Laten we hopen dat ze geen Jandino tegenkomen bij het zappen, want dan vernietigen ze ons in 1x.quote:Op zondag 27 september 2015 13:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die kijken één keer ik hou van Holland en keuren ons geen blik meer waardig nee
Far out in the uncharted backwaters of the unfashionable end of the western spiral arm of the galaxy lies a small, unregarded yellow sun. Orbiting this at a distance of roughly 92 million miles is an utterly insignificant little blue-green planet whose ape-descended life forms are so amazingly primitive that they still think digital watches are a pretty neat idea.quote:Op zondag 27 september 2015 13:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze geen Jandino tegenkomen bij het zappen, want dan vernietigen ze ons in 1x.
Hitchhiker's guidequote:Op zondag 27 september 2015 13:09 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Far out in the uncharted backwaters of the unfashionable end of the western spiral arm of the galaxy lies a small, unregarded yellow sun. Orbiting this at a distance of roughly 92 million miles is an utterly insignificant little blue-green planet whose ape-descended life forms are so amazingly primitive that they still think digital watches are a pretty neat idea.
And lots of the people were mean, and most of them were miserable, even the ones with digital watches. Many were increasingly of the opinion that they'd all made a big mistake in coming down from the trees in the first place. And some said that even the trees had been a bad move and that no one should ever have left the oceans.quote:Op zondag 27 september 2015 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hitchhiker's guide
of zit ik er nou naast
Nietus, het gaat over mars, en mars is niet onderweg naar ons.quote:Op zondag 27 september 2015 13:17 schreef YokiKater het volgende:
Dat grote nieuws gaat natuurlijk gewoon over een heul grote steen die ons planeetje gaat raken. En dat ze niets hebben gezegd om geen paniek te zaaien, dat ze nog geprobeerd hebben om Harry Stamper op dat ding te droppen maar dat inmiddels alle hoop is vergaan.
HELP!!!
Is mijn favoriete boek, helaas al een tijdje niet meer gelezen.quote:Op zondag 27 september 2015 13:17 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
And lots of the people were mean, and most of them were miserable, even the ones with digital watches. Many were increasingly of the opinion that they'd all made a big mistake in coming down from the trees in the first place. And some said that even the trees had been a bad move and that no one should ever have left the oceans.
![]()
The ultimate guide, de enige trilogie in 5 delen.
Die persconferentie is pas om 17.30 uur terwijl we er natuurlijk allemaal om 17.00 uur al aan gaan.quote:Op zondag 27 september 2015 13:17 schreef YokiKater het volgende:
Dat grote nieuws gaat natuurlijk gewoon over een heul grote steen die ons planeetje gaat raken. En dat ze niets hebben gezegd om geen paniek te zaaien, dat ze nog geprobeerd hebben om Harry Stamper op dat ding te droppen maar dat inmiddels alle hoop is vergaan.
HELP!!!
Mooi, ook geen DWDD meer.quote:Op zondag 27 september 2015 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
terwijl we er natuurlijk allemaal om 17.00 uur al aan gaan.
Als ik straks om 16.30u in de supermarkt de liefde van mijn leven tegenkom, dan weten we het zeker.quote:Op zondag 27 september 2015 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die persconferentie is pas om 17.30 uur terwijl we er natuurlijk allemaal om 17.00 uur al aan gaan.
Ja ik vroeg me al af waarom ze helemaal in IJmuiden boodschappen gaat doenquote:Op zondag 27 september 2015 13:28 schreef YokiKater het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om om 11.00u boodschappen te gaan doen.
Het is pas morgen joh, dus geen haast.quote:Op zondag 27 september 2015 13:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik straks om 16.30u in de supermarkt de liefde van mijn leven tegenkom, dan weten we het zeker.
er is een echt briljante uitvoering van de BBC, als hoorspel, maar thepiratebay ligt eruitquote:Op zondag 27 september 2015 13:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is mijn favoriete boek, helaas al een tijdje niet meer gelezen.
Maar ik heb hem digitaal op mijn kindle app, ik ga hem gewoon in de tram lezen elke dag...wel 10 min
Ze willen vast paniek voorkomen en onze laatste dag niet verzieken.quote:Op zondag 27 september 2015 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die persconferentie is pas om 17.30 uur terwijl we er natuurlijk allemaal om 17.00 uur al aan gaan.
Oh dan zal het morgen in de bus naar huis wel zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 13:33 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Het is pas morgen joh, dus geen haast.
quote:Op zondag 27 september 2015 13:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan zal het morgen in de bus naar huis wel zijn.
Maar wees niet bang, de wereld vergaat pas over 2 jaar....namelijk de avond na mijn diploma-uitreikingquote:
quote:Op zondag 27 september 2015 13:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wees niet bang, de wereld vergaat pas over 2 jaar....namelijk de avond na mijn diploma-uitreiking.
Ben jij niet getrouwd....nou ja dan ben ik in elk geval al afgemaakt vóór dat rest van de wereld vergaatquote:Op zondag 27 september 2015 13:40 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
Ik zal je troosten,.. de avond ervoor.
Nou, dan gaan we er iig uit met een gebakje :p, het kan slechter.quote:Op zondag 27 september 2015 13:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wees niet bang, de wereld vergaat pas over 2 jaar....namelijk de avond na mijn diploma-uitreiking.
Zit die eigenlijk nog in Hoog Catherijne?quote:
Niet meer, zit nog wel in Overvecht.quote:Op zondag 27 september 2015 13:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit die eigenlijk nog in Hoog Catherijne?
Vroeger haalde ik daar weleens eten als we vanuit Leeuwarden kwamen en moesten overstappen in Utrecht.
Appeltaart graag, met veel slagroomquote:Op zondag 27 september 2015 13:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, dan gaan we er iig uit met een gebakje :p, het kan slechter.
Wist ik ditquote:Op zondag 27 september 2015 13:46 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ik zou toch op je wachten![]()
...maar het is nog niet te laat.
Tarte tatinquote:Op zondag 27 september 2015 13:48 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Appeltaart graag, met veel slagroom
Je stille aanbidder gok ik.quote:
Toen was je er misschien nog niet.quote:
Op zich prima, mijn vorige stalker is inmiddels getrouwd met iemand anders dus ik vind het wel gezellig.quote:Op zondag 27 september 2015 13:53 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Toen was je er misschien nog niet.
Ik heb geoefend intussen, zodat ik precies weet hoe het allemaal werkt.
quote:Op zondag 27 september 2015 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op zich prima, mijn vorige stalker is inmiddels getrouwd met iemand anders dus ik vind het wel gezellig.
quote:Op zondag 27 september 2015 13:48 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Appeltaart graag, met veel slagroom
Dat zegt nog niks. Nu ben jij misschien des te spannender.quote:Op zondag 27 september 2015 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op zich prima, mijn vorige stalker is inmiddels getrouwd met iemand anders dus ik vind het wel gezellig.
Was dat niet een ultieme wanhoopspoging van je stalker om te zeggen 'dat had jij kunnen zijn'.quote:Op zondag 27 september 2015 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan gaat hij wel erg ver, aangezien we 4 jaar verder zijn en er inmiddels een kindje is.quote:Op zondag 27 september 2015 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat niet een ultieme wanhoopspoging van je stalker om te zeggen 'dat had jij kunnen zijn'.
Moet je nagaan hoe diep het geworteld het zit bij hemquote:Op zondag 27 september 2015 14:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan gaat hij wel erg ver, aangezien we 4 jaar verder zijn en er inmiddels een kindje is.
quote:Op zondag 27 september 2015 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe diep het geworteld het zit bij hem
Ik ben helemaal niet getrouwdquote:Op zondag 27 september 2015 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is gewoon zijn wraak omdat jij zijn avances negeerde. Wacht maar tot hij je straks foto's gaat sturen van zijn gezinnetje met 2,5 kind, stationwagen en hond op de camping in Zeeland.quote:
Gaat dit over Fylax?quote:Op zondag 27 september 2015 14:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan gaat hij wel erg ver, aangezien we 4 jaar verder zijn en er inmiddels een kindje is.
Oh sorry, ik vergat even dat jij er ook nog bent.quote:
Doet ie al en zijn vrouw doet mee, hele Facebookpagina's vol.quote:Op zondag 27 september 2015 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is gewoon zijn wraak omdat jij zijn avances negeerde. Wacht maar tot hij je straks foto's gaat sturen van zijn gezinnetje met 2,5 kind, stationwagen en hond op de camping in Zeeland.
quote:Op zondag 27 september 2015 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh sorry, ik vergat even dat jij er ook nog bent.
Heeft ie ook zijn profielfoto veranderd door een foto van het wonder?quote:Op zondag 27 september 2015 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doet ie al en zijn vrouw doet mee, hele Facebookpagina's vol.
Nee, niet eens.quote:Op zondag 27 september 2015 14:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft ie ook zijn profielfoto veranderd door een foto van het wonder?
Hij pakt het in ieder geval wel goed aan dan.quote:Op zondag 27 september 2015 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doet ie al en zijn vrouw doet mee, hele Facebookpagina's vol.
quote:Op zondag 27 september 2015 14:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet jij of Scapino vandaag open is?
Geen "seal of approval" ?quote:
Nee, jij bent een topshow.quote:
Pjo is geen kutbeestquote:Op zondag 27 september 2015 10:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neem huisdieren, zeggen ze.
Zoveel makkelijker dan kinderen, zeggen ze.
Halve nacht wakker, kutbeesten gaan weer slapen en dan lig je daar met je ogen naar een donker plafond te staren.
Je kan tot die tijd altijd nog slechte linkjes klikken.quote:Op zondag 27 september 2015 15:18 schreef LTVDK het volgende:
Waarom kan die maansverduistering vannacht niet gewoon wat eerder zijn, die tijd slaat toch nergens op
En ik heb helemaal geen zin in het einde der tijden, althans nu nog niet
Ik kan wel leukere dingen bedenken om als laatste te doenquote:Op zondag 27 september 2015 15:20 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Je kan tot die tijd altijd nog slechte linkjes klikken.
Ik heb net de alleslechtste link ooit ontdekt, dus daarna kan het alleen maar meevallen.
Ik ga de wekker om half 5 zetten.quote:Op zondag 27 september 2015 15:18 schreef LTVDK het volgende:
Waarom kan die maansverduistering vannacht niet gewoon wat eerder zijn, die tijd slaat toch nergens op
En ik heb helemaal geen zin in het einde der tijden, althans nu nog niet
Gewoon wakker blijven danquote:Op zondag 27 september 2015 15:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga de wekker om half 5 zetten.
Wil wel vooraan zitten als we allemaal kapot gaan.
De eclips is in zijn geheel zichtbaar vanuit Nederland en België. De eclips begint maandagochtend om 02:11 uur en is volledig om 04:48 uur. De eclips eindigt om 07:24 uur. Nu hebben we alleen maar een mooie wolkenloze avond nodig.quote:
quote:De verduistering zal plaatsvinden van 2.11 uur tot 7.24 uur. De rode kleur is waar te nemen van 4.11 uur tot 5.24 uur. Het hoogtepunt zal worden bereikt rond 4.47 uur.
http://www.elsevier.nl/Ke(...)-zichtbaar-2692316W/
Gahahahahaha!:Pquote:Op zondag 27 september 2015 15:36 schreef d4v1d het volgende:
alsin. Van de maansverduistering. Buiten zal t wel donker zijn
Zal ff een neger op je af sturenquote:Op zondag 27 september 2015 15:37 schreef Specularium het volgende:
Geen grapjes over negers, valt mij tegen van David.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 september 2015 15:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zal ff een neger op je af sturenHet momentum is nu al weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry harryquote:Op zondag 27 september 2015 15:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het momentum is nu al weer weg.
Die helemaal links is timmmmmm, hij lijkt er niet echt plezier in te hebbenquote:
Mijn afwasborstel gaat nooit kapot gelukkig.quote:
Ja. Heb mijn spons maar weer uit de kast getoverd.quote:Op zondag 27 september 2015 21:18 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Mijn afwasborstel gaat nooit kapot gelukkig.
Moet alleen af en toe vervangen worden.
Voordat de gemiddelde persoon zijn machine heeft ingeruimd en aangezet, heb ik mijn afwas alweer blinkend in de kast staan.quote:Op zondag 27 september 2015 21:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Heb mijn spons maar weer uit de kast getoverd.
Maar wie stapelt zijn afwas op om het daarna in de vaatwasser te doen...quote:Op zondag 27 september 2015 21:30 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Voordat de gemiddelde persoon zijn machine heeft ingeruimd en aangezet, heb ik mijn afwas alweer blinkend in de kast staan.
Maar sterkte, het zal wel ff wennen zijn, da's met alles...
Je doet het dus toch zelf.quote:Op zondag 27 september 2015 21:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar wie stapelt zijn afwas op om het daarna in de vaatwasser te doen...
Ik doe dat gewoon gelijk.
Ik verwacht nu een hilarisch grapje van David.quote:Het is nog maar de vraag of de maansverduistering in de nacht van zondag op maandag te zien is vanuit de provincie Utrecht. Wolken boven Nederland dreigen roet in het eten te gooien.
Dat de Martianen een grootschalige aanval aan het plannen zijn, beschreven in het boek van HG Wellsquote:
Moslims zijn ook een complotquote:Op zondag 27 september 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het over moslims hebben.
quote:Op zondag 27 september 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het over moslims hebben.
quote:Op zondag 27 september 2015 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een kneuzencartoon
Het wil er bij moslims kennelijk nog niet al te best in dat IS een creatie voor en door moslims is. Moslims die moslims uitmoorden, omdat die moslims een nét iets andere variant van de islam er op nahouden.
Dus de wereld is een moslim?quote:Op zondag 27 september 2015 23:17 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Moslims zijn ook een complot
[ afbeelding ]
Yokilluminatiquote:
Ik moest vooral huilen toen ik de muziek eronder hoordequote:Op maandag 28 september 2015 01:08 schreef Specularium het volgende:
Ik moest lachen toen die tafel door de lucht vloog op 1:30.
Moet je dan achtergrondkleuren resetten?quote:Op maandag 28 september 2015 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb nu een soort houten patroontje als achtergrond.
Ja. Ik zie nu een soort donkergrijze parketvloer.quote:Op maandag 28 september 2015 01:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je dan achtergrondkleuren resetten?
Want dat soort dingen durf ik nooit.
Ik ben nog steeds niet gewend aan het feit dat de achtergrondkleur van de UI hier wit is en op de FP lichtgrijs.quote:Op maandag 28 september 2015 01:13 schreef Specularium het volgende:
Ik ben nu gewend aan de rouwkaart.
Verschrikkelijk zeg, dat gun je niemand.quote:Op maandag 28 september 2015 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet gewend aan het feit dat de achtergrondkleur van de UI hier wit is en op de FP lichtgrijs.
Doe even normaal joh.quote:Op maandag 28 september 2015 01:17 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb gewoon dit, ik moet nog rommelen.
[ afbeelding ]
Zit jij nog op 8-bit ofzo met die kleuren?quote:Op maandag 28 september 2015 01:17 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou ik knettergek van worden.quote:Op maandag 28 september 2015 01:17 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen Apple jonguh. Ik heb nog weinig gedaan omdat ik even wilde wachten.quote:Op maandag 28 september 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit jij nog op 8-bit ofzo met die kleuren?
Nah, die van mij is wel half aan het overlijden, vooral qua videokaart geloof ik, blijven soms tijden het scrollen halve pagina's in beeld hangenquote:Op maandag 28 september 2015 01:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb geen Apple jonguh. Ik heb nog weinig gedaan omdat ik even wilde wachten.
Ik denk dat ik morgen een begin ga maken aan project desktop. Nu ga ik even pitten.quote:Op maandag 28 september 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nah, die van mij is wel half aan het overlijden, vooral qua videokaart geloof ik, blijven soms tijden het scrollen halve pagina's in beeld hangen
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 september 2015 01:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen een begin ga maken aan project desktop. Nu ga ik even pitten.
Neger zeg watquote:Op maandag 28 september 2015 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat je er een bijna-naamgenoot bij hebt op FOK! ?
Daar staat gewoon klootzak zonder klinkersquote:
Toch lijkt het op jouw naam.quote:Op maandag 28 september 2015 01:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar staat gewoon klootzak zonder klinkers
Dus jij noemt mij nu gewoon een klootzak?quote:Op maandag 28 september 2015 03:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch lijkt het op jouw naam.
Nee. Je hebt toch zelf die username uitgekozen?quote:Op maandag 28 september 2015 03:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij noemt mij nu gewoon een klootzak?
Alleen omdat het ook in hoofdletters is en er drie letters overeen komen.quote:Op maandag 28 september 2015 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Je hebt toch zelf die username uitgekozen?
Ik zeg slechts dat KLTZK en LTVDK qua naam best veel op elkaar lijken.
Specularium is elfletterig.quote:Op maandag 28 september 2015 03:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat het ook in hoofdletters is en er drie letters overeen komen.
Met die logica lijkt Elfletterig ook op Specularium.
Dan noem je ook wel figuren ja ...quote:Op maandag 28 september 2015 03:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium is elfletterig.![]()
Voorschrift trouwens ook.
Njosnavelin ook....
Is die maan nog een beetje leuk?quote:Op maandag 28 september 2015 04:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan noem je ook wel figuren ja ...
Ik had speciaal voor jou nog een livestream in het bericht gezetquote:Op maandag 28 september 2015 04:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is die maan nog een beetje leuk?
Ik kan vanuit mijn huis niks zien.
Dat is aardig van jequote:Op maandag 28 september 2015 04:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had speciaal voor jou nog een livestream in het bericht gezetMaar hij is bijna weg
Ik ben dan ook gewoon een hele aardige jongenquote:
timmmmmmmmm ookquote:Op maandag 28 september 2015 03:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium is elfletterig.![]()
Voorschrift trouwens ook.
Njosnavelin ook....
60 procent van de letters natuurlijk hettyquote:Op maandag 28 september 2015 03:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat het ook in hoofdletters is en er drie letters overeen komen.
Met die logica lijkt Elfletterig ook op Specularium.
Hoe heet onze grote vriend eigenlijk ook alweer, ik ben zijn isername kwijtquote:Op maandag 28 september 2015 08:45 schreef timmmmm het volgende:
NWS / Anti rook club weer bezig
Waar zou onze grote vriend zijn?
Ja Timmmmm, goed gezien.quote:Op maandag 28 september 2015 08:45 schreef timmmmm het volgende:
NWS / Anti rook club weer bezig
Waar zou onze grote vriend zijn?
Ik bedoel jou toch niet joh, met je hoofd. We hebben hier toch jaren de voorzitter van de rokersbond gehad die nietrokers nog net niet koud wilde maken. Hoe was zn username ook alweer?quote:
Ow Arjan.quote:Op maandag 28 september 2015 08:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik bedoel jou toch niet joh, met je hoofd. We hebben hier toch jaren de voorzitter van de rokersbond gehad die nietrokers nog net niet koud wilde maken. Hoe was zn username ook alweer?
Krijg je deze vraag weer.quote:Gebaseerd op uw ervaring met FOK!, hoe waarschijnlijk is het dat u FOK! aanbeveelt bij een vriend, familielid of collega?
Idemquote:
quote:Totaal aantal stemmen: 5058
Het is er inderdaad druk geloof ik.quote:
Zij gaan 'm zelf niet winnen, dat is wel duidelijk.quote:wachten op www.websitevanhetjaar.nl.....
Ziggoquote:Je wilt graag de beste beeldkwaliteit, snelste internetverbinding en een kraakheldere telefoonlijn. Daarom verbeteren wij regelmatig ons netwerk. Dat doen we zoveel mogelijk 's nachts of op rustige uren zodat je er zo min mogelijk van merkt. Op woensdag 30 september 2015 gaan wij tussen 1.00 en 23.00 uur voor je aan de slag.
Ik weet van niks?quote:Op maandag 28 september 2015 17:24 schreef LTVDK het volgende:
Nog een paar minuten totdat NASA de aliens ontmaskerd
Nog geen aliens.quote:Op maandag 28 september 2015 17:24 schreef LTVDK het volgende:
Nog een paar minuten totdat NASA de aliens ontmaskerd
quote:
Waarom dat nou weer?quote:Op maandag 28 september 2015 17:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had liever Marsmannetjes gehad.
quote:Op maandag 28 september 2015 17:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nog geen aliens.
Voorlopig doet het mij denken aan het weerbericht.
Ik Venusvrouwtjes.quote:Op maandag 28 september 2015 17:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had liever Marsmannetjes gehad.
Ik zag WATER WATER staan. En toevallig is dat de titel van één van de beste nummers van 2015, dus die moest ik wel even posten, natuurlijk. Speciaal ook om tegenwicht te bieden aan LTVDK.quote:
Net geluisterd. Vind hem nog niet zo :pquote:Op maandag 28 september 2015 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag WATER WATER staan. En toevallig is dat de titel van één van de beste nummers van 2015, dus die moest ik wel even posten, natuurlijk. Speciaal ook om tegenwicht te bieden aan LTVDK.
Vaker luisterenquote:Op maandag 28 september 2015 18:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Net geluisterd. Vind hem nog niet zo :p
Dan zijn het geen marsmannetjes he.quote:Op maandag 28 september 2015 18:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien in de vorm van een soort bacterie.
Jawel joh.quote:Op maandag 28 september 2015 18:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan zijn het geen marsmannetjes he.
Nee bij marsmannetje stel ik mij zo'n 'mannetje' voor. Misschien met 2 voelsprieten op zijn hoofd ofzo.quote:
Misschien zijn het wel bacteriën die alleen op mars leven en zijn het ook nog eens mannetjes.quote:Op maandag 28 september 2015 18:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan zijn het geen marsmannetjes he.
Een bacterie is geen mannetje.quote:Op maandag 28 september 2015 18:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel bacteriën die alleen op mars leven en zijn het ook nog eens mannetjes.
Ow. En de maan is van kaas of zo...quote:Op maandag 28 september 2015 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee bij marsmannetje stel ik mij zo'n 'mannetje' voor. Misschien met 2 voelsprieten op zijn hoofd ofzo.
Nee Mars Moleculen natuurlijk.En 95% water.quote:Op maandag 28 september 2015 18:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow. En de maan is van kaas of zo...
Dus als het een beest van 3 meter hoog is met 8 poten en 24 ogen is het volgens mevrouw geen marsmannetje.quote:Op maandag 28 september 2015 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee bij marsmannetje stel ik mij zo'n 'mannetje' voor. Misschien met 2 voelsprieten op zijn hoofd ofzo.
Ja zo zie ik ze niet voor me. Denk dat ze ook max 50 cm hoog zijn.quote:Op maandag 28 september 2015 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als het een beest van 3 meter hoog is met 8 poten en 24 ogen is het volgens mevrouw geen marsmannetje.
En wat nou als die een meter hoog is en paars is ipv groen?quote:Op maandag 28 september 2015 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zo zie ik ze niet voor me. Denk dat ze ook max 50 cm hoog zijn.
Ja dan zien ze er dus anders uit dan ik dacht maar die voelsprieten horen er gewoon op :pquote:Op maandag 28 september 2015 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat nou als die een meter hoog is en paars is ipv groen?
Dus als ze volledig aan je beeld voldoen maar geen voelsprieten hebben zijn het dus geen marsmannetjes?quote:Op maandag 28 september 2015 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dan zien ze er dus anders uit dan ik dacht maar die voelsprieten horen er gewoon op :p
Nee.quote:Op maandag 28 september 2015 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als ze volledig aan je beeld voldoen maar geen voelsprieten hebben zijn het dus geen marsmannetjes?
Wat ben je weer allemaal moeilijk aan het doen zeg ...quote:
Hoezo moeilijk? Ik denk dat ze voelsprieten hebben.quote:Op maandag 28 september 2015 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je weer allemaal moeilijk aan het doen zeg ...
Ik denk soms ook wel eens dat jij voelsprieten hebt, maar daar gaat het toch niet omquote:Op maandag 28 september 2015 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk? Ik denk dat ze voelsprieten hebben.
Waarom zou ik nou weer voelsprieten moeten hebben?quote:Op maandag 28 september 2015 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk soms ook wel eens dat jij voelsprieten hebt, maar daar gaat het toch niet om
Gewoon daaromquote:Op maandag 28 september 2015 19:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou ik nou weer voelsprieten moeten hebben?
Daar kun je ook hele verkeerde vergelijkingen mee makenquote:Op maandag 28 september 2015 19:13 schreef Yasmin23 het volgende:
voelspriet is wel een vet woord trouwens.
Dat lijkt mij idd verstandigquote:Op maandag 28 september 2015 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kun je ook hele verkeerde vergelijkingen mee makenMaar dat doe ik natuurlijk niet, ik ben gewoon een beschaafde jongen.
Nee stromend water. Eerst hadden ze alleen nog bevroren water gevondenquote:Op maandag 28 september 2015 19:29 schreef anonymoussie het volgende:
Ok. Er ligt water, maar dat wisten we al.
En nu?
Nee condenswater in mineralen, dat is wat andersquote:Op maandag 28 september 2015 19:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee stromend water. Eerst hadden ze alleen nog bevroren water gevonden
Vandaag voor het eerst stromend water ontdekt daar?quote:Op maandag 28 september 2015 19:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee stromend water. Eerst hadden ze alleen nog bevroren water gevonden
Ff denken wat ik had gelezenquote:Op maandag 28 september 2015 19:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst stromend water ontdekt daar?
Dit is nieuwe info?quote:Op maandag 28 september 2015 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee condenswater in mineralen, dat is wat anders
Van een uurtje of 2 geleden jaquote:
Wijsneus.quote:Op maandag 28 september 2015 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee condenswater in mineralen, dat is wat anders
quote:
Ik haat dat. Serieus. Elke winter vraag ik mij weer af wat ik hier nog doe.quote:Op maandag 28 september 2015 20:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Straks in oktober al wintertijd.
Frituurolie ook.quote:Op maandag 28 september 2015 19:13 schreef Yasmin23 het volgende:
voelspriet is wel een vet woord trouwens.
Ik hou meer van zomer, maar de winter heeft ook wel haar charme.quote:Op maandag 28 september 2015 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik haat dat. Serieus. Elke winter vraag ik mij weer af wat ik hier nog doe.
Nee, het was gewoon een matig woordgrapje.quote:Op maandag 28 september 2015 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Is dat vanwege de F/V dat je dat denkt?
Oh...snap hem nu pas.quote:Op maandag 28 september 2015 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een matig woordgrapje.
Excitingquote:Op maandag 28 september 2015 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
Willy gaat nu speechen bij de VN.
Mooi zo, wegwezen.quote:Op maandag 28 september 2015 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik haat dat. Serieus. Elke winter vraag ik mij weer af wat ik hier nog doe.
Ik zei ook niet dat je hier weg moest.quote:Op maandag 28 september 2015 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan kan ik nog steeds op fok hoor.
Oh...quote:Op maandag 28 september 2015 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat je hier weg moest.
Nee, hij had het over NWS en dat we hier zo'n leuke slowchat hebben.quote:Op maandag 28 september 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Neemt ie het eindelijk op voor het ESF?
Omdat wij heel tolerant zijn naar homo's zeker?quote:Op maandag 28 september 2015 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hij had het over NWS en dat we hier zo'n leuke slowchat hebben.
Nee, dat zei hij niet. De bewegende gifjes vallen wél in de smaak.quote:Op maandag 28 september 2015 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat wij heel tolerant zijn naar homo's zeker?
[ afbeelding ]
Nee joh gekkie, Mercurius is onze planeet.quote:Op maandag 28 september 2015 20:41 schreef Specularium het volgende:
Mars is wel echt mijn planeet, misschien kan moemoe nu iets zeggen over mijn karakter.
Veel beter!quote:Op maandag 28 september 2015 20:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit had ze volgens mij gisteren aan. Better?
Ja. Dat hij dat lekkerder vindt dan Snickers.quote:Op maandag 28 september 2015 20:41 schreef Specularium het volgende:
Heeft Willy nog iets over Mars gezegd?
Hij moet niks hebben van pinda's, vindt hij racistisch.quote:Op maandag 28 september 2015 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Dat hij dat lekkerder vindt dan Snickers.
Willy heeft vreemde noten op zijn zang.quote:Op maandag 28 september 2015 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij moet niks hebben van pinda's, vindt hij racistisch.
Kan prima tochquote:Op maandag 28 september 2015 20:17 schreef Peunage het volgende:
Ik wil morgen een oven gaan halen bij iemand. Is het verstandig om hem in de kofferbak van mijn VS Polotje te zetten? Met de achterbank geklapt.
Vakantie weer voorbij...quote:Op maandag 28 september 2015 21:19 schreef Uccie het volgende:
Ik ben gewoon wéér buiten geweest. Morgen ook weer. Zou ik dan toch een leven hebben?
Wats mijn planeet?quote:Op maandag 28 september 2015 20:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, Mercurius is onze planeet.
Yup, vanochtend was met 3 min het vakantiegevoel alweer weg.quote:
Ik ben saturnus.quote:
Ja dat omschakelen gaat vaak sneller dan gewild.quote:Op maandag 28 september 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yup, vanochtend was met 3 min het vakantiegevoel alweer weg.
Wat moet ik nu doen dan?quote:Op maandag 28 september 2015 21:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, in de hele wereld ligt FB eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |