Hey pssst... als je je verveelt, er staan wat foutjes klaar in FB van FP.quote:Op maandag 28 september 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Facebook werkt weer. Vandaar dat het hier zo rustig is zeker.
quote:Op maandag 28 september 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Facebook werkt weer. Vandaar dat het hier zo rustig is zeker.
quote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
Paardenlul Pauw zei net gewoon over een gast dat zijn moeder een hoer was
quote:Op maandag 28 september 2015 15:23 schreef Specularium het volgende:
Kun je gewoon tegen Michael roepen dat zijn moeder een hoer is.
Kan ie niks zeggen.
Ja, sorry mijn foutquote:Op maandag 28 september 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
Even TT aangepast, denk steeds dat dit NWS FC is.
autistquote:Op maandag 28 september 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
Even TT aangepast, denk steeds dat dit NWS FC is.
Is het voor McDonalds?quote:Op maandag 28 september 2015 23:52 schreef d4v1d het volgende:
ik heb struggles wat ik aan trek naar mijn stage /solicitatie/ gesprek
In een jurk?quote:Op maandag 28 september 2015 23:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn vader slaat jouw vader kapot.
Met zo'n fles olie erbij zeker?quote:Op maandag 28 september 2015 23:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn vader slaat jouw vader kapot.
Ga jij ff mee voor de support, dan is de lelijkheid compleet.quote:Op maandag 28 september 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je lelijke schoenen zijn in ieder geval goed.
zonder kan ook, wat heeft je pa liever?quote:Op maandag 28 september 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met zo'n fles olie erbij zeker?
Waar is het?quote:Op maandag 28 september 2015 23:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga jij ff mee voor de support, dan is de lelijkheid compleet.
Hij heeft liever geen jurk.quote:Op maandag 28 september 2015 23:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zonder kan ook, wat heeft je pa liever?
Ik ben lieffffquote:Op maandag 28 september 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
Met je agressieve zandtoontje, is cultuur zeker?
Wat is nou weer een zandtoontje?quote:Op maandag 28 september 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
Met je agressieve zandtoontje, is cultuur zeker?
Klinkt een beetje als fluiten als je net een beschuitje ophebt denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is nou weer een zandtoontje?
En woensdag?quote:Op maandag 28 september 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey, daar moet ik morgen ook wezen.
Dat klinkt toch niet intimiderend?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als fluiten als je net een beschuitje ophebt denk ik.
Nee maar dat is Triggertje toch ook niet echt?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat klinkt toch niet intimiderend?
Nee daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar dat is Triggertje toch ook niet echt?
Gewoon waardoor ze altijd bij Opsporing Verzocht eindigen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is nou weer een zandtoontje?
Zegt mij nog steeds niets.quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon waardoor ze altijd bij Opsporing Verzocht eindigen.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar dat is Triggertje toch ook niet echt?
Zelfs Fatima is nog intimiderender dan jou.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 00:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs Fatima is nog intimiderender dan jou.
Nee dit gedrocht hoort gewoon in een wildreservaat.quote:
Lijkt me wel wat voor Speculief btwquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dit gedrocht hoort gewoon in een wildreservaat.
quote:
Ja prima, maar denk niet dat jij degene gaat zijn die ze gaat geven.quote:
Ik huur Fatima inquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja prima, maar denk niet dat jij degene gaat zijn die ze gaat geven.
Waarom betalen?quote:
Ja zware straf wel.quote:
Billenkoek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:pquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben vrij:D Morgen weer aan de slag.
Nee werd gebeld met en die dame zei dat ik een behandelaar zou krijgen en dat zij het gaan oppakken maar dat is alweer 6 dagen geleden.quote:
Daarom had ik gezegd om langs te gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee werd gebeld met en die dame zei dat ik een behandelaar zou krijgen en dat zij het gaan oppakken maar dat is alweer 6 dagen geleden.
Heb ze alweer gemaild.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Daarom had ik gezegd om langs te gaan.
Bellen dan maar weer.
Tja ...quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:08 schreef anonymoussie het volgende:
Dat duurt al langer.
Waarom bel je ze niet even?
Heb geen nummer van die afdeling.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:08 schreef anonymoussie het volgende:
Dat duurt al langer.
Waarom bel je ze niet even?
Wel van een andere afdeling?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb geen nummer van die afdeling.
Ja een algemeen fnv nummer ja. Maar heb ze al gemaild. Misschien dat het werkt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wel van een andere afdeling?
Dan niet hoor, Fatima.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja een algemeen fnv nummer ja. Maar heb ze al gemaild. Misschien dat het werkt.
Heb pas leuk speeltje ontdekt waarmee je alle bestaande email adressen van een domein kan opvragen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja een algemeen fnv nummer ja. Maar heb ze al gemaild. Misschien dat het werkt.
Mja. ik ben niet zo irritantquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:42 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Heb pas leuk speeltje ontdekt waarmee je alle bestaande email adressen van een domein kan opvragen.
Heel handig om die allemaal toe te voegen in het "aan" vakje met een verzoek aan een instelling.
Heb gemerkt dat ik dan veeeeeel sneller antwoord krijg, en gelijk van juiste persoon, omdat ze binnen zon bedrijf dan elkaar gaan zitten mailen om maar zo snel mogelijk van je gezeur af te zijn.
Ze vinden het meestal niet leuk, maar ik vind wachten ook niet leuk...
Arg.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:45 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet klagen als je lang moet wachten
Bellen of langsgaan.quote:
Ja zal morgen bellen als ik nog geen reactie heb gehad.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bellen of langsgaan.
Ik ken dat soort bedrijven, je verdwijnt onderop de stapel want mensen die bellen of langsgaan gaan voor.
We zeggen het niet om jou te pesten, maar zo gaat het met mensen.
Ik doe zelf ook sneller iets als ik iemand persoonlijk gesproken heb als mensen mailen heeft het gewoon minder prioriteit.
En doen he dit keer ...quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zal morgen bellen als ik nog geen reactie heb gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |