Denigrerend over die vrouwen praten maar er wel een relatie mee willen.quote:
Zo moet je dat niet lezenquote:Op maandag 28 september 2015 14:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Denigrerend over die vrouwen praten maar er wel een relatie mee willen.
Of gewoon zorgen dat je echt sociale contacten krijgt, dan hoef je niet te doen alsof. Is maar een idee.quote:Op maandag 28 september 2015 14:16 schreef pluff het volgende:
[..]
KAn je hem niet beter aan hebben zodat ALS er een berichtje is of je wordt gebeld het lijkt alsof je vrienden hebt?
Zijn genoeg apps die je ook afentoe een geluidje kan laten maken.quote:Op maandag 28 september 2015 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of gewoon zorgen dat je echt sociale contacten krijgt, dan hoef je niet te doen alsof. Is maar een idee.
Tja, ze was een hoer en ze rookte crack, is het dan nog denigrerend?quote:Op maandag 28 september 2015 14:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Denigrerend over die vrouwen praten maar er wel een relatie mee willen.
Nee,als ik date hoef ik niet continu gestoord te worden door vrienden/familie of vage kennissen.quote:Op maandag 28 september 2015 14:16 schreef pluff het volgende:
[..]
KAn je hem niet beter aan hebben zodat ALS er een berichtje is of je wordt gebeld het lijkt alsof je vrienden hebt?
Ja natuurlijk. : Zeker als je weet wat voor leed er vaak achter zit.quote:Op maandag 28 september 2015 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ze was een hoer en ze rookte crack, is het dan nog denigrerend?
Je hoeft toch niet te reageren? Ik deed dat soms wel als het belangrijk was, en ik keek ook regelmatig wie of wat. Er is ook nog een leven naast de date, die gaat ook gewoon door. Die zette ik nooit stil omdat ik aan het daten was, vind ik ook volledig onzin.quote:Op maandag 28 september 2015 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Nee,als ik date hoef ik niet continu gestoord te worden door vrienden/familie of vage kennissen.
Moeten we dan benzoylmethylecgonine prostituee zeggen?quote:Op maandag 28 september 2015 15:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. : Zeker als je weet wat voor leed er vaak achter zit.
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 28 september 2015 14:34 schreef pluff het volgende:
[..]
Zijn genoeg apps die je ook afentoe een geluidje kan laten maken.
Jij moet wel ontzettend belangrijk zijn.quote:Op maandag 28 september 2015 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te reageren? Ik deed dat soms wel als het belangrijk was, en ik keek ook regelmatig wie of wat. Er is ook nog een leven naast de date, die gaat ook gewoon door. Die zette ik nooit stil omdat ik aan het daten was, vind ik ook volledig onzin.
min het zout h+cl- want ik ben er dus achter gekomen dat het crack is en niet coke.quote:Op maandag 28 september 2015 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Moeten we dan benzoylmethylecgonine prostituee zeggen?
Dat weet ik. Maar volgens mij worden ze nog wel onder dezelfde naam genoemd.quote:Op maandag 28 september 2015 15:20 schreef pluff het volgende:
[..]
min het zout h+cl- want ik ben er dus achter gekomen dat het crack is en niet coke.
Slimme meid. Ik ben die triviale(ofzoiets?) namen alweer kwijt enzo van de scheikunde.quote:Op maandag 28 september 2015 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar volgens mij worden ze nog wel onder dezelfde naam genoemd.
Ik wil haar helpen. Ik heb al tegen haar gezegd dat het misschien goedkoper is om cocaine te kopen, en dan zelf basecoke ervan te maken ipv basecoke kopen. Zal ik de prijzen toch eens uitzoeken en het proces daarvoor?quote:Op maandag 28 september 2015 15:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. : Zeker als je weet wat voor leed er vaak achter zit.
Dat noem jij helpen?quote:Op maandag 28 september 2015 15:22 schreef pluff het volgende:
[..]
Slim meisje. Ik ben die triviale(ofzoiets?) namen alweer kwijt enzo van de scheikunde.
[..]
Ik wil haar helpen. Ik heb al tegen haar gezegd dat het misschien goedkoper is om cocaine te kopen, en dan zelf basecoke ervan te maken ipv basecoke kopen. Zal ik de prijzen toch eens uitzoeken en het proces daarvoor?
Het kan in je magnetron, heb ik gehoord.quote:Op maandag 28 september 2015 15:22 schreef pluff het volgende:
[..]
Slim meisje. Ik ben die triviale(ofzoiets?) namen alweer kwijt enzo van de scheikunde.
[..]
Ik wil haar helpen. Ik heb al tegen haar gezegd dat het misschien goedkoper is om cocaine te kopen, en dan zelf basecoke ervan te maken ipv basecoke kopen. Zal ik de prijzen toch eens uitzoeken en het proces daarvoor?
soda of ammoniak. ER zijn 2 processen dacht ik. Maar wat voor apparatuur is er nodig voor de makkelijkste(die maar eerst doen)? Nog iets van ph-strips? een nauwkeurige thermometer?, of is een weegschaaltje en een magnetron of een fornuis al genoeg?quote:Op maandag 28 september 2015 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan in je magnetron, heb ik gehoord.
Maar zou me er niet aan wagen.
Nee hoor zeker niet, maar om tijdens een date alles stil te zetten omdat je aan het daten ben vind ik totale onzin. Wanneer ga je het wel doen dan? Date 3 of 4 pas? Wat is het verschil, vroeg of laat ga je het wel doen dus waarom niet bij de eerste date? En nogmaals, je hoeft niet altijd te reageren. Dat bepaal je wel terplekken.quote:Op maandag 28 september 2015 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij moet wel ontzettend belangrijk zijn.
Je hebt echt bijna niets nodig, behalve ammonia en koffiefilters.quote:Op maandag 28 september 2015 15:26 schreef pluff het volgende:
[..]
soda of ammoniak. ER zijn 2 processen dacht ik. Maar wat voor apparatuur is er nodig voor de makkelijkste(die maar eerst doen)? Nog iets van ph-strips? een nauwkeurige thermometer?, of is een weegschaaltje en een magnetron of een fornuis al genoeg?
Het is niet drugs maken, de drugs komt uit de plant. Het is alleen de drugs iets verder "bewerken".quote:Op maandag 28 september 2015 15:37 schreef Cue_ het volgende:
Zullen we het hele "hoe maak ik drugs" voor een ander topic bewaren?
Wat moet ik dan doen? Ze staat al op de radar van hulpinstanties, ziekenhuis, en politie.quote:
Haar in ieder geval niet assisteren in haar drugsprobleem. Dan is niet helpen nog beter.quote:Op maandag 28 september 2015 15:40 schreef pluff het volgende:
Wat moet ik dan doen? Ze staat al op de radar van hulpinstanties, ziekenhuis, en politie.
Crack maken is zo makkelijk. Crack is alleen niet populair in Nederland. Dus erin dealen is kut. Maar daar is dit topic niet voor.quote:Op maandag 28 september 2015 15:22 schreef pluff het volgende:
[..]
Slimme meid. Ik ben die triviale(ofzoiets?) namen alweer kwijt enzo van de scheikunde.
[..]
Hoeveel geef jij per maand uit aan je vriendinnen?quote:Op maandag 28 september 2015 14:25 schreef pluff het volgende:
[..]
Zo moet je dat niet lezen. Ik geef meisjes uit mijn leven hier een bijnaam zodat bijvoorbeeld 8k-meisje(voorheen 6k meisje), rozekeukenhoer/rozekeukenmeid, badoo-meisje, en crackhoer(voorheen cokehoer) uit elkaar kunnen worden gehouden
. Ik heb nog een naam nodig voor de nieuwe hoer maar ik weet nog niets. Misschien hondenmeisje maar ik zie nog wel.
![]()
helemaal naar Australiė?quote:Op maandag 28 september 2015 16:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hoeveel geef jij per maand uit aan je vriendinnen?
De een koopt bloemen voor zijn/haar partner, de ander betaalt om down under te mogenVerschil moet er zijn, zullen we maar zeggen.
Daar heeft hij vast ook een netwerkje opgebouwd.quote:
Wat zou jij ervan kopen?quote:Op maandag 28 september 2015 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Doe mij zoveel geld om te spenderen.Gaat het in ieder geval niet op aan crack.
Dat dus! Ik zou weinig meer hier in Nederland zijn gok ikquote:Op maandag 28 september 2015 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Doe mij zoveel geld om te spenderen.Gaat het in ieder geval niet op aan crack.
FOK!-abbo.quote:Op maandag 28 september 2015 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rijbewijs. Studieschuld aflossen. Een mooie reis.
Dat zijn dus juist de woorden die hij nķet meer wil horen.quote:Op maandag 28 september 2015 16:42 schreef Rucola het volgende:
Om nog even terug te komen: ik denk dus wel serieus dat Faxie aardig en leuk is. Maar hoe hij hier doet is inderdaad vreemd en dat geeft een raar beeld.
Het is wat. Maar uiteindelijk komt alles goed.
Godzijdankquote:Op maandag 28 september 2015 18:19 schreef syndroom het volgende:
Waar is Deezer en Faxie? Tijd niet meer gezien hier.
Alsof bij jou altijd alles rozengeur en maneschijn is.quote:Op maandag 28 september 2015 18:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik leef nog hoor. Het is alleen niet slim om hier alles op te schrijven...heb helaas niet zo mijn dag..
Omdat ie twee dagen niet gepost heeftquote:Op maandag 28 september 2015 18:19 schreef syndroom het volgende:
Ze hebben hier gister nog gepost.quote:Op maandag 28 september 2015 18:19 schreef syndroom het volgende:
hoe is het met jouw liefdesleven? Net zo kut toch?quote:Op maandag 28 september 2015 18:19 schreef syndroom het volgende:
Nee, ik bedoelde het serieus. Meestal die je Deezer zijn dagelijkse avonturen posten, en Faxie wat oneliners. Maar vandaag is het rustig.quote:Op maandag 28 september 2015 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben hier gister nog gepost._ Of was je sarcastisch?
Waar zij het laten afweten moet jij het dan maar doen.quote:Op maandag 28 september 2015 18:19 schreef syndroom het volgende:
Ik kreeg vandaag een eye-opener van een kennis: ik wil stoerder zijn dan ik daadwerkelijk ben. Soort toneelstukje opvoeren dus. Ben van mezelf een netjes en aardig persoon, niet zoals de standaard 22-jarige jongen die met petje en Allstars net boven MBO-kennis uitsteekt, een beetje aankloot en het leven geen ruk kan schelen zeg maar, maar daar kan ik niks aan veranderen. Blijkbaar straal ik dus uit, dat ik een soort 'watje' ben, weinig vertrouwen in mezelf heb, terwijl ik gewoon normaal wil overkomen. En dus spreken mensen mij niet zo makkelijk aan en ik ben daar zelf ook geen held in.. Oftewel: gewoon jezelf zijn, niet stoerder of wat dan ook en volgens hem spreken de meiden mij dan zo aanquote:Op maandag 28 september 2015 19:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ie twee dagen niet gepost heeft![]()
![]()
Tis geen SC ofzo. Als hij wat noemenswaardige te posten heeft weet hij t topic vast wel te vinden.
Zelfs 12 jarigen zijn wat ervaring betreft 'verder'quote:Op maandag 28 september 2015 19:59 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waar zij het laten afweten moet jij het dan maar doen.
Gaan we weer.quote:Op maandag 28 september 2015 20:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een eye-opener van een kennis: ik wil stoerder zijn dan ik daadwerkelijk ben. Soort toneelstukje opvoeren dus. Ben van mezelf een netjes en aardig persoon, niet zoals de standaard 22-jarige jongen die met petje en Allstars net boven MBO-kennis uitsteekt, een beetje aankloot en het leven geen ruk kan schelen zeg maar, maar daar kan ik niks aan veranderen. Blijkbaar straal ik dus uit, dat ik een soort 'watje' ben, weinig vertrouwen in mezelf heb, terwijl ik gewoon normaal wil overkomen. En dus spreken mensen mij niet zo makkelijk aan en ik ben daar zelf ook geen held in.. Oftewel: gewoon jezelf zijn, niet stoerder of wat dan ook en volgens hem spreken de meiden mij dan zo aanEn ja ik heb vandaag weer gezien dat de raarste koppels mogelijk zijn, dus om een bekende datingsite te quoten: wat jij niet leuk vindt aan jezelf, vindt de ander juist leuk....
Wat is er mis met MBO?quote:Op maandag 28 september 2015 20:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een eye-opener van een kennis: ik wil stoerder zijn dan ik daadwerkelijk ben. Soort toneelstukje opvoeren dus. Ben van mezelf een netjes en aardig persoon, niet zoals de standaard 22-jarige jongen die met petje en Allstars net boven MBO-kennis uitsteekt, een beetje aankloot en het leven geen ruk kan schelen zeg maar, maar daar kan ik niks aan veranderen. Blijkbaar straal ik dus uit, dat ik een soort 'watje' ben, weinig vertrouwen in mezelf heb, terwijl ik gewoon normaal wil overkomen. En dus spreken mensen mij niet zo makkelijk aan en ik ben daar zelf ook geen held in.. Oftewel: gewoon jezelf zijn, niet stoerder of wat dan ook en volgens hem spreken de meiden mij dan zo aanEn ja ik heb vandaag weer gezien dat de raarste koppels mogelijk zijn, dus om een bekende datingsite te quoten: wat jij niet leuk vindt aan jezelf, vindt de ander juist leuk....
Vent is gek, gaat nooit gebeurenquote:Op maandag 28 september 2015 20:03 schreef Deezertje het volgende:
Oftewel: gewoon jezelf zijn, niet stoerder of wat dan ook en volgens hem spreken de meiden mij dan zo aan
Haha ja erg he. Maar wat ik dus wil zeggen: ik ben niet zo standaard als de meeste jongens van mijn leeftijd. Denk teveel over zaken na, kleed me netjes en verzorg me goed. Het lijkt soms wel of mensen die dat juist niet doen en overal schijt aan hebben en openlijk en soms pijnlijk flirten met meiden juist meer succes hebben. Ik heb ook geen flauw idee wat voor een meisje op mij zou kunnen vallen. Ik zelf heb ook niet echt een 'droomvrouw'. Er lopen heel veel leuke meiden rond, maar 't gaat uiteindelijk toch om het karakter en hoe iemand in t leven staat. Als ik met een superknappe dame eindig die hele dag chagrijnig, lui en aandachtsbehoevend is wordt ik daar niet vrolijk van.quote:
Je bent een netjes en aardig persoon, vervolgens ga je mensen bashen die MBO-niveau hebben.quote:Op maandag 28 september 2015 20:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geeft iig aan dat je doorgeleerd hebt, maar ik ben op zoek naar iemand die wat van 't leven wilt maken. Niet iemand die een heel leven thuis wil doorbrengen in de sociale volksbuurt zeg maar. En dat onderscheid kan je wel degelijk maken op het MBO: mensen die er zitten om wat te leren of mensen die er 'verplicht' zitten (bontkraagjes)quote:
Dit. Het is dat je niets kunt doen aan autisme. Maar Deezer is een zeer naar persoonquote:Op maandag 28 september 2015 20:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Je bent een netjes en aardig persoon, vervolgens ga je mensen bashen die MBO-niveau hebben.
Nah, ik ben netjes als in: behulpzaam, op mijn beurt wachten, mensen voorlaten etc. Ben niet zoals het steeds individualistisch wordende Nederland van toekijken en toeroepen maar niks doen.quote:Op maandag 28 september 2015 20:17 schreef curs3s het volgende:
[..]
Dit. Het is dat je niets kunt doen aan autisme. Maar Deezer is een zeer naar persoonEn hij kan er niets aan doen.
dit is een grapje toch? Je hebt toch wel in de gaten dat t niet serieus is?quote:Op maandag 28 september 2015 19:47 schreef syndroom het volgende:
Jasper is wel de grootste versiermachine van het groepje.Wat doen die anderen verkeerd? (met uitzondering van de laatste scene, wat totaal ongeloofwaardig lijkt)
Betekent niet per definitie dat heel het mbo slecht is... En ook dat soort mensen kunnen wat van hun leven maken.quote:Op maandag 28 september 2015 20:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geeft iig aan dat je doorgeleerd hebt, maar ik ben op zoek naar iemand die wat van 't leven wilt maken. Niet iemand die een heel leven thuis wil doorbrengen in de sociale volksbuurt zeg maar. En dat onderscheid kan je wel degelijk maken op het MBO: mensen die er zitten om wat te leren of mensen die er 'verplicht' zitten (bontkraagjes)
Hoe kom ik op jou over dan in real?quote:Op maandag 28 september 2015 20:22 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Betekent niet per definitie dat heel het mbo slecht is... En ook dat soort mensen kunnen wat van hun leven maken.
Je bent echt wereldvreemd.quote:Op maandag 28 september 2015 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, ik ben netjes als in: behulpzaam, op mijn beurt wachten, mensen voorlaten etc. Ben niet zoals het steeds individualistisch wordende Nederland van toekijken en toeroepen maar niks doen.
en terwijl je de deur openhoudt en mensen voorlaat, scheer je de rest van nl over een kam en doe je denigrerend over MBOersquote:Op maandag 28 september 2015 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, ik ben netjes als in: behulpzaam, op mijn beurt wachten, mensen voorlaten etc. Ben niet zoals het steeds individualistisch wordende Nederland van toekijken en toeroepen maar niks doen.
Ik vind dat een vreemde gedachtegang. Alsof iedereen die MBO gedaan heeft eindigt in een sociale achterstandswijk.quote:Op maandag 28 september 2015 20:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geeft iig aan dat je doorgeleerd hebt, maar ik ben op zoek naar iemand die wat van 't leven wilt maken. Niet iemand die een heel leven thuis wil doorbrengen in de sociale volksbuurt zeg maar. En dat onderscheid kan je wel degelijk maken op het MBO: mensen die er zitten om wat te leren of mensen die er 'verplicht' zitten (bontkraagjes)
Ik wil gewoon langzamerhand een leuk iemand in mijn leven. Hoe ouder ik wordt, des te meer je steeds achter raakt en minder dingen samen voor het eerst meemaakt.. wil nog eerst een tijdje fun maken voor ik ga settelen en een serieus leven opbouwen.quote:
Dat weet ik ook wel, de meiden zullen dat ongetwijfeld ook wel door hebben. Toch weet hij wel weer een nummer te regelen wat de andere jongens maar niet lukt.quote:Op maandag 28 september 2015 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dit is een grapje toch? Je hebt toch wel in de gaten dat t niet serieus is?
Misschien een lesje volgen bij Sem?quote:Op maandag 28 september 2015 20:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon langzamerhand een leuk iemand in mijn leven. Hoe ouder ik wordt, des te meer je steeds achter raakt en minder dingen samen voor het eerst meemaakt.. wil nog eerst een tijdje fun maken voor ik ga settelen en een serieus leven opbouwen.
Ironie is prachtig.quote:Op maandag 28 september 2015 20:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon langzamerhand een leuk iemand in mijn leven. Hoe ouder ik wordt, des te meer je steeds achter raakt en minder dingen samen voor het eerst meemaakt.. wil nog eerst een tijdje fun maken voor ik ga settelen en een serieus leven opbouwen.
Ommegot.quote:Op maandag 28 september 2015 20:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik word ook erg warm van een jongen die ongeschreven sociale regels naleeft, hnnggg.quote:Op maandag 28 september 2015 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen op bad boys vallen.quote:Op maandag 28 september 2015 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik word ook erg warm van een jongen die ongeschreven sociale regels naleeft, hnnggg.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 28 september 2015 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik word ook erg warm van een jongen die ongeschreven sociale regels naleeft, hnnggg.
Zat jij daar even verkeerd.quote:Op maandag 28 september 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen op bad boys vallen.
Dat dacht ik ook,zaten wij even mooi verkeerd.quote:Op maandag 28 september 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen op bad boys vallen.
Als je daardoor nou eens ging versieren.quote:Op maandag 28 september 2015 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook,zaten wij even mooi verkeerd.
Een ding bereikt dit topic wel,je gaat je zelf er een stuk beter door voelen
Al het succes in daten dat ik heb geboekt (op 1 keer na) heb ik verkregen door me als een lul te gedragen. True story.quote:
De enige mannen die worden aangesproken zijn de 9/10 of 10/10 mannen qua uiterlijk. Die moeten vrouwen letterlijk van zich afslaan en worden overladen met seks verzoeken en hints. De rest van de mannen moeten grotendeels zelf het werk doen.quote:Op maandag 28 september 2015 20:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh dear god.quote:Op maandag 28 september 2015 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al het succes in daten dat ik heb geboekt (op 1 keer na) heb ik verkregen door me als een lul te gedragen. True story.
quote:Op maandag 28 september 2015 21:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De enige mannen die worden aangesproken zijn de 9/10 of 10/10 mannen qua uiterlijk. Die moeten vrouwen letterlijk van zich afslaan en worden overladen met seks verzoeken en hints. De rest van de mannen moeten grotendeels zelf het werk doen.
Dat is mij ook nog nooit overkomen, dat je als man wordt aangesproken door een meisje. Dan moet je geluk hebben of heel knap zijn.quote:Op maandag 28 september 2015 21:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De enige mannen die worden aangesproken zijn de 9/10 of 10/10 mannen qua uiterlijk. Die moeten vrouwen letterlijk van zich afslaan en worden overladen met seks verzoeken en hints. De rest van de mannen moeten grotendeels zelf het werk doen.
Dan gaan ze zeuren dat ze geld moeten uitgeven aan hotelkamers omdat ze niet durven vragen of ze bij het meisje kunnen slapenquote:Op maandag 28 september 2015 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dear god.Misschien moet je je ervaringen /tips hier melden. Dan worden de andere mannen ook een lul en wie weet lukt het ze dan eindelijk wel.
Juist dat, moet zeggen nu een paar weken op een datingsite met vrouwen gezeten, kreeg toch een pak aantal verzoeken om ze eens even alle hoeken van de kamer te mogen laten zien. Had daar verder geen zin in maar toch deed iets goeds schijnbaar. Deed ik het maar zo goed bij mannen, holaquote:Op maandag 28 september 2015 21:15 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij hebben jullie gewoon geen uitstraling.
Ik spreek regelmatig mannen aan, maar die stralen wel iets uit. Doen ze dat niet zijn ze niet boeiend en dus niet interessant genoeg om aan te spreken.
En die mannen zijn echt "maar" 6jes of 7s. Hoger dan dat ben ik kansloos, maar ach soms probeer je dat ook he
Mbo-ers hoef ik niet, teveel bontkraagquote:Op maandag 28 september 2015 21:17 schreef curs3s het volgende:
Ik ben een 9/10, maar heb mbo gedaan. Dan weet je het wel...
Jankerdquote:Op maandag 28 september 2015 21:17 schreef curs3s het volgende:
Ik ben een 9/10, maar heb mbo gedaan. Dan weet je het wel...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Snob_(persoon)quote:Op maandag 28 september 2015 21:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mbo-ers hoef ik niet, teveel bontkraag
Je hebt tenminste een MBO opleiding, ik niet. En nog lukt het mij wel dus je stelt je daarin gewoon dik aan, jochie.quote:Op maandag 28 september 2015 21:19 schreef curs3s het volgende:
[..]
nou nou mag wel even normaal jongen
Ze moeten toch een reden hebben waarom t ze niet luktquote:Op maandag 28 september 2015 21:21 schreef War-horse het volgende:
[..]
Je hebt tenminste een MBO opleiding, ik niet. En nog lukt het mij wel dus je stelt je daarin gewoon dik aan, jochie.
Lees al een tijdje weer mee hoor, teringquote:Op maandag 28 september 2015 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze moeten toch een reden hebben waarom t ze niet lukt
Daar ben ik vrij zeker van. Je hoeft echt niet woest aantrekkelijk te zijn om wat aandacht te krijgen.quote:Op maandag 28 september 2015 21:15 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij hebben jullie gewoon geen uitstraling.
wow je mag wel even normaal doen kereltjequote:Op maandag 28 september 2015 21:21 schreef War-horse het volgende:
[..]
Je hebt tenminste een MBO opleiding, ik niet. En nog lukt het mij wel dus je stelt je daarin gewoon dik aan, jochie.
Whehe wat wil je doen, bal gehakt?quote:Op maandag 28 september 2015 21:24 schreef curs3s het volgende:
[..]
wow je mag wel even normaal doen kereltje
helemaal niks, normaal discussiėren. zoals volwassenen eat doen. Misschien moet je een YouTube filmpje plaatsenquote:Op maandag 28 september 2015 21:25 schreef War-horse het volgende:
[..]
Whehe wat wil je doen, bal gehakt?
Doe je het een keer voor?quote:Op maandag 28 september 2015 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je daardoor nou eens ging versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |