 september 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je lelijke schoenen zijn in ieder geval goed.
zonder kan ook, wat heeft je pa liever?quote:Op maandag 28 september 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met zo'n fles olie erbij zeker?
Waar is het?quote:Op maandag 28 september 2015 23:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga jij ff mee voor de support, dan is de lelijkheid compleet.
Hij heeft liever geen jurk.quote:Op maandag 28 september 2015 23:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zonder kan ook, wat heeft je pa liever?
Ik ben lieffffquote:Op maandag 28 september 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
Met je agressieve zandtoontje, is cultuur zeker?
Wat is nou weer een zandtoontje?quote:Op maandag 28 september 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
Met je agressieve zandtoontje, is cultuur zeker?
Klinkt een beetje als fluiten als je net een beschuitje ophebt denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is nou weer een zandtoontje?
En woensdag?quote:Op maandag 28 september 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey, daar moet ik morgen ook wezen.
Dat klinkt toch niet intimiderend?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als fluiten als je net een beschuitje ophebt denk ik.
Nee maar dat is Triggertje toch ook niet echt?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat klinkt toch niet intimiderend?
Nee daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar dat is Triggertje toch ook niet echt?
Gewoon waardoor ze altijd bij Opsporing Verzocht eindigen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is nou weer een zandtoontje?
Zegt mij nog steeds niets.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon waardoor ze altijd bij Opsporing Verzocht eindigen.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar dat is Triggertje toch ook niet echt?
Zelfs Fatima is nog intimiderender dan jou.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs Fatima is nog intimiderender dan jou.
Nee dit gedrocht hoort gewoon in een wildreservaat.quote:
Lijkt me wel wat voor Speculief btwquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dit gedrocht hoort gewoon in een wildreservaat.
quote:
Ja prima, maar denk niet dat jij degene gaat zijn die ze gaat geven.quote:
Ik huur Fatima inquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja prima, maar denk niet dat jij degene gaat zijn die ze gaat geven.
Waarom betalen?quote:
Ja zware straf wel.quote:
Billenkoek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:pquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben vrij:D Morgen weer aan de slag.
Nee werd gebeld met en die dame zei dat ik een behandelaar zou krijgen en dat zij het gaan oppakken maar dat is alweer 6 dagen geleden.quote:
Daarom had ik gezegd om langs te gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee werd gebeld met en die dame zei dat ik een behandelaar zou krijgen en dat zij het gaan oppakken maar dat is alweer 6 dagen geleden.
Heb ze alweer gemaild.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Daarom had ik gezegd om langs te gaan.
Bellen dan maar weer.
Tja ...quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:08 schreef anonymoussie het volgende:
Dat duurt al langer.
Waarom bel je ze niet even?
Heb geen nummer van die afdeling.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:08 schreef anonymoussie het volgende:
Dat duurt al langer.
Waarom bel je ze niet even?
Wel van een andere afdeling?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb geen nummer van die afdeling.
Ja een algemeen fnv nummer ja. Maar heb ze al gemaild. Misschien dat het werkt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wel van een andere afdeling?
Dan niet hoor, Fatima.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja een algemeen fnv nummer ja. Maar heb ze al gemaild. Misschien dat het werkt.
Heb pas leuk speeltje ontdekt waarmee je alle bestaande email adressen van een domein kan opvragen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja een algemeen fnv nummer ja. Maar heb ze al gemaild. Misschien dat het werkt.
Mja. ik ben niet zo irritantquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:42 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Heb pas leuk speeltje ontdekt waarmee je alle bestaande email adressen van een domein kan opvragen.
Heel handig om die allemaal toe te voegen in het "aan" vakje met een verzoek aan een instelling.
Heb gemerkt dat ik dan veeeeeel sneller antwoord krijg, en gelijk van juiste persoon, omdat ze binnen zon bedrijf dan elkaar gaan zitten mailen om maar zo snel mogelijk van je gezeur af te zijn.
Ze vinden het meestal niet leuk, maar ik vind wachten ook niet leuk...
Arg.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:45 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet klagen als je lang moet wachten
Bellen of langsgaan.quote:
Ja zal morgen bellen als ik nog geen reactie heb gehad.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bellen of langsgaan.
Ik ken dat soort bedrijven, je verdwijnt onderop de stapel want mensen die bellen of langsgaan gaan voor.
We zeggen het niet om jou te pesten, maar zo gaat het met mensen.
Ik doe zelf ook sneller iets als ik iemand persoonlijk gesproken heb als mensen mailen heeft het gewoon minder prioriteit.
En doen he dit keer ...quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zal morgen bellen als ik nog geen reactie heb gehad.
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je ook en wat kwaadaardigere versie?
Dat is niet kwaadaardig...quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoor [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb net een nieuwe videoclip gezien met allemaal gifjes erin. Dit zal Harry vast goed doen/
En vandaag: Videoclip gemaakt uit GIFjesquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
En vandaag: Videoclip gemaakt uit GIFjes
Ik had volgensmij nog gezegd dat ik m misschien had gejatquote:
Ik vind het niet erg hoorquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had volgensmij nog gezegd dat ik m misschien had gejat
Submit was ook op 15sept. Geplaatst, paul is een beetje traag
Geen idee. Ik heb gewoon een pc met (op dit moment) Chrome als browser. Zit je op een iPad of zo?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:54 schreef d4v1d het volgende:
Hoe heet die app ookalweer om youtube op de achtergrond te spelen
twitter:NPORadio1 twitterde op dinsdag 29-09-2015 om 15:45:44#PVV stijgt naar 34 zetels en is daarmee zo groot als VVD en PVDA samen. Stemming #eenvandaag: http://t.co/IDJ1MRN0Vd http://t.co/rbsMKYEghc reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:48 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NPORadio1 twitterde op dinsdag 29-09-2015 om 15:45:44#PVV stijgt naar 34 zetels en is daarmee zo groot als VVD en PVDA samen. Stemming #eenvandaag: http://t.co/IDJ1MRN0Vd http://t.co/rbsMKYEghc reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:48 schreef Houtenbeen het volgende:
Waarom blijven die idioten niet gewoon bij hun eerste keuze dan? Nog zwak ook.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:31 schreef Specularium het volgende:
PVV scoort altijd hoog in peilingen.
In het stemhokje gaan mensen weer normaal doen en houden ze er zo'n 60% van over.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee jij, met je snot in je hoofd.
Dank voor de tip. Zie: PVV naar 34 zetels in peiling EenVandaagquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:48 schreef Houtenbeen het volgende:
Nee. Nederland maakt zich (terecht) grote zorgen. En Nederland merkt dat de meeste politieke partijen niet thuis geven om de vluchtelingenstroom daadkrachtig aan te pakken en in goede banen te leiden.quote:
De PVV gaat de zorgen van die mensen niet oplossen. Weet jij ook. Het is een misselijkmakende partij die mensen iets beloofd wat ze niet waar kunnen maken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Nederland maakt zich (terecht) grote zorgen. En Nederland merkt dat de meeste politieke partijen niet thuis geven om de vluchtelingenstroom daadkrachtig aan te pakken en in goede banen te leiden.
Ben je ook een beetje sad, mad en misselijk?quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De PVV gaat de zorgen van die mensen niet oplossen. Weet jij ook. Het is een misselijkmakende partij die mensen iets beloofd wat ze niet waar kunnen maken.
Ik walg er echt van.
Misselijk wel ja.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je ook een beetje sad, mad en misselijk?
Kunnen we d4v1d niet vervangen voor Tong80?quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:47 schreef d4v1d het volgende:
Kunnen we tong80 niet vervangen voor Fylax.
Ik zie liever felix de hele tijd dan die bagger bejaarde
Haha nee.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:47 schreef d4v1d het volgende:
Kunnen we tong80 niet vervangen voor Fylax.
Ik zie liever felix de hele tijd dan die bagger bejaarde
Ik ben het met je eens dat de PVV geen realistische oplossingen heeft. Ik ben geen PVV-fan en ook geen PVV-stemmer. Maar zoals ik net op de FP ook al schreef: je kunt in deze opmars van de PVV een heel duidelijk signaal van de kiezer zien.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De PVV gaat de zorgen van die mensen niet oplossen. Weet jij ook. Het is een misselijkmakende partij die mensen iets beloofd wat ze niet waar kunnen maken.
Ik walg er echt van.
Ja maar diezelfde mensen die nu ineens verantwoordelijk zijn voor deze stijging denken zelf ook niet meer na. Het verbaast mij dat er na al die tijd nog steeds mensen denken dat de PVV hun onvrede gaat wegnemen. Gaat niet gebeuren. Weet eigenlijk ook niet wie ik irritanter vind. De PVV of zijn kiezersquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de PVV geen realistische oplossingen heeft. Ik ben geen PVV-fan en ook geen PVV-stemmer. Maar zoals ik net op de FP ook al schreef: je kunt in deze opmars van de PVV een heel duidelijk signaal van de kiezer zien.
Ik vraag me af wat de hoogste piek van de LPF in de peilingen is geweest. Bij Trots op Nederland was dat volgens mij tegen de 30 zetels. De PVV staat nu op 34; dat is echt enorm veel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:50 schreef Specularium het volgende:
Joh, dat zogenaamde signaal is er al 20 jaar.
Vertegenwoordigt die 34 zetels ook een aantal mensen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de hoogste piek van de LPF in de peilingen is geweest. Bij Trots op Nederland was dat volgens mij tegen de 30 zetels. De PVV staat nu op 34; dat is echt enorm veel.
Nee, appels.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vertegenwoordigt die 34 zetels ook een aantal mensen?
Hou je mond fattymaquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kunnen we d4v1d niet vervangen voor Tong80?
Denk dat ze zo zouden schrikken dat ze geen idee hebben wat ze dan moeten gaan doenquote:Op dinsdag 29 september 2015 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat de PVV 89 zetels gaat halen in de volgende verkiezingen.
Op dit moment niet. Dat is pas zo als er werkelijk verkiezingen zijn geweest. Momenteel heeft de PVV nog maar 12 zetels (ze begonnen met 15 aan deze kabinetsperiode, maar Bontes, Van Klaveren en Van Vliet hebben de fractie inmiddels verlaten).quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vertegenwoordigt die 34 zetels ook een aantal mensen?
Nja we gaan het wel zien. Tot die tijd kunnen mensen hun hoop vestigen op de GBL :pquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op dit moment niet. Dat is pas zo als er werkelijk verkiezingen zijn geweest. Momenteel heeft de PVV nog maar 12 zetels (ze begonnen met 15 aan deze kabinetsperiode, maar Bontes, Van Klaveren en Van Vliet hebben de fractie inmiddels verlaten).
Het is het een of het ander.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:09 schreef LTVDK het volgende:
Wordt je hier niet geconfronteerd met de islam dan is het wel met de PVV
Boontje komt om zijn loontje.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:09 schreef LTVDK het volgende:
Ik word liever geconfronteerd door vrolijkheid en/of liefde, maar van beiden is er bar weinig te vinden in dit topicquote:
Alleen hierom zou ik je al van mijn to kill list afhalen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:02 schreef d4v1d het volgende:
Dan ga ik zo even een turkse pizza döner verorberen denk ik zo.
Allahu akbarquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:09 schreef LTVDK het volgende:
Hiquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik word liever geconfronteerd door vrolijkheid en/of liefde, maar van beiden is er bar weinig te vinden in dit topic
*Word.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:09 schreef LTVDK het volgende:
Dit is verwarrend ...quote:
Dus dat.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De enige God die er écht toe doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:26 schreef LTVDK het volgende:
Dit is de enige god die er toe doet:
[ afbeelding ]Dat is toch geen god....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet hem ook niet eten....quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoewel spaghetti goddelijk lekker kan zijn, is het toch niet mijn ding.
Te weinig mannen in jurken zeker?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, is het enige wat ik doe met spaghetti.
Zoiets?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik loop soms ook wel in een jurk
Arno gaat straks vragen of je er dan wel killer heels onder aan hebt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik loop soms ook wel in een jurk
Ben je dan een Anti-Pasti?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Arno gaat straks vragen of je er dan wel killer heels onder aan hebt.
Wibi, anonumoussie, die knul die altijd hele gesprekken met zichzelf voert, die Arno.quote:
Eens vlees>pastaquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen als er kebab is natuurlijk.
quote:
Hij is itt jou geen racist iig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wibi, anonumoussie, die knul die altijd hele gesprekken met zichzelf voert, die Arno.
Jij weet!quote:
Hmm er mist een o.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, nog niet onthoofd, hahahahahahahahaha.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, nog niet onthoofd, hahahahahahahahaha.
Alleen omdat ik op lichtgetinte vrouwen val ben ik een racistquote:
Wat is zo'n hoofd dan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In plaats van z'n bedoelde ik natuurlijk zo'n.
Niet zolang dat hoofd nog vast zit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was dan ook een inkoppertje.
Ik ben tegen rassenmenging, dan krijg je het soort inteelt als ik.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat ik op lichtgetinte vrouwen val ben ik een racist
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Arno gaat straks vragen of je er dan wel killer heels onder aan hebt.
Voorlopig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zolang dat hoofd nog vast zit.
Voor ons medium tot donker getinte vrouwen wel ja.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat ik op lichtgetinte vrouwen val ben ik een racist
De vormgeving? Ja hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zoals op de foto te zien is natuurlijk.
Timmmmm imiteert mij soms een beetje.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wibi, anonumoussie, die knul die altijd hele gesprekken met zichzelf voert, die Arno.
Natuurlijk wel, gewoon met de taxi.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja anders kom je niet met die jurk weg namelijk.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, gewoon met de taxi.
Ja sorry, maar wij hebben toch een hekel aan elkaar, dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor ons medium tot donker getinte vrouwen wel ja.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Mochten jullie en look a like kennen, let me know.
We hebben toch Justin Bieber.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:
...quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat? vraag alleen of ze het mij laten weten.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:
ik zei toch tegen jou zij flirt rond.quote:
Dat is geen look a like van deze man toch?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
We hebben toch Justin Bieber.
Nee. Van Felix.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is geen look a like van deze man toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aint gonna happenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:01 schreef anonymoussie het volgende:
Ooow. Trigger in een jurk.
Pics.
Pfff alsof LTVDK niet loopt te geilen of foto's van andere vrouwen...quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
LTDVDGDDSSD ook dat jij geilt op andere mannen.
Ja wij, maar ik vertegenwoordig ze hier allemaal.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, maar wij hebben toch een hekel aan elkaar, dus dat maakt niet zoveel uit.
Hij zei laatst dat hij jouw gezicht dan op de lichamen van topmodellen plaatst, om niet helemaal vreemd te gaan, maar ook omdat je beetje mollig zou zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pfff alsof LTVDK niet loopt te geilen of foto's van andere vrouwen...
Gahahahahahhahahahhahaahquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij zei laatst dat hij jouw gezicht dan op de lichamen van topmodellen plaatst, om niet helemaal vreemd te gaan, maar ook omdat je beetje mollig zou zijn.
Waarom laat je jezelf dan ook zo gaan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zal em er straks wel naar vragen.
Kan niet van de frituur afblijvenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom laat je jezelf dan ook zo gaan?
Dan mag je hem dit ook niet kwalijk nemen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan niet van de frituur afblijven
quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan mag je hem dit ook niet kwalijk nemen natuurlijk
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Oeh ik zag van de week een leuke dame bij Vicequote:Op dinsdag 29 september 2015 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pfff alsof LTVDK niet loopt te geilen of foto's van andere vrouwen...
Wat is dit?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh ik zacht van de week een leuke dame bij ViceIs een Iraanse geloof ik
Ik weet van niks, heus niet.quote:
Euhm ... internet?quote:
Ben nu stiekem wel benieuwd naar de originele foto ervanquote:
https://www.google.nl/sea(...)QP8&biw=1600&bih=777quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben nu stiekem wel benieuwd naar de originele foto ervan
Moet je ff Trigger vragenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben nu stiekem wel benieuwd naar de originele foto ervan
Meh, beetje een plamuurhoofd ...quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)QP8&biw=1600&bih=777
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, beetje een plamuurhoofd ...Mijn hoofd er op ziet er toch beter uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn hoofd er op ziet er toch beter uit.
Ik geef haar gelijk dat haar hoofd er beter uit ziet, hoe zou ze dat niet kunnen pikkenquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geef haar gelijk dat haar hoofd er beter uit ziet, hoe zou ze dat niet kunnen pikken
Hoofd ja, jouw hoofd op haar lichaam.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Die foto van mijn hoofd is toch ook beter?
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Hoofd ja, jouw hoofd op haar lichaam.
Loop eens niet zo te stoken johquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Hoofd ja, jouw hoofd op haar lichaam.
Ik heb exact dezelfde theedoek!quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is geen look a like van deze man toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat die jou ook zo goed?quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb exact dezelfde theedoek!
quote:
Zeker superruig als bandana.quote:
Slabbetje dan?quote:
Dan ga ik wel gewoon je FB stalken als je zo zweverig blijft doen ...quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik wel gewoon je FB stalken als je zo zweverig blijft doen ...
Gewoon als zo'n zandbak doek dusquote:
Dat boeit helemaal niemand hier iets, David.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:55 schreef d4v1d het volgende:
Nieuwe fietsenrekken in Utrecht die tevens als hek voor het grasveld moeten dienen
[ afbeelding ]
Die Marc is echt ontzettend smerig dik.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk Pauw terug van gisteren. En gaat over dat Geenpeil gedoe. En die dikkerd van sbs6 shownieuws ofzo verwijt Jan Roos dat hij last heeft van xenofobische gevoelens. Zegt Jan; nou daar wonen blanken hoor....![]()
Wtf?
Ja keek ook met verbazing naar hoe dik die man is.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die Marc is echt ontzettend smerig dik.
Hij vindt roken ongezond, dat dan weer wel.
Die dijt volgens mij met elke uitzending verder uit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja keek ook met verbazing naar hoe dik die man is.
Nou reageer dan niet Harryquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat boeit helemaal niemand hier iets, David.
Hier stonden kindjes "Allah Akbar!" te roepen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:03 schreef d4v1d het volgende:
Er rijdt hier een of andere toeterturk rond
Wat lelijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:55 schreef d4v1d het volgende:
Nieuwe fietsenrekken in Utrecht die tevens als hek voor het grasveld moeten dienen
[ afbeelding ]
Ik zou vervolgens een voetbal door je raam trappenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier stonden kindjes "Allah Akbar!" te roepen.
Dan zou ik kijken of je met je hoofd in de glasbak past.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou vervolgens een voetbal door je raam trappen
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan zou ik kijken of je met je hoofd in de glasbak past.
Gelukkig was het niet op de rails want dan waren er weer allemaal vertragingen geweest en zo.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:32 schreef d4v1d het volgende:
Toen heb ik als fatsoenlijke burger even de NS geinformeerd dat ze die shit (hihi) moesten opruimen.
Vogel van Uccie, heb ik getraind.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:32 schreef d4v1d het volgende:
Liep vanochtend op Utrecht Centraal, scheet er bijna een vogel op mn kop
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vogel van Uccie, heb ik getraind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |