Ben je al Sagan fan?quote:Op maandag 28 september 2015 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Nog nooit iemand zoveel onsamenhangende onzin horen verkondigen.
quote:Op maandag 28 september 2015 18:59 schreef Slobeend het volgende:
Mart gaat Sagan vergelijken met Muhammad Ali.
Dat applausjequote:Op maandag 28 september 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Tom durft niet naar Mart te kijken.
Zij begon.quote:Op maandag 28 september 2015 19:24 schreef Max23 het volgende:
Maar wat vindt die van die asielzoekers die afgelopen nachten die Nederlandse meisjes aangerand hebben?
Incidentquote:Op maandag 28 september 2015 19:24 schreef Max23 het volgende:
Maar wat vindt die van die asielzoekers die afgelopen nachten die Nederlandse meisjes aangerand hebben?
Als je niet uitkijkt hebben er zo weer een aantal users een drieweekse GS / FP kuur nodig.quote:
twitter:ajboekestijn twitterde op maandag 28-09-2015 om 19:22:43Beste @diederikvanvleuten. In feb 1915 waren al 900.000 teruggekeerd. #dwdd reageer retweet
Mooiquote:Op maandag 28 september 2015 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker hoor, vooral nu ik weer kan genieten van deze Topshow.
twitter:claudiadebreij twitterde op maandag 28-09-2015 om 19:28:21Geweldig, Diederik van Vleuten @dwdd. reageer retweet
Boekiequote:Op maandag 28 september 2015 19:26 schreef Slobeend het volgende:
twitter:ajboekestijn twitterde op maandag 28-09-2015 om 19:22:43Beste @diederikvanvleuten. In feb 1915 waren al 900.000 teruggekeerd. #dwdd reageer retweet
En dan krijg je Ellen nog.quote:Op maandag 28 september 2015 19:29 schreef Sked het volgende:
Allebei mijn polsen liggen intussen open
En wij waren hun eigen regio toenquote:Op maandag 28 september 2015 19:31 schreef OpslugtAfMorket het volgende:
DWDD vergeet voor het gemak maar even dat de Belgjes geen last hadden van een achterlijk geloof, taal- of cultuurverschil.
LUL.quote:Op maandag 28 september 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DENK AAN ERWIN MULDER!111!!!!11!!
Ik moet volgende week in Zwolle zijn. Het centrum schijnt leuk te zijn.quote:
als er zo'n gezellig azc komt bij je in de buurt scheelt het niks meerquote:Op maandag 28 september 2015 19:39 schreef Jahr00n het volgende:
godver ik zit toch niet in donker afrika in een hut
jezus
Pure ebola idd.quote:Op maandag 28 september 2015 19:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een aids is dit, pijnlijk gênant
Een vrije interpretatie, laten we het daar maar op houdenquote:Op maandag 28 september 2015 19:44 schreef IbanMayo het volgende:
Moet dit het Wilhelmus voorstellen?
Harry Sacksioni is een zeer toffe ventquote:Op maandag 28 september 2015 19:45 schreef Pandaplint het volgende:
Verdomme man![]()
Zet dan op z'n minst Harry Sacksioni neer ofzo.
Ik ben vereerd.quote:Op maandag 28 september 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen toen je zei dat ik aan Diks of Aru moest denken
Moet nog terugkijken, broekje uitquote:Op maandag 28 september 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeker.
Bij Penoza was ze een beetje boos gisteren.
Eviquote:Den Haag staat onder spanning: staatssecretaris Wilma Mansveld vecht voor haar politieke leven in een Kamerdebat over Prorail, minister Ard van der Steur ligt onder vuur vanwege de foto van Volkert van der Graaf en ondertussen maakt PVV een enorme sprong in de peilingen met 34 extra zetels, waardoor het veruit de grootste partij is geworden. Aan tafel: Prem Radhakishun, Sywert van Lienden en Xander van der Wulp.
Jan Taminiau heeft een nieuwe kledingcollectie die gisteren in zijn show werd gepresenteerd. De setting, het verhaal en de show hebben allemaal een schildersthema. Vanavond vertelt Taminiau meer over zijn nieuwe collectie.
Ook in dit seizoen is onze rubriek Boek van de Maand natuurlijk weer van de partij. Zoals gebruikelijk zullen onze vier verkopers ons ondersteunen bij deze gloednieuwe editie, waarbij zij hun favorieten tippen en we samen komen tot de gemeenschappelijke favoriet met de titel 'Boek van de Maand'!
Op 29 oktober is er het Frank<3Giel festival in poppodium 013 in Tilburg. Het is een festival vol rariteiten: Alpaca's, een echte zeemeermin, clown Okidoki, zomaar wat figuren die op het festival aanwezig zullen zijn.
Oók aanwezig op het festival is Thijs Boontjes. Afgelopen weekend stond Thijs Boontjes voor de eerste keer met zijn band in Paradiso, vanavond treedt hij voor de tweede keer op in onze studio!
Evi Hanssen is vanavond de side-kick van Matthijs.
Dat is het ook. Ze staan in recente peilingen op 34 zetels.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:27 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ja dat zal we een foutje zijn. Als dat het geval is ga ik emigreren
Het stikt namelijk van de potentiële PVV stemmers onder de DWDD kijkers.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig komt Prem ook schreeuwen.
Dan krijgt de PVV er direct weer 15 zetels bij.
Na deze uitzending wel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het stikt namelijk van de potentiële PVV stemmers onder de DWDD kijkers.
Volgens mij snap je de betekenis van het woord "potentiële" niet helemaal.quote:
Ik zie Evi nog altijd als Koffie uit Samsonquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:07 schreef Falco het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Evi de nieuwe Goedele Liekens is?
Het is nog steeds een blaag.quote:
Ik hoor het ook.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:22 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor het wel als Evi haar tieten nog laat zien.
gr gr
Gisteren een hele uitzending met het afzeiken van Wil en Max , en dan nu de stylist van Max een beetje in het zonnetje zetten...quote:
Gisteren sporten dus niet gekeken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren een hele uitzending met het afzeiken van Wil en Max , en dan nu de stylist van Max een beetje in het zonnetje zetten...
Ook niets gemist...quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gisteren sporten dus niet gekeken.
Welke van de twee?quote:
En zie je de stront hangen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je haar tegen het licht houdt, zie je d'r hart gewoon kloppen.
Die moet je wel minimaal 2 maanden lang elke dag bij de McDonalds neerzetten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je haar tegen het licht houdt, zie je d'r hart gewoon kloppen.
Jawel.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de betekenis van het woord "potentiële" niet helemaal.
Jij leest niet zeker ?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Is dit zo'n itempje dat er door Matthijs doorheen wordt gedrukt om de boekwinkels te redden ofzo? Wie boeit dit nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |