Wat een scheve vergelijking.quote:Op maandag 28 september 2015 07:41 schreef anonymoussie het volgende:
Ja joh, laten we ook voor elkaar gaan bepalen wat we eten, hoeveel alcohol we nuttigen en of je kinderen zou mogen krijgen.
Zometeen zeg je nog dat alcohol schadelijker is dan tabakquote:Op maandag 28 september 2015 07:41 schreef anonymoussie het volgende:
Ja joh, laten we ook voor elkaar gaan bepalen wat we eten, hoeveel alcohol we nuttigen en of je kinderen zou mogen krijgen.
Een verslaving aan alcohol lijkt jou beter dan verslaving aan sigaretten?quote:Op maandag 28 september 2015 07:43 schreef CudiKid het volgende:
[..]
Zometeen zeg je nog dat alcohol schadelijker is dan tabak
Wel als anderen er last van hebben.quote:Op maandag 28 september 2015 07:49 schreef anonymoussie het volgende:
Het gaat erom dat je niet de leefstijl voor anderen gaat zitten bepalen.
Hoe heeft iemand last als je in jouw huis een sigaret rooktquote:Op maandag 28 september 2015 07:51 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wel als anderen er last van hebben.
Heb je je eigen artikel gelezen?quote:Op maandag 28 september 2015 07:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoe heeft iemand last als je in jouw huis een sigaret rookt
Nee, ze gaan voor de grap die rechtzaak aanspannen.quote:Op maandag 28 september 2015 07:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoe heeft iemand last als je in jouw huis een sigaret rookt
Of in je eigen tuinquote:Op maandag 28 september 2015 07:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heb je je eigen artikel gelezen?
Daar gaat het toch niet om? HEt gaat er om dat er in een aantal gevallen mensen echt last hebben van die sigarenrook. Ik heb bijvoorbeeld een klein tuintje en als mijn buren weer eens met een groepje zitten te blowen stinkt mijn hele huis er ook naar. Word ik niet erg gelukkig van.quote:Op maandag 28 september 2015 07:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Of in je eigen tuin![]()
Want natuurlijk blaas je de rook uit recht in het gezicht van je buur.
Als dat heel regelmatig gebeurt kan dat vervelend zijn.quote:Op maandag 28 september 2015 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? HEt gaat er om dat er in een aantal gevallen mensen echt last hebben van die sigarenrook. Ik heb bijvoorbeeld een klein tuintje en als mijn buren weer eens met een groepje zitten te blowen stinkt mijn hele huis er ook naar. Word ik niet erg gelukkig van.
Dat laatste zou voor bepaalde mensen wel goed zijnquote:Op maandag 28 september 2015 07:41 schreef anonymoussie het volgende:
Precies. En ik denk dat het hier om gaat.quote:Op maandag 28 september 2015 08:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als dat heel regelmatig gebeurt kan dat vervelend zijn.
Ja, want zo gaat dat tegenwoordigquote:Op maandag 28 september 2015 08:06 schreef pokkerdepok het volgende:
wat zijn mensen toch een mietjes tegenwoordig. eewww een stinkje hellup gauw de politie bellen
quote:Op maandag 28 september 2015 08:19 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, want zo gaat dat tegenwoordig
kennelijk wel jaquote:Op maandag 28 september 2015 08:04 schreef FritzWepper het volgende:
Ik snap niet hoe iemand zo'n meurend stuk brandend papier tussen z'n lippen kan steken. Het is een van de meest smerige luchtjes die bestaat. Het maakt me verder echt niet uit of iemand z'n lichaam ermee wil verpesten, en je moet ook zelf weten of je voor schut wil lopen - want het ziet toch ook wel behoorlijk gay uit: een vent met een peuk. Maar die stank kan ik niet mee leven.
Dit lijkt mij overigens meer dan afdoende. Tijd voor een goedkoop apparaat waarmee je het aantal partikels in de lucht kan meten. Met wat videomateriaal en documentatie opbouw kan je aantonen dat je buren daar de oorzaak zijn van de meetwaarden. Dan lijkt het mij dat je een zaak hebt waarin je buren beboet kunnen worden.quote:In het Burgerlijk Wetboek is weliswaar opgenomen dat buren elkaar niet mogen hinderen 'door het verspreiden van rumoer, trillingen, stank, rook of gassen', maar de klager moet aantonen dat zijn buren daarbij onrechtmatig handelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |